Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
841/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rahaa. Etsin baarista kesällä naisen.

Vierailija
842/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule badoossa ja tinderissä mitään osumia. Ei voi olla todellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa tänne enää mitää kirjottaa.

Vierailija
844/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sun pitäs saada ystäviä. Mitä isompi sun sosiaalinen piiri on, sitä todennäköisemmin sopiva kumpoanikin löytyy. Aloita pari kolme sosiaalista harrastusta. Unohda yksinäiset salit ja lenkkeilyt. Aloita ryhmä liikunta, liity johonkin höntsäjoukkueeseen, ala tekemään hyväntekeväisyystyötä, ilmoittaudu työväenopiston kurssille jne. Kokeile nyt ihmeessä, niin pääset ainakin yksinäisyydestäsi eroon.

Vierailija
845/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut missään deittisovelluksessa, enkä ole aikuisiälläni juuri sinkkuna ollut. Kumppanit ovat löytyneet opiskelujen, harrastusten ja yhteisten tuttavien kautta. Yritäppä sitä pariutumista ihan vanhanaikaisesti, unohda netti hetkeksi.

Vierailija
846/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin sun pitäs saada ystäviä. Mitä isompi sun sosiaalinen piiri on, sitä todennäköisemmin sopiva kumpoanikin löytyy. Aloita pari kolme sosiaalista harrastusta. Unohda yksinäiset salit ja lenkkeilyt. Aloita ryhmä liikunta, liity johonkin höntsäjoukkueeseen, ala tekemään hyväntekeväisyystyötä, ilmoittaudu työväenopiston kurssille jne. Kokeile nyt ihmeessä, niin pääset ainakin yksinäisyydestäsi eroon.

Olen yrittänyt etsiä mutta ei ketään mulle vastaa

Vierailija
847/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut missään deittisovelluksessa, enkä ole aikuisiälläni juuri sinkkuna ollut. Kumppanit ovat löytyneet opiskelujen, harrastusten ja yhteisten tuttavien kautta. Yritäppä sitä pariutumista ihan vanhanaikaisesti, unohda netti hetkeksi.

Kai mä sit etin sen harrastuksen ja kavereita. Olen etsinyt kaverihaun kautta mutta huonosti ihmiset vastaa.

Vierailija
848/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Allu löydä ketään mistään. Livenä se vaan tuijottaa naisia suu auki ja odottaa että nainen lähestyy häntä. Itse kiertän kyllä kaukaa parimetriset suu auki tuijottavat korstot, creepyä, hyi.

Vierailija
849/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että olen niin vaikea ihminen ettei mulle jutella. Töissäkää ei ihmiset juttele. Kukaan ei halua tutustua muhun kaverina. Tuntuu pahalta.

Vierailija
850/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Allu löydä ketään mistään. Livenä se vaan tuijottaa naisia suu auki ja odottaa että nainen lähestyy häntä. Itse kiertän kyllä kaukaa parimetriset suu auki tuijottavat korstot, creepyä, hyi.

Onko jotain vikaa jos mies on 195 cm? Kyllä mä menen jutteleen naisille. En tuijota.

Vierailija
851/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten mun elämä on tällästä. Kaverit menny entiset. En saa uusia. Käyn baareissa yksin. En pääse treffeille. Kohta 2 v ollu jo töissä. Parempaa suuntaa. Enempi vaan ilmaa naisille ja olen yksinäinen.

Vierailija
852/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että asiat menisi toisinpäin. Naiset kiinnostuisi ja pääsisin treffeille.

Vierailija
853/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en saa koskaa ketää ja masennun enempi ja vihaan itseäni ja kaikkee ku olen aina yksin jokapaikassa. En saa kavereita. Juon yksin. Käyn laivalla yksin.

Vierailija
854/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompaa tappaa ittensä jos elämä on tällästä. Tää ei ole normaalia. Että olen näin yksin.

Vierailija
855/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eiköhän tää ollut tässä.

Vierailija
856/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään raha ja työ merkkaa mitään. Parempi olla kohta työtön juoppo ku ei saa naista.

Vierailija
857/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mun pitäs laihduttaaki jos olen liian lihava vielä.

Vierailija
858/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo yksinkeskustelua en jaksa.

Vierailija
859/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää elämä tästä pahemmin muutu, töitä ja yksinäistä elämää. vois lähtee laivalle juomaan tätä tylsää elämää ja tanssimaan.

Vierailija
860/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmiset hiljasia täälä.. vois kyllä ryypätä huomenna.