Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.

Vierailija
15.05.2022 |

Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.

Kommentit (1164)

Vierailija
1061/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lempisitaattini: ei ole olemassa kylmiä naisia, on vaan taitamattomia miehiä.

Meillä oli ensihuuman jälkeen sitä, että mies luuli, että vähällä vinkillä saa.

No toki sai, mutta tein selväksi, että jokin on muuttunut. Hän opettelikin tosissaan, mistä pidän.

Päästiin rakastumisesta rakastamiseen.

Neuvo nuoremmille, pidä kiinni kehityskelpoisesta miehestä.

Romantiikka=kunnioitus.

Ei tuollaista peliä voi voittaa, sä siirrät maalia ja tykkäät toisen juoksuttamisesta? 

Ei ihan näin. Alkuun sitä on innoissaan treffeistä ja koko päivän odotellut kosketusta ja sitä innostuu mistä vain kosketuksesta. Jonkun ajan päästä se sama kosketus ei enää kiihota.

Sä osasit aika yksinkertaisesti sanoittaa tuon yleisimmän ongelman syyn.... se sama ei juuri enää toimi. Tosi vaikeaa kertoa mikä toimisi, onko meitä luotukaan yksiavioisiksi sitten kuitenkaan? 

Olisiko sitten tässä vaiheessa oikea ratkaisu lopettaa suhde?

Sekö olisi parempi kuin koettaa ymmärtää oikeasti mistä halujen väheneminen johtuu? 

Mutta on se ihan oikea syy lopettaa suhde jos intohimo liikaa kuihtuu, ihmiset nyt vain haluavat että suhteessa on se jokin mikä tekee siitä parisuhteen. Ehkä puhumalla ei kaikki ratkea, koska sitten kun puhuu riittävästi sekin voi tappaa tunteen, ja etenkin intohimo on sen fiiliksen perässä juoksemista. Mutta onhan asiat hyvä tunnistaa, että miten itse toimii esimerkiksi. 

Vierailija
1062/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt taas oikein osaa samaistua, kun lapset koko ajan kotona, ei tarvitse mitenkään toipua lasten seurasta ja seksiä tekee mieli eikä siivous hirveästi kiinnosta.

Ota teille joka viikko 2 vierasta lasta, jotka eivät ole lastesi kavereita ja ovat ihan eri-ikäisiä. Kasvata heitä kuin omiasi kuitenkin niin, että varsinainen kasvattaja on miehesi. Ole ystävällinen, koko ajan läsnä ja kuunteleva sekä kunnioittava, älä tiuski ja hermoile, näytä positiiviset tunteesi avoimesti ja negatiiviset pelkkinä sanoina.

Palataan viikon kuluttua asiaan. Voi olla, että olet väsynyt.

Tässä oli hyvä pointti! Olen eri, mutta heti kuin aloituksen, meinasin kommentoida juuri tuohon tyyliin, että no meillä on kotona kolme alle kouluikäistä lasta, ja silti seksiä on yleensä joka toinen päivä, joskus useammin, menkkojen aikaan ei ollenkaan. Mutta että lasten seurastako pitäisi jotenkin "toipua", kun ne menee nukkumaan? Ööö, mitä?

Sitten luin tän kommentin ja pysähdyin miettimään asiaa muustakin kuin vain omasta perspektiivistäni.

No, täytyy myöntää että omiin lapsiin suhtautuu varmasti eri tavalla, kuin vieraisiin Lapsiin, vaikka kuinka mukavia ne olisi. Se kuluttaa ihan eri tavalla. En osaa edes kuvitella, millaista on olla osa-aika äitipuoli.

Ja itseäni siivous ei rentouta, mun puolesta koti saa olla ihan kaaos, kunhan läheisyyttä ja rakkautta on tarpeeksi :) mutta me ihmiset ollaan niin erilaisia.

Onko osa ihmisistä vähän tyhmiä? Lähdetään sellaiseen suhteeseen, missä niitä "vieraita" lapsia sitten on. Ketä siitä oikein voi sitten muka syyttää?

Mikä tässä oikein on ideana? Onko se sitten se ihastumisen hurma, jolloin aivotoiminta on muuten seis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt taas oikein osaa samaistua, kun lapset koko ajan kotona, ei tarvitse mitenkään toipua lasten seurasta ja seksiä tekee mieli eikä siivous hirveästi kiinnosta.

Ota teille joka viikko 2 vierasta lasta, jotka eivät ole lastesi kavereita ja ovat ihan eri-ikäisiä. Kasvata heitä kuin omiasi kuitenkin niin, että varsinainen kasvattaja on miehesi. Ole ystävällinen, koko ajan läsnä ja kuunteleva sekä kunnioittava, älä tiuski ja hermoile, näytä positiiviset tunteesi avoimesti ja negatiiviset pelkkinä sanoina.

Tässä oli hyvä pointti! Olen eri, mutta heti kuin aloituksen, meinasin kommentoida juuri tuohon tyyliin, että no meillä on kotona kolme alle kouluikäistä lasta, ja silti seksiä on yleensä joka toinen päivä, joskus useammin, menkkojen aikaan ei ollenkaan. Mutta että lasten seurastako pitäisi jotenkin "toipua", kun ne menee nukkumaan? Ööö, mitä?

Sitten luin tän kommentin ja pysähdyin miettimään asiaa muustakin kuin vain omasta perspektiivistäni.

No, täytyy myöntää että omiin lapsiin suhtautuu varmasti eri tavalla, kuin vieraisiin Lapsiin, vaikka kuinka mukavia ne olisi. Se kuluttaa ihan eri tavalla. En osaa edes kuvitella, millaista on olla osa-aika äitipuoli.

Ja itseäni siivous ei rentouta, mun puolesta koti saa olla ihan kaaos, kunhan läheisyyttä ja rakkautta on tarpeeksi :) mutta me ihmiset ollaan niin erilaisia.

Onko osa ihmisistä vähän tyhmiä? Lähdetään sellaiseen suhteeseen, missä niitä "vieraita" lapsia sitten on. Ketä siitä oikein voi sitten muka syyttää?

Mikä tässä oikein on ideana? Onko se sitten se ihastumisen hurma, jolloin aivotoiminta on muuten seis?

Mikä sinulla oikein on ideana? Et ymmärrä sitä että ap tykkää miehen lapsista ja siitä miehestä myös? Eikö se just ole paras aivotoiminta lähteä suhteeseen?

Vierailija
1064/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toki sai, mutta tein selväksi, että jokin on muuttunut. Hän opettelikin tosissaan, mistä pidän.

Romantiikka=kunnioitus.

Ei tuollaista peliä voi voittaa, sä siirrät maalia ja tykkäät toisen juoksuttamisesta? 

Ei ihan näin. Alkuun sitä on innoissaan treffeistä ja koko päivän odotellut kosketusta ja sitä innostuu mistä vain kosketuksesta. Jonkun ajan päästä se sama kosketus ei enää kiihota.

Sä osasit aika yksinkertaisesti sanoittaa tuon yleisimmän ongelman syyn.... se sama ei juuri enää toimi. Tosi vaikeaa kertoa mikä toimisi, onko meitä luotukaan yksiavioisiksi sitten kuitenkaan? 

Yleistykset on näissä kuvioissa aina potentiaalinen miina, mutta kyllä pidemmänkin ajan päästä varmasti suurimmalla osalla on kosketusta, jonka edelleen kokee kiihottavana. Alkuun se vain ei ole tarkkaa, vaan jo pelkkä kädestä pitely on niin jännää koska se varmaan johtaa kohta pidemmälle. 10v avioliiton jälkeen harva kostuu kädestäpitelystä. Tai mistä mä näistä tiedän. :) Se etsikkoaika pitäisi käyttää niiden kestävästi kiihottavien asioiden tutkimiseen, puolin ja toisin. 

Noin yksioikoista se ei ole. En minäkään aina heti kostu kädestä pitelemisestä. Se kyllä tuntuu hyvältä ja joskus kyllä etenee melko nopeastikin ja alkaa hyrrätä.

Mutta minä ja mieheni tykätään pitää toisiamme kädestä, vaikka nyt kun katsotaan telkkaria tai ollaan kävelyllä. Se vaan on kivaa ja siitä tulee lämmin tunne. Kyllä minua se ainakin edelleen sykäyttää.

Ei kädestäpitämisen tai hellän kosketuksen ole tarkoituskaan olla mikään automaatti. Vaan kun se on "normaali" tapa sillä pidetäään yllä toisistaan tykkäystä, läheisyyttä ja tunnetta, että toisen lähellä on hyvä olla.

Luonteva läheisyys lisää yhteenkuuluvuutta. Kun parit ovat siinä arjessa tottuneet läheisyyteen niin siitä on sitten helppo edetä, no mihin saakka sitten haluaakin. Kun takana ei ole negatiivista ajatusta, että ahaa, nyt se haluaa seksiä.

Täällä moni valittaa, että muuten ei toista huomioida, mutta sitten kun on seksi mielessä niin tullaan lähelle.

Kun läheisyys on jokapäiväistä ja se joskus etenee tai joskus jää siihen kivaan kädestäpitelyyn niin ei ole tuollaista ihmeellistä kammoa toisen lähentymistä kohtaan.

Ihan totta varmasti, oma pointti oli siis tietysti oikaistu mutta esim. kun nuorena seurusteltiin niin ei voitu nukkua käsi kädessä kun silloisella miehellä seisoi. Tuskin sillä kädestä pitämisestä alkaisi 40v perheenisänä enää seisoa. Sama koskee naistakin.

Silloin aivan tuoreessa suhteessa kaikki läheisyys sykähdyttää, kuten itsekin hieman kai vihjasit niin suhteen ollessa kypsempi hommat etenee siitä kädestä pitelystä sitten toivottavasti johonkin mutta monilla miehillä jää pitelyt väliin ja käsi etenee suoraan jalkoväliin ns. ensimmäisenä toimenpiteenä.  Ihan tuoreessa suhteessa toisinaan kaikki käy, kun aikaa menee niin pitäisi keskimäärin olla enemmän sellaista, josta kumppani aidosti nauttii. Mutta aina tietysti on poikkeuksia joka suuntaan, näin olen parisuhdeterapeuteilta ja psykologeilta selityksen kuullut koska olen sitä aikoinaan itsekin ihmetellyt. En tosin terapiassa vaan muissa yhteyksissä.

Vierailija
1065/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime sitä munaa, niin saat tosi tyyyväisen miehen, joka tekee ihan mitä tahansa puolestasi. 

Minä imin eksän mulkkuam  ja teki sitten kaikki mitä pyysin. Sanoi kerran, että kyllä sinä nainen osaat oikeasta narusta imeä. Kuulostaa kamalalta, mutta kyllä siitä hyötyä oli. Oli tyytyväinen mies ja kaikki kotona kunnossa, maksoi jopa siivoojan. 

Olet yksi niistä harvoista, joka on asian ymmärtänyt. Joku pian vetää herneen nenäänsä, mutta vetäköön. Tarjotkaa sille miehellenne joskus yllättävä suihinotto, niin huomaatte mitä siitä saattaa seurata.

Ja nyt voitte vetää ne herneet nenäänne ja kertoa mikä sika minäkin olen.

Vierailija
1066/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romantiikka=kunnioitus.

Yleistykset on näissä kuvioissa aina potentiaalinen miina, mutta kyllä pidemmänkin ajan päästä varmasti suurimmalla osalla on kosketusta, jonka edelleen kokee kiihottavana. Alkuun se vain ei ole tarkkaa, vaan jo pelkkä kädestä pitely on niin jännää koska se varmaan johtaa kohta pidemmälle. 10v avioliiton jälkeen harva kostuu kädestäpitelystä. Tai mistä mä näistä tiedän. :) Se etsikkoaika pitäisi käyttää niiden kestävästi kiihottavien asioiden tutkimiseen, puolin ja toisin. 

Voi olla että moni ei uskalla tunnustaa tuota itselleen, tai mistä minä tiedän. Ehkä ajattelee että itsessä on joku vika kun ei haluta enää, tai ehkä pikemminkin ei halua tuottaa kumppanille pettymystä sanomalla että että alku oli vain uutuudenviehätystä, samanlaista kiinnostusta sinuun ei oikeastaan ole.

Ja kun olisihan se seksiä paljon esillä pitävässä maailmassa hankalaa myöntää ettei kuulu aina halukkaisiin. Ja voi myös pelätä että kumppani haluaakin sitten vaikka harkita yhdessä olemista kokonaan.

Moni ei ehkä tiedosta asiaa tai varsinkaan hahmota, mistä se johtuu. Itsekin huomasin tämän nuorena että ensimmäiset 3-6kk oli hyvin aktiivista aikaa, sitten se pahin hormonimyrsky laantuu. Tämä on ihan tavallista eikä suinkaan epänormaalia. Hyvä (?) uutinen mielestäni on kuitenkin se, että keskimäärin naiset kiihottuvat suht samoista asioista,  naisilla on samat erogeeniset alueet. Eiköhän niistä sitten löydy ne mistä oma kumppani tykkää kaikkein eniten kosketeltavan. Moni mies etenee vain ihan liian nopeasti ja kaikki alueet jäävät väliin.  Mitä useammin pyrkii suoraan housuihin, sanotaan 6kk ilman kunnon esileikkejä, torjunnat lisääntyvät ja sen jälkeen myös ainakin omat aivot toimivat moodissa oh no, taas se yrittää kuivana sisään, täytyy torpata toi yritys ennen kuin etenee yhtään liian pitkälle -> kierre ja kuiva kausi on valmis. Kaiken voi tietysti muuttaa, mutta nämä on myös herkkiä aiheita joista monille on näemmä vaikea keskustella.

Vierailija
1067/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esileikki alkaa siitä kun miehesi tekee kotitöitä ja siirtyy sitten taputuksiin hmmmm..... voi olla että on jo sitä rankempaa huumoria

Minä en millään voi ymmärtää, miksi kotityöt ovat miehille asioita, joista heitä pitäisi palkita seksillä. Jos nainen toivoo, että mies tekisi osansa, että naisella riittäisi aikaa ja jaksamista seksiin, niin se käsitetään heti seksillä kiristämiseksi. Miehet väittävät, että kun ensin saa seksiä, jaksaa sitten tehdä kotitöitä. Ei vaan miehellä on sitten virtaa touhuta omia juttujaan, nainen jää edelleen kotiin tekemään ne miehenkin osuudet kotitöistä.

Ja jos on pienempiä lapsia, niin se kokoaikainen saatavilla oleminen kuormittaa ainakin minua. Kotityöt sinällään eivät ole ongelma, jos ne edes saisi tehdä rauhassa. Mun ex ulkoisti itsensä kaikesta ja ihmetteli, kun ei ollut seksiäkään. Ei paljon kiinnostanut, kun äijä istui kaikki illat sohvalla kaivelemassa muniaan ja minä tein kaiken, huolehdin kotityöt ja lasten tarpeet. Niinpä minä sitten ulkoistin hänet.

Ei sit voinut ulkoistaa kotitöitä? Mielummin parisuhde uhrataan kotitöille. Just just.

Kuten kirjoitin, niin se saatavilla oleminen oli raskainta. Koko ajan olin olemassa vain muiden tarpeita varten, sitä ei voi ulkoistaa ja se suurimman osan aikaa työttömänä vönynyt mieskö sen siivoojan olisi maksanut, salli mun nauraa.

No miksi helvetissä sitten ryhtyy tämmöseen suhteeseen, missä joutuu olemaan koko ajan muiden tarpeita varten? Kai tuo nyt olisi pitänyt tajuta, kun niitä lapsia on kuvioissa.

Lainaamasi henkilö ei varmasti tiennyt että asiat tulevat menemään lasten jälkeen niin ettei mies osallistu ollenkaan. Eli ei hän ryhtynyt sellaisene alunperin. Mielesstäni tämä pitäisi kyllä sinun tajuta.

Mä puhuin AP:stä. Siinä ne lapset oli mukana ihan alusta asti.

Vierailija
1068/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut ylipäätään sekstailu tympiä. Mielummin pidän kodin siistinä, saan siitä enemmän mielihyvää.

Yli 20 vuotta oltu suhteessa, tavattuamme juuri muuta tehtykään kun muhinoitiin. Tiedä sitten mikä vienyt lähes tyystin halut.

Vierailija
1069/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esileikki alkaa siitä kun miehesi tekee kotitöitä ja siirtyy sitten taputuksiin hmmmm..... voi olla että on jo sitä rankempaa huumoria

Minä en millään voi ymmärtää, miksi kotityöt ovat miehille asioita, joista heitä pitäisi palkita seksillä. Jos nainen toivoo, että mies tekisi osansa, että naisella riittäisi aikaa ja jaksamista seksiin, niin se käsitetään heti seksillä kiristämiseksi. Miehet väittävät, että kun ensin saa seksiä, jaksaa sitten tehdä kotitöitä. Ei vaan miehellä on sitten virtaa touhuta omia juttujaan, nainen jää edelleen kotiin tekemään ne miehenkin osuudet kotitöistä.

Ja jos on pienempiä lapsia, niin se kokoaikainen saatavilla oleminen kuormittaa ainakin minua. Kotityöt sinällään eivät ole ongelma, jos ne edes saisi tehdä rauhassa. Mun ex ulkoisti itsensä kaikesta ja ihmetteli, kun ei ollut seksiäkään. Ei paljon kiinnostanut, kun äijä istui kaikki illat sohvalla kaivelemassa muniaan ja minä tein kaiken, huolehdin kotityöt ja lasten tarpeet. Niinpä minä sitten ulkoistin hänet.

Ei sit voinut ulkoistaa kotitöitä? Mielummin parisuhde uhrataan kotitöille. Just just.

Kuten kirjoitin, niin se saatavilla oleminen oli raskainta. Koko ajan olin olemassa vain muiden tarpeita varten, sitä ei voi ulkoistaa ja se suurimman osan aikaa työttömänä vönynyt mieskö sen siivoojan olisi maksanut, salli mun nauraa.

No miksi helvetissä sitten ryhtyy tämmöseen suhteeseen, missä joutuu olemaan koko ajan muiden tarpeita varten? Kai tuo nyt olisi pitänyt tajuta, kun niitä lapsia on kuvioissa.

Lainaamasi henkilö ei varmasti tiennyt että asiat tulevat menemään lasten jälkeen niin ettei mies osallistu ollenkaan. Eli ei hän ryhtynyt sellaisene alunperin. Mielesstäni tämä pitäisi kyllä sinun tajuta.

Mä puhuin AP:stä. Siinä ne lapset oli mukana ihan alusta asti.

Vielä kummallisempaa että puhut ap:sta lainaamalla jotain ihan toista henkilöä kuin ap:ta, etkä ole edes lukenut mitä ap on kirjoittanut. Ei nyt taida ihan sun päiväs olla :D

Vierailija
1070/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies muuttui miesvauvaksi, kun lapset syntyivät. En voinut sitä ennustaa.

Siis mitä. Ennen lapsia mies on ollut ihan OK, hoitanut osansa ja lasten syntymän jälkeen siitä on tullut perheeseen yksi lapsi lisää? Aika vaikeaa uskoa tämmöstä.

Vierailija
1071/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romantiikka=kunnioitus.

Olisiko sitten tässä vaiheessa oikea ratkaisu lopettaa suhde?

Sekö olisi parempi kuin koettaa ymmärtää oikeasti mistä halujen väheneminen johtuu? 

Vähän vaikeaahan se on, jos nainen ei pysty puhumaan asioista.

Vierailija
1072/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalalibidoiset naiset ovat useimpien parisuhteiden juuriongelma.

Vierailija
1073/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matalalibidoiset naiset ovat useimpien parisuhteiden juuriongelma.

Se että sinä et ole enää haluttava ei ole naisesi matalaa libidoa.

Vierailija
1074/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä väitettä, että kun ensin on seksiä, sitten mies tekee mitä vain, mutta jos ensin pyytää miestä tekemään jonkun asian, kyseessä on kiristys tai palkinto, jos sen jälkeen on tiedossa seksiä. Eikö seksi ole sitten maksu joko etu- tai jälkikäteen joka tapauksessa?

Kuinka monella on oikeasti käynyt niin, että seksin jälkeen mies sanoo tekevänsä sitä tai tätä, mistä vaimo on puhunut? Jos minä olen pari viikkoa voivotellut, että sauna pitää pestä, mutta ei huvita, niin mies ei missään vaiheessa sano, että minäpäs hoidan tuon, kun seksiä on ollut riittävästi. Illalla seksin jälkeen mies nukahtaa, aamulla seksin jälkeen lähtee töihin tai vapaapäivänä harrastuksiin. Voisin vaihtaa miehen sellaiseen, johon tuo teidän väite oikeasti toimii.

Vierailija
1075/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulla oikein on ideana? Et ymmärrä sitä että ap tykkää miehen lapsista ja siitä miehestä myös? Eikö se just ole paras aivotoiminta lähteä suhteeseen?

Ja silti se valittaa, kun on melua, sotkua ja pitää olla koko ajan jonkun saatavilla.

No lapsiperheessä asiat vaan on näin. Ei tuosta kyllä kovin lapsirakasta fiilistä jäänyt.

Vierailija
1076/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä. Ennen lapsia mies on ollut ihan OK, hoitanut osansa ja lasten syntymän jälkeen siitä on tullut perheeseen yksi lapsi lisää? Aika vaikeaa uskoa tämmöstä.

Ei vaan yllättävän yleistä.

Vierailija
1077/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkanut ylipäätään sekstailu tympiä. Mielummin pidän kodin siistinä, saan siitä enemmän mielihyvää.

Yli 20 vuotta oltu suhteessa, tavattuamme juuri muuta tehtykään kun muhinoitiin. Tiedä sitten mikä vienyt lähes tyystin halut.

Miehesi lienee tosi tyytyväinen kun imuri voittaa sen ja saat enemmän iloa siivoamisesta kuin seksistä.

No vieraissakäyntiä odotellessa. Ei pitäisi tulla sulle sitten isona yllätyksenä.

Vierailija
1078/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitovapaa on selitys. Sen jälkeen, kun palasin työhön, niin mies oletti ettei hänen edelleenkään tarvitse tehdä mitään, kun olin kodin hoitanut kotona ollessani.

Vierailija
1079/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahdollista. Mun läheisen mies on aina ollut oikein sosiaalinen, aktiivinen, ahkera puuhastelija. Aikaansaava ja mukava tyyppi joka aina järjesti asiat ja osallistui kotona ja kylässäkin jopa ruoanlaittoon.

Sitten heille syntyi vauva. Mies muuttui aika nopeasti kärsimättömäksi, ärtyneeksi, hommia ja vastuita vältteleväksi känisijäksi. Jouluna ja juhannuksena hän ei enää ollutkaan keittiöpuuhien/grillin/yhteisen pihallaolon parissa keskipisteenä heittämässä vitsiä hassu essu päällä, vaan istui sohvalla tai jopa toisessa huoneessa mököttämässä. Välillä kävi kärkkymässä että no, mitäs tänne, ei todellaan ottanut osaa vauvan hoitoon tai auttanut vaimoaan, vaan yritti viedä huomiota muihin asioihin tyyliin "lähetäänkö tästä saunanlämmitykseen" kun vaimo imetti sohvalla tai nukutti vauvaa.

Vaimo ei enää kujerrellut miehen kyljessä vaan huomio meni tietysti vauvaan kuten välttämätöntä oli. Sukulaiset halusivat katsoa vauvaa ja jutella hänestä. Mies ei ollutkaan enää porukan hauskuuttaja joka sai koko ajan huomiota osakseen. Hän jätti vaimon ja lapsen alle vuoden kuluttua. Toista joulua ei vissiin olisi kestänyt niin että suvun eka lapsenlapsi olikin kaikkien ihailun kohde eikä hän.

Ja tuollaisia miehiä riittää.

Vierailija
1080/1164 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä väitettä, että kun ensin on seksiä, sitten mies tekee mitä vain, mutta jos ensin pyytää miestä tekemään jonkun asian, kyseessä on kiristys tai palkinto, jos sen jälkeen on tiedossa seksiä. Eikö seksi ole sitten maksu joko etu- tai jälkikäteen joka tapauksessa?

Kuinka monella on oikeasti käynyt niin, että seksin jälkeen mies sanoo tekevänsä sitä tai tätä, mistä vaimo on puhunut? Jos minä olen pari viikkoa voivotellut, että sauna pitää pestä, mutta ei huvita, niin mies ei missään vaiheessa sano, että minäpäs hoidan tuon, kun seksiä on ollut riittävästi. Illalla seksin jälkeen mies nukahtaa, aamulla seksin jälkeen lähtee töihin tai vapaapäivänä harrastuksiin. Voisin vaihtaa miehen sellaiseen, johon tuo teidän väite oikeasti toimii.

Parisuhde on aina jollakin asteella kaupankäyntiä. Pidät ajatuksesta tai et. Kohtelet naista hyvin, niin tiedät saavasi hyvää itsellesi. Pitämällä sen tyytyväisenä olet itsekin tyytyväinen. Jos näin ei käy, sulla on väärä puoliso. Pätee myös täysin siihen seksiin.

Vietä semmoinen kuukausi, jolloin miehesi saa niin paljon kun haluaa ja katso mihin se johtaa. Monet naiset ei oikein ymmärrä, millaisen aarrearkun päällä istutte. Jos et sellaiseen pysty tai ei vaan huvita, niin sitten ongelmat ovat ihan jossain muualla, kuin saunan pesussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi