Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se niin, että suositut ovat suosittuja hamaan loppuun asti ja epäsuosituille on aina vaikeaa löytää seuraa?

Vierailija
15.05.2022 |

Siltä se vaikuttaa, jos tätä palstaa lukee. Miesten on ehkä helpompi vanhemmiten saada seuraa kuin nuorempana, kun itseluottamus paranee.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin suosittu, koska olin tosi kiva, reilu ja aina myöntyväinen kaveri. Sellaisena tulee helposti hyväksikäytetyksi. Vanhemmiten menetin monta ystävää, kun rooli alkoi käydä vaikeaksi.

Nyt on joitakin vanhoja ja uusiakin ystäviä. Tasavertaisia olemme nyt aikuisina.

Vierailija
2/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, ainakin minun kohdalla. Oli vaikeaa saada naisseuraa nuorena, ja yhä vaikeaa saada näin neljänkympin kynnyksellä. Naisilla ei kai ole ihan noin yksioikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olin suosittu, koska olin tosi kiva, reilu ja aina myöntyväinen kaveri. Sellaisena tulee helposti hyväksikäytetyksi. Vanhemmiten menetin monta ystävää, kun rooli alkoi käydä vaikeaksi.

Nyt on joitakin vanhoja ja uusiakin ystäviä. Tasavertaisia olemme nyt aikuisina.

Jouduitko myös vastakkaisen sukupuolen hyväksikäyttämäksi vai vain ystävien? Opitko tunnistamaan hyäksikäyttöön taipuvaiset ystävät ja seurustelukumppanit vai miten tilanne parani? Ap

Vierailija
4/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut suosittu naisporukoissa, mutta kiinnostuneita miehiä on riittänyt ihan nuoresta aina tähän päivään saakka. Kaikkia kiinnostuneita on tosin yhdistänyt se, etten ole itse ollut kiinnostunut heistä. Seuran löytäminen ei siis ole vaikeaa, mutta oikeanlaisen seuran löytäminen on.

Vierailija
5/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaisten mukaan se menee niin että nuorena ei ole kysyntää, mutta iän myötä vienti vain kasvaa ja komeat ulkomaiset toimitusjohtajat kärkkyvät parisuhteeseen. Myös ulkonäkö paranee iän myötä.

Vierailija
6/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä ärsyttää kun yksi aikalainen edelleen räyhää vähän viina saatuaan, uhoaa muille asiakkaille ja portsarille. Retostelee naisjuttunsa kaikkien kuullen ja pettää vailla omantunnontuskia. Silti tällä tyypillä on aina vientiä ja naiset kauniita. Saa loputtomasti uusia mahdollisuuksia ja sikailujaan anteeksi.

Kerran menin kysymään tämän silloiselta naisystävältä joka odotti ulkona sillä aikaa kun miehensä paini portsarien kanssa. "Miksi ihmettä näät tuollaisessa miehessä joka käyttäytyy lähemmäs nelikymppisenä kuin keskenkasvuinen pojankolli?" Vastaus että "EI KUULU SINULLE!" ja jatkoi kyyneleet silmissä odottamista ja miehensä suostuttelua lähtemään kotiin. Nyttemmin tehnyt jopa lapsen tämän tyypin kanssa ennen kuin erosivat.

On se mies ihan komea ja pitää kroppansa kunnossa, mutta onko ne ulkonäkösyyt todella niin painavia että tällaistakin sikailua siedetään vuodesta toiseen?

Vierailija
7/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä kyllä ärsyttää kun yksi aikalainen edelleen räyhää vähän viina saatuaan, uhoaa muille asiakkaille ja portsarille. Retostelee naisjuttunsa kaikkien kuullen ja pettää vailla omantunnontuskia. Silti tällä tyypillä on aina vientiä ja naiset kauniita. Saa loputtomasti uusia mahdollisuuksia ja sikailujaan anteeksi.

Kerran menin kysymään tämän silloiselta naisystävältä joka odotti ulkona sillä aikaa kun miehensä paini portsarien kanssa. "Miksi ihmettä näät tuollaisessa miehessä joka käyttäytyy lähemmäs nelikymppisenä kuin keskenkasvuinen pojankolli?" Vastaus että "EI KUULU SINULLE!" ja jatkoi kyyneleet silmissä odottamista ja miehensä suostuttelua lähtemään kotiin. Nyttemmin tehnyt jopa lapsen tämän tyypin kanssa ennen kuin erosivat.

On se mies ihan komea ja pitää kroppansa kunnossa, mutta onko ne ulkonäkösyyt todella niin painavia että tällaistakin sikailua siedetään vuodesta toiseen?

On.

Vierailija
8/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena (->25v) kysyntä oli nolla, vähän ennen kolmea kymppiä alkoi olla jonkin verran kysyntää. Parhaat vuodet 30-35.

Kaikilla minua lähestyneillä naisilla alkoi selkeästi olla perhekuume päällä. Olin kaikille lähestyjille mukava ja jäimme somekavereiksi useimpien kanssa. Järjestään pariutuivat pian supertavallisten miesten kanssa ja pikavauhtia lapsia. Ainakin parilla oli nuoruus mennyt ihan toisen tyyppisten miesten kanssa seurustellessa.

Nyt hyvin satunnaisesti joku kiinnostuu, mutta eivät minua kiinnostavat. Myönnän että ulkonäöllä on osuutta asiaan, 40+ iässä aika harva nainen näyttää puoleensavetävältä.

Vierailija
9/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on, ainakin minun kohdalla. Oli vaikeaa saada naisseuraa nuorena, ja yhä vaikeaa saada näin neljänkympin kynnyksellä. Naisilla ei kai ole ihan noin yksioikoista.

Missä te naisia kaipaavat miehet olette? Ei teitä ainakaan pk-seudulla ole missään. Täällä kaikki vähänkin siedettävät miehet on varattu avioliittoihin ja pitkiin parisuhteisiin jo nuorina.

Vierailija
10/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite olin joskus lapsena suosittu, koulussa en kovin suosittu ja taas joskus 18v ym teininä suosittu, ja joskus 25- epäsuosittu 😂 ja noita lähinnä yhdistää se että sillon kun oon ollut energinen tai aktiivinen niin oon ollut suositumpi.

Vierailija
11/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ystävät eivät olleet sun arvoisia ja olet heitä parempi ihminen. Olen itse huomannut saman. Se että on reilu ja peruskohtelias ei ole itsestään selvää kaikille. Ystävyyttä ei kannata "ostaa" olevalla liian myöntyväinen. On ihan oma ihmistyyppinsä joka kerää ympärilleen vähän epävarmoja konflikteja välttäviä ihmiä. Ikään kuin varastoon josta voi sitten poimia kun tarvitsee palveluksia.

Vierailija
12/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeus, ja jännyys.

Nuo miehet ovat hyvinä päivinä naisen silmissä niin ihanan itsevarmoja, kun vielä käyttäytyvät suht hyvin.

Vierailija
13/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä te naisia kaipaavat miehet olette? Ei teitä ainakaan pk-seudulla ole missään. Täällä kaikki vähänkin siedettävät miehet on varattu avioliittoihin ja pitkiin parisuhteisiin jo nuorina.

Määrittele "vähänkin siedettävä".

Kärkitason miehet ovat varattuja, totta kai.

Vierailija
14/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sieltä joku joskus eroaa. Itse ainakin luotan tähän.

Vierailija
15/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu, ap.

Kyllä, usein epäsuositut pysyvät epäsuosittuina. Perusluonne ja ulkonäkö genetiikan osalta eivät muutu, ja usein koulukiusauksen seuraukset näkyvät aikuisenakin heikkona itsetuntona ja varovaisuutena, mikä on etenkin miehille kuolinisku.

Naisilla tyypillistä on suosion menetys kun ulkonäkö menetetään. Nuorella iällä seksikkäät ovat järjestään tanttautuneita, pitkät ja vähän kolhon näköiset hiljaisemmat tytöt ovat säilyneet paremmin. 21v on suosion huippu keskivertonaiselle. Se ei näy lähestyjien määrässä, mutta kiinnostuneita on.

Miehillä suosio voi nousta jos vaikka tienaa rahaa. Tämä ei ole niin yleistä kuin miehet toivoisivat, koska ne itsevarmat alfat jyräävät työelämässäkin, mutta aina välillä joku onnistuu. 30v tienoilla miesten osakkeet nousevat koska naiset haluavat perheen.

Vierailija
16/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olin kirjoittamassa itsekkin. Minulle on aina sanottu että olen ihan hyvä tyyppi mutta tylsä.

Vierailija
17/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon "Vähänkin siedetävän" alapuolelle luultavasti menee yli puoli mieskuntaa?

Vierailija
18/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan ns. betamiehiä.

Vierailija
19/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon "Vähänkin siedetävän" alapuolelle luultavasti menee yli puoli mieskuntaa?

Noita vähänkin siedettäviä on noin 60% oman ikäluokan miehistä. Niitä alfoja on ehkä noin 5%.

Vierailija
20/99 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, vähänkin siedettävä taitaapi olla pitkä, harteikas, komea, sosiaalinen ja isomunainen mies, eikö vain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi