Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Ei tule badoossa ja tinderissä mitään osumia. Ei voi olla todellista.
No en jaksa tänne enää mitää kirjottaa.
Ensin sun pitäs saada ystäviä. Mitä isompi sun sosiaalinen piiri on, sitä todennäköisemmin sopiva kumpoanikin löytyy. Aloita pari kolme sosiaalista harrastusta. Unohda yksinäiset salit ja lenkkeilyt. Aloita ryhmä liikunta, liity johonkin höntsäjoukkueeseen, ala tekemään hyväntekeväisyystyötä, ilmoittaudu työväenopiston kurssille jne. Kokeile nyt ihmeessä, niin pääset ainakin yksinäisyydestäsi eroon.
En ole koskaan ollut missään deittisovelluksessa, enkä ole aikuisiälläni juuri sinkkuna ollut. Kumppanit ovat löytyneet opiskelujen, harrastusten ja yhteisten tuttavien kautta. Yritäppä sitä pariutumista ihan vanhanaikaisesti, unohda netti hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ensin sun pitäs saada ystäviä. Mitä isompi sun sosiaalinen piiri on, sitä todennäköisemmin sopiva kumpoanikin löytyy. Aloita pari kolme sosiaalista harrastusta. Unohda yksinäiset salit ja lenkkeilyt. Aloita ryhmä liikunta, liity johonkin höntsäjoukkueeseen, ala tekemään hyväntekeväisyystyötä, ilmoittaudu työväenopiston kurssille jne. Kokeile nyt ihmeessä, niin pääset ainakin yksinäisyydestäsi eroon.
Olen yrittänyt etsiä mutta ei ketään mulle vastaa
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut missään deittisovelluksessa, enkä ole aikuisiälläni juuri sinkkuna ollut. Kumppanit ovat löytyneet opiskelujen, harrastusten ja yhteisten tuttavien kautta. Yritäppä sitä pariutumista ihan vanhanaikaisesti, unohda netti hetkeksi.
Kai mä sit etin sen harrastuksen ja kavereita. Olen etsinyt kaverihaun kautta mutta huonosti ihmiset vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Allu löydä ketään mistään. Livenä se vaan tuijottaa naisia suu auki ja odottaa että nainen lähestyy häntä. Itse kiertän kyllä kaukaa parimetriset suu auki tuijottavat korstot, creepyä, hyi.
Musta tuntuu että olen niin vaikea ihminen ettei mulle jutella. Töissäkää ei ihmiset juttele. Kukaan ei halua tutustua muhun kaverina. Tuntuu pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Allu löydä ketään mistään. Livenä se vaan tuijottaa naisia suu auki ja odottaa että nainen lähestyy häntä. Itse kiertän kyllä kaukaa parimetriset suu auki tuijottavat korstot, creepyä, hyi.
Onko jotain vikaa jos mies on 195 cm? Kyllä mä menen jutteleen naisille. En tuijota.
Mä en ymmärrä miten mun elämä on tällästä. Kaverit menny entiset. En saa uusia. Käyn baareissa yksin. En pääse treffeille. Kohta 2 v ollu jo töissä. Parempaa suuntaa. Enempi vaan ilmaa naisille ja olen yksinäinen.
Luulisi että asiat menisi toisinpäin. Naiset kiinnostuisi ja pääsisin treffeille.
Ilmeisesti en saa koskaa ketää ja masennun enempi ja vihaan itseäni ja kaikkee ku olen aina yksin jokapaikassa. En saa kavereita. Juon yksin. Käyn laivalla yksin.
Olisi helpompaa tappaa ittensä jos elämä on tällästä. Tää ei ole normaalia. Että olen näin yksin.
Ei näköjään raha ja työ merkkaa mitään. Parempi olla kohta työtön juoppo ku ei saa naista.
Kai mun pitäs laihduttaaki jos olen liian lihava vielä.
No joo yksinkeskustelua en jaksa.
Ei tää elämä tästä pahemmin muutu, töitä ja yksinäistä elämää. vois lähtee laivalle juomaan tätä tylsää elämää ja tanssimaan.
Onpa ihmiset hiljasia täälä.. vois kyllä ryypätä huomenna.
Mulla on rahaa. Etsin baarista kesällä naisen.