Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.
Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.
Kommentit (1164)
Päästät ukolta paineet ja sit teet mitä lystäät. Ei oo paha ja turhaan teet asiasta mörköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä nyt taas oikein osaa samaistua, kun lapset koko ajan kotona, ei tarvitse mitenkään toipua lasten seurasta ja seksiä tekee mieli eikä siivous hirveästi kiinnosta.
Tämä. "Kodin laskeutuminen lapsivapaaseen tilaan"? Ydinperheessä tätä ei ole _koskaan_.
Höpöhöpö.
Kyllä meillä on kitkaa aiheuttaneet myös "Jenna on baletissa, Juuso jäkistreeneissä ja Jussi kaverin synttäreillä - nyt on 25min aikaa ennen kuin pitää singahtaa hakemaan heitä, täällä mä odottelen pylväs pystyssä" (ai jaa, mä tässä just rupesin näitä lihapullia väsäämään...) -tilanteet
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella vonkaamisella mies aiheuttaa aina vaan sen, että vaikka alunperin panetti niin tuota kuunnellessa se himo vaan katoaa johonkin.
Ja jos vonkaaminen jatkuu niin se oma himo ja panetus pysyykin poissa. Mikään ei ole epäkiihottavampi kuin seksiä vonkaava mies.
Surkeinta on se, että seksiä ei edes tarvitsisi olla vonkaamassa vaan sitä kyllä todellakin harrastettaisiin edelleen taatusti molemmille riittävästi, jos mies vaan ei olisi aloittanut tuota vonkaamista.
Mistä miehet edes keksii, että tuo on jotenkin tarpeellista? Vai kuvitellaanko että tuo on jokin uusi ja kiihottava esileikki joka pitää aloittaa suhteen piristämiseksi?
Ehkä ne lukee salaa naistenlehtiä, niissä olen joskus lukenut jotain vähämielisiä artikkeleita miten pitkin päivää flirttailu saa aikaan ah-niin-ihanan ilotulituksen makuuhuoneessa. My ass. Ei pitäisi kopioida noita artikkeleita suoraan amerikoista, se mikä toimii siellä ei välttämättä toimi meidän kulttuurissa.
Toinen on se, että sängyssä pitäisi puhua. Naistenlehdistä varmaan opittu sekin. Ymmärrän mahdollisimman lyhytsanaiset toimintaohjeet silloin, kun se on välttämätöntä, mutta kaikki sellainen "nauti, kulta, nauti" -henkinen lässytys (tai rivojen puhuminen) herättää kyllä minussa voimakkaita haluja -iskeä miestä kämmenselällä vasten suuta. Että turpa kiinni ja keskity siihen panemiseen.
Toki seksistä on tärkeää puhua, mutta ainakin minusta on parempi puhua neutraalisti keittiön pöydän ääressä siitä, onko kumpikin tyytyväinen. Mutta silloin kun on toiminnan aika, ei sanat toimi ainakaan minulla yhtään.
Sekin on muuten ärsyttävää, jos mies yrittää kovasti viritellä tai lämmitellä sinua tai painella nappejasi. Tekee jotain, mistä huomaa sen ajattelevan, että "tästä se kiihottuu". Inhoan sitä. Jos mies ei käy niin kuumana että tuollainen laskelmointi unohtuu, ihan turha edes ruveta hommiin.
Minun haavemaailmani on joku menneiden aikojen Skotlanti a la Outlander, jossa miehillä on kiltti ja naisilla pitkät hameet ilman alushousuja ja kun henki tulee päällä, kumpikin voi vaan nostaa helmat, hoidetaan hommat ja sitten jatketaan muita puuhia sanomatta sanaakaan.
Vanhoissa avioliitto-oppaissa neuvotaan miehiä valmistelemaan vaimoa illalla tapahtuvaan aktiin nipistelemällä nänneistä ja puristelalla pakaroista yms. pitkin päivää. Ne on miesten miehille kirjoittamia eli ei mitään käsitystä naisten sielunelämästä. Käyvätkö miehet lukemassa näitä oppaita salaa kirjastossa ja saavat aivan vääriä käsityksiä asiaan liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen lapset ovat ihan OK, olen mielellään heidän kanssaan, mutta se on myös raskasta kaltaiselleni introvertille. Tämä on kotini ja ainakin minulle siivoaminen lasten lähdön jälkeen tarkoittaa tiskikoneen tyhjentämistä, tavaroiden laittamista paikalleen jne. ei-varsinaista-siivoamista, vaan kodin asettamista takaisin lapsettomaan moodiin. Mies ei tätä ymmärrä, hänen mielestään legolinna saa olla olohuoneessa koko viikon (miksi ihmeessä, sitä varten on lastenhuone!, olohuoneessa lapset voivat varsin hyvin leikkiä, mutta ei tämä ole lapsivapaalla viikolla mikään varasto) jne.
Olen ilmoittanut, että nämä sunnuntai-illat ovat minun ihan omaa aikaani, en ole tavoitettavissa, vaikka istun sohvalla.
No tärkeintä on, että teillä mennään sinun haluamallasi tavalla.
Täh? Tuossahan on jo menty koko viikonloppu yksistään miehen haluamalla tavalla ja miehen tahdon mukaan kun on lapsiviikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella vonkaamisella NAINEN aiheuttaa aina vaan sen, että vaikka alunperin panetti niin tuota kuunnellessa se himo vaan katoaa johonkin.
Ja jos vonkaaminen jatkuu niin se oma himo ja panetus pysyykin poissa. Mikään ei ole epäkiihottavampi kuin seksiä vonkaava NAINEN.
Surkeinta on se, että seksiä ei edes tarvitsisi olla vonkaamassa vaan sitä kyllä todellakin harrastettaisiin edelleen taatusti molemmille riittävästi, jos NAINEN vaan ei olisi aloittanut tuota vonkaamista.
Mistä NAISET edes keksii, että tuo on jotenkin tarpeellista? Vai kuvitellaanko että tuo on jokin uusi ja kiihottava esileikki joka pitää aloittaa suhteen piristämiseksi?
LOL :D
"tasa-arvon vuoksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä nyt taas oikein osaa samaistua, kun lapset koko ajan kotona, ei tarvitse mitenkään toipua lasten seurasta ja seksiä tekee mieli eikä siivous hirveästi kiinnosta.
Ota teille joka viikko 2 vierasta lasta, jotka eivät ole lastesi kavereita ja ovat ihan eri-ikäisiä. Kasvata heitä kuin omiasi kuitenkin niin, että varsinainen kasvattaja on miehesi. Ole ystävällinen, koko ajan läsnä ja kuunteleva sekä kunnioittava, älä tiuski ja hermoile, näytä positiiviset tunteesi avoimesti ja negatiiviset pelkkinä sanoina.
Palataan viikon kuluttua asiaan. Voi olla, että olet väsynyt.
Kuka käskee suorittamaan tuolla tavalla?
Ei ihmiset osaa elää enää, ne suorittaa NPC elämää, ne ei osaa elää sitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. "Kodin laskeutuminen lapsivapaaseen tilaan"? Ydinperheessä tätä ei ole _koskaan_.
Höpöhöpö.
Kyllä meillä on kitkaa aiheuttaneet myös "Jenna on baletissa, Juuso jäkistreeneissä ja Jussi kaverin synttäreillä - nyt on 25min aikaa ennen kuin pitää singahtaa hakemaan heitä, täällä mä odottelen pylväs pystyssä" (ai jaa, mä tässä just rupesin näitä lihapullia väsäämään...) -tilanteet
Ei mikään ihme että niin moni avioliitto päättyy eroon. Vanhemmilla ei ole näköjään mitään omaa elämää, kaikki pyörii lasten harrastusten ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella vonkaamisella mies aiheuttaa aina vaan sen, että vaikka alunperin panetti niin tuota kuunnellessa se himo vaan katoaa johonkin.
Ja jos vonkaaminen jatkuu niin se oma himo ja panetus pysyykin poissa. Mikään ei ole epäkiihottavampi kuin seksiä vonkaava mies.
Surkeinta on se, että seksiä ei edes tarvitsisi olla vonkaamassa vaan sitä kyllä todellakin harrastettaisiin edelleen taatusti molemmille riittävästi, jos mies vaan ei olisi aloittanut tuota vonkaamista.
Mistä miehet edes keksii, että tuo on jotenkin tarpeellista? Vai kuvitellaanko että tuo on jokin uusi ja kiihottava esileikki joka pitää aloittaa suhteen piristämiseksi?
Ehkä ne lukee salaa naistenlehtiä, niissä olen joskus lukenut jotain vähämielisiä artikkeleita miten pitkin päivää flirttailu saa aikaan ah-niin-ihanan ilotulituksen makuuhuoneessa. My ass. Ei pitäisi kopioida noita artikkeleita suoraan amerikoista, se mikä toimii siellä ei välttämättä toimi meidän kulttuurissa.
Toinen on se, että sängyssä pitäisi puhua. Naistenlehdistä varmaan opittu sekin. Ymmärrän mahdollisimman lyhytsanaiset toimintaohjeet silloin, kun se on välttämätöntä, mutta kaikki sellainen "nauti, kulta, nauti" -henkinen lässytys (tai rivojen puhuminen) herättää kyllä minussa voimakkaita haluja -iskeä miestä kämmenselällä vasten suuta. Että turpa kiinni ja keskity siihen panemiseen.
Toki seksistä on tärkeää puhua, mutta ainakin minusta on parempi puhua neutraalisti keittiön pöydän ääressä siitä, onko kumpikin tyytyväinen. Mutta silloin kun on toiminnan aika, ei sanat toimi ainakaan minulla yhtään.
Sekin on muuten ärsyttävää, jos mies yrittää kovasti viritellä tai lämmitellä sinua tai painella nappejasi. Tekee jotain, mistä huomaa sen ajattelevan, että "tästä se kiihottuu". Inhoan sitä. Jos mies ei käy niin kuumana että tuollainen laskelmointi unohtuu, ihan turha edes ruveta hommiin.
Minun haavemaailmani on joku menneiden aikojen Skotlanti a la Outlander, jossa miehillä on kiltti ja naisilla pitkät hameet ilman alushousuja ja kun henki tulee päällä, kumpikin voi vaan nostaa helmat, hoidetaan hommat ja sitten jatketaan muita puuhia sanomatta sanaakaan.
Ja varsinkin kun eihän tuo vonkaaminen ole millään tavalla pitkin päivää harrastettua flirttailua. Flirtti _ja etenkin kiihottava flirtti_ on ihan jotain muuta kuin puoliksi uhriutunut mouruaminen kuinka kyllä meidän pitäisi panna tänään ja oot kyllä ihan tyhmä jos ei panna ja ota nyt edes suihin.. kato nyt kuinka "pikkuveikka" ihan jo jöpöttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen lapset ovat ihan OK, olen mielellään heidän kanssaan, mutta se on myös raskasta kaltaiselleni introvertille. Tämä on kotini ja ainakin minulle siivoaminen lasten lähdön jälkeen tarkoittaa tiskikoneen tyhjentämistä, tavaroiden laittamista paikalleen jne. ei-varsinaista-siivoamista, vaan kodin asettamista takaisin lapsettomaan moodiin. Mies ei tätä ymmärrä, hänen mielestään legolinna saa olla olohuoneessa koko viikon (miksi ihmeessä, sitä varten on lastenhuone!, olohuoneessa lapset voivat varsin hyvin leikkiä, mutta ei tämä ole lapsivapaalla viikolla mikään varasto) jne.
Olen ilmoittanut, että nämä sunnuntai-illat ovat minun ihan omaa aikaani, en ole tavoitettavissa, vaikka istun sohvalla.
Hah hah :D
Anna nyt sille miehelle pieni pano niin äkkiäkös se ohi ja pääset siivoamaan. Uskon että mies on pidätellyt pitkän aikaa ja himot kasvanut eikä sua vieläkään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mua lapset haittaa siis mitenkään, ne on aivan ihania, mutta se oletus että heti kun ne lähtee niin hypätään peitonheilutteluun. Onhan siinä jo koko aamu vihjailtu ja "flirttailtu". Minua ei varsinaisesti kiihota se että monta päivää ollaan pyöritetty lapsirumbaa, vaan se että siihen on hieman eri tavalla orientoiduttu.
ap
Tämä ei kyllä ole mikään pelkkä "miehen lapset lähti" -tapaus.
Minua itseä tympii ihan kaikki sellaiset "nyt tultiin hotellille, katsopa täällä mä jo sängyssä munasillani" "kesäloma alkoi, nyt siis seksiä" "lapset saatiin nukkumaan, 'mun vuoro nyt'" - jutut
Siis se, että minä tarvitsen enemmän aikaa päästäkseni mihinkään seksin sielunmaisema -tunnelmaan.
Joo, voidaan 'harrastaa' siihen asti että mies tulee, mutta sitä en kyllä jaksa, jos/kun hän huomaavaisena haluaa pitää huolta, että myös minä tulen - ei ei ja ei, minä tulen kun on sen session aika, ja sitä ei voi mies minun puolesta päättää.
Kiva hei teilläkin, että SINÄ päätät, eikä se "mies" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota teille joka viikko 2 vierasta lasta, jotka eivät ole lastesi kavereita ja ovat ihan eri-ikäisiä. Kasvata heitä kuin omiasi kuitenkin niin, että varsinainen kasvattaja on miehesi. Ole ystävällinen, koko ajan läsnä ja kuunteleva sekä kunnioittava, älä tiuski ja hermoile, näytä positiiviset tunteesi avoimesti ja negatiiviset pelkkinä sanoina.
Palataan viikon kuluttua asiaan. Voi olla, että olet väsynyt.
Kuka käskee suorittamaan tuolla tavalla?
Järki. Lapset ovat kahden kodin lapsia, heille pitää tehdä selväksi, että heidät hyväksytään molemmissa kodeissa ja heille on aikaa. Ei siis niin, että olkaa näkymättömiä ja olemattomia vaan niin, että he todella kokevat olevansa iisän uudelle perheelle yhtä tärkeitä kuin ennen eroa olivat isälleen.
Vanhemmuus on sinulle näköjään suorittamista, muille se on ihan vakavastiotettavaa toimintaa lapsen parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan siihen seksiin oikein menee aikaa? Jos mies haluaa jonkun 5 tunnin tantrasession, niin sitten ymmärrän. 5-20 min seksiä lasten lähdettyä ei voi pilata kenenkään loppupäivää, tai sitten saa olla tosi huonoa seksiä.
5-20 minuuttiaookkei
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt sille miehelle pieni pano niin äkkiäkös se ohi ja pääset siivoamaan. Uskon että mies on pidätellyt pitkän aikaa ja himot kasvanut eikä sua vieläkään kiinnosta.
Jos nainen toimii noin, niin hänelle tulee todella käytetty olo. Ei ihme, että naiset eivät ole tyytyväisiä elämäänsä, kun muidenkin kuin puolison mielestä tulee olla pelkkä reikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Tuossahan on jo menty koko viikonloppu yksistään miehen haluamalla tavalla ja miehen tahdon mukaan kun on lapsiviikonloppu.
Miten tämä liittyy kahden aikuisen väliseen seksuaalisuuteen. EI MITENKÄÄN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
No sitähän minä juuri tarkoitinkin, että mitään lapsivapaata tilaa ei ydinperhekodissa ole koskaan.
Eikö miehillä ole kiltin alla alushousuja. Pelottaa ajatellakin, että ne voi kiskaista vain helmat korviin ja menoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sotkut? Lapset siivoaa omansa ennen kuin lähtevät ja mies sitten loput?
Mielestäni nyt on vain mukava laskeutua lapsivapaaseen aikaan sillä että talo on kuosissa. Ei meillä talo koskaan ole mikään sikolätti, ja kaikki siivoaa. Sitten vaikka seuraavana päivänä sitten jotain kahdenkesistä kivaa. Ei heti niin että kun ovi menee lasten lähdettyä kiinni niin suunnataan himoissaan makkariin. Lasten lähtö ei ole minulle mikään "jes, seksiä"-merkki.
ap
Puhutko tästä päivästä, ap?
Miehellä tekee usein mieli silloin kun hän on virkeä ja nukkunut hyvin. Kerro, että harrastat hänen kanssaan seksiä mieluusti maanantaina, koska haluat sunnuntaina siivota. Hän varmaan jaksaa odottaa siihen asti, jos pidät lupauksesi.
Kyllä tuosta ap:n viestistä aistii rivien välistä, että ap:ta ei tuo mies viehätä yhtään. Joutuu varmaan kerran tai kaksi viikossa harrastamaan vastentahtoisesti seksiä. Toi lasten lähtö ja "siivous" on vain oivallinen tekosyy kieltäytyä seksistä. Ehkä keskiviikkona seuraavan kerran joutuu taas uhrautumaan ma ja ti voi hyvin vielä laittaa viikonloppuväsymuyksen piikkiin.
En ymmärrä miksi niin monet naiset on suhteessa, jossa kumppani ei ole omasta mielestä viehättävä.
Kumppani on oikein viehättävä mutta ei minua kyllä enää 15 vuoden jälkeen joka päivä huvita, toisin kuin miestä. Ja ei todella ole syy päättää loistavaa parisuhdetta jos seksihalujen määrä muuttuu. (Vaihtelevaa) Ja kaikilla taas ei välttämättä muutu.
Se on kumma että muuten nykyään aikalailla hyväksytään ihmisten yksilöllisyys, mutta seksiä pitäisi kaikkien haluta harrastaa joka päivä, suhteen pituudesta ja muista tekijöstä riippumatta.
Tuohan se juuri on se ongelma: "älä unohda tätä, se on sun velvollisuus sitten ajankohtana y" - nauti siitä sitten itse kun tavallaan vaan ruksit suoritettavaa tehtävää listalta pois, ettå joskus pääsisit nukkumaan.
Meillä myös aktiivinen spontaani seksielämä, mutta nuo 'mä oletan ettå seksiä tiedossa" -vihjailut on täysiä haluntappajia.