Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.
Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.
Kommentit (1164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis teilläkö ei harrasteta seksiä lasten aikana? Ja spontaania seksiä ei koskaan, koska sinun on erikseen orientoiduttava siihen? Kuulostaapa ankealta.
No mieshän se pilaa spontaanin seksin tuolla omalla "orientoitumisellaan" eli aamusta asti jatkuvalla vihjailulla.
Sitä joutavaa ja epäeroottista mouruamista kun kuuntelee muutamankin tunnin ei ole ihmekään, ettei kiinnosta enää pätkääkään minkäänlainen kontakti miehen kanssa vaan mieluummin pesee vaikka lattiat.
Tai antaa orkun ihan vaan itselleen.
Amen. Minä tykkään spontaanista pikaseksistä, on ainva 100% varmaa että haluni menisi täysin jos mies vihjailisi aamusta saakka että kun kello lyö viisi, niin sitten pannaan avainta lukkoon. Ikään kuin asettaisi minulle aikarajan, että silloin on oltava lämpimänä. Minulla on sen verran omaehtoinen luonne, että ei varmasti kyllä sopisi sinä päivänä.
Toisaalta jos mies tekee spontaanin lähestymisen, saatan kesken ruoanlaiton sammutan levyn ja lähteä pikaisiin. Eli kyse ei ole siitä, että meillä ei olisi seksiä. On, hyvää ja usein ja minä teen vähintään puolet aloitteista.
Oma mies ei onneksi nykyään enää harrasta tuota vihjailuhommaa, on vissiin oppinut että yllätyshyökkäys toimii kohdallani paremmin. Nuorempana se saattoi esim. kyläilyviikonlopun jälkeen kotimatkalla autossa puristaa reittäni ja sanoa, että "en malta odottaa että päästään kotiin". Minä ainakin kuulen sen siinä tilanteessa vaan yhtenä velvollisuutena lisää: kun tulet kotiin, tyhjennä auto, pura kassit, tyydytä mies. Sellainen vain uuvuttaa. Jos kerran niin teki mieli, miksei vaan kurvannut levähdyspaikalle pikku tauolle?
Tuntuuko teistä muista, jotka ette pidä vihjailusta, että tuo vihjailu tosiaan tekee sen, että seksistä tulee vaan yksi ruksittava tehtävä lisää listaan?
-eri-
Kyllä, ei haluta enää yhtään. Kaikki muutkin pakolliset aikataulut on ahdistavia.
Ei tosin ole mitään tollasta seksiongelmaa ollut vuosiin, kun sitä ei ole ollut vuosiin.
Tuosta pääsee aika nopeasti eroon, kun antaa miehelle aina tämän haluaman suhtautuu siihen kuin muihinkin kotitöihin. Jos mies edellyttää, että "olisit nyt mukana" niin voi ilmoittaa, että kaikkea ei voi saada, sun kanssa ei saa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt sille miehelle pieni pano niin äkkiäkös se ohi ja pääset siivoamaan. Uskon että mies on pidätellyt pitkän aikaa ja himot kasvanut eikä sua vieläkään kiinnosta.
Jos nainen toimii noin, niin hänelle tulee todella käytetty olo. Ei ihme, että naiset eivät ole tyytyväisiä elämäänsä, kun muidenkin kuin puolison mielestä tulee olla pelkkä reikä.
Sitten suoraan ero.
Vierailija kirjoitti:
Minua tuollainen tunkkainen vihjailu ylipäänsä tympisi, lapsilla tai ilman. Onneksi oma mies ei harrasta sellaista, minun reaktioni nimittäin olisi aivan varmasti se, että vaikka alunperin tekisi mieleni, ei varmasti tekisi enää sen jälkeen jos mies vihjailisi pitkin päivää tuohon tyyliin.
Enkä kyllä huolisi miehekseni kenenkään tähteitä muutenkaan. Haluan tehdä viikonloput jotain itseäni miellyttävää, en hyysätä toisen naisen lapsia.
Mennäänkö teillä suoraan asiaan ja näytetään seksuaalista halua vain tilanteissa joissa voidaan suoraan edetä hommiin, vai vihjailetteko vain raikkaammin, jos niin miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sotkut? Lapset siivoaa omansa ennen kuin lähtevät ja mies sitten loput?
Mielestäni nyt on vain mukava laskeutua lapsivapaaseen aikaan sillä että talo on kuosissa. Ei meillä talo koskaan ole mikään sikolätti, ja kaikki siivoaa. Sitten vaikka seuraavana päivänä sitten jotain kahdenkesistä kivaa. Ei heti niin että kun ovi menee lasten lähdettyä kiinni niin suunnataan himoissaan makkariin. Lasten lähtö ei ole minulle mikään "jes, seksiä"-merkki.
ap
No jos ette harrasta lasten siellä ollessa, miehellesi se on *jes, lapset lähti*-merkki enemmän kuin ymmärrettävästi. Jospa tekisit itsekin siitä päivän virittymällä sellaisen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehillä ole kiltin alla alushousuja. Pelottaa ajatellakin, että ne voi kiskaista vain helmat korviin ja menoksi.
Jep. Ei ole.
Oltiin aikanaan ystävän kanssa interreilaamassa (2 tyttöä siis) - satuttiin junaan joka oli täynnä Italiaan fanimatkalla olevia Skotlannin futisfaneja. Tuli kyllä selväksi, että heillä ei todellakaan ole mitään siellä alla, kenelläkään eikä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen lapset ovat ihan OK, olen mielellään heidän kanssaan, mutta se on myös raskasta kaltaiselleni introvertille. Tämä on kotini ja ainakin minulle siivoaminen lasten lähdön jälkeen tarkoittaa tiskikoneen tyhjentämistä, tavaroiden laittamista paikalleen jne. ei-varsinaista-siivoamista, vaan kodin asettamista takaisin lapsettomaan moodiin. Mies ei tätä ymmärrä, hänen mielestään legolinna saa olla olohuoneessa koko viikon (miksi ihmeessä, sitä varten on lastenhuone!, olohuoneessa lapset voivat varsin hyvin leikkiä, mutta ei tämä ole lapsivapaalla viikolla mikään varasto) jne.
Olen ilmoittanut, että nämä sunnuntai-illat ovat minun ihan omaa aikaani, en ole tavoitettavissa, vaikka istun sohvalla.
No tärkeintä on, että teillä mennään sinun haluamallasi tavalla.
Täh? Tuossahan on jo menty koko viikonloppu yksistään miehen haluamalla tavalla ja miehen tahdon mukaan kun on lapsiviikonloppu.
Miten tämä liittyy kahden aikuisen väliseen seksuaalisuuteen. EI MITENKÄÄN
No liittyy sillai että mies on jo aikatauluttanut päivälle seksiä ja varmaankin murjottaa jos sitä ei sitten olekaan. Todellakin vastenmielistä kaikenlainen seksin kalenterikirjaaminen.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi ei ole kokemusta, koska mulle sellainen mies ei kelpaa jolla on lapsia ennestään.
Mutta toi vonkaaminen tai miksi sitä nyt sitten kutsuisikaan on kyllä niin viimeisen päälle rasittavaa ja tuhoaa kyllä innostuksen pitkäksi aikaa. Siis mikä tuossa edes on ideana vai kiihottaako se jotenkin miehiä? Miksi siitä pitää vihjailla pitkin päivää kun oikeasti paljon kiihottavampaa on vaan tehdä se kun tilaisuus tulee ja vaikka eteisen lattialla? Tuollainen "kokeilenpa kepillä jäätä"-tyyppinen naukuminen seksistä on oikeasti todellinen erotiikan tppaja ja jotenkin lapsellistakin.
Jep, tuollaisilta puuttuu yksinkertaisesti tunneäly. "Olethan sitten kun lapset lähtevät (klo 17.00) märkänä koska minun säkkini vaativat tyhjennystä!" Kyllä alkaa halut hyrrätä 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sotkut? Lapset siivoaa omansa ennen kuin lähtevät ja mies sitten loput?
Mielestäni nyt on vain mukava laskeutua lapsivapaaseen aikaan sillä että talo on kuosissa. Ei meillä talo koskaan ole mikään sikolätti, ja kaikki siivoaa. Sitten vaikka seuraavana päivänä sitten jotain kahdenkesistä kivaa. Ei heti niin että kun ovi menee lasten lähdettyä kiinni niin suunnataan himoissaan makkariin. Lasten lähtö ei ole minulle mikään "jes, seksiä"-merkki.
ap
No jos ette harrasta lasten siellä ollessa, miehellesi se on *jes, lapset lähti*-merkki enemmän kuin ymmärrettävästi. Jospa tekisit itsekin siitä päivän virittymällä sellaisen?
Et ollenkaan tajunnut aloittajaa etkä lukenut muidenkaan kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetti sentään näitä palstalaisten parisuhteita. Mitä iloa kenellekään voi olla suhteesta, jossa halun sijasta tunnetaan ärsytystä ja inhoa? Mikä järki?
Tätä minäkin ihmettelen ja naurattaa tää homma :D
Mikä idea on tosiaan olla yhdessä ihmisen kanssa, josta ei pidä, eikä toista rakasta.
Ei helvetti oikeesti :D
Mielestäni epänormaalia on olla jatkuvasti jossain kiimassa, varsinkin heti kun on saanut lapsirumban pois jaloista. Mielestäni on normaalia tuntea kaikenlaisia tuntemuksia liitossa, myös ärtyneisyyttä.
Se on kuule ihan yksi ananaksen maku, mikä sinun mielestäsi on normaalia tai epänormaalia.
Jos sinä haluat olla suhteessa, jossa suurin huvi on pilkata inhoamaasi puolisoa netissä, niin siitä vaan. Minä valitsen toisin.
Lasten ollessa pienempiä, niin haasteita oli löytää sopivia hetkiä seksille. Oli vain pakko virittäytyä nopeasti tunnelmaan silloin harvoin, kun mahdollisuus tuli tai seksiä ei olisi ollut koskaan. Vähän tylsää se oli ja vaikeaakin, mutta enää ei ole sitä ongelmaa, kun lapset ovat teinejä.
Exän kanssa mulla oli usein samanlainen olo. No tosin, silloin ne lapset oli yhteisiä.
Mut nykyisen kanssa ei ikinä. Kun suhde on läheinen ja tosi hyvä, seksi ja läheisyys ei tunnu asialta johon pitäis valmistautua tai saada joku tietty moodi. Päinvastoin, se palauttaa ja rentouttaa kaikesta raskaudesta ja väsymyksestä.
Voisitko siis edes kokeilla suhtautua siihen vaikka niin että mies haluaa pitää sinua hyvänä? Eikä että se on sulle joku velvollisuus. Tuon jälkeen vois olla mukavampaa ja rennompaa siivoillakkin yhdessä, kun on ensin rentouduttu. Onko teidän seksi mielestäsi edes tyydyttävää? Tai auttaisko jos esim kävisit yksin suihkussa rentoutumassa ensin ja sit käpertyisit kainaloon?
Noh, tuollaisia vaan nyt tuli mieleen, jos haluat koittaa ratkaista ongelman ja välität myös miehen tunteista/ näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi ei ole kokemusta, koska mulle sellainen mies ei kelpaa jolla on lapsia ennestään.
Mutta toi vonkaaminen tai miksi sitä nyt sitten kutsuisikaan on kyllä niin viimeisen päälle rasittavaa ja tuhoaa kyllä innostuksen pitkäksi aikaa. Siis mikä tuossa edes on ideana vai kiihottaako se jotenkin miehiä? Miksi siitä pitää vihjailla pitkin päivää kun oikeasti paljon kiihottavampaa on vaan tehdä se kun tilaisuus tulee ja vaikka eteisen lattialla? Tuollainen "kokeilenpa kepillä jäätä"-tyyppinen naukuminen seksistä on oikeasti todellinen erotiikan tppaja ja jotenkin lapsellistakin.
Jep, tuollaisilta puuttuu yksinkertaisesti tunneäly. "Olethan sitten kun lapset lähtevät (klo 17.00) märkänä koska minun säkkini vaativat tyhjennystä!" Kyllä alkaa halut hyrrätä 🥴
Miten eri tavalla nämä voikaan kokea (ja toteuttaa?). Meillä on joskus vihjailua että kunhan lapset menee nukkumaan tms., ja mulle se tarkoittaa että mieheni näkee minut haluttavana kaiken arjen keskelläkin ja usein se että pitää vähän odottaa vain lisää fiilistä, halu ehtii kasvaa. Tähän ei todellakaan liity tunnelmaa että kenenkään pitäisi olla valmis, vaan että sen toisen kanssa haluaa olla rauhassa lähekkäin ja pitää hyvänä kunhan sille on sopiva hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt sille miehelle pieni pano niin äkkiäkös se ohi ja pääset siivoamaan. Uskon että mies on pidätellyt pitkän aikaa ja himot kasvanut eikä sua vieläkään kiinnosta.
Jos nainen toimii noin, niin hänelle tulee todella käytetty olo. Ei ihme, että naiset eivät ole tyytyväisiä elämäänsä, kun muidenkin kuin puolison mielestä tulee olla pelkkä reikä.
Sitten suoraan ero.
Minkälaisia ihmisiä te "sitten suoraan ero" kommentoijat olette? Miehiä jotka eivät koskaan ole olleet parisuhteessa? Huh. Puistattaa.
Epäilen että ap ja miehensä seksi mitenkään hyvää kun ajattelee tällä tavoin. Jos olisi hyvää seksiä niin ei tälläistä dilemmaan tulisi ja nauttisivat hetken aikaa hyvästä seksistä sekä nauttisi lapsivapaasta ajasta.
Hyi ihan kuin joku lapsi joka naukuu tikkaria.
Työkaveri kertoo joka päivä töihin saapuessaan miten harrastivat taas miehensä kanssa seksiä ja puhuu seksielämästään koko ajan. Tällaista vanhempaa naista (34 vuotta samassa parisuhteessa) hymyilyttää tuollainen. Siis en tarkoita yhtään pahalla, mutta itselleni seksi ei ole ainoa hyvän parisuhteen mittari.
Ja ap. Noin toimisin minäkin. Ei herää halut vihjailulla ja vaatii tietyn mielentilan sekä siistin kodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetti sentään näitä palstalaisten parisuhteita. Mitä iloa kenellekään voi olla suhteesta, jossa halun sijasta tunnetaan ärsytystä ja inhoa? Mikä järki?
Tätä minäkin ihmettelen ja naurattaa tää homma :D
Mikä idea on tosiaan olla yhdessä ihmisen kanssa, josta ei pidä, eikä toista rakasta.
Ei helvetti oikeesti :D
Ei saatana että voi ihminen olla taas tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mua lapset haittaa siis mitenkään, ne on aivan ihania, mutta se oletus että heti kun ne lähtee niin hypätään peitonheilutteluun. Onhan siinä jo koko aamu vihjailtu ja "flirttailtu". Minua ei varsinaisesti kiihota se että monta päivää ollaan pyöritetty lapsirumbaa, vaan se että siihen on hieman eri tavalla orientoiduttu.
ap
Tämä ei kyllä ole mikään pelkkä "miehen lapset lähti" -tapaus.
Minua itseä tympii ihan kaikki sellaiset "nyt tultiin hotellille, katsopa täällä mä jo sängyssä munasillani" "kesäloma alkoi, nyt siis seksiä" "lapset saatiin nukkumaan, 'mun vuoro nyt'" - jutut
Siis se, että minä tarvitsen enemmän aikaa päästäkseni mihinkään seksin sielunmaisema -tunnelmaan.
Joo, voidaan 'harrastaa' siihen asti että mies tulee, mutta sitä en kyllä jaksa, jos/kun hän huomaavaisena haluaa pitää huolta, että myös minä tulen - ei ei ja ei, minä tulen kun on sen session aika, ja sitä ei voi mies minun puolesta päättää.
No totta tämäkin!
Mielestäni epänormaalia on olla jatkuvasti jossain kiimassa, varsinkin heti kun on saanut lapsirumban pois jaloista. Mielestäni on normaalia tuntea kaikenlaisia tuntemuksia liitossa, myös ärtyneisyyttä.