Mieheni käsilaukusta löytyi kondomin kuoria :(
M olen arvannut että se pettää jo pidemmän aikaa, mutta näin karulla tavalla selvisi...itken ja itken vaan...miten tästä eteenpäin? auttakaa joku :-(
Kommentit (38)
joo anna miehelles kynä ja paperia että voi vastata ja vaikka piirtää havainnollistavan kuvasarjan ....ehhehhehhee
*tippuu tuolilta*
mä nauroin kans jo valmiiks enneku ees avasin ketjun :)
Kero ap-kiltti siitä käsilaukusta ees vähän..millainen?
meinaan miesten käsilaukulle. Meilläki aina ku ollaan jossain kaupungilla niin mies tunkee lompakkonsa ja puhelimensa mun käsilaukkuun!!! Siis silloin jos sillä ei ole takkia. Se on iteki sanonu että kunpa olis miehilläki muodis jotkut laukut. Ku se ei halua mihikään housun takataskuun laittaa lompsaa ja siitä oon samaa mieltä, ne on yököttävän näkösiä ku pullottaa ja tasku menee rikki jne jne.
Se on oikeesti niin helppo laittaa kaikki käsilaukkuun että mä en tajua miksei miehilläki oo sellasia. Joku pikkureppumallinen tai vastaava. Vyölaukuille kiitos ei, jos joku sellaista ehdottaa, en tykkää eikä mieskään.
mut joo, kysyppä mieheltäs miks sillä on kortsupaketin kuoria Käsilaukussaan...*hihii*
" Mä olin vaan Penan luona kahvilla, kun toiletissa käydessäni otin bidesuihkun. Kyllähän sä kulta tiedät, miten tärkeää alapesu on. No, suoritettuani toimet, aloin etsimään mukanani ollutta pikkuhuosunsuojaa (lainasin sinulta, anteeksi, kun en ehtinyt käydä kaupassa. Omani pääsivät loppumaan), jokatapauksessa, huomasin Penan vessan lattialta suki-sukin kuoret. Koska vessassa ei ollut roskista, en voinut tehdä mitään muuta kuin noukkia ne mukaani ja sujauttaa huomaamatta käsilaukkuuni. Mitä Penakin olisi ajatellut, jos olisin kuoret keittiön roskikseen vienyt. Sitäpaitsi Kale, Penan poikakaveri, ei varmasti olisi ymmärtänyt asiaa, vaan olisi nostanut kunnon mustasukkaisuusdraaman löydettyään roskat keittiöstä. En ole pettänyt sinua, muru. Uskothan sen? T. Juhis"
Vierailija:
" Mä olin vaan Penan luona kahvilla, kun toiletissa käydessäni otin bidesuihkun. Kyllähän sä kulta tiedät, miten tärkeää alapesu on. No, suoritettuani toimet, aloin etsimään mukanani ollutta pikkuhuosunsuojaa (lainasin sinulta, anteeksi, kun en ehtinyt käydä kaupassa. Omani pääsivät loppumaan), jokatapauksessa, huomasin Penan vessan lattialta suki-sukin kuoret. Koska vessassa ei ollut roskista, en voinut tehdä mitään muuta kuin noukkia ne mukaani ja sujauttaa huomaamatta käsilaukkuuni. Mitä Penakin olisi ajatellut, jos olisin kuoret keittiön roskikseen vienyt. Sitäpaitsi Kale, Penan poikakaveri, ei varmasti olisi ymmärtänyt asiaa, vaan olisi nostanut kunnon mustasukkaisuusdraaman löydettyään roskat keittiöstä. En ole pettänyt sinua, muru. Uskothan sen? T. Juhis"
Voi, hani-puppeli uskonhan mä sua, sä olet niin herkkä ja tunteellinen, toiset huomioon ottava mies *muisk*
olkalaukkuja mutta en minä niitä kyllä käsilaukuksi sanoisi.
Ja vetoketjutaskuja siellä ja täällä. Väri ehdottomasti musta tai tummanruskea/sininen (viininpunainen on siinä ja siinä).
Tässä pikkulaukussa kulkee lompakko, kalenteri, kännykkä ja ennenvanhaan shekkivihko+täytekynä, kampa, nenäliina sekä pastillirasia ja mahdolliset savukkeet. Tarvittaessa tämä laukkumalli soveltuu hyvin myös ehkäisyvälineniden säilytykseen ja kuljettamiseen.
Eniten tätä laukkua näkee Helsingin kaduilla keski-ikäisillä eurroopalaisilla tai japanilaisilla miespuolisilla turisteilla, toisinaan myös tyylikkyyteen pyrkivillä suomalaismiehillä tai paljon autoilevilla pienyrittäjillä kuten taksikuskeilla.
taksikuskikaan.
Vierailija:
toisinaan myös tyylikkyyteen pyrkivillä suomalaismiehillä tai paljon autoilevilla pienyrittäjillä kuten taksikuskeilla.
Vierailija:
Isäsi taitaa olla perinteinen, käytännöllinen herrasmies, joka pitää kestävyydestä ja mukavuudesta. Ja sellainenhan on aina tyylikästä:)
Tätähän tää tällä palstalla on, empatia kukoistaa... Samassa veneesä ollaan. Sitä vihaa ja rakastaa miestä samaan aikaan. Yrittää keksiä puolusteluja miehen teolle ja samaan aikaan ymärtää oman järjejuoksunsa naurettavuuden. Tämä palstahan on täynnä täydellisiä äitejä, joiden miehet eivät koskaan pettäisi ja joilla tuntuu olevan varaa tunteettomuuteen palstalla. Kyllä se vaan kummasti sattuu, kun omalle kohdalle osuu. Nyt sattuu niin saatanasti, mutta kyllä me vielä noustaan, eikö vaan! *halaus ja nenäliina*
http: //www. handbags-manufacturers .com /mens-handbags .html
Ihan tavislaukkuja sanotaan käsilaukuiksi.
On se kummaa miten naiset huolehtii niin kovasti ettei joku mies vaan joudu naurunalaiseksi ja alennetuksi naisen tasolle. Valehtelette varmasti itsellenne ettei kilttikään ole miesten HAME vaan joku muu vaatekappale koska sitä miehet käyttää. Samalla logiikalla esim. miesten polkupyöräkään ei ole polkupyörä vaan joku ihan muu ihmelaite.
* nauraa kippurassa *
kiitti hyvistä nauruista, en oo aikoihin nauranu näin makeesti :D
Joey oli menossa koe-esiintymiseen ja Rachel valitsi hänelle vaatteet ja siihen kuului shoulderbag joka ristittiin manbagiksi.
Tää on paras ketju aikoihin...
" Miehesi varmaan keräili roskia..." ÄKSDEE!!!!!
on minunkin mies pettänyt mua muutama vuos sitten, ja sattui se saatanasti ja sattuu yhä kun asiaa ajattelen, jotenkin olen noussut elävien kirjoihin taas ja
nauran miesten käsilaukulle ääneen tässä. Ja vanhentuneille suki-sukin kuorillekin.
En kuvittele että mieheni ei voisi mua pettää, mutta en voi kuvitella hänelle käsilaukkua. Tai siis manbagia.
Ja nyt räkätän vedet silmissä luettuani muutkin viestit XD
Oliko se Frendeissä, kun Rossilla (?) oli käsilaukku, ja sitten se huusi raivona kaikille ettei se oo käsilaukku vaan manbag?