Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääkiekon MM liput

Vierailija
11.05.2022 |

Siis oikeasti lippu alakatsomoon 215 kpl? Näkörajoitteinen paikka 175. Lippuja vapautui juuri Suomen peleihin, mutta noilla hinnoilla jää kyllä hankkimatta.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tupa on täynnä, niin liput ovat olleet ihan riittävän edullisia. Miksi myytäisiin 50 lippuja kun 150 liputkin viedään käsistä? Vuonna 1991 mm-kisoihin pääsi ostamalla lipun vasta hallilta ja lippu maksoi muistaakseni 56 markkaa.

Vierailija
42/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tajuatko sinä typerys, että täällä useampikin inhoaa jääkendoa? Suomi ei oo mikään yhden mielipiteen P-Korea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Ilmaiseksikos pitäisi maailmanluokan tapahtumaan päästä?

No nyt on kyllä varsinainen maailmanluokka. :D

Vierailija
44/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

C-luokan kisat, joissa ei ole edes parhaat pelaajat paikalla. Ei jumalauta tätä kansaa. 

Ja tämäkin tuli jo tässä vaiheessa, vaikka kisat eivät ole vielä edes alkaneet. Aika raasu kyllä olet. Anna minä arvaan. Seuraavaksi tulee luistelevat apinat ja kikonpelaajat?

Katos, pianonpimputtaja kytännyt taas täällä. Sori, nyt en ollu mä. :D

Urpo.

Vierailija
45/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

C-luokan kisat, joissa ei ole edes parhaat pelaajat paikalla. Ei jumalauta tätä kansaa. 

Ja tämäkin tuli jo tässä vaiheessa, vaikka kisat eivät ole vielä edes alkaneet. Aika raasu kyllä olet. Anna minä arvaan. Seuraavaksi tulee luistelevat apinat ja kikonpelaajat?

Piano plus kyttääminen plus neljä maata on yhtä kuin kateus. :D

Sori en ollu mä jota lainasit. ;)

Vierailija
46/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Ilmaiseksikos pitäisi maailmanluokan tapahtumaan päästä?

Maailmanluokka :D

Niin. Monessako maailmanluokan tapahtumassa voit itse luetella käyneesi, jotka tuon ylittävät?

Esimerkiksi jalkapallon MM-kisoihin liput oli aikanaan 120eur, on ehkä pikkasen isompi tapahtuma kuin skoda-cup

Joo, näppärää verrata johonkin nakkisotien

aikoihin. Tuossa hintaluokkaa tuleviin: https://www.stubhub.fi/jalkapallon-maailmanmestaruuskilpailut-2022-lipu…

Olihan tuolla esimerkiksi 118€ Tanskan otteluun

Ketä kiinnostaa jalkapallopelin lippujen hinnat? Nyt on mahdollisuus nähdä maailman parasta lajia jääkiekkoa. Ei ole köyhien laji.

Ei, vaan maailman lahjattomumpien laji.

Vierailija
47/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa makoisasti näkyvät alapeukutkin kertovat lahjattomien lajista, jääkiekosta.

Vierailija
48/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt pimputtaja jo klo 8 palstalla? Pidä P-korean linjaa vaan!

Vierailija
49/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan nyt pimputtaja vastata jotain, äläkä vaa alapeukuta! Vai menikö energiat toissa päivänä väärälle tyypille ulisemiseen?

:D

Vierailija
50/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan... No ehkä mä luotan, että ymmärsit.

Tällä kertaa. ;)

Vierailija
51/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut hauska viedä koko perhe katsomaan jotain peliä, mutta yli 1000 lipuista plus matkat, hotellit ja ruoat.

Ehkä ei tällä kertaa. Samalla rahaa tekee muutakin, eikä tässä maailmantilanteessa uskalla heitellä vähiä säästöjä sinne tänne.

Vierailija
52/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut hauska viedä koko perhe katsomaan jotain peliä, mutta yli 1000 lipuista plus matkat, hotellit ja ruoat.

Ehkä ei tällä kertaa. Samalla rahaa tekee muutakin, eikä tässä maailmantilanteessa uskalla heitellä vähiä säästöjä sinne tänne.

Ja ehkäpä nuo rahat kannattaa laittaa johonkin, joka edes hieman koskettaa aivoja.

Vaikkapa Ponterosa, Rocky tai Rambo?

Vierailija
53/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallista on, mutta minä olen valmis maksamaan, kun kerrankin pääsee katsomaan kunnon jääkiekkoa ja Mörköä. Kerran se kirpaisee. Asutaan kuitenkin Tampereen lähellä.

Vierailija
54/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos elokuussa jo tiedossa seuraavat "mm-kisat" kendossa?

Varmasti taas maailmanluokan tapahtuma, ympäri maapalloa uutisoidaan!

:D

Vierailija
55/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, me asutaan Suomessa, jossa kaikesta halutaan nyhtää uskomaton maksu (puhumattakaan kaikista mahdollisista veroista). Rikkaiden ehdoilla mennään. Ne, jotka omistavat paikkoja, osakkeita, firmoja yms pyrkivät nyhtämään köyhältä kansalta kaiken.

Vierailija
56/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tupa on täynnä, niin liput ovat olleet ihan riittävän edullisia. Miksi myytäisiin 50 lippuja kun 150 liputkin viedään käsistä? Vuonna 1991 mm-kisoihin pääsi ostamalla lipun vasta hallilta ja lippu maksoi muistaakseni 56 markkaa.

Siksi, että kaikilla olisi mahdollisuus päästä katsomaan kisoja, ei vain rikkailla.

Vierailija
57/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkiekko on maailman parhain laji. sitä seuraa mirjardit ihmiset kaikilla mantereilla. onhan se suurta luxuta että meillä suomalaisilla on lyhyt matka kisapaikoille.

Vierailija
58/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos, pianonpimputtaja kytännyt taas täällä. Sori, nyt en ollu mä. :D

Urpo.

En nyt tiedä mistä pianonpimputtajasta puhut, mutta ei ole ainoa henkilö, kuka on huomannut aggressiivisen käytöksesi tällä palstalla. Meitä on kyllä monta. Ja moni on kyllä huomannut nuo samat juttusi, mitä toistat tällä palstalla. Alkaa jo kyllä kyllästyttää sinun juttusi, kun ne kiertävät kehää. Ei ole varmaan sinulta mitenkään pois, jos me muut halutaan seurata jääkiekkoa. Sinä sitten seuraat omia juttujasi. Semmoinen biisikin on olemassa, että mahtuvan maailmahan meitä.

Vierailija
59/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat pelaa änhooällää ja täällä mm-kisat, joku tässä mättää.

Vierailija
60/61 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ehkäpä nuo rahat kannattaa laittaa johonkin, joka edes hieman koskettaa aivoja.

Vaikkapa Ponterosa, Rocky tai Rambo?

Jos Rambot on susta huonoja/aivottomia elokuvia niin sit et ymmärrä hyvän päälle.

Rambo nelonen on ehkä top 10 elokuvia mitä oon koskaan nähny.