Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava pyytää lainaa vaikka kieltäydyin

Vierailija
13.05.2022 |

Ei pahalla, mutta voiko olla joku mt ongelma tai riippuvuus? En halua tukea sellaista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lainaa.Itse kieltäydyin.Tuli puoliväkisin kotiini soppaa mukana.Ihmettelin. Sopassa oli nukutusainetta.Pölli koko kjotini. Poliisi ei tee mitään. 10 000 euroa.

Vierailija
2/5 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereille lainaaminen on aina jyrkkä ei. Sama kun lainaisi tyttöystävälle. Ne rahat katos, koskaan ei saa takas ja sit se siitä ystävyydestä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä ei yksityisen henkilön tarvitse lainata toiselle rahaa, kun lainaa työnnetään ovista ja ikkunoista.

Vierailija
4/5 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin tässä muutama vuosi sitten, miten paljon olen lainannut ihmisille rahaa saamatta niitä koskaan takaisin. Päädyin noin 2000 euroon.

Nyt, kun olen eläkkeellä sanon pyytäjille, että ei eläkeläisellä mitään ylimääräisiä ole lainattavaksi. Vaikka olisikin.

Olen ihan tyytyväinen, että olen viimeinkin kasvanut aikuiseksi, enkä ole enää se kiltti höynäytettävä tyyppi. On kyllä jotkut ystävyyssuhteet tämän vuoksi päättyneet, mutta sellaista elämä on.

Vierailija
5/5 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin tässä muutama vuosi sitten, miten paljon olen lainannut ihmisille rahaa saamatta niitä koskaan takaisin. Päädyin noin 2000 euroon.

Nyt, kun olen eläkkeellä sanon pyytäjille, että ei eläkeläisellä mitään ylimääräisiä ole lainattavaksi. Vaikka olisikin.

Olen ihan tyytyväinen, että olen viimeinkin kasvanut aikuiseksi, enkä ole enää se kiltti höynäytettävä tyyppi. On kyllä jotkut ystävyyssuhteet tämän vuoksi päättyneet, mutta sellaista elämä on.

Täällä yksi tyhmänkiltti. Tonneja on hävinnyt.

Oliko nuo edes oikeita ystäviä. Ei. Rahanmenoa enemmänkin harmittaa että oli helppo huijattava. Että uskoi normaali hyvyyteen ja sai vain pskaiset naurut lopulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi