Lue keskustelun säännöt.
Te, jotka ette halua tulla raskaaksi tällä hetkellä..
10.10.2006 |
Pelkättekö raskautta?
Täällä yksi neuroottinen, joka yrittää elää asian kanssa hyvin tai huonosti siinä onnistuen. Siis pelon.
Kommentit (3)
Itse olisin varmaan aivan paniikissa asian kanssa enkä ollenkaan tiedä, että mihin ratkaisuun päätyisin. Toivottavasti en koskaan tällaista päätöstä joudu tekemään.. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä jännittää, että miten pärjäisin kahden pienen kanssa (esikoinen nyt 8 kk).
Sit tyhmänä tuli harrastettua seksiä ilman ehkäisyä... ja jännitetään alkaako kuukautiset ajallaan...
mulla on AINA se tunne, että jos tulisikin positiivinen testi niin kyllä siitäkin jotenkin selviäisi vaikka en siis todellakaan toivo meille missään tapauksessa vauvaa tähän saumaan. Ei siis taida olla meidän lapsiluku vielä täynnä ;)