Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Flunssassa jäätävää päänsärkyä

Vierailija
20.02.2024 |

En muista että koskaan näin kovaa ja jatkuvaa särkyä olisi ollut, pienessä nuhassa!

Tänään myös tyttö lähti koulusta kesken pois, on kuumeessa ja valittaa myös päänsärkyä.

Hällä varmaan lääkkeen jälkeen helpottanut. Mutta itsellä ei oikein buranakaan ole auttanut.

Viime yön valvoin, kun sekä pää että kasvot oli tosi kipeinä. Nytkin päätä särkee, mutta en halua särkylääkkeitä popsia koko ajan.

Muilla ollut kovaa särkyä flunssassa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa on edelleen liikkeellä.

Vierailija
2/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronassa oli mulla kauhea pää- ja naamasärky, kolme päivää kesti, sitten alkoi yskä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee pääkipu flunssassa, ollut jo teinistä saakka tällaista eli viimeiset 15 -vuotta. Vahvaa särkylääkettä, vettä ja nukkumaan niin saa taukoa siitä kivusta

Vierailija
4/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kesti, ensin oli toiselta puolen kipeä ja sitten koko pää, kuumetta ei noussut ollenkaan. Nyt helpottaa mutta yskä jäi, epäilen rs-virusta. 

Vierailija
5/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni teki korona testin, kun hänkin sairastui flunssaan, meitä ennen. Näytti negatiivista. Hän vois tehdä kyllä uuden testin. 

Mitään kovaa kuumetta ei ole meillä kenelläkään. Ap

Vierailija
6/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla tuttavalla korona alkanut jäätävällä päänsäryllä

Vierailija
7/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt jo että se on koronaa. 

Vierailija
8/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nyt kaksi kertaa korona ja molemmilla kerroilla se on alkanut päänsäryllä ja tuo päänsärky onkin sitten kestänyt viikon verran eikä siihen juurikaan jeesaa buranat sun muut. Lisäksi on särkenyt silmiä ja ne on olleet tosi valonarat. Toisaalta siis tosi migreenimäistä, koska pimeässä ja hiljaisuudessa (sekä suht viileässä) on ollut kaikista helpoin olla.

Ja on siis ollut kaikki flunssamaiset oireet noiden lisäksi paitsi se korkea kuume.

Vierailija
9/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut yhden kerran koronan viimevuoden lopulla, ja kuumetta oli lähes 40 astetta. Nyt ei oo sellasta oloa, että ois koronaa, mutta voi kai se lievempänäkin olla? Ap

Vierailija
10/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans viime flunssan yhteydessä kaksi päivää pää kipeä. En tehnyt koronatestiä mutta veikkaan että sitä taisi olla. Koska oli myös kuumetta reilusti, mitä mulla ei normaalisti flunssassa välttämättä ole.

Vierailija
11/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronassa kova päänsärky 3vrk ja mikään särkylääke ei auttanut.

Vierailija
12/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaan viittaa. Moni on valitellut samaa oiretta. 

Vierailija
13/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut nyt kaksi kertaa korona ja molemmilla kerroilla se on alkanut päänsäryllä ja tuo päänsärky onkin sitten kestänyt viikon verran eikä siihen juurikaan jeesaa buranat sun muut. Lisäksi on särkenyt silmiä ja ne on olleet tosi valonarat. Toisaalta siis tosi migreenimäistä, koska pimeässä ja hiljaisuudessa (sekä suht viileässä) on ollut kaikista helpoin olla.

Ja on siis ollut kaikki flunssamaiset oireet noiden lisäksi paitsi se korkea kuume.

Mulla on ollut aika sama, en pystynyt nukkumaan makuuhuoneessa, kun mies valvoi, ja piti saada olla täysin pimeässä huoneessa. Nukuin siis olohuoneessa, ja kaikki äänet tuntui liian kovilta. Mutta nukahdin vasta aamuyöstä, kun kasvoihin ja päähän sattui niin hirveästi. 

Mieskin on kovassa flunssassa, mut hällä ei kuume ole noussut, vaikka tuntee itsensä tosi kipeäksi. Hän ei oikeen myöskään oo pystynyt nukkumaan kunnolla.

Nyt lapsi on myös kipeä ja hällä siis myös pää kipeä..ap

Vierailija
14/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä koronaa on paljon ja eri mutaatiot ei välttämättä näy pikatestissä.

Vierailija
15/15 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen yleisin variantti näkyy testissä vasta kun tauti jo menossa ohi, näin käynyt tuttavapiirissä monelle. Ei aina nosta kovaa kuumetta jos ollenkaan.