Mitä tehdä jos joku tuttu kyselee viestillä että onko hän unohtanut sitä ja tätä teidän neulakkoon?
Jos joku kysyy teiltä yks kaks että onko hän unohtanut takin x tai y viime talvena teidän naulakkoon niin onko kohteliasta vastata? Vai onko kohteliaampaa jättää vastaamatta? Vastatteko koskaan viesteihin?
Kommentit (30)
Täh?! Tottakai vastataan. En käsitä yhtään mikä ongelma ja miksi epäröit ja ihmettelet.
Ei tietenkään vastata, mitä järkeä vastata kysely viesteihin, jos ne vielä tulee X:tä ja Y:tä.
Vierailija kirjoitti:
Täh?! Tottakai vastataan. En käsitä yhtään mikä ongelma ja miksi epäröit ja ihmettelet.
Ihmetellään että millä verukkeella selviäisi koska on jo myynyt eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Piti oikein tuplana lukea aloitus, enkä vieläkään ymmärrä, miten tätä asiaa pitää edes pohtia. Kauemmin tänne kirjoittaessa meni, kuin ystävälle vastatessa olisi mennyt.
Totta kai aina vastaan viesteihin.
Koska osaan käytöstavat.
En vastaa ja laitan välit poikki sillä asia ei kuulu minulle. Jokainen huolehtii omista tavaroistaan ja jos unohtaa niin voi voi, sille ei voi enää mitään. Lisäksi jos tämä vielä kyselee tekstiviestillä eikä esim whatsappin kautta niin se on loukkaavaa.
Vastaisin, että anteeksi, mutta meillä ei ole neulakkoa.
Totta kai vastataan, riippumatta siitä, onko sinne naulakkoon unohtunut jotain tai ei ole. Mikä ihmeen kysymys tuo nyt oli?
Vierailija kirjoitti:
En vastaa ja laitan välit poikki sillä asia ei kuulu minulle. Jokainen huolehtii omista tavaroistaan ja jos unohtaa niin voi voi, sille ei voi enää mitään. Lisäksi jos tämä vielä kyselee tekstiviestillä eikä esim whatsappin kautta niin se on loukkaavaa.
:D
Ai että mä rakastan tällaista huumoria.
Vastaisin että on lahjoitettu ukrainalaisille.
Vastaisin sille että "mitäs jätti, hakekoon pois jos on vielä naulakossa, mutta minä en ryhdy takkejasi etsimään."
Mikä on ajatusmalli taustalla, jos edes pohtii että olisi kohteliasta olla vastaamatta viestiin?
Jäi vähän mietityttämään että onkohan ap ns. jälke.enjäänyt kun aloitus on niin kummallinen...
Eli olet myynyt kaverisi vastteet kirpparilla tai käyttänyt itse niitä ja nyt mietit miten selviät kusesta?
Vierailija kirjoitti:
Eli olet myynyt kaverisi vastteet kirpparilla tai käyttänyt itse niitä ja nyt mietit miten selviät kusesta?
Tavallaan joo, vaikka en ole täysin varma. Helmi-Maaliskuun aikana tein kuolinsiivouksen ja vein pois kaikki turhat ja tarpeettomat vaatteet joita en käyttänyt enkä ollut tietoinen että tutulla oli jäänyt takki naulakkoon joskus joulukuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan joo, vaikka en ole täysin varma. Helmi-Maaliskuun aikana tein kuolinsiivouksen ja vein pois kaikki turhat ja tarpeettomat vaatteet joita en käyttänyt enkä ollut tietoinen että tutulla oli jäänyt takki naulakkoon joskus joulukuussa.
No sitten vastaat vain että tarkistit juuri, eikä takkia näy sinun naulakossasi. Se siitä. Ei mitään tarvetta ruveta selittelemään siivouksesta ja että takki on voinut aiemmin olla mutta ei ole enää.
Vastaat, että joo, jätit ja että myit sen edelleen 50 eurolla. Ja pyydät, ettei jatkossa häiritsisi sinua enää viesteillä, koska niihin on ikävä vastailla.
Mä talvipakkasilla useinkin kutsun kylään kaverini jolla on minkkiturkki. Ei ole vielä unohtanut. Toivo elää...
Vastaisin, että et ole jättänyt ja olisin kyllä ilmoittanut, jos takki olisi jäänyt tänne.