Jos saisit valita puolisolle KOLME ominaisuutta, mitkä ne olisivat?
Nyt ei kerrota mitään, mitä ei haluta, vaan minkälainen olisi sun toivepuoliso kolmella ominaisuudella sanottuna? Nyt saa toivoa.
Kommentit (628)
Lehmänhermoinen, huumorintajuinen, ahkera
1 Reipas (= aktiivinen ja positiivinen asenne elämään ja sen haasteisiin)
2 Raitis (= ei tupakkaa eikä huumeita, alkoholia kohtuudella)
3 Älykäs (= ei tarvi kuulua Mensaan, mutta jonkin verran keskivertoa välkympi saisi olla)
Vierailija kirjoitti:
1. DD-kuppi
2. an aaliseksihullu
3. 18-19w
Eli, kun tuollaisen aarteen onnistut löytämään, niin kohta on etsittävä taas uusi, kun käyttöikä on se 1-2 vuotta? No onneksi sentään ymmärrät, ettei näillä toiveilla ole mitään tekemistä realismin kanssa... eikö niin?
Luotettava, puoleensavetävä, viisas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. DD-kuppi
2. an aaliseksihullu
3. 18-19w
Eli, kun tuollaisen aarteen onnistut löytämään, niin kohta on etsittävä taas uusi, kun käyttöikä on se 1-2 vuotta? No onneksi sentään ymmärrät, ettei näillä toiveilla ole mitään tekemistä realismin kanssa... eikö niin?
Löytöhetken speksit olivat kai kyseessä?
Vai ajatteletko itse ensimmäisenä vain kahden vuoden käyttöikää?
Kuinka niin JOS? En tingi näistä:
1. Luotettava
2. Sitoutunut
3. Huomioiva
Uskollinen,varakas,intohimoinen.
1. Hyvät Tissit
2. Hyvä Perse
3. tietää paikkansa eikä nalkuta
Vierailija kirjoitti:
samaa mieltä!
Siis sun ainoa toiveesi on, että kumppanisi olisi aina kanssasi samaa mieltä?
1. Kiree tavara
2. Kiinteet tisulit
3. Ei mäkätä
Huumorin,älyn ja kiihkeän rakastajan.
Fiksu = Käynyt koulut, hyvä työ, hyvä palkka (niin on itsellänikin)
Keskustelutaitoinen = Mikään ei ole rasittavampaa kuin mykkäkouluilu. Pitää osata puhua.
Reilu = Kohtelisi toisia ihmisiä hyvin, mutta tarvittaessa uskaltaisi myös perustellusti olla eri mieltä, eikä pelkäisi vastapuolen reaktiota.
Ja jos vielä bonuksena saisi sellaisen, jolla olisi sama siisteyskäsitys kuin minulla ja siivoaisi sen mukaisesti (= siisti koti, mieli lepää, menemättä liiallisuuksiin), niin kyllä kelpaisi.
Ahkera ! Luotettava! Säästeliäs ! Kaikki muu turhaa !
Onko tää palsta nykyään miesten ja sovinistien palsta. Ei tuntemilla miehillä ole kiinnostusta tänne kirjoitella. Mä arvostan huumoria ja älyä ja toisten huomioimista mutta ne katoavia luonnonvaroja kun lukee miesten mielipiteitä. Hyvät tissit ym.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää palsta nykyään miesten ja sovinistien palsta. Ei tuntemilla miehillä ole kiinnostusta tänne kirjoitella. Mä arvostan huumoria ja älyä ja toisten huomioimista mutta ne katoavia luonnonvaroja kun lukee miesten mielipiteitä. Hyvät tissit ym.
Aika vähän täällä oikeiden miesten kommentteja näkyy olevan, lähinnä teinipoikien hormonihuuruista kirjoittelua. Ei kannata vetää johtopäätöksiä aikuisten miesten mielenlaadusta tämän palstan perusteella.
Itse toivoisin naiselta vähintään huumorintajua, rentoutta ja kärsivällisyyttä. Tiedostan omat ongelmani... ;)
Tiukempi alapää, kiinteämmät rinnat, hoikempi.
1. tiukka ykkönen
2. tiukka kakkonen
3. vaimennettu kolmonen
-Nainen (olen itsekin nainen)
-Sielunkumppani
-Ehdottoman luotettava
1. DD-kuppi
2. an aaliseksihullu
3. 18-19w