Jos saisit valita puolisolle KOLME ominaisuutta, mitkä ne olisivat?
Nyt ei kerrota mitään, mitä ei haluta, vaan minkälainen olisi sun toivepuoliso kolmella ominaisuudella sanottuna? Nyt saa toivoa.
Kommentit (628)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mua rakastava
2. Sitoutunut
3. Kuuma ja kiva (sori yks tuli kaupanpäälle)
Tyypillinen narsistin toivelista. Pitää rakastaa MUA. Pitää olla sitoutunut MUHUN. Pitää kiihottaa MUA.
No ketä muutakaan, jos omasta puolisosta kyse?
Hottis
Sexy
Seksikeisari
(Jos nämä ominaisuudet löytyy ja molemmat tuntee samoin, niin noiden voimalla jaksan jo kaikenlaisia kompromisseja ym. kun täydellistä ihmistä ei ole olemassa enkä jaksa mitään listaa sellaisista miettiäkään - ja jotain aivan epäarvostettavaa tyyppiä jolla on aivan totaalisen eri arvot jne. en joka tapauksessakaan pidä hottina, joten niitä ei tarvitse listailla)
Huumorintajuinen, saman arvomaailman omaava (sori en keksinyt muuta sanaa tuon tilalle) ja samalla aaltopituudella seksuaalisissa tarpeissa.
1. vehje kuin norsulla
2. kanin tahti
3. nuolee kuin lassie
Hyväsydäminen, hauska, syvällinen
Luotettavuus, ystävällisyys, käytännöllisyys.
Aika erikoista, että sukupuoli ei ole useimmille kolmen tärkeimmän ominaisuuden joukossa.
1. Ihminen
2. Hieno luonne
3. Hieno luonne
- Ei uskonnollinen, hengellinen saa olla mutta omaa elämääni en toisen sääntöjen mukaan ala enää elämään
- Yhteiset kiinnostuksenkohteet (edes joku sama urheilulaji, näiden parissa menee aikaa niin paljon että parempi jos pääsee porukalla)
- Suurinpiirtein yhtä fiksu kaveri kuin itse
Kunnioittava
Ystävä
Heittäytyjä seksissä
Miehinen Mies
1. Kiltti
2. Uskollinen
3. Mukava
Lojaalius, romanttisuus ja joustavuus
Haliaisin että olisin ITSE
Vapaa persoonallisuushäiriöstäni
Hyvä viinapää
Saisin orgasmin yhdynnässä.
Älykäs, iso perse, ehkä.
- rapu
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista, että sukupuoli ei ole useimmille kolmen tärkeimmän ominaisuuden joukossa.
Mieti ihan vaan yksinäs, sillä saatat saada syytteen, ellet rasistin leimaa.
- XY
Älykkyys, kohtuullinen seksivietti ja edes vähän miellyttämisenhalua.
Miehelle perusmitat 90-42-90
eli miljoonat tilillä, kuume, ja ikä
Ketä muuta sitten? Eikö sellainen vasta narsisti ole joka valkkaa puolison sillä perusteella että näyttää hyvältä naapureiden silmissä?