Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.
Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.
Kommentit (1164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoat mieluummin kuin harrastat seksiä?
Siivoaminen rentouttaa ja lopputulos on just se mitä itse haluaa. Eli voittaa seksin sata nolla.
Otamme osaa surkean seksielämäsi johdosta.
Ei tarvi ottaa osaa. Ei sellaista voi surra tai voivotella, mitä ei edes halua ;).
Et halua hyvää seksielämää? No, valintahan sekin. Otamme edelleen osaa tällä kertaa huonosta valinnasta.
Et siis tajua mitä tarkoitan. Ei voi olla huono valinta jos valitsee ja saa mitä haluaa. Sinä tulkitset asiaa vain oman näkökulmasi kautta, eli sinun määristelmäsi hyvästä seksielämästä ja sen tärkeydestä on se ainut oikea, ja säälit sellaista joka haluaa jotain muuta. Melko kapeakatseista, eikö?
Sinällään totta, että säälin ihmistä, joka ei saa seksistä rentoutusta eikä sellaista lopputulosta kuin juuri itse haluaa. Tai toisinaan jopa parempaa kuin osasi edes odottaa. En mä näe että tässä on kyse siitä että valitsisit vapaasti, vaan syystä tai toisesta olet estynyt nauttimasta seksistä, mistä edelleen vilpittömästi otan osaa. Jäät paitsi jostain mahtavasta, oli syy sille paitsi jäämiselle mikä tahansa, vaikka aseksuaalisuus.
Minä säälin ihan hirveästi niitä ihmisiä, jotka eivät harrasta vapaasukellusta. Jotkut väittävät että eivät pidä vedestä tai uimisesta tai että pelottaa. Mistä kaikesta ne jäävätkään paitsi, eivät saa koskaan tuntea sitä ihanaa vapautta yksin Suuressa Sinisessä ja kuoleman välitöntä läsnäoloa.
Kukaan ei tiedä elämästä mitään, ei kerta kaikkiaan mitään, jos ei ole koskaan sukeltanut yli 20 metriin ja vähän riskillä. Mikään ei tunnu paremmalta kuin hipaista omaa kuolemaansa.
Voi teitä hulluparkoja, säälin teitä niin syvästi kun jätätte elämän suurimman nautinnon kokematta.
(En kannusta ketään riskinottoon, mutta voin kertoa että taivaallinenkin seksi on oikeasti ihan mitätöntä extreme-lajeihin verrattuna. Verrattavissa suklaakakun syömiseen. Ihan kivaa, mutta ei vedä vertoja niille oikeasti koville jutuille.)
Komppaan! Seksi on lyhytkestoinen ilo, tarve on nopeasti tyydytetty, eikä se aina edes tule tyydytetyksi.
Sen sijaan ne epätavalliset, erikoiset kokemukset ja tilanteet, erilaisten juttujen tekeminen ja niistä selviäminen on ihan ihan huikeata.
Myös tavallisessa elämässä, ihan vaikka työssäkin voi olla mahtavia onnistumisia, jotka on ihan eri tasolla tyydyttäviä kuin seksiakti. Uskon, että esim.
rikostutkija voi kokea aivan upeata euforiaa saatuaan jonkun todella mutkikkaan ja hankalan, aikaa vieneen tapauksen selvitetyksi. Tai kirjailija, joka saa kirjansa julkaistuksi ja saa vielä lukijoilta
valtavat kiitokset ja tunnustukset, on varmasti pitkään hyvinkin tyydyttyneessä tilassa.
Puolisonkin kanssa voi tuntea vahvaa onnellisuutta ja tyytyväisyyttä vaikka seksiä ei olisikaan runsaasti tai jopa ei lainkaan, syitähän voi olla monia. Rakkaus toiseen voi olla oikeata ja syvää ilman sitä seksiäkin.
Hyvin nuorena sitä tietysti ajattelee pelkkää seksiä.Toisaalta, miksi seksi sulkisi pois noita muita hyviä juttuja, eihän elämä ole mitenkään mustavalkoista... vaan voi nauttia monenlaisista asioista, jotkut tosi hyviä ja jotkut vielä parempia. Voiko aina tavoitella vain suurempaa nautintoa, onko se realistista?
Ihmiset nauttivat erilaisista jutuista, ja mennään pahasti metsään jos niitä aletaan arvioimaan hyvä-huono -akselilla.
Näin just, pitää olla se oikeanlainen vastinpari, ja sitten kiinnoistusta toiselle tärkeisiin juttuihin. Vonkaus on tyhmää, ei kenenkään pitäisi sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aika surullista miten täällä yritetään määritellä oikeaa tapaa seksuaalisuudelle, seksin harrastamiselle ja sen ehdottamiselle. Ihmiset on siinä suhteessa tosi erilaisia, sekä tarpeiltaan että toiveiltaan. Ei ole väärin haluta seksiä usein, mutta ei ole väärin sekään ettei ole aina joka tilanteessa valmis ja halukas. Ei ole väärin joskus priorisoida vaikka sitä siivousta, jos siitä tulee itselle parempi olo, mutta ei ole väärin jättää siivoamatta ja painua panemaan. Ongelma on tietysti jos pariskunnan halut poikkeaa kovasti toisistaan, tai ei osata keskustella tai ymmärtää toisen näkökulmaa. Seksin ei pitäisi kuitenkaan olla koskaan suhteessa pakko tai velvollisuus, joten käytännössä aina se on se enemmän haluja omaava joka joutuu tinkimään omista tarpeistaan. Vonkaaminen, painostaminen ja kiukuttelu seksiin liittyen ei ole oikein. Ei toki myöskään mikään kiristäminen tai kiusallaan pihtaaminen ja toisen halujen pilkkaaminen. Jos seksihalut poikkeaa toisistaan merkittävästi eikä kumpikaan koe pystyvänsä joustamaan riittävästi, on suhde aika hankalassa tilanteessa. Ap:n tilanne ei tämän ketjun perusteella ole niin ongelmainen, joten kyllä tuommoisen pitäisi ratketa ihan puhumalla.
Sinänsä ihan asiallinen kirjoitus, mutta vähintäänkin mielenkiintoinen näkökulma, että enemmän haluavan tarpeet ovat ne huonommat ja ainoastaan hänen tulee tinkiä.
Mutta näinhän se aina menee. Se joka haluaa harvemmin saa lähes varmasti aina, kun haluaa. Tilanne ei ole hänelle mitenkään huono.
Niin tilannehan on ihan hyvä jos se enemmän haluava tyytyy omaan käteen aina välillä eikä kiukuttele... Jos ei ole valmis siihen, melkein ainoa vaihtoehto on etsiä halukkaampi puoliso, koska ei vaan ole mahdollista pakottaa toista haluamaan enempää kuin tälle itselle sopii. Mutta ei sekään valitettavasti ihan sormia napsauttamalla käy ja seksiä voi sitten olla vielä paljon vähemmän jos ollenkaan siinä etsimisvaiheessa. Ei ole helppoa niillä jotka kokee tarvitsevansa seksiä tyyliin joka päivä, eikä oma käsi käy.
Avoin suhde voi olla jossakin tapauksessa myös vaihtoehto. Esimerkiksi sellaisissa tapauksissa, joissa toinen osapuoli ei kiinnostu seksistä edes joka kuukausi.
Tosin sellaisissa tapauksissa, joissa toinen osapuoli haluaa pakonomaisesti seksiä esim. päivittäin, ei käytännössä mikään muu järjestely ole toimiva kuin vastaavanlaisen kumppanin etsiminen tai yksinkertaisesti halujen hillitseminen.
Miksi edes pitäisi elää saman katon alla, jos seksi ei kuulu suhteeseen? Jotenkin täysin absurdi ajatus minulle.
Jotkut ihmiset ovat sillä tavalla omituisia, että rakastavat kumppaniaan. Jotkut on niin hirmuisen outoja, että ovat ottaneet tosissaan jopa sen kunnes kuolema meidät erottaa -jutun.
En minä ainakaan voi kuvitella että jättäisin mieheni, jos se vaikka yhtäkkiä tulisi kyvyttömäksi tai haluttomaksi. En kyllä usko, että tahtoisin avointa suhdettakaan siinä kohtaa. Kyllä tässä on 17 yhdessäolovuoden aikana oltu intiimisti niin paljon, että voisin olla ilmankin, ihan vaan solidaarisuudesta miestä kohtaan.
Kun sitä omaa seksuaalisuuttaan voi ruokkia ja hoitaa muutenkin kuin penetroimalla toisen ihmisen kanssa.
Osittain olet kyllä ihan oikeassa ja sun tavalla ajattelevia ihmisiä onkin liian vähän.
Mutta jos normaalissa tilanteessa se seksi ei kuulu suhteeseen, niin silloin ajatus on täysin absurdi. Olisitko sinä elänyt 17 vuotta suhteessa, jossa seksi ei olisi kuulunut suhteeseen? Enpä nyt kuitenkaan sitä usko.
Keskustelun aihe EI ole täysin seksittömät suhteet. Avaa uusi keskustelu, jos sellaisesta tahdot keskustella.
Ketjun aihe on se, että ap:n mies vihjeettömästi ja itsekkäästi vonkaa seksiä siinä tietyssä tilanteessa, missä ap kaipaisi rauhaa. Vaikka heillä arvattavasti on muuten seksiä aivan normaalisti.
En tiedä AP seksielämästä muuta kun sen, että joskus siivoaminen ajaa sen edelle. Laittaisi miehensä siivoamaan ja lähtisi itse tuulettamaan päätää ulos. Tuskin mies kuitenkaan osaisi siivota riittävän tarkasti, että se fiilis ei taas katoaisi.
Tälleen miehenä kuulostaa kyllä aika pahalta, että nainen valitsee siivoamisen ennen miestään. Ja tämä tapahtuu sitten kai joka toinen viikko.
Tälleen naisena kuulostaa kyllä aika pahalta, että mies haluaa katsoa samaan aikaan telkkarista urheilua, kun heillä on seksiä. Ja tämä tapahtuu joka kerta, kun on joku kisa käynnissä.
Joo, naisella on joka toinen viikko yksi ilta, jolloin hän ei ole virittäytynyt seksiin. Oivoi, miten sillä miehellä on kurja elämä.
On sillä vielä menkat. Niissä tuhrautuu yksi viikko...
Ahaa. Sulle siis ei maistukaan seksi kun naisella on hilloviikot.. Aijaijai. Nuolisit nyt edes jos et voi panna..
Mä saan niillä viikoilla herkullisia suihinottoja. Ja ihan pyytämättä.
Tarjoatko sinä miehellesi sellaista? Yleensäkään koskaan?
Kai sinä kuitenkin silloin tarjoat naisellesi suuseksiä?
En.
Mutta menkkojen jälkeen niin paljon kun vaan haluaa. Vastapalvelukseksi niistä suihinotoista. Meillä homma toimii tällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Eli sua ärsyttää se, että mies pitää sua seksikkäänä ja haluaa antaa kunnolla läheisyyttä, kun pitkästä aikaa voi silloin
lapset ovat poistuneet? Joo tiedän, että aina ei paneta, mutta sua ei oo selkeästi panettanut koko viikkoon, kun siivousta odotat enemmän.Et selvästikkään tunne vetoa tuohon mieheen. Eroa.
Ehkä nainen tarvii oman ajan itseään varten että jaksaa taas olla muita varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sotkut? Lapset siivoaa omansa ennen kuin lähtevät ja mies sitten loput?
Mielestäni nyt on vain mukava laskeutua lapsivapaaseen aikaan sillä että talo on kuosissa. Ei meillä talo koskaan ole mikään sikolätti, ja kaikki siivoaa. Sitten vaikka seuraavana päivänä sitten jotain kahdenkesistä kivaa. Ei heti niin että kun ovi menee lasten lähdettyä kiinni niin suunnataan himoissaan makkariin. Lasten lähtö ei ole minulle mikään "jes, seksiä"-merkki.
ap
Puhutko tästä päivästä, ap?
Miehellä tekee usein mieli silloin kun hän on virkeä ja nukkunut hyvin. Kerro, että harrastat hänen kanssaan seksiä mieluusti maanantaina, koska haluat sunnuntaina siivota. Hän varmaan jaksaa odottaa siihen asti, jos pidät lupauksesi.
Saa sanoa jos ei huvita. Eikä tarvitse luvata mitään tiettyä päivää jolloin seksiä harrastetaan.
Hän varmaan jaksaa odottaa siihen asti, jos pidät lupauksesi? Ei yhdessäolon kautta siirry mitään velvollisuutta toiselle.
On se kumma että monien miesten mielestä naisen halut pitäisi herätä kuin 'nappia painamalla' vain siitä syystä että heillä itsellään just silloin ja silloin haluttaa seksiä. Tai se oikein ikävä paikka jossa mies sanoo että ei se haittaa vaikket just nyt haluakkaan mutta tehdään hommat kuitenkin koska minä haluan/tarvitsen seksiä tällä seisomalla. Nainen ehkä haluaa stressisen ajan jälkeen ottaa vaikka kylvyn yhdessä, lasin viiniä ja vain nukahtaa saman peiton alle ja halut heräävät vähän myöhemmin tai vasta aikaisin seuraavana aamuna jolloin herättää miehen parhaalla miellyttävällä tavalla.. Tämä oli ehkä hieman romanttinen ajatus miten asiat voisivat mennä mutta ei välttämättä onnistu jos se 'just nyt täytyy saada ja tottakai sinua myös täytyy haluttaa samaan aikaan' on päällimmäisenä,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi te aseksuaalit olette ottaneet miehen? ai niin, elättäjäksi.
Mitä ihmettä. Ei tarvitse olla aseksuaali, että ruuhkavuodet ja lapsiperhearki vie mehut niin, että seksi ei kiinnosta. Mulla on voimakas seksuaalivietti ja kuuma mies, seksi todellakin sujuu. Mutta kyllä tiiviit viikot pienten lasten, työelämän vaatimusten, ties minkä oksennustautien, kasaantuvien töiden ja kotitöiden ja parhaillaan myös terveyshuolien kanssa välillä latistaa tunnelmaa niin, että ei kiinnosta. Silloin toivon, että koti siistiytyy, minä saan omaa aikaa ja rauhaa ja tavata pari kaveria ja nukkua yön kunnolla. Sen jälkeen muuten taas maagisesti kiinnostaa!
Ihmisellä, jonka halut lähtee noin herkästi ei kyllä ole voimakas seksuaalivietti. Sori vaan. En käsitä, mikä tarve joillakin viittä vaille demiseksuaaleilla on uskotella itselleen että ollaan ihan kauhean seksuaalisia, vaikkei se seksi juuri koskaan huvitakaan koska työt ja lapset ja pyykit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Ei tarvitse olla aseksuaali, että ruuhkavuodet ja lapsiperhearki vie mehut niin, että seksi ei kiinnosta. Mulla on voimakas seksuaalivietti ja kuuma mies, seksi todellakin sujuu. Mutta kyllä tiiviit viikot pienten lasten, työelämän vaatimusten, ties minkä oksennustautien, kasaantuvien töiden ja kotitöiden ja parhaillaan myös terveyshuolien kanssa välillä latistaa tunnelmaa niin, että ei kiinnosta. Silloin toivon, että koti siistiytyy, minä saan omaa aikaa ja rauhaa ja tavata pari kaveria ja nukkua yön kunnolla. Sen jälkeen muuten taas maagisesti kiinnostaa!
Ihmisellä, jonka halut lähtee noin herkästi ei kyllä ole voimakas seksuaalivietti. Sori vaan. En käsitä, mikä tarve joillakin viittä vaille demiseksuaaleilla on uskotella itselleen että ollaan ihan kauhean seksuaalisia, vaikkei se seksi juuri koskaan huvitakaan koska työt ja lapset ja pyykit.
Mä olen demiseksuaali, en harrasta seksiä parisuhteen ulkopuolella, ja tarvitsen siihen tunteita. Ihan eri asia kuin matala libido. Täällä on ollut helpotus että se nuoruuden pakottava kiima on hellittänyt. Seksi kuitenkin vain paranee, ei ole enää stressiä.
Parisuhde on kestänyt 17 vuotta ja uusperhe-elämän, nyt ollaan jo kaksin. Meillä on seksiä taas aina, kun jompikumpi haluaa, kerrasta muutamaan viikossa. Perhevuosina oli joskus laimeaa, mutta that too did pass.
Mulla taas tyttöystävä lähtee munkaas hotelliviikonloppua viettämään kun sen miehen lapset tulee viettämään iskäviikonloppua. Mun tyttöystävä ei voi sietää niitä sotkevia kakaroita. Mutta nyt viimeisen vuoden ollaan tehty näin ja toimii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen demiseksuaali, en harrasta seksiä parisuhteen ulkopuolella, ja tarvitsen siihen tunteita. Ihan eri asia kuin matala libido. Täällä on ollut helpotus että se nuoruuden pakottava kiima on hellittänyt. Seksi kuitenkin vain paranee, ei ole enää stressiä.
Parisuhde on kestänyt 17 vuotta ja uusperhe-elämän, nyt ollaan jo kaksin. Meillä on seksiä taas aina, kun jompikumpi haluaa, kerrasta muutamaan viikossa. Perhevuosina oli joskus laimeaa, mutta that too did pass.
Totesin vain, että en ymmärrä miksi jokaisesta pikku stressistä halunsa menettävillä ihmisillä on tarve pitää itseään hirveän seksuaalisina vaikka se ei pidä paikkaansa. Sama ilmiö toistuu useimmissa seksuaalisuutta sivuavissa ketjuissa. Miksi pitää todistella olevansa jotain mitä ei ole? Eihän siinä ole mitään väärää, että seksuaalisuus on sitä ihan tavallista keskimääräistä tasoa. Ei edes siinä vaikka libido olisi matala. Ihminen voi silti olla ihan onnellinen ja elää pitkässä onnellisessa suhteessa. Mutta oikeasti korkea libido on jotain ihan muuta, kuin kerran pari viikkoon hyvinä kausina ja halut nolla huonoina kausina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totesin vain, että en ymmärrä miksi jokaisesta pikku stressistä halunsa menettävillä ihmisillä on tarve pitää itseään hirveän seksuaalisina vaikka se ei pidä paikkaansa. Sama ilmiö toistuu useimmissa seksuaalisuutta sivuavissa ketjuissa. Miksi pitää todistella olevansa jotain mitä ei ole? Eihän siinä ole mitään väärää, että seksuaalisuus on sitä ihan tavallista keskimääräistä tasoa. Ei edes siinä vaikka libido olisi matala. Ihminen voi silti olla ihan onnellinen ja elää pitkässä onnellisessa suhteessa. Mutta oikeasti korkea libido on jotain ihan muuta, kuin kerran pari viikkoon hyvinä kausina ja halut nolla huonoina kausina.
Ja minä totesin vain, että demiseksuaali ei ole sana jota haet. Demiseksuaalisuus ei kuvaa halujen määrää vaan sitä, että henkilö syttyy seksiin vasta tunnesiteen myötä, oli sitä seksiä sitten vähän tai paljon.
Minusta oli myös vastenmielistä ja noloa, kun mies alkoi vihjailla seksistä, vaikka hänen lapsensa oli vielä käymässä. Aivan kuin sen lapsi ei tajuaisi, että aikuisilla on nyt jokin oma juttunsa, jonka ulkopuolelle lapsi suljetaan.
"Ehkä sitten illalla..." mies kuiskutti korvaani ja lapsi kirkkaalla äänellä kysyi "Mitä illalla?". Mies sanoi "Aikuisten juttuja" tms. ja lapsi jäi joko jankuttamaan tai möksähti. Miestä tämä nauratti, minua hävetti ja v-tutti.
Perseestä oli mies, ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on pudonnut raiteiltaan jo ajat sitten. Kaikki yrittää niin kovasti olla sitä mieltä, että seksi on aina tärkeämpää kuin vaikkapa siivous.
Kuitenkin jokainen ymmärtää, että molemmilla on aikansa. Ja niin on oltavakin, eihän elämä voi olla pelkästään jompaa kumpaa.
Esimerkit täällä, kuinka "meillä on pantu pesukoneen päälläkin" kuuluu ihan eri kategoriaan. Silloin on kumpikin halunnut. Luultavasti kaikki täällä, AP myös, ovat tehneet vastaavaa.
Nyt on viety keskustelu siihen, että jotkut ikävät naiset eivät KOSKAAN halua seksiä, mutta siivoavat aina. Eivät voi koskaan mennä sänkyyn, kun haluavat aina vain siivota.
Siitäkö tuossa AP:n tapauksessa oli kyse?
No ei ollut.
Kysehän oli siitä, että menee halut seksiin, kun siitä vihjaillaan koko päivän.
Ja AP tykkää laittaa kodin kuntoon ja levätä. Kenties sitten olisi innostunut seksiinkin sitten myöhemmin illalla, kun olisi levännyt ja jos mies ei olisi siitä koko päivän muistutellut, että miten kiimassa hän tässä nyt on.
Kuinkahan tyytyväinen tämäkin pesukone-esimerkki olisi, jos mies joka kerta kun pyykkiä viedään koneeseen syöksyisi vaatimaan seksiä?
Jos seksi menee kaiken edelle, niin miten nämä ihmiset pystyy elämään normaalia elämää?
Ei mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijak kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella vonkaamisella mies aiheuttaa aina vaan sen, että vaikka alunperin panetti niin tuota kuunnellessa se himo vaan katoaa johonkin.
Ja jos vonkaaminen jatkuu niin se oma himo ja panetus pysyykin poissa. Mikään ei ole epäkiihottavampi kuin seksiä vonkaava mies.
Surkeinta on se, että seksiä ei edes tarvitsisi olla vonkaamassa vaan sitä kyllä todellakin harrastettaisiin edelleen taatusti molemmille riittävästi, jos mies vaan ei olisi aloittanut tuota vonkaamista.
Mistä miehet edes keksii, että tuo on jotenkin tarpeellista? Vai kuvitellaanko että tuo on jokin uusi ja kiihottava esileikki joka pitää aloittaa suhteen piristämiseksi?
Ihmiset ovat, yllättävää kyllä, erilaisia. Minä koen aivan toisin, minusta se, että mies vihjailee ja selvästi haluaa minua, siis jonkun sanoilla vonkaa, on kivaa ja kiihottavaa. En tietenkään aina itse halua ja silloin senkin pitää tietysti olla miehelle ok. Kiukuttelu, jos toinen ei superväsyneenä tai stressaantuneena tms. halua, ei tietenkään kiihota varmaan ketään (kuten ei tyhmyys ylipäätään, ainakaan minua).
Parisuhteessa tärkeitä asioita ovat mm. rakkaus, luottamus ja hyvä tahto toista kohtaan. Niiden lisäksi on, minun mielestäni, yllättävän tärkeää löytää ihminen jonka kanssa seksihalut jokseenkin mätsäävät, ja jonka kanssa on sitä ihan oikeaa kipinää.
Ei vihjailu ole vonkaamista jos toinen on hommassa mukana. Vonkaamiseksi se menee sitten, jos toinen ei ollenkaan lähde mukaan hommaan (tai jopa torjuu vihjailut) ja toinen vaan jatkaa siitä huolimatta. Ja pahimmillaan lopulta loukkaantuu jos toinen ei halua seksiä vihjailuista huolimatta. Mutta koska ihmiset tosiaan on erilaisia, seksihalut herää eri tilanteissa jne., kannattaa asioista puhua ihan suoraan eikä vaan olettaa että toinen tajuaa vaikkapa lopettaa sen vihjailun niissä tilanteissa kun se ei ole toivottavaa. Jos ei suora puhe toimi niin sitten on kyllä harvinaisen urpo mies (tai nainen) kyseessä.
Minä kirjoitin tuon lainaamasi kommentin, ja olen kyllä ihan samaa mieltä kanssasi - vonkaaminen on (minusta) kivaa, jos se on vihjailua, kehuja, kosketuksia yms. Tai vaikka ihan ääneen lausuttuja toiveitakin (uuh, olisipa ihanaa jos...). Kiihottavaa ei todellakaan ole ruikuttaminen ja seksin vonkaaminen i t s e l l e, niin, että toisesta tuntuu että vonkaaja nimenomaan haluaa v a i n itselleen jotain kenen kanssa tahansa ja välittämättä toisen tunteista (etkö nyt voisi vähän ottaa suihin... Yöks).
Mistä nämä vonkaajamiehet muuten ovat saaneet päähänsä, että suihinotto olisi jotenkin pienempi asia kuin penetraatio? Täytyy sanoa, että minulla menisi kyllä mies vaihtoon välittömästi jostain "ota edes suihin" -kommentista. Teen kyllä mielelläni ko. palveluksen miehelleni ihan spontaanisti -koska mieheni osaa arvostaa sitä ja ymmärtää millainen etuoikeus se on.
Minusta feminismi on tehnyt meille naisille karhunpalveluksen, kun naistenkin seksuaalisuus "vapautettiin". Seksistä on tullut tavallaan niin halpaa, että jotkut moukkamaiset miehet ovat alkaneet kuvitella, että naisilla on joku velvollisuus antaa niille aina jos niillä on kutka hännän juuressa. Sinkut vinkuvat kun inhottavat naiset eivät heille anna ja jos tuollainen moukka joskus parisuhteeseen pääsee, oletetaan että naisen tärkein tehtävä on olla ketarat levällään heti kun miestä haluttaa, viis siitä saako nainen siitä mitään nautintoa.
Ainakin tämän palstan perusteella, itselläni on onneksi kokemusta vain sellaisista miehistä, joille kaikkein tärkeintä on minun nautintoni ja jotka ymmärtävät miten suunnaton etuoikeus on saada edes sormella koskettaa minua. Ja voin kertoa että läheskään kaikki tämän etuoikeuden ymmärtävät eivät ole saaneet edes sormella koskea.
Älkää naiset tyytykö niin helvetin vähään miesten suhteen. On paljon parempi olla yksin kuin suhteessa epätyydyttävän (pun intended) miehen kanssa.
N44, 17 vuotta yhteiseiloa täydellisen miehen kanssa
Miehille sama. Jos nainen ei herätä teitä suihinotolla joka aamu, jatkakaa matkaa. Ei frigidi nainen ole sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu hiljeni, kun telkkarista alkoi jääkiekkoa. Miehillä telkkarin urheiluohjelmat on sellaisia, että sen aikana ei seksi kiinnosta vaikka edessä kiehnäisi viime vuoden alaston miss maailma.
Useinko sinä seksiä harrastaessasi räpläät puhelinta? Mistä päättelet, että jääkiekko hiljensi palstan? Ehkä se hiljeni sen seksin vuoksi kun lapset oli laitettu nukkumaan?
Tuota kannattaa muuten kokeilla, jos on huolissaan omasta seksielämästään. Kun mies alkaa katsoa tv:tä, ehdottaa seksiä, terve mies valitsee seksin.
Paitsi, jos telkkarista tulee urheilua...
Jos urheilu on miehelle tärkeämpää, ollaan jo aika syvissä vesissä.
Tai naiselle siivoaminen. Saattaa se mieskin tarvita omaa aikaa rentoutumiseen. Ja silloin nainen tulee vonkaamaan seksiä. Juuri silloin. Mutta voi sitä takaa päin panna ja katsoa samalla peliä...
Noup. Telkkari kyllä menee kiinni heti, kun seksin aika tulee riippumatta ohjelmasta. Kaikenlainen älämölö häiritsee omaa keskittymistä, joten mies ei telkkaria silloin katso.
Tää kertoon vain sen, että miehesi saa liian harvoin...
Oletko lukutaidoton? Minä en halua mitään keskittymistä häiritsevää melua taustalle. Antero Mertaranta huutamassa siinä lopettaa kiinnostuksen välittömästi.
Anna nyt edes miehellesi mahdollisuus laittaa TV äänettömälle...
Ei helvetti. Kohta sanot varmaan, että siinä mies voi katsoa telkkaria äänettömällä ja samalla soitella kavereilleen. Kyllä se meillä menee niin, että telkkari ja kaikki muut mahdolliset vempeleet on kiinni ennen kuin seksi alkaa. Sinä alat vaikuttaa surkealta rakastajalta, ihme, jos vaimoasi enää kiinnostaa.
Ei se voi soitella, kun sä kiellät kaiken älämölön.
Teillä varmaan sammutetaan valotkin seksi ajaksi. Muutenkin vaikuttaa siltä, että sinä päätät teillä kaikesta.
Sekö on väärin, että haluan keskittyä siihen, mitä on meneillään enkä ala seurata jotain telkkariohjelmaa? Tykkääkö vaimosi, kun sinä puuhaat siinä samalla kaikenlaista?
Kyllä me pari päivää sitten katsottiin pornoa samaan aikaan kun paneskeltiin. Ja kyllä naiseni siitä tykkää. Mitens teillä? Pannaanko vaan pimeässä ja täydellisessä hiljaisuudessa?
Sinulla ei taida seisoa ilman pornoa. Kokeiles joskus niin, että keskityt vain naiseesi ja siihen, mitä tapahtuu. Sori, kuulostat sitlä "räplää itsesi märäksi" -mieheltä.
Jos naiset keskittyisivät mieheen niin ehkä mieskin keskittyisi edes joskus naiseen.
Ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aika surullista miten täällä yritetään määritellä oikeaa tapaa seksuaalisuudelle, seksin harrastamiselle ja sen ehdottamiselle. Ihmiset on siinä suhteessa tosi erilaisia, sekä tarpeiltaan että toiveiltaan. Ei ole väärin haluta seksiä usein, mutta ei ole väärin sekään ettei ole aina joka tilanteessa valmis ja halukas. Ei ole väärin joskus priorisoida vaikka sitä siivousta, jos siitä tulee itselle parempi olo, mutta ei ole väärin jättää siivoamatta ja painua panemaan. Ongelma on tietysti jos pariskunnan halut poikkeaa kovasti toisistaan, tai ei osata keskustella tai ymmärtää toisen näkökulmaa. Seksin ei pitäisi kuitenkaan olla koskaan suhteessa pakko tai velvollisuus, joten käytännössä aina se on se enemmän haluja omaava joka joutuu tinkimään omista tarpeistaan. Vonkaaminen, painostaminen ja kiukuttelu seksiin liittyen ei ole oikein. Ei toki myöskään mikään kiristäminen tai kiusallaan pihtaaminen ja toisen halujen pilkkaaminen. Jos seksihalut poikkeaa toisistaan merkittävästi eikä kumpikaan koe pystyvänsä joustamaan riittävästi, on suhde aika hankalassa tilanteessa. Ap:n tilanne ei tämän ketjun perusteella ole niin ongelmainen, joten kyllä tuommoisen pitäisi ratketa ihan puhumalla.
Sinänsä ihan asiallinen kirjoitus, mutta vähintäänkin mielenkiintoinen näkökulma, että enemmän haluavan tarpeet ovat ne huonommat ja ainoastaan hänen tulee tinkiä.
Mutta näinhän se aina menee. Se joka haluaa harvemmin saa lähes varmasti aina, kun haluaa. Tilanne ei ole hänelle mitenkään huono.
Niin tilannehan on ihan hyvä jos se enemmän haluava tyytyy omaan käteen aina välillä eikä kiukuttele... Jos ei ole valmis siihen, melkein ainoa vaihtoehto on etsiä halukkaampi puoliso, koska ei vaan ole mahdollista pakottaa toista haluamaan enempää kuin tälle itselle sopii. Mutta ei sekään valitettavasti ihan sormia napsauttamalla käy ja seksiä voi sitten olla vielä paljon vähemmän jos ollenkaan siinä etsimisvaiheessa. Ei ole helppoa niillä jotka kokee tarvitsevansa seksiä tyyliin joka päivä, eikä oma käsi käy.
Avoin suhde voi olla jossakin tapauksessa myös vaihtoehto. Esimerkiksi sellaisissa tapauksissa, joissa toinen osapuoli ei kiinnostu seksistä edes joka kuukausi.
Tosin sellaisissa tapauksissa, joissa toinen osapuoli haluaa pakonomaisesti seksiä esim. päivittäin, ei käytännössä mikään muu järjestely ole toimiva kuin vastaavanlaisen kumppanin etsiminen tai yksinkertaisesti halujen hillitseminen.
Miksi edes pitäisi elää saman katon alla, jos seksi ei kuulu suhteeseen? Jotenkin täysin absurdi ajatus minulle.
Jotkut ihmiset ovat sillä tavalla omituisia, että rakastavat kumppaniaan. Jotkut on niin hirmuisen outoja, että ovat ottaneet tosissaan jopa sen kunnes kuolema meidät erottaa -jutun.
En minä ainakaan voi kuvitella että jättäisin mieheni, jos se vaikka yhtäkkiä tulisi kyvyttömäksi tai haluttomaksi. En kyllä usko, että tahtoisin avointa suhdettakaan siinä kohtaa. Kyllä tässä on 17 yhdessäolovuoden aikana oltu intiimisti niin paljon, että voisin olla ilmankin, ihan vaan solidaarisuudesta miestä kohtaan.
Kun sitä omaa seksuaalisuuttaan voi ruokkia ja hoitaa muutenkin kuin penetroimalla toisen ihmisen kanssa.
Osittain olet kyllä ihan oikeassa ja sun tavalla ajattelevia ihmisiä onkin liian vähän.
Mutta jos normaalissa tilanteessa se seksi ei kuulu suhteeseen, niin silloin ajatus on täysin absurdi. Olisitko sinä elänyt 17 vuotta suhteessa, jossa seksi ei olisi kuulunut suhteeseen? Enpä nyt kuitenkaan sitä usko.
Keskustelun aihe EI ole täysin seksittömät suhteet. Avaa uusi keskustelu, jos sellaisesta tahdot keskustella.
Ketjun aihe on se, että ap:n mies vihjeettömästi ja itsekkäästi vonkaa seksiä siinä tietyssä tilanteessa, missä ap kaipaisi rauhaa. Vaikka heillä arvattavasti on muuten seksiä aivan normaalisti.
En tiedä AP seksielämästä muuta kun sen, että joskus siivoaminen ajaa sen edelle. Laittaisi miehensä siivoamaan ja lähtisi itse tuulettamaan päätää ulos. Tuskin mies kuitenkaan osaisi siivota riittävän tarkasti, että se fiilis ei taas katoaisi.
Tälleen miehenä kuulostaa kyllä aika pahalta, että nainen valitsee siivoamisen ennen miestään. Ja tämä tapahtuu sitten kai joka toinen viikko.
Tälleen naisena kuulostaa kyllä aika pahalta, että mies haluaa katsoa samaan aikaan telkkarista urheilua, kun heillä on seksiä. Ja tämä tapahtuu joka kerta, kun on joku kisa käynnissä.
Joo, naisella on joka toinen viikko yksi ilta, jolloin hän ei ole virittäytynyt seksiin. Oivoi, miten sillä miehellä on kurja elämä.
On sillä vielä menkat. Niissä tuhrautuu yksi viikko...
Ahaa. Sulle siis ei maistukaan seksi kun naisella on hilloviikot.. Aijaijai. Nuolisit nyt edes jos et voi panna..
Mä saan niillä viikoilla herkullisia suihinottoja. Ja ihan pyytämättä.
Tarjoatko sinä miehellesi sellaista? Yleensäkään koskaan?
Tervetuloa tänne nuolemaan hillot pois <3 :)
Lempisitaattini: ei ole olemassa kylmiä naisia, on vaan taitamattomia miehiä.
Meillä oli ensihuuman jälkeen sitä, että mies luuli, että vähällä vinkillä saa.
No toki sai, mutta tein selväksi, että jokin on muuttunut. Hän opettelikin tosissaan, mistä pidän.
Päästiin rakastumisesta rakastamiseen.
Neuvo nuoremmille, pidä kiinni kehityskelpoisesta miehestä.
Romantiikka=kunnioitus.
No ota ainakin suihin, niin homma hoituu nopeasti ja voit keskittyä sitten siivoamiseen.
jaa onko sulla korkea fiilisi kun tyhjennät pesukonetta imuroit ja tee ruokaa eipä taida olla no samallahan sitten pyöräytät persettäsi ukolla että saat mällit sisään yhtä kiinnostavaa sekin on