Hienoa, Sara Sieppi!
Katsoin eilen "Yökylässä Marja Veitola"-ohjelman, ja täytyy sanoa, että arvostan kovasti sitä, miten Sara Sieppi toi mielipiteensä esille nettikiusaamisesta. Maria Veitola on jossain vaiheessa julkaissut itsestään "hauskoja" poseerauskuvia hakiessaan esimerkkiä Kardashianin somepostauksista. Sara Siepin mielestä Veitolan kuvat olivat sinänsä hauskoja, mutta hän kritisoi Veitolan tapaa tehdä pilaa yleensäkin henkilöistä (ei siis tarkoittanut pelkästään Kardashiania), koska siinä on kiusaamisvivahde. Olen tästä asiasta täysin samaa mieltä Siepin kanssa ja olen iloinen, että hän toi asian esille.Tottahan on se, että hauskuus täytyy löytää muualta kuin toisten ihmisten irvaamisesta. Ja tässä asiassa some-persoonat voisivat olla hyvänä esimerkkinä meille taviksille.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö se on kiusaamista. Ennen sanottiin, että matkiminen on vilpittömin imartelun muoto.
Se on lähinnä toisten irvailemista. Kiusaamisen muoto sekin. Tuossa yhteydessä ei ollut kyse matkimisesta.-
Minusta tuo Veitolan ilmeisesti huumori ja itseironia ei oikein välity niistä kuvista. Sanoikin että ihailee jotain koomikkoa, jota on ilmeisesti matkinut niillä kuvilla. Eihän se matkiminenkaan ole ok.
Some on vaikea laji. Ei se Veitolan julkisuuskuvan kontekstissa välity tuo huumori ja itseironia. Vaikuttaa tosiaan hänet tuntien v* ttuilulta ja kiusaamiselta. Ei hauskalta.
Kuka hitto laskee vapaaehoisesti tuon Veitolan omaan kotiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö se on kiusaamista. Ennen sanottiin, että matkiminen on vilpittömin imartelun muoto.
Miksi kommentoit kun et tiedä mistä puhutaan.
Ei yllättävää. Sara on aina ollut älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto laskee vapaaehoisesti tuon Veitolan omaan kotiinsa?
Juurikin näin. Ja kuka hitto katsoo vapaaehtoisesti kuvottavan ällöä mariaa?
Vierailija kirjoitti:
Sara ollut aina älykäs????
Kiitos nauruista 🤣🤣🤣🤣
Miksi Veitola pyyteli anteeksi jos ei ollut mielestään tehnyt mitään väärää? Eli hän teki kaikki temppunsa tietoisesti. Ihailen Sieppiä menestymisestään, joten en ole puolueeton mutta silti Veitolan typeryys on jotenkin vaivaannuttavaa ja etenkin tuollaisen ihmisen, kuten Saran kohdalla.
Palstan naiset vihaavat menestyvää ja rikasta Saraa. Itse pidän hänen ulkonäöstään ja somestaan.
Kuinkahan paljon yökylä ohjelmasta maksetaan? Todella omituista että Sara suostui ohjelmaan. Tai että kukaan suostuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos koululainen matkisi toisen oppilaan pukeutumistyyliä tai käytöstä ja laittaisi kuvan someen niin varmasti olisi koulukiusaamista.
Veitola on vanha kiusaaja. Aikoinaan omassa tv-ohjelmassaan kiusasi tuksua jolla mt-ongelmia.
Sain kerran häneltä..sanoo herra x,eli siis minä.
No tottahan se on että moni kaunotar tekee hassuja postauksia näyttääkseen seksikkäältä. Vaikkapa huulet törröllään, vartalo mutkalla , joku soitti viulua kyykyssä ja näitä takapuoli pystyssä kuvia muutamia mainitakseni. Kuka normaalisti vääntäytyy näihin asentoihin? En oikeassa elämässä ole kenenkään normaalisti eläen nähnyt tekevän näin, pidettäisiin muuten outona tai tärähtäneenä . Ymmärrän siis Veitolan pointin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara ollut aina älykäs????
Kiitos nauruista 🤣🤣🤣🤣
Kyllä. Naura vaan. Olen hyvin todennäköisesti sinua älykkäämpi ja tunnistan toisen samanlaisen. Et ole montaa haastattelua nähnyt vaan perustat käsityksesi Sarasta vain mielikuviin, niin kuin suurin osa ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran häneltä..sanoo herra x,eli siis minä.
Roope turpa kiinni.
Sara Sieppi väitti ,ettei ole ollut pistoshoitoja! Höpö, höpö, ei kenenkään huulet tule noinällöttävän turpeiksi ilma pistoksia. Katsokaa kuvia esim ,kun oli 25v.
Ei kantsi höpöjä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Veitola pyyteli anteeksi jos ei ollut mielestään tehnyt mitään väärää? Eli hän teki kaikki temppunsa tietoisesti. Ihailen Sieppiä menestymisestään, joten en ole puolueeton mutta silti Veitolan typeryys on jotenkin vaivaannuttavaa ja etenkin tuollaisen ihmisen, kuten Saran kohdalla.
Palstan naiset vihaavat menestyvää ja rikasta Saraa. Itse pidän hänen ulkonäöstään ja somestaan.
Samaa mietin, että miksi Veitola halusi päästä yönyli heille. Ei sen takia, että voisi näennäisesti pyytää anteeksi ja selittää, että hän haluaa aina, että haastateltavalle jää hyvä fiilis ja mitä lie. Ei suinkaan. Vaan halusi päästä luomaan tilanteita, joissa Saraa oltaisiin voitu vielä enemmän lyödä. Niinkuin vähän onnistuikin, kun viattomasti lähti kysymään, että mitä sulle on tehty... ja mitä et voisi kauneuden eteen tehdä. Toki olen sitä mieltä, että Saran olisi kannattanut sanoa, että onhan tässä nyt tehtyä sitä ja tätä, niinku näkyy. eikä alkaa vähätteleen. Mutta mitä sillä väliä on, julistaako se niitä vai ei. Mut se oli Veitola tarkoitus, saada Sara näyttämään tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi väitti ,ettei ole ollut pistoshoitoja! Höpö, höpö, ei kenenkään huulet tule noinällöttävän turpeiksi ilma pistoksia. Katsokaa kuvia esim ,kun oli 25v.
Ei kantsi höpöjä puhua.
Mitä helvetin väliä sillä on, puhuuko totta vai ei... kaikki sen nyt näkee, ettei huulet ja tissit tollai turpoa, ilman täytettä. Mutta mitä väliä. Hänen keho, hänen päätöksensä.