Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.

Vierailija
15.05.2022 |

Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.

Kommentit (1164)

Vierailija
101/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ap dramatisoi ja saa kuullostaa että mies tekee väärin ja huonosti kun vihjailee. Pitäisikö miehen ottaa rinnoista ja alapäästä kiinni että nyt mennään?

Vierailija
102/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ap dramatisoi ja saa kuullostaa että mies tekee väärin ja huonosti kun vihjailee. Pitäisikö miehen ottaa rinnoista ja alapäästä kiinni että nyt mennään?

Kyllä, tämä on PALJON parempi kuin lipevä vinkuminen pitkin päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et nyt ymmärtänyt koko keskustelun pointtia

Vierailija
104/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan elämä vaikeaa kun ajattelu on noin mustavalkoista

Vierailija
105/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis teilläkö ei harrasteta seksiä lasten aikana? Ja spontaania seksiä ei koskaan, koska sinun on erikseen orientoiduttava siihen? Kuulostaapa ankealta.

No mieshän se pilaa spontaanin seksin tuolla omalla "orientoitumisellaan" eli aamusta asti jatkuvalla vihjailulla.

Sitä joutavaa ja epäeroottista mouruamista kun kuuntelee muutamankin tunnin ei ole ihmekään, ettei kiinnosta enää pätkääkään minkäänlainen kontakti miehen kanssa vaan mieluummin pesee vaikka lattiat.

Tai antaa orkun ihan vaan itselleen.

Amen. Minä tykkään spontaanista pikaseksistä, on ainva 100% varmaa että haluni menisi täysin jos mies vihjailisi aamusta saakka että kun kello lyö viisi, niin sitten pannaan avainta lukkoon. Ikään kuin asettaisi minulle aikarajan, että silloin on oltava lämpimänä. Minulla on sen verran omaehtoinen luonne, että ei varmasti kyllä sopisi sinä päivänä.

Toisaalta jos mies tekee spontaanin lähestymisen, saatan kesken ruoanlaiton sammutan levyn ja lähteä pikaisiin. Eli kyse ei ole siitä, että meillä ei olisi seksiä. On, hyvää ja usein ja minä teen vähintään puolet aloitteista.

Oma mies ei onneksi nykyään enää harrasta tuota vihjailuhommaa, on vissiin oppinut että yllätyshyökkäys toimii kohdallani paremmin. Nuorempana se saattoi esim. kyläilyviikonlopun jälkeen kotimatkalla autossa puristaa reittäni ja sanoa, että "en malta odottaa että päästään kotiin".  Minä ainakin kuulen sen siinä tilanteessa vaan yhtenä velvollisuutena lisää: kun tulet kotiin, tyhjennä auto, pura kassit, tyydytä mies. Sellainen vain uuvuttaa. Jos kerran niin teki mieli, miksei vaan kurvannut levähdyspaikalle pikku tauolle?

Tuntuuko teistä muista, jotka ette pidä vihjailusta, että tuo vihjailu tosiaan tekee sen, että seksistä tulee vaan yksi ruksittava tehtävä lisää listaan?

-eri-

Kyllä tuntuu. Kiitos että puit sanoiksi sen :) Minä olen hyvin seksuaalinen, mutta en tuolla mainitssemallasi tavalla! Meilläkin asiasta on puhuttu, ja siitä mikä sytyttää, mutta jotenkin mies ei enää osaa.

Vierailija
106/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä sotkut? Lapset siivoaa omansa ennen kuin lähtevät ja mies sitten loput?

Mielestäni nyt on vain mukava laskeutua lapsivapaaseen aikaan sillä että talo on kuosissa. Ei meillä talo koskaan ole mikään sikolätti, ja kaikki siivoaa. Sitten vaikka seuraavana päivänä sitten jotain kahdenkesistä kivaa. Ei heti niin että kun ovi menee lasten lähdettyä kiinni niin suunnataan himoissaan makkariin. Lasten lähtö ei ole minulle mikään "jes, seksiä"-merkki.

ap

No jos ette harrasta lasten siellä ollessa, miehellesi se on *jes, lapset lähti*-merkki enemmän kuin ymmärrettävästi. Jospa tekisit itsekin siitä päivän virittymällä sellaisen?

Et ollenkaan tajunnut aloittajaa etkä lukenut muidenkaan kommentteja.

No kyllä tajusin, en vain silti ymmärrä 🤷

Vierailija
107/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä on PALJON parempi kuin lipevä vinkuminen pitkin päivää.

noniin ap sanoppahan miehellesi näin niin se saa sut syttymään!

Vierailija
108/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaisi tuollainen, kunhan edes saisi sitä seksiä. Mutta miehille ei kelpaa halukas nainen, mieluummin ne ottaa näitä haluttomia. Sitten kuitenkin valittaa siitäkin.

Vierailija
109/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helevetti sentään näitä palstalaisten parisuhteita. Mitä iloa kenellekään voi olla suhteesta, jossa halun sijasta tunnetaan ärsytystä ja inhoa? Mikä järki?

Tätä minäkin ihmettelen ja naurattaa tää homma :D

Mikä idea on tosiaan olla yhdessä ihmisen kanssa, josta ei pidä, eikä toista rakasta.

Ei helvetti oikeesti :D

Mielestäni epänormaalia on olla jatkuvasti jossain kiimassa, varsinkin heti kun on saanut lapsirumban pois jaloista. Mielestäni on normaalia tuntea kaikenlaisia tuntemuksia liitossa, myös ärtyneisyyttä.

Lapsirumba. Ei ole tuon tehokkaampaa seksihalujen tappajaa.

Vierailija
110/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri kertoo joka päivä töihin saapuessaan miten harrastivat taas miehensä kanssa seksiä ja puhuu seksielämästään koko ajan. Tällaista vanhempaa naista (34 vuotta samassa parisuhteessa) hymyilyttää tuollainen. Siis en tarkoita yhtään pahalla, mutta itselleni seksi ei ole ainoa hyvän parisuhteen mittari.

Ja ap. Noin toimisin minäkin. Ei herää halut vihjailulla ja vaatii tietyn mielentilan sekä siistin kodin.

Millä ne herää jos ei vihjailulla? Tai siis jos ei saa mitenkään kautta rantain ennakkoon antaa ymmärtää haluaan niin toimiiko teillä paremmin ei-vihjaileva "minä haluaisin seksiä nyt"? Vai onko niin, että toinen ei saa ilmaista haluaan ennen kuin olette jotenkin erikseen antaneet luvan kun olette ensin omatoimisesti hankkiutuneet oikeaan moodiin?

Vierailija
111/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella vonkaamisella mies aiheuttaa aina vaan sen, että vaikka alunperin panetti niin tuota kuunnellessa se himo vaan katoaa johonkin.

Ja jos vonkaaminen jatkuu niin se oma himo ja panetus pysyykin poissa. Mikään ei ole epäkiihottavampi kuin seksiä vonkaava mies.

Surkeinta on se, että seksiä ei edes tarvitsisi olla vonkaamassa vaan sitä kyllä todellakin harrastettaisiin edelleen taatusti molemmille riittävästi, jos mies vaan ei olisi aloittanut tuota vonkaamista. 

Mistä miehet edes keksii, että tuo on jotenkin tarpeellista? Vai kuvitellaanko että tuo on jokin uusi ja kiihottava esileikki joka pitää aloittaa suhteen piristämiseksi?

Ehkä ne lukee salaa naistenlehtiä, niissä olen joskus lukenut jotain vähämielisiä artikkeleita miten pitkin päivää flirttailu saa aikaan ah-niin-ihanan ilotulituksen makuuhuoneessa. My ass. Ei pitäisi kopioida noita artikkeleita suoraan amerikoista, se mikä toimii siellä ei välttämättä toimi meidän kulttuurissa.

Toinen on se, että sängyssä pitäisi puhua. Naistenlehdistä varmaan opittu sekin. Ymmärrän mahdollisimman lyhytsanaiset toimintaohjeet silloin, kun se on välttämätöntä, mutta kaikki sellainen "nauti, kulta, nauti" -henkinen lässytys (tai rivojen puhuminen) herättää kyllä minussa voimakkaita haluja -iskeä miestä kämmenselällä vasten suuta. Että turpa kiinni ja keskity siihen panemiseen.

Toki seksistä on tärkeää puhua, mutta ainakin minusta on parempi puhua neutraalisti keittiön pöydän ääressä siitä, onko kumpikin tyytyväinen. Mutta silloin kun on toiminnan aika, ei sanat toimi ainakaan minulla yhtään.

Sekin on muuten ärsyttävää, jos mies yrittää kovasti viritellä tai lämmitellä sinua tai painella nappejasi. Tekee jotain, mistä huomaa sen ajattelevan, että "tästä se kiihottuu". Inhoan sitä. Jos mies ei käy niin kuumana että tuollainen laskelmointi unohtuu, ihan turha edes ruveta hommiin.

Minun haavemaailmani on joku menneiden aikojen Skotlanti a la Outlander, jossa miehillä on kiltti ja naisilla pitkät hameet ilman alushousuja ja kun henki tulee päällä, kumpikin voi vaan nostaa helmat, hoidetaan hommat ja sitten jatketaan muita puuhia sanomatta sanaakaan.

Ja varsinkin kun eihän tuo vonkaaminen ole millään tavalla pitkin päivää harrastettua flirttailua. Flirtti _ja etenkin kiihottava flirtti_ on ihan jotain muuta kuin puoliksi uhriutunut mouruaminen kuinka kyllä meidän pitäisi panna tänään ja oot kyllä ihan tyhmä jos ei panna ja ota nyt edes suihin.. kato nyt kuinka "pikkuveikka" ihan jo jöpöttääkin.

Just tuollaistta, hyi HELE!!! Mikä ihme saa miehen kuvittelemaan että tuollainen yhtäkkiä sytyttää kun se ei ole ikinä ennenkään sytyttänyt. On kaksi asentoa, tuollainen Hei, mulla keulii, imaisisitko! tai tv ja möllötys.

Vierailija
112/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri kertoo joka päivä töihin saapuessaan miten harrastivat taas miehensä kanssa seksiä ja puhuu seksielämästään koko ajan. Tällaista vanhempaa naista (34 vuotta samassa parisuhteessa) hymyilyttää tuollainen. Siis en tarkoita yhtään pahalla, mutta itselleni seksi ei ole ainoa hyvän parisuhteen mittari.

Ja ap. Noin toimisin minäkin. Ei herää halut vihjailulla ja vaatii tietyn mielentilan sekä siistin kodin.

Mitä ihmettä 😃 Ei ole kyllä normaalia tuollainen. Superhuono itsetunto ja joku ihme tarve todistella että kelpaa jollekin..? Siis työkavereille selittää jotain panemisiaan, huhhuh on meitä moneen junaan

Vierailija
113/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä sotkut? Lapset siivoaa omansa ennen kuin lähtevät ja mies sitten loput?

Mielestäni nyt on vain mukava laskeutua lapsivapaaseen aikaan sillä että talo on kuosissa. Ei meillä talo koskaan ole mikään sikolätti, ja kaikki siivoaa. Sitten vaikka seuraavana päivänä sitten jotain kahdenkesistä kivaa. Ei heti niin että kun ovi menee lasten lähdettyä kiinni niin suunnataan himoissaan makkariin. Lasten lähtö ei ole minulle mikään "jes, seksiä"-merkki.

ap

No jos ette harrasta lasten siellä ollessa, miehellesi se on *jes, lapset lähti*-merkki enemmän kuin ymmärrettävästi. Jospa tekisit itsekin siitä päivän virittymällä sellaisen?

Harrastetaan kyllä silloinkin, mutta onhan se erilaista kun varsinkin vanhempi valvoo myöhään, ja seinilläkin on korvat. En ala toisen mieliksi virittäytyä tunnelmaan kesken kiireisen sunnuntaipäivän jossain välissä, enkä odota että toinen virittäytyy jossain toisessa tilanteessa joka on hänelle turn off. Aikaa on kyllä seksiin ihan riittämiin muulloinkin.

Vierailija
114/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapset vuoroviikoin ja kun lapset lauantaina lähtee, siivoilen kotona. Sunnuntaina käyn pitkällä lenkillä ja rentoudun. Miesystävä tulee luokseni sunnuntai-iltana, jolloin olen rentoutunut ja oikeassa mielentilassa pitkiin ja intohimoisiin seksisessioihin.

Vierailija
115/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän kanssa mulla oli usein samanlainen olo. No tosin, silloin ne lapset oli yhteisiä.

Mut nykyisen kanssa ei ikinä. Kun suhde on läheinen ja tosi hyvä, seksi ja läheisyys ei tunnu asialta johon pitäis valmistautua tai saada joku tietty moodi. Päinvastoin, se palauttaa ja rentouttaa kaikesta raskaudesta ja väsymyksestä.

Voisitko siis edes kokeilla suhtautua siihen vaikka niin että mies haluaa pitää sinua hyvänä? Eikä että se on sulle joku velvollisuus. Tuon jälkeen vois olla mukavampaa ja rennompaa siivoillakkin yhdessä, kun on ensin rentouduttu. Onko teidän seksi mielestäsi edes tyydyttävää? Tai auttaisko jos esim kävisit yksin suihkussa rentoutumassa ensin ja sit käpertyisit kainaloon?

Noh, tuollaisia vaan nyt tuli mieleen, jos haluat koittaa ratkaista ongelman ja välität myös miehen tunteista/ näkökulmasta.

Mies pärjää kyllä aivan hyvin sillä seksin määrällä mitä meillä on :D 

ap

Vierailija
116/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tuollainen tunkkainen vihjailu ylipäänsä tympisi, lapsilla tai ilman. Onneksi oma mies ei harrasta sellaista, minun reaktioni nimittäin olisi aivan varmasti se, että vaikka alunperin tekisi mieleni, ei varmasti tekisi enää sen jälkeen jos mies vihjailisi pitkin päivää tuohon tyyliin.

Enkä kyllä huolisi miehekseni kenenkään tähteitä muutenkaan. Haluan tehdä viikonloput jotain itseäni miellyttävää, en hyysätä toisen naisen lapsia.

Mennäänkö teillä suoraan asiaan ja näytetään seksuaalista halua vain tilanteissa joissa voidaan suoraan edetä hommiin, vai vihjailetteko vain raikkaammin, jos niin miten?

Meistä ei taida kumpikaan tuntea halua tilanteissa, missä ei voi harrastaa seksiä. Ollaan vissiin niin yksioikoisia luonteita, että keskitytään aina siihen käsillä olevaan toimintaan.

Ja toisaalta, lapsettomalla parilla on loppujen lopuksi hyvin vähän tilanteita joissa ei voisi heittää pöksyjä nurkkaan jos sattuu mieli tekemään.

Oikeastaan ainoa tilanne, missä meillä on tässä suhteessa ristiriita, on alkoholin nauttiminen. Jos minä juon viiniä, juon viiniä. Keskityn siis sen tuoksuun ja makuun, napostelemaan juustoja jne. Miehellä taas alkaa välittömästi tehdä mieli. En nykyään oikein mielelläni edes juo viiniä miehen seurassa, koska minun viininjuontikokemukseni menee täysin pilalle siitä tiedosta, että kohta se on vailla. Lisäksi pienikin määrä alkoholia, siis yksi lasillinen jo, tekee sen että seksi ei kiinnosta minua vähääkään ja miehellä on täysin päinvastoin.

Ja täytyy sanoa, että kaikkein ihaninkin mies on oikeastaan aika vastenmielinen jos on puolikovana siinä kohtaa kun itseä ei kiinnosta vähääkään. Jotenkin tulee mieleen ruokapöydästä kerjäävä koira.

Mutta kuten joku jo sanoi, se että tietää varmasti että "kohta se tahtoo" tekee siitä seksistä vain yhden velvollisuuden lisää. Tosi eroottista.

Joo, tässä huushollissa ei tätä nykyä alkoholia kulu juurikaan.

Vierailija
117/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ehkä antaa sen lasten lähtöpäivän olla apn ihan rauhassa?

Vierailija
118/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helevetti sentään näitä palstalaisten parisuhteita. Mitä iloa kenellekään voi olla suhteesta, jossa halun sijasta tunnetaan ärsytystä ja inhoa? Mikä järki?

Tätä minäkin ihmettelen ja naurattaa tää homma :D

Mikä idea on tosiaan olla yhdessä ihmisen kanssa, josta ei pidä, eikä toista rakasta.

Ei helvetti oikeesti :D

Ollaan oltu miehen kanssa 25 vuotta yhdessä ja lapsiakin on kolme. On sairastettu ja ikäännytty. Voin sanoa että rakastan miestäni koko sydämestä, vaikka en enää tässä iässä jaksa aina panna.

Vierailija
119/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi ihan kuin joku lapsi joka naukuu tikkaria.

Tämä. Vihjailevasta ja vonkaavasta miehestä häviää kaikki maskuliinisuus. Tietenkään sellainen ei sitten sytytä naista.

Vierailija
120/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna nyt sille miehelle pieni pano niin äkkiäkös se ohi ja pääset siivoamaan. Uskon että mies on pidätellyt pitkän aikaa ja himot kasvanut eikä sua vieläkään kiinnosta. 

Jos nainen toimii noin, niin hänelle tulee todella käytetty olo. Ei ihme, että naiset eivät ole tyytyväisiä elämäänsä, kun muidenkin kuin puolison mielestä tulee olla pelkkä reikä.

Kuka on saanut ajattelemaan sinut noin ja miksi ajattelet noin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan