Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea oli mentolsavukkeiden kieltämisessä?

Vierailija
12.05.2022 |

Mietinpähän vaan, kun kaupasta löytyy jos jonkinmoista maustamiskorttia. Ovat muuten juuri passelin kokoisia tavallisen kokoiseen tupakka-askiin. Ja tadaa, näin sulla on mentolsavukkeet taas.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä poltin aikanaan mentolisavukkeita, eikä tulisi mieleenikään enää aloittaa minkään kortin kanssa.

Ei niillä kielloilla ole tarkoitus haitata nykyisiä polttajia, vaan estää uusia tulemasta. Mulla on teini-ikäiset lapset ja olen 100 % varma, että he eivät ole koskaan edes kokeilleet tupakkaa. Samassa iässä noin puolet meidän luokastamme koulussa poltti säännöllisesti.

Ihan mielenkiinnolla kysyn miten voit olla 100% varma asiasta? Ovatko lapsesi aina kotona valvovan silmän alla? Silloin ymmärrän väitteesi.

Kyllä sen haistaa jos polttaa. Joka muuta väittää valehtelee.

Tai on itse tupakkanisti, jolta on hajuaisti kadonnut.

Vierailija
62/64 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa näkyy alkoholia juovien tekopyhyys. On täyttä toiveajattelua ja ihan vale, että alkoholi ei aiheuttaisi riippuvuutta tai olisi vähemmän haitallinen ja addiktoiva kuin "huumeet" (joihin lukeutuu valtava kirjo erilaisia aineita).

Tottakai aiheuttaa. Mutta määrät on ihan toisenlaisia normaalille ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitää mentoolista.

Vierailija
64/64 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt uusi laki kieltää makukortitkin. Ensi vuonna muistaakseni ei saa enää myydä.

Eikö se kielto tullut jo tän kuun alusta voimaan?

Loput varastot saa myydä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi