Sopiva ikäero nuorten välisessä seksissä?
Oon 17- vuotias poika ja harrastin seksiä yli 2 vuotta nuoremman tytön kanssa. Kuulin, että joidenkin mielestä tämä ei ole ok. Itse kuitenkin pidin siitä, enkä ajatellut sen olevan väärin. Mitä mieltä olette?
Kommentit (13)
Tyttö on kyllä tosi nuori vielä. Hänelle varmaan riittäisi kädestä pitely. Älä painosta.
En oo painostanu sitä, eikä me seurustella. Ihan hänen aloitteesta koko juttu tapahtu muutenki
Kaikkea katuu, paitsi nuorena naimista.
Go for it son. You're worth it!
Jos eri sukupuolta niin max pari vuotta olisi sopiva. Jos samaa niin samanikäisiä pitäisi olla ettei itse/muut syytä hyväksikäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
En oo painostanu sitä, eikä me seurustella. Ihan hänen aloitteesta koko juttu tapahtu muutenki
Mutta sitten kun olet oikeudessa, homma kääntyy niin päin että tyttö ei omien sanojensa mukaan halunnut ja sanoi ei, mutta sinä otit väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten kun olet oikeudessa, homma kääntyy niin päin että tyttö ei omien sanojensa mukaan halunnut ja sanoi ei, mutta sinä otit väkisin.
Joku inseli siel taas ulisee
Pojan oltava 18v. Tyttö alle. Näin tytön ei tarvitse maksaa mistään mitään, kun poika luulee saavansa vastineeksi ostoksista. Kun on tavarat saanut, voi ykskantaan todeta, kiitos, jos täs on jotain ongelmia,niin tekee pojasta rikosilmoituksen alaikäisen seksuaalisesta hyväksi käytöstä.
Se on ok. Minusta sellainen 0-2v on oikeasti sopiva, silloin molemmat ovat melko lailla yhtä kehittyneitä
Vierailija kirjoitti:
Ikäero on vain numero. Ei sellaisesta kannata välittää.
EU:n mukaan nuorisotilat on tarkoitettu 13-29-vuotiaille nuorille. Eiköhän sopivat ikäerot löydy näiden rajojen sisältä.
Ikäero on vain numero. Ei sellaisesta kannata välittää.