Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko tänään Euroviisut?

Vierailija
14.05.2022 |

Missä katsot? Kenen kanssa? Onko syötävää ja juotavaa tarjolla? Jos et katso, miksi?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan vilkaista. Mutta se show on minulle jotenkin liikaa, kaikki ne vilkkuvat valot ja tykitykset, en jaksa ainakaan montaa tuntia katsoa

Vierailija
22/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan miehen kanssa kotisohvalla. Mies arvostelee sävellykset, minä sanoitukset, puvustuksen ja koreografian. Yritetään aina keksiä, mistä kilpailukappale on plagioitu. Valkoviiniä on varattu, ja mies kuulemma haluaa myös kananuggetteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Menee digiboksiin, huomenna katson sitten minuutin joka biisistä, tai ehkä Suomen ja Ruotsin kokonaan. Sitten hyppään sinne äänestyksen loppuvaiheeseen.

Vierailija
24/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ainakin alan katsomaan, mutta en sitten tiedä meneekö kuppi nurin siihen joutavaan homohömpötykseen jo parin ekan biisin aikana..

Yksin katson ja teen la-illan kunniaksi vähän parempaa iltapalaa. Ensin kuitenkin lenkille ja sitten saunaan. 

Vierailija
25/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on, mutta todennäköisesti telkkari on vaan taustalla auki ja keskityn neulomiseen jotta saan pian puikoille uuden idean.

Vierailija
26/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä! Tarjolla on grillattuja kanavartaita, tonnikalasalaattia, mozzarella-salaattia, oliiveja, karkkeja, jäätelöä jne. Vähintään 5 henkilöä on meiltä katsomassa.

Vierailija
27/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katson, vaikken nykymusiikin päälle oikein ymmärräkkään. Olen 60 v nainen.

Vierailija
28/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut tulla muutakaan katsomisen arvoista eli varmaan joo jos jaksan valvoa. Voittaja lieneekin jo selvillä ennen finaalia eli senkään takia ei ole syytä pysyä hereillä loppuun asti. Kaikki antaa taatusti sen 12 pistettä ukrainalle.

Vierailija
29/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su työvuoro

Vierailija
30/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin katson jos katson, en ole varma vielä. Eikä ole mitään herkkuja vaan vedän iltapuuron kuten muinakin päivinä viimeistään ysiltä.

Vierailija
31/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan miehen kanssa kotisohvalla. Mies arvostelee sävellykset, minä sanoitukset, puvustuksen ja koreografian. Yritetään aina keksiä, mistä kilpailukappale on plagioitu. Valkoviiniä on varattu, ja mies kuulemma haluaa myös kananuggetteja.

Teidän suunnitelma kuulostaa kivalta ja kotoisalta kuten omien traditioiden pitääkin. Ja höh, nyt mäkin taidan haluta nugetteja..

Vierailija
32/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, katson teinini kanssa. Kuuluu toukokuun must-juttuihin kuten myös lätkän mm-kisatkin. Tehdään kasvisdipit ja poppareita.

Vierailija
33/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti alun perin katsoa, mutta kaveri kutsui viihteelle, joten jää väliin. Ukrainahan sen voittaa, ja hyvä niin. 😊

Vierailija
34/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pysyä hereillä Rasmuksen esityksen ajan, mutta sitten varmaan jo ryömin nukkumaan. Lopun ohjelmasta katson huomenna.

Vierailija
35/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö areenassa?

Näkyy!

36/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vaimon kanssa kaksin kotisohvalta. Vaimo jännittää joka vuosi jääkö hänen kotimaa viimeiseksi. Yleensä on kolmen huonoimman joukossa. Yhdessä mietimme kenestä raati tykkää eniten ja kenestä kansa. Meillä on myös pizzaa ja vähän herkkuja varattuna.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
37/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vaikka mun suosikki Itävalta ei päässytkään mukaan finaaliin.

Vierailija
38/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty kun 5kymppinen homojuontaja hihkuu. Homoviisut muutenkin.

Vierailija
39/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson! Olis jo kello 22. Pukeudun juhlavasti ja pöydässä on naposteltavaa. Sipsejä, vihanneksia ja dippiä. Oliivit unohdin. Kuohuviiniä, lonkeroa, olutta ja limsaa on kylmässä. Humalassa ei ole tarkoitus olla, mutta vaihtoehtoja pitää olla.

Bingo ja pistetaulukot on tulostettuna. Katsomossa istuu tänä vuonna vaan minä ja lapsi. Joskus on siskon perhe ollut myös, mutta ei tällä kertaa. Mieheni ei ole kiinnostunut, mutta käy välillä katsomassa ja kuuntelemassa minun analyysejäni.

Mukavaa iltaa!

Vierailija
40/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso koska ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi