Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hyvä jumala, löysin 15-vuotiaani tytön päiväkirjan välistä e-pillerireseptin!!!

Vierailija
10.10.2006 |

Kuka lääkäri oikein määrää lapselle pillerit? Miksei minulle, äidille, huoltajalle ole ilmoitettu?

Olen aivan shokissa!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tutkitaan rinnatkin. Rintojen itsetutkiminen tulisi myös aloittaa jo ihan yläasteiässä, jotta muutokset havaittaisiin ajoissa.

Vierailija
42/46 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näköjään mielipiteitä jakava

37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen päiväkirjoja ja kirjeitä ei saa lukea. Ne ovat henkilökohtaisia, joten niiden lukemiseen tarvitaan lupa. Äitini vertasi tätä asiaa valehteluun, vakoiluun, varastamiseen... kaikkeen epärehelliseen.

Jos haluat tietää, mitä tyttösi elämässä tapahtuu, niin tuo ei ole oikea tapa. Se tappaa vain luottamuksen, eikä luottamuksellisesta keskustelusta tuollaisen jälkeen voida edes haaveilla... Että onnea vaan!

Oma äitini ei tiennyt kaikkea mitä elämässäni tapahtui nuorena, mutta tiesi kyllä, koska aloitin seksin. Minä kysyin häneltä, miten pillerit voi saada. Miksi kysyin? Koska luotin äitiini. Miksi luotin: siksi, että hän oli käytöksellään osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen.

Oma neitsyys meni 17-vuotiaana, mutta olinkin ns. hitaasti kypsyvää sorttia. Monet luokkatovereista aloittivat hieman aiemmin. Toki monet myös hieman myöhemmin.

Vierailija
44/46 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin pillerit n. 15v. Ja ihan yksin hain. Tuolloin sai 3kk:tta suoraan ilmaiseksi. Äipälle kerroin kuukausia myöhemmin, en siis heti. Silti äitini ei ottanut mitään kierroksia. Maksoi lääkkeet eikä ole sen koommin asiaan palannut. Ja jos olisin pitänyt päiväkirjaa tuskin äitini olisi sitä lukenut. Anna tyttärelles aikaa, kyllä se kertoo. Ihan varmasti =)

Ps. Ja oletko miettiny et monet ottaa pillerit menkkojen takia. Säännöllistyy ja kivut helpottaa. Ei se heti tarkoita et ollaan sänkyyn hyppäämässä.

Vierailija
45/46 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten saisin luotua heihin sellaiset luottamukselliset turvalliset välit ettei 10 vuoden kuluttua ole elämä sellaista etteivät he uskalla puhua minulle kaikista asioista? Haluan ihan oikeasti olla sellainen äiti jonka luokse voi aina tulla " kainaloon" olipa sitten mitä tahansa tapahtunut.

Vierailija
46/46 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme daiju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi