Katsotko tänään Euroviisut?
Missä katsot? Kenen kanssa? Onko syötävää ja juotavaa tarjolla? Jos et katso, miksi?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Saatan vilkaista hetken tai pitää tv:tä päällä (suht hiljaisella) kauemminkin. En oikein välitä musiikista enää, enkä yleensäkään pidä kilpailuista. Todennäköisesti roikun tällä palstalla enemmän kuin katson viisuja. Niin ja yksin asun.
Ihanaa, toinen samanlainen! Mulla sama homma, vaikka aiemmin kuuntelin ja jopa lauloinkin. Sitten jotain tapahtui (sairastuin masennukseen), enkä nykyään oikein siedä minkäänlaista musiikkia. Mun lähipiiri pitää mua outona sen takia..
Aattelin kuunnella tässä samalla kun pyörin netissä ja pelaan paria lastenpeliä :) Voi olla, etten ihan kaikkea jaksa kuunnella, kun euroviisutyylinen musiikki ei ihan ole makuuni. Mutta varmaan lopputuloksen ootan ainakin. Huomenna aikainen herätys niin mietin vielä jaksanko valvoa. Pari olutta eiliseltä jäljellä, niitä ja salaattia ja ehkä pieni annos hirvenkäristystä, jota jäi päivältä. Mies todennäköisesti nukahtaa kymmeneltä koira kainalossa
Ei sovi heteromiehelle moinen ohjelma 👍
Katson, olen 50 v ja nää oli mun nuoruudessa tosi kova juttu. Odotan näkeväni Måneskinin ja Viroa äänestän ehdottomasti.
Abbaan lässähti kunnon viisut.
Homotus kuvottaa, politiikka pilaa.
Musiikkikilpailu kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan jaksa Silvennoista kuunnella!
5kymppinen homppeli hihkuu kuin teinityttö 😣
Todennäköisesti. Vuodesta 1963 alkaen katsonut lähes jokaiset euroviisut. Ikimuistoisimmat olivat viisut vuonna 1974, jolloin katsoin ensimmäistä kertaa yhdessä mieheni kanssa ja sanoin Waterloo voitavan. Silloin Abba oli Keski-Euroopassa vielä tuntematon.
Katson. Kotona kissan ja koiran kanssa. Viisustudioon on lihapullia, perunasalaattia ja vähän dipattavia. Lisäksi ohukaisia, vadelmahilloa ja kermavaahtoa. Juomaksi ihan vaan kivennäisvettä.
Pakkohan se on katsoa Suomen voittoa. Valkkaria aattelin ottaa lasillisen tai kaksi.
En katso tänä vuonna, koska olen menossa parinvaihtobileisiin. Kuulemma tänä vuonna on paljon balladeja euroviisuissa, joten ei niin harmita että jää välistä.
Vierailija kirjoitti:
Abbaan lässähti kunnon viisut.
Homotus kuvottaa, politiikka pilaa.
Musiikkikilpailu kiinnostaisi.
Kannattaisikohan sinun keskustella terapiassa tuosta, että mikä siinä homotuksessa niin kuvottaa.
Freek show is on the road again..
Toivottavasti viisuja ei voita ainakaan Suomi sa*anistisella kappaleellaan.
Jezebel viittaa ihmisuhreja vaatineen Baal-epäjumalhahmon palvojiin, jotka mu*hasivat suurimman osan Yahven (hyvän Jumalan) maanpäällisistä edustajista aikoinaan.
Kaikki raamatun profeetat taistelivat tätä epäjumaluutta vastaan. Nykyajassa se on valitettavasti ottanut vahvaa jalansijaa ja saanut paljon kannattajia, niin kuin ympäri maailman tapahtumista voimme lähes päivittäin nähdä.
Materia, se*si, pahuus, itsekkyys, pinnallisuus, väkivalta, siinä joitain Baalin "hyveitä".
Tällaista sitten ihmiset katsovat lauantai illan viihteenä ja fanittavat tietämättään.
Vierailija kirjoitti:
Väärin! TÄYSIN VÄÄRÄÄ viisu'ajattelelua (panettelua?) sieltä. Kun totuus asiasta on:
Silvennoisen Ääni on kuin 'EuroviisujenMERTARANTAA!!" kuuntelisi:
EHDOTTOMASTI PARASTA! (innostavaa. kiihkotonta. asiantuntevaa. sopivasti naivia. TopClass!! :) Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti. Vuodesta 1963 alkaen katsonut lähes jokaiset euroviisut. Ikimuistoisimmat olivat viisut vuonna 1974, jolloin katsoin ensimmäistä kertaa yhdessä mieheni kanssa ja sanoin Waterloo voitavan. Silloin Abba oli Keski-Euroopassa vielä tuntematon.
Aivan loistavaa kuulla. Kyllä ennen oli se musiikki, myös voittajan kappaleet aivan Loistavia!
Hauskaa euroviisu-iltaa myös sinne!
Katson ja syön poppareita. Viron Steffanista tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan vilkaista hetken tai pitää tv:tä päällä (suht hiljaisella) kauemminkin. En oikein välitä musiikista enää, enkä yleensäkään pidä kilpailuista. Todennäköisesti roikun tällä palstalla enemmän kuin katson viisuja. Niin ja yksin asun.
Ihanaa, toinen samanlainen! Mulla sama homma, vaikka aiemmin kuuntelin ja jopa lauloinkin. Sitten jotain tapahtui (sairastuin masennukseen), enkä nykyään oikein siedä minkäänlaista musiikkia. Mun lähipiiri pitää mua outona sen takia..
Täällä 3. :)
Joskus kyllä innostun tube-musavideoista. Meinasin kysyä t-t (=tunnistustehtävä) - ketjussa, et mikä biisi tää on, yhtäkkiä vaan tuli mieleen. Mietin, et mitäpä jos guuglaan sitä ihan ite:
No, se on Dread Zeppelin'in biisi Hearbreaker :)
Tulee vain selväksi homojen kulttuurinen omiminen kun Abban myötä tuon sitten löysivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 3. :)
Joskus kyllä innostun tube-musavideoista. Meinasin kysyä t-t (=tunnistustehtävä) - ketjussa, et mikä biisi tää on, yhtäkkiä vaan tuli mieleen. Mietin, et mitäpä jos guuglaan sitä ihan ite:
No, se on Dread Zeppelin'in biisi Hearbreaker :)
po. Heartbreaker (t:llä)