Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän useita siivoojia joilla omistusasunto

Vierailija
14.05.2022 |

Enkä tajua miten on mahdollista. Palkkahan on tosi huono! Miten voi saada lainaa omistusasuntoon?! Joku rikas sukulainen takaajana? Ei luulisi siltikään onnistuvan?! Kun ei monta satasta paremmin tienaavatkaan saa lainaa!!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä enn siivoa. Jään työkyvyttömyyseläkkeeelle.

Tuot aseen mulle niin tapan itseni samoiin tein.

Vierailija
42/55 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, jopa velattomia talon omistavia siivoojia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööhh miks ei?!?!?! :D:D:D Aina jos on esim kumppani jonka kanssa puolittaa menot, niin sellaset saa hyvin todennäkösesti aika isojakin lainoja. Jos asuu yksin, lainaa ei saa niin helposti. Siivoojat on matalapalkka-alaa niinku moni muukin.

Vierailija
44/55 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain säästettyä yli 10k€ opiskeluaikana pelkillä kesätöillä. Miksei siis täysiaikaisella työläisellä voisi olla omistusasuntoa.

Vierailija
45/55 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä siivoojanuran valinnut on jo lähtökohtaisesti vaatimaton ihminen, ja näkyy sitten rahankäytössä eli ei ole päättömään törsäykseen tarvetta?

Miksi sinulle ei ole mitään välimuotoa vaatimattoman elämisen ja päättömän törsäyksen välillä? Eihän sitä tarvitse edes pihistellä saadakseen muutaman tonnin käsirahan säästöön. Sitten vain pankista lainaa ja asuntokaupoille. 

Vierailija
46/55 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä siivoojanuran valinnut on jo lähtökohtaisesti vaatimaton ihminen, ja näkyy sitten rahankäytössä eli ei ole päättömään törsäykseen tarvetta?

Voi luoja miten typerä kommentti.

Kaikki tuntemani siivoojat ovat hyvin aikaan orientoituneita, siistimpiä ja pukeutuvat paremmin kuin moni korkeasti koulutettu kaverini. Jopa paremmin kuin minä, vaikka tarkka lääkäri olenkin.

Vierailija
47/55 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasi tänkin hoitajien haukunta ketjuksi..

Vierailija
48/55 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- säästeliäisyys ja halvat asunnot (maaseutu, täällä halvimmat kämpät 30k)

- perintö

- miehen tulot

Talomme on arvoltaan noin 250 000 , tontti on 4000 m2, maksoi liki 90 000 .

T. Siivooja, mies lähihoitaja.

Vierailija
49/55 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästämällä alkupääoman niin meillä ei ole tarvittu koskaan takaajia asumme kalliilla omakotitalo alueella ja olemme itse rakentaneet. Ei kaikki tarvitse takaajia. Ei siinä säästö aikoina kylläkään matkusteltu eikä muitakaan loma reisuja ollut vuosittain mutta kyllä se nykyinen asumis mukavuus voittaa ihan kaiken jos asuisi kerrostalossa tai rivitalossa. 

Vierailija
50/55 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän siivoojan jolla oma asunto, kesäpaikka, lapset koulutettu akateemiseksi . Ahkera, tehnyt varmaankin kolmea työtä yhtäaikaa,.

Vierailija
51/55 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä omistan kaksi asuntoa, mitä ihmeellistä siinä on? T: Siivooja 43v

Vierailija
52/55 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- säästeliäisyys ja halvat asunnot (maaseutu, täällä halvimmat kämpät 30k)

- perintö

- miehen tulot

Talomme on arvoltaan noin 250 000 , tontti on 4000 m2, maksoi liki 90 000 .

T. Siivooja, mies lähihoitaja.

Meillä tontti 9000m2 suurkaupungin lähiössä eikä yli suuri talo jossa kulut menisivät yli varojen. Itse rakennettu. Rakennusoikeutta vielä jäljellä. 

Kummatkaan ei olla mitään korkeasti koulutettuja. Olemme käyneet ammatti koulun. 

Vierailija
53/55 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi on siivooja ja tienaa noin 45000 euroa vuodessa. En osaa pitää sitä pienenä palkkana.

Millaisia keikkoja hän tekee? Yksityisyrittäjä?

Vierailija
54/55 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettopalkka kun on 1500€. Siitä vuokra 500€ pois, ruokaan 250-300€, sähköön 50€, veteen 15€, puhelinlasku 20€, vessapaperia, lääkkeitä, välillä pitää uusia kengät ja huoltaa pyörää. Ei tässä paljoa jää säästettäväksi yksin asuessa. Saati että sen lisäksi vielä tekisi jotain mikä vaatii kuluttamista, esim käydä elokuvissa tai harrastaa jotain.. että jos yksin saa ostettua omistusasunnon tällä palkalla, niin ei se kovin hohdokas asunto voi olla. Perintöä ei oo eikä mitää rahoja saatu vanhemmilta tai sukulaisilta. No sängyn sain ja huonekaluja kun muutin omilleni :)

Vierailija
55/55 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asunto varmaan pitää heidät siivousorjuudessa. Ellei tosiaan ole asiallinen firma jossa töissä, ala kiinnostaa ja välinehuolto ok. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän