Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko tänään Euroviisut?

Vierailija
14.05.2022 |

Missä katsot? Kenen kanssa? Onko syötävää ja juotavaa tarjolla? Jos et katso, miksi?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa Silvennoista kuunnella!

Vierailija
62/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan vilkaista hetken tai pitää tv:tä päällä (suht hiljaisella) kauemminkin. En oikein välitä musiikista enää, enkä yleensäkään pidä kilpailuista. Todennäköisesti roikun tällä palstalla enemmän kuin katson viisuja. Niin ja yksin asun. 

Ihanaa, toinen samanlainen! Mulla sama homma, vaikka aiemmin kuuntelin ja jopa lauloinkin. Sitten jotain tapahtui (sairastuin masennukseen), enkä nykyään oikein siedä minkäänlaista musiikkia. Mun lähipiiri pitää mua outona sen takia.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin kuunnella tässä samalla kun pyörin netissä ja pelaan paria lastenpeliä :) Voi olla, etten ihan kaikkea jaksa kuunnella, kun euroviisutyylinen musiikki ei ihan ole makuuni. Mutta varmaan lopputuloksen ootan ainakin. Huomenna aikainen herätys niin mietin vielä jaksanko valvoa. Pari olutta eiliseltä jäljellä, niitä ja salaattia ja ehkä pieni annos hirvenkäristystä, jota jäi päivältä. Mies todennäköisesti nukahtaa kymmeneltä koira kainalossa

Vierailija
64/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi heteromiehelle moinen ohjelma 👍

Vierailija
65/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, olen 50 v ja nää oli mun nuoruudessa tosi kova juttu. Odotan näkeväni Måneskinin ja Viroa äänestän ehdottomasti.

Vierailija
66/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abbaan lässähti kunnon viisut.

Homotus kuvottaa, politiikka pilaa.

Musiikkikilpailu kiinnostaisi.

Vierailija
67/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5kymppinen homppeli hihkuu kuin teinityttö 😣

Vierailija
68/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Vuodesta 1963 alkaen katsonut lähes jokaiset euroviisut. Ikimuistoisimmat olivat viisut vuonna 1974, jolloin katsoin ensimmäistä kertaa yhdessä mieheni kanssa ja sanoin Waterloo voitavan. Silloin Abba oli Keski-Euroopassa vielä tuntematon.

Vierailija
69/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson. Kotona kissan ja koiran kanssa. Viisustudioon on lihapullia, perunasalaattia ja vähän dipattavia. Lisäksi ohukaisia, vadelmahilloa ja kermavaahtoa. Juomaksi ihan vaan kivennäisvettä. 

Vierailija
70/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on katsoa Suomen voittoa. Valkkaria aattelin ottaa lasillisen tai kaksi.

Vierailija
71/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso tänä vuonna, koska olen menossa parinvaihtobileisiin. Kuulemma tänä vuonna on paljon balladeja euroviisuissa, joten ei niin harmita että jää välistä.

Vierailija
72/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abbaan lässähti kunnon viisut.

Homotus kuvottaa, politiikka pilaa.

Musiikkikilpailu kiinnostaisi.

Kannattaisikohan sinun keskustella terapiassa tuosta, että mikä siinä homotuksessa niin kuvottaa.

Vierailija
73/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freek show is on the road again..

Toivottavasti viisuja ei voita ainakaan Suomi sa*anistisella kappaleellaan.

Jezebel viittaa ihmisuhreja vaatineen Baal-epäjumalhahmon palvojiin, jotka mu*hasivat suurimman osan Yahven (hyvän Jumalan) maanpäällisistä edustajista aikoinaan.

Kaikki raamatun profeetat taistelivat tätä epäjumaluutta vastaan. Nykyajassa se on valitettavasti ottanut vahvaa jalansijaa ja saanut paljon kannattajia, niin kuin ympäri maailman tapahtumista voimme lähes päivittäin nähdä.

Materia, se*si, pahuus, itsekkyys, pinnallisuus, väkivalta, siinä joitain Baalin "hyveitä".

Tällaista sitten ihmiset katsovat lauantai illan viihteenä ja fanittavat tietämättään.

Vierailija
74/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin! TÄYSIN VÄÄRÄÄ viisu'ajattelelua (panettelua?) sieltä. Kun totuus asiasta on:

Silvennoisen Ääni on kuin 'EuroviisujenMERTARANTAA!!" kuuntelisi:

EHDOTTOMASTI PARASTA! (innostavaa. kiihkotonta. asiantuntevaa. sopivasti naivia. TopClass!! :) Näin on.

Vierailija
75/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Vuodesta 1963 alkaen katsonut lähes jokaiset euroviisut. Ikimuistoisimmat olivat viisut vuonna 1974, jolloin katsoin ensimmäistä kertaa yhdessä mieheni kanssa ja sanoin Waterloo voitavan. Silloin Abba oli Keski-Euroopassa vielä tuntematon.

Aivan loistavaa kuulla. Kyllä ennen oli se musiikki, myös voittajan kappaleet aivan Loistavia!

Hauskaa euroviisu-iltaa myös sinne!

Vierailija
76/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ja syön poppareita. Viron Steffanista tykkään.

Vierailija
77/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan vilkaista hetken tai pitää tv:tä päällä (suht hiljaisella) kauemminkin. En oikein välitä musiikista enää, enkä yleensäkään pidä kilpailuista. Todennäköisesti roikun tällä palstalla enemmän kuin katson viisuja. Niin ja yksin asun. 

Ihanaa, toinen samanlainen! Mulla sama homma, vaikka aiemmin kuuntelin ja jopa lauloinkin. Sitten jotain tapahtui (sairastuin masennukseen), enkä nykyään oikein siedä minkäänlaista musiikkia. Mun lähipiiri pitää mua outona sen takia.. 

Täällä 3. :)

Joskus kyllä innostun tube-musavideoista. Meinasin kysyä t-t (=tunnistustehtävä) - ketjussa, et mikä biisi tää on, yhtäkkiä vaan tuli mieleen. Mietin, et mitäpä jos guuglaan sitä ihan ite:

No, se on Dread Zeppelin'in biisi Hearbreaker :)

Vierailija
78/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain selväksi homojen kulttuurinen omiminen kun Abban myötä tuon sitten löysivät?

Vierailija
79/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 3. :)

Joskus kyllä innostun tube-musavideoista. Meinasin kysyä t-t (=tunnistustehtävä) - ketjussa, et mikä biisi tää on, yhtäkkiä vaan tuli mieleen. Mietin, et mitäpä jos guuglaan sitä ihan ite:

No, se on Dread Zeppelin'in biisi Hearbreaker :)

po. Heartbreaker (t:llä)

Vierailija
80/85 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi