Mieheni käsilaukusta löytyi kondomin kuoria :(
M olen arvannut että se pettää jo pidemmän aikaa, mutta näin karulla tavalla selvisi...itken ja itken vaan...miten tästä eteenpäin? auttakaa joku :-(
Kommentit (38)
Olisko sun miehellä suhde toiseen mieheen?
ei minusta mieheni ole mitenkäään neitimäinen jos sillä on käsilaukku! älkää haukkuko!
umpihomojen kamaa... ja voi se olla gangbang... heh mutta miehinen sellainen....
8
Kato 7, sullakin leikkas samaan aikaan...
JOten voisitteko ystävällisesti unohtaa tuon käsilaukkuasian jooko!
Eiks teidän miehet käytä veskoja? Vai missä he kuljettavat roinaa?
Voi olla sellasia kempparipusseja,missä pitää esim. matkalla dödöjä ja hammasvehkeitä. kyl muakin nauratti,mut ei olis kiva olla ap. tsemppiä sinulle,olen aina pelännyt,että joskus mäkin löydän jotain tollasta.
Sellanen hajoamispisteessä oleva ruskea armeijan ylijäämävarastolta karannut laukku.
Vierailija:
Sellanen hajoamispisteessä oleva ruskea armeijan ylijäämävarastolta karannut laukku.
Sori et huudan mutta oli niin hupaisaa...DDDDDDDDDDDDDDDDDD
ja täs keskitytään vaan tohon laukkuun.... mulla ei oo ollu piiiitkään aikaan näin hauskaa..
UNOHATAKAA SE LAUKKU JO! KUORET OLI SUKI-SUKIN KUORIA!
Tämähän on mielenkiintoista. Mitä muuta siellä homopussissa oli?
No koitetaas olla asiallisia: kysy mieheltäs suoraan!
siis se oli mökkireissulla lapissa ja oli kaatunut patikoidessa ja jotenkin leuka nyrjähtänyt :( ei siis voi puhua!
siihen että kysessä on vain kertapano/kertapanoja. Vakipanon kanssa ehkäisy on muu kuin kumi aika usein.. tai sitten mies on vain käynyt " hierojalla" . Eli mitään vakavaa ei liene kyseessä. Rauhoitu. Hyvä että sinäkin tyhjäät miehen kasseja..
Ap,anna miehellesi kynä ja paperia,voi vastata kirjallisesti.
manbag