Katsotko tänään Euroviisut?
Missä katsot? Kenen kanssa? Onko syötävää ja juotavaa tarjolla? Jos et katso, miksi?
Kommentit (85)
Aion katsoa. On kiva jännittää Suomen pärjäämistä. Euroviisujen katsominen on minulle oikeastaan perinne, ihan pikkulapsesta lähtien olen katsonut.
Olen ostanut paljon herkkuja Euroviisuja ja parhaillaan käytävää MM-ottelua varten. On vaahtokarkkeja, perunalastuja, Vadelman makuista Pepsi Maxia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tajusin just, että olen aloittanut Euroviisujen seuraamisen vuonna 2002 eli olen seurannut niitä jo 20 vuotta!
Christiiina kirjoitti:
Tajusin just, että olen aloittanut Euroviisujen seuraamisen vuonna 2002 eli olen seurannut niitä jo 20 vuotta!
voiikun. harmi. sinä 'lapsetonuusperheellinen' ihminen?
ethän sä sitten ole saanututa kuin vaa 'kaikensenpaschanmitä( tuo muuttunut tyhmine uusine sääntöineen,yms.jne )kokokakstuhatvuosi kymmenet ovat tuoneet? ei kyl ois kannattana alkaa.
noo. voiikun..harmi. sulle siis vaan:
AINAKIN oikeenpaljon niitä voittoÄÄNII sai..
..sit. se vuoden 2022 voittajakappale! eli hyvin..
..hyvi kävi. (taas kerran meidäkaikkien euroviisuis..)
Mielestäni voittaja vuonna 2022 euroviisuissa osui
ihan oikeaan maahan. Onnea vaan voittajille!
Täällä, vauva.fi saitilla, vähän kyllä harmitti tuo miten kun kisat olivat vasta alkaneet (klo.22:00:sta eteenpäin n.02 asti) niin täällä, kävi että:
..h i j a i s u u s (alkoi jo klo:23 ?) on se kumma.
Ja me eletään, täällä suomessakin sitä muka'nyky-aikaa'? Ehkä joo. Jossain voi olla, vaan..
..ei ole täällä (vauva.fi -sivustolla näkyny..) outoo.
On se minusta.
Kun tämä eurooppalaisten 'perinteinen kevään avaus' - tapahtuma: euroviisut on jokavuotinen..
..'one-off' -tapahtuma? Eikö olekin. Niin miksi sen seuraamista ei ole täällä vauva.fi:ssä huomioitu?
Että voi olla, ja varmasti onkin, todella paljon ihmisiä jotka sitä haluaisivat varmasti (itsenikin lailla) seurata myös täällä vauva.fi:stä? Minä ainakin haluaisin.
Se ei vaan ollut mahdollista? Tuon ihme ('kellon sääntökirjanne' mukaan. Sitä on vaikea ymmärtää!)
Euroviisut (jokavuotinen. 'One-off' -tapahtuma. Niin pitkällä historialla: aina 1950-luvun lopusta tänne tähän vuoteen 2022 asti.)
Se on eurooppalaisten ihmisten tärkeä ja rakas perinne.
Mua kiinnostaa eniten esiintymisvaatteet ja onko tarttuva kertosäe.