Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.
Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.
Kommentit (1164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahlasin tän koko ketjun läpi ja enää en yhtään ihmettele, että puolet avioliitoista päätyvät eroon. Miehet ei kykene kotitöihin, naiset siivoaa mielummin kun olisivat sängyssä miehensä kanssa. Miehet ei kykene puhumaan tunteistaan eikä naiset seksistä. Tämän lisäksi vielä koko elämä on täysin mustavalkoista.
Osa kirjoittajista päätyvät ihan varmasti eroon asenteensa ansiosta. Osa ei taas eroon edes kykene vaan elävää huonossa suhteessa ja valittavat verkossa. Katkeroituu ja tuhlaa elämäänsä. Oli täällä kai muutama täysjärkinenkin. Heillä lienee suhde ihan hyvällä mallilla.
On tää kyllä sellainen hullujenhuone. Toivottavasti joku sentään saisi apuja ongelmiinsa ja oireisiinsa. Ihan ammattiapukin olisi monelle suositeltavaa.
Mä palaan nyt normaaliin elämään. Siivosin aiemmin tänään ja nyt mamma huutelee, että tule jo yläkertaan. Täällä olisi jotain kivaa. Saas nähdä mitähän se mahtaisi olla. Ehkä jotain lääkettä hyvälle parisuhteelle...
Mamma huutelee? Toivottavasti mamma ei huutele isukkia. Kuulostaa pervolle.
Kaikki tuo pervous on vaan sun omassa päässäsi...
Jos oma mies huutelisi sängystä "mammaa, tule jo, isukki täällä odottaa", lähtisin jonnekin muualle. Hyi olkoon.
Niin kun mä jo aimmemmin mainitsin, toi kaikki on sun pääsi sisällä. Ei mun.
Yritä pärjätä ongelmiesi kanssa.
AP ei halua seksiä koska elämä lapsien kanssa vie ns. mehut. Tarvitsee palautumisaikaa, jotta fiilikset heräävät. OK. Satoja yläpeukkuja tällä.
Ainoa mikä jää mietityttämään on, että miten ne ihmiset harrastavat seksiä, joiden lapset lähtevät sitten kun muuttavat pois kotoa, eli menee helposti 20-30 vuotta niiden lasten kanssa. Ilman seksiä?
Aloitus lienee provo.
No miten täällä nyt menee?
Onko vonkaus loppunut?
Jos oma mies huutelisi sängystä "mammaa, tule jo, isukki täällä odottaa", lähtisin jonnekin muualle. Hyi olkoon.