Jos saisit valita puolisolle KOLME ominaisuutta, mitkä ne olisivat?
Nyt ei kerrota mitään, mitä ei haluta, vaan minkälainen olisi sun toivepuoliso kolmella ominaisuudella sanottuna? Nyt saa toivoa.
Kommentit (628)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista, että sukupuoli ei ole useimmille kolmen tärkeimmän ominaisuuden joukossa.
Mieti ihan vaan yksinäs, sillä saatat saada syytteen, ellet rasistin leimaa.
- XY
No jaa. Jokainen tunnistaa mistä sukupuolesta viehättyy, joten tuskin tässä on tarvetta erikseen ilmoittaa sukupuolta. Ensimmäisen kommentin kirjoittajahan ei arvottanut tai kritisoinut yhtäkään suuntautumista tai sukupuolta. Makuasioista ja synnynnäisistä piirteistä on turha kinastella.
1 empaattinen
2 oikeudentajuinen
3 itsereflektoiva
Seksuaalinen
Kykenevä rakastamaan
Keskustelutaitoinen
Tosi vaikea valita kolme.. mutta nuo varmasti! Nämä olis aika must have ton lisäksi:
Hyvännäköinen (mun mielestä)
Älykäs
Lempeä
Urheilullinen
Huomaavainen
Mulla on kaikki nämä 8 ominaisuutta täyttävä kumppani nyt vierellä mutta ei hän minusta loppuelämän kumppania voi ottaa (toisella lapset toisella ei..) mikä tekee kyllä surulliseksi
Jos saisit valita..
Miten niin jos saisit valita? Eikö jokainen saa itse valita puolisonsa muutenkin, toiveominaisuudet kaupan päälle. Kuka on joutunut tyytymään puolisoon huonoilla ominaisuuksilla, eikö ne olleet mukana jo seurusteluaikana?
esim. pituus ja älykkyys on taatusti samaa tasoa vuosien varrella, samoin huumorintaju, keskustelutaito ym. Jos nuo jälkimmäiset ominaisuudet hiipuvat, niin voisikohan sitä katsoa peiliin, miksi?
Iso muna ja paksu lompakko. Kaksi ominaisuutta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, älykäs, älykäs.
Eikö sun nykyinen ole älykäs? Jos ei ole niin miksi valitsit hänet puolisoksi?
Jos on, niin miksi vastasit, jos saisi valita?
Älykäs, huumorintajuinen, sitoutunut.
Valitettavasti viimeisin miesystäväni oli miesystäväni oli älykäs, huumorintajuinen, hyvännäköinen, urheilullinen ja menestyvä. Mutta samalla myös armoton naistenmies. Koko ajan ns. haku päällä ja pyöritti montaa naista samaan aikaan. Ei semmoista jaksa.
1. Empaattinen
2. Hyvä sängyssä
3. Huumorintajuinen
N42
Huumorintajuinen, luotettava ja vetovoimainen
Pippelityttö 18v hoikka isot tissit iso dikki
Polyamorinen swinger onlyfans
Kinky
Luotettava
Tarpeeksi samallatavalla ajatteleva, kuin itse olen
Terve (mielenterveys, ei riippuvuuksia isoimmat)
Älykäs, hyväsydäminen ja terve.
Tiukka sieltä, kauniit kasvot, himokas.
Empaattinen, huumorintajuinen ja haluaa seksiä tarpeeksi usein.
Luotettava
Hauska/leppoisa
Keskustelutaitoinen
Rakastaa Jumalaa
Rakastaa minua
Minä rakastan häntä
Toisenlainen kuin oma puolisoni. Eli
- pitäisi seksistä
-olisi keskustelukykyinen
-haluaisi alati oppia ja kehittää itseään
1. Älykäs
2. Pitkä