Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.

Vierailija
15.05.2022 |

Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.

Kommentit (1164)

Vierailija
141/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän sua. Veikkaan että suurin osa palstalaisista ei ymmärrä. Tsemppiä!

Jonnet ei ymmärrä. Kaikki parisuhteessa olevat ja olleet naiset ymmärtävät.

Jep, mies pitäköön kivaa keskenään. Tuli elävästi mieleen häämatka, kun mies halusi oitis kohteeseen päästyä hommiin eikä mulla ollut neljän tunnin lennon jälkeen yhtään fiilistä. Siihen aikaan koneessa sai tupakoida ja päätä särki ja oksetti kun inhottaa tupakanhaju. Kohteessa +30 varjossa.

Ilmeisesti noilla kaikki järki valuu munaan kun eivät tajua että naisen on oltava oikeassa mielentilassa ja fyysisestikin vireessä.

Alkoi oksettaa sun mies, ap. Sori.

Oli varmaan loistava häämatka? Ei seksiä kun rouvan päätä särkee ja liian kuumakin. Ja toki tämä miehen vika.

Vierailija
142/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n miehen pitäisi ymmärtää sekin asia, että lapset eivät varsinaisesti lisää miehen seksuaalista vetovoimaa. Varsinkaan jos ne on tehty toisen naisen kanssa.

Vaatii aikansa alkaa nähdä mies taas rakastajana, jos on koko viikonlopun katsellut miten se hyysää mukuloitaan.

Pitää sanoa tasa-arvon nimissä, että ei kyllä yksinhuoltaja nainenkaan hirveästi lisää naisen haluttavuutta.

Nyt voitte itkeä ja haukkua miehet taas ihan kusipäiksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis teilläkö ei harrasteta seksiä lasten aikana? Ja spontaania seksiä ei koskaan, koska sinun on erikseen orientoiduttava siihen? Kuulostaapa ankealta.

No mieshän se pilaa spontaanin seksin tuolla omalla "orientoitumisellaan" eli aamusta asti jatkuvalla vihjailulla.

Sitä joutavaa ja epäeroottista mouruamista kun kuuntelee muutamankin tunnin ei ole ihmekään, ettei kiinnosta enää pätkääkään minkäänlainen kontakti miehen kanssa vaan mieluummin pesee vaikka lattiat.

Tai antaa orkun ihan vaan itselleen.

Amen. Minä tykkään spontaanista pikaseksistä, on ainva 100% varmaa että haluni menisi täysin jos mies vihjailisi aamusta saakka että kun kello lyö viisi, niin sitten pannaan avainta lukkoon. Ikään kuin asettaisi minulle aikarajan, että silloin on oltava lämpimänä. Minulla on sen verran omaehtoinen luonne, että ei varmasti kyllä sopisi sinä päivänä.

Toisaalta jos mies tekee spontaanin lähestymisen, saatan kesken ruoanlaiton sammutan levyn ja lähteä pikaisiin. Eli kyse ei ole siitä, että meillä ei olisi seksiä. On, hyvää ja usein ja minä teen vähintään puolet aloitteista.

Oma mies ei onneksi nykyään enää harrasta tuota vihjailuhommaa, on vissiin oppinut että yllätyshyökkäys toimii kohdallani paremmin. Nuorempana se saattoi esim. kyläilyviikonlopun jälkeen kotimatkalla autossa puristaa reittäni ja sanoa, että "en malta odottaa että päästään kotiin".  Minä ainakin kuulen sen siinä tilanteessa vaan yhtenä velvollisuutena lisää: kun tulet kotiin, tyhjennä auto, pura kassit, tyydytä mies. Sellainen vain uuvuttaa. Jos kerran niin teki mieli, miksei vaan kurvannut levähdyspaikalle pikku tauolle?

Tuntuuko teistä muista, jotka ette pidä vihjailusta, että tuo vihjailu tosiaan tekee sen, että seksistä tulee vaan yksi ruksittava tehtävä lisää listaan?

-eri-

Kyllä tuntuu. Kiitos että puit sanoiksi sen :) Minä olen hyvin seksuaalinen, mutta en tuolla mainitssemallasi tavalla! Meilläkin asiasta on puhuttu, ja siitä mikä sytyttää, mutta jotenkin mies ei enää osaa.

Hän sentään jaksaa vielä yrittää vaikka arvaakin jo etukäteen että tuskin heruu tänäänkään.

Vierailija
144/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella vonkaamisella mies aiheuttaa aina vaan sen, että vaikka alunperin panetti niin tuota kuunnellessa se himo vaan katoaa johonkin.

Ja jos vonkaaminen jatkuu niin se oma himo ja panetus pysyykin poissa. Mikään ei ole epäkiihottavampi kuin seksiä vonkaava mies.

Surkeinta on se, että seksiä ei edes tarvitsisi olla vonkaamassa vaan sitä kyllä todellakin harrastettaisiin edelleen taatusti molemmille riittävästi, jos mies vaan ei olisi aloittanut tuota vonkaamista. 

Mistä miehet edes keksii, että tuo on jotenkin tarpeellista? Vai kuvitellaanko että tuo on jokin uusi ja kiihottava esileikki joka pitää aloittaa suhteen piristämiseksi?

Eli miehen on oltava hiljaa haluistaan ja vasta sitten kun nainen sattuu haluamaan ja tekemään aloitteen, sitten mies voi tyydyttää naisen? On nämä hommat mennyt erikoiseksi. 

Tuntikausia kestävä vonkaaminen ei ole haluistaan kertomista vaan enemmänkin jotain ahdistelua.

Ennemminkin toimii se, että mies nappaa selkäpuolelta halaukseen ja painautuu hetkeksi vasten tai vaikka suutelee niskaa. Tai vaan hipaisee ohimennessään. Tuollainen sytyttää toisin kuin tuo joutava mouruaminen, anelu ja jossain vaiheessa aina osin jo itsesääliksikin kääntyvä yksinpuhelu kuinka en mä varmaan saa tänään..

Vierailija
145/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranki mies tekee alotteen kun naiset aina valittaa että miehet ei tee mitään. Sit tullaan tänne valittamaan ettei jaksa. Ihme touhua.

Vierailija
146/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä.

Vierailija
147/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset ovat lähteneet sanoisin miehelle että lähden tunnin lenkille että hän saa siivota loput jäljet kotona. Lenkin lopuksi kävisin kaupasta hakemassa herkkua ja sauna päälle ja viiniä ja johan tekis mieli varsinkin jos mies ei halua harrastaa seksiä kun lapset on talossa. 

Vierailija
148/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole tilannetajusta tietoakaan, jos ei tajua ettei koko päivän vihjailu ole seksikästä.

Jatkuva rankuttaminen sammuttaa liekin.

Vierailija
149/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n miehen pitäisi ymmärtää sekin asia, että lapset eivät varsinaisesti lisää miehen seksuaalista vetovoimaa. Varsinkaan jos ne on tehty toisen naisen kanssa.

Vaatii aikansa alkaa nähdä mies taas rakastajana, jos on koko viikonlopun katsellut miten se hyysää mukuloitaan.

Sun mielipide. Moni muu nainen käy kuumana isimiehiin, ja erityisesti se on kiihottavaa kun näkee miehen huolehtimassa jälkikasvustaan

Yhteisistä lapsista huolehtiminen tekee miehestä kuuman. 

Vierailija
150/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin vähän samassa tilanteessa. Miehen lapset on kivoja, eikä mitään heitä vastaan, mutta kyllä lapsiarki kiireineen ei seksihaluja nosta. Seksikin on kivempaa, kun on rento ja ruljanssista toipunut. Ollaan puhuttu tästä ja mies ymmärtää antaa nykyään tilaa ja omaa aikaa. Muuten kyllä pidän seksistä, mutta stressaantuneena lapsien perässä juoksun jälkeen en.

Sä varmaan kuitenkin olet kertonut miehellesi, että silloin sunnuntaina, kun lapset lähtee ei huvita.

Ja suruttaa miestenne puolesta, jos parisuhteessa joutuu vonkaa.

Joo nimenomaan kerroin ja mies ymmärtää, että lasten jälkeen tarvii toipua. Ei tarvi surra, mies ei joudu vonkaamaan, on meillä seksiä, mutta ei silloin kun toinen on stressaantunut. Ei myöskään mies halua aina, kun minä, elämä on kompromissejä.

Vierailija
151/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöä.

Tää. Tää vam -mais -sivusto on sellanen naisten ulina -lau -ta, ihan hirveetä pas- kaa :D :D. Jaxuhalit :D XD

Vierailija
152/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee paukuttamaan vehjettään mun olkapäähän tms. Nyt tekis mieli, pussit on ihan täynnä. Teen silloin jotain omia juttuja joita en aijo keskeyttää. Mies alkaa vonkaamisen. No, ota ees suuhun. Jankuttaa. Lopulta lähtee kiukkuisena huoneesta. Sanoo, ei väkisin, seuraavassa elämässä sitten. Ei kiinnosta näköjään sua seksi yhtään! Näin tekee vuodesta toiseen. Tosi ihanaa.

Vierailija
153/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielipide. Moni muu nainen käy kuumana isimiehiin, ja erityisesti se on kiihottavaa kun näkee miehen huolehtimassa jälkikasvustaan

Yhteisistä lapsista huolehtiminen tekee miehestä kuuman. 

Vai voisiko olla ihan niin eriskummallisella tavalla, että eri ihmisten mielestä erilaiset asiat ovat "kuumia"? No ei kyllä ainakaan av:lla voi olla niin.

Vierailija
154/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän sua. Veikkaan että suurin osa palstalaisista ei ymmärrä. Tsemppiä!

Jonnet ei ymmärrä. Kaikki parisuhteessa olevat ja olleet naiset ymmärtävät.

Jep, mies pitäköön kivaa keskenään. Tuli elävästi mieleen häämatka, kun mies halusi oitis kohteeseen päästyä hommiin eikä mulla ollut neljän tunnin lennon jälkeen yhtään fiilistä. Siihen aikaan koneessa sai tupakoida ja päätä särki ja oksetti kun inhottaa tupakanhaju. Kohteessa +30 varjossa.

Ilmeisesti noilla kaikki järki valuu munaan kun eivät tajua että naisen on oltava oikeassa mielentilassa ja fyysisestikin vireessä.

Alkoi oksettaa sun mies, ap. Sori.

Oli varmaan loistava häämatka? Ei seksiä kun rouvan päätä särkee ja liian kuumakin. Ja toki tämä miehen vika.

Ei kun tietenkin kaikki oli pihtaavan vaimon vika ja siksi mies voikin vetää koko loppuloman ajan päänsä täyteen.

Pitäähän se nyt prkele kostaa ettei se torttu kostunut kun MINÄ halusin.

Vierailija
155/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tulee paukuttamaan vehjettään mun olkapäähän tms. Nyt tekis mieli, pussit on ihan täynnä. Teen silloin jotain omia juttuja joita en aijo keskeyttää. Mies alkaa vonkaamisen. No, ota ees suuhun. Jankuttaa. Lopulta lähtee kiukkuisena huoneesta. Sanoo, ei väkisin, seuraavassa elämässä sitten. Ei kiinnosta näköjään sua seksi yhtään! Näin tekee vuodesta toiseen. Tosi ihanaa.

Mitä suunnittelet saavuttavasi sillä, että olet vuodesta toiseen suhteessa, jossa tunnet puolisoasi kohtaan sellaista inhoa ja halveksuntaa, että pidät sopivana pilkata häntä netissä? Odotatko jotain "internetin tyhmin pälli" -mitalia?

Vierailija
156/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaaminen on epäseksikkäintä ikinä.

Vierailija
157/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suunnittelet saavuttavasi sillä, että olet vuodesta toiseen suhteessa, jossa tunnet puolisoasi kohtaan sellaista inhoa ja halveksuntaa, että pidät sopivana pilkata häntä netissä? Odotatko jotain "internetin tyhmin pälli" -mitalia?

En tunne inhoa enkä halveksuntaa. Annoin vain esimerkin siitä mikä vie halut pois.

Vierailija
158/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten meinasit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helevetti sentään näitä palstalaisten parisuhteita. Mitä iloa kenellekään voi olla suhteesta, jossa halun sijasta tunnetaan ärsytystä ja inhoa? Mikä järki?

Tätä minäkin ihmettelen ja naurattaa tää homma :D

Mikä idea on tosiaan olla yhdessä ihmisen kanssa, josta ei pidä, eikä toista rakasta.

Ei helvetti oikeesti :D

Ei saatana että voi ihminen olla taas tyhmä.

Kyllä, sinä olet tyh- mä. 99% teistä ihmisistä on täysin idi-oot- teja, teidät on kasvatettu ja koulutettu sellaisiksi. Sellaisiksi, että te ette niitä aivojanne käytä ollenkaan. Olette MALLIOPPILAITA, parhaita siinä, AINA

Ei oo mun syy.

Aa sä olet joku drop-out Tokentuben tuijottelija, voi hitto kaikkea sitä.

Vierailija
159/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä mies. 

Vierailija
160/1164 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerranki mies tekee alotteen kun naiset aina valittaa että miehet ei tee mitään. Sit tullaan tänne valittamaan ettei jaksa. Ihme touhua.

No ymmärrä nyt väkisin väärin, aina jonkun joka ketjussa täytyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan