Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
821/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti vaikka nainen on ruma masentunut mt ongelmia. Kyllä kelpaa miehille. Niin se on.

Vierailija
822/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tää on tällästä. Ei mitää saumaa ees rumaa lihavaan naiseen. Se siitä. Haluaisin vain rakkautta ja koskea naista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten tää on tällästä. Ei mitää saumaa ees rumaa lihavaan naiseen. Se siitä. Haluaisin vain rakkautta ja koskea naista

Ensin sanot että "ruma lihava nainen" kelpaisi tähän epätoivoon hätävarana, mutta entäs se rakkauspuoli? Olisiko "lihavan rumiluksen" hellät tunteet sinulle kelvollisia vai nakkaisitko ne menemään yliolkaisesti, koska joudut tyytymään vähempään mitä todellisuudessa ajattelet ansaitsevasi?

Vierailija
824/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki jotain muuta sisältöä elämääsi, siis joku oikea harrastus ihmisten parissa. Auttaisi ainakin vähän yksinäisyyteen ja ehkä itsetuntoonkin. Suosittelen sitä ihan siksikin kun yksikään nainen ei jaksaisi katsella miestä jonka elämässä ei ole muuta kuin av-palstalla ruikuttaminen ja työ.

Ei ole mitään elämää harrastusta ei kavereita.. oonko ees olemassa ku ei koskaa naisia kiinnosta!!! Yksin aina kotona vaan.

Mitään elämää ja kavereita ja harrastuksia ei sinulle tulla eteen kantamaan.

Jokainen ne joutuu itse hankkimaan, niin sinäkin.

Passiivinen nurkassa tuijotus pelottaa naiset, mykkä zombi jää takuulla yksin. 

Hoitamattomat mielenterveysongelmat eivät ole omiaan houkuttelemaan ketään tutustumaan.

Siinä sinulle sarkaa mistä alkaa korjata elämääsi.

Mutta ei. Jankutat ja ruikutat tyhjää vuodesta toiseen palstoilla ja odotat että joku jostain ihmeellisellä tavalla järjestää elämäsi.  No, sitä odotellessa......

Vierailija
825/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti vaikka nainen on ruma masentunut mt ongelmia. Kyllä kelpaa miehille. Niin se on.

Miehet on niin heikkoja. Tarvitsevat naista nostamaan heidät suosta. Naiset pärjäävät paremmin ilman miestaakkaa.

Vierailija
826/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki jotain muuta sisältöä elämääsi, siis joku oikea harrastus ihmisten parissa. Auttaisi ainakin vähän yksinäisyyteen ja ehkä itsetuntoonkin. Suosittelen sitä ihan siksikin kun yksikään nainen ei jaksaisi katsella miestä jonka elämässä ei ole muuta kuin av-palstalla ruikuttaminen ja työ.

Ei ole mitään elämää harrastusta ei kavereita.. oonko ees olemassa ku ei koskaa naisia kiinnosta!!! Yksin aina kotona vaan.

No ei varmasti olekaan elämää, harrastusta tai kavereita jos vaan odotat että ne kaikki putoo valmiina syliin. Aikuisena ihmisenä olet itse vastuussa niiden hankkimisesta. Kai sulla on jotain muita kiinnostuksen kohteita naisten lisäksi? Etsi vaikka osoitteesta ilmonet.fi työväenopiston tuhansista kursseista joku kiinnostava.

Niin joo, Vantaan aikuisopistoon tulee taas varmaan tanssikursseja. Lavatansseja, seuratansseja ja häätansseja. Lähe mun kaa!

Vierailija
827/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin sanot että "ruma lihava nainen" kelpaisi tähän epätoivoon hätävarana, mutta entäs se rakkauspuoli? Olisiko "lihavan rumiluksen" hellät tunteet sinulle kelvollisia vai nakkaisitko ne menemään yliolkaisesti, koska joudut tyytymään vähempään mitä todellisuudessa ajattelet ansaitsevasi?

Tämä oli kyllä uskomattoman törkeää ja suorastaan narsistista jopa Allulta.

Oksettava tyyppi kerta kaikkiaan!

Tuo iankaikkinen kahjo kuvittelee kai että hänelle kuuluu etuoikeutena nainen leikkikaluksi, jonkinlaiseksi seksiorjaksi toteuttamaan hänen tarpeensa. Kun hän nyt kerta haluaa niin hänen täytyy saada.

Mitä tuon korvien välissä liikkuu vai liikkuuko mitään? Hirveä tyyppi.

Keski-ikäinen iso mies naukuu kuin pikkukakara kun tikkari jää saamatta. Minä minä minä minä. Minulle kuuluu, minun täytyy saada. 

En tiedä, loppuu sanat. En osaa edes sanoa mitä ajattelen.  

Vierailija
828/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakkais päätä seinää ku ei voi olla komee ja normaali. Monta vuotta jo sinkkuna. Eikä millää kelpaa. Ja oon vielä laskenu rimaa.

Tää ei käy!

Rimaa et voi laskea.

Jos haluat pidemmän suhteen niin se onnistuu vain sellaisen kanssa jota arvostat. Ja joka arvostaa sinua.

Vierailija
829/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluaisin panna naista" sanoo kyllä tässä sen oleellisimman. Incel- Allu on seksin puutteessa, ja selittää sillä käyttäytymisensä, mielenterveysvaikeutensa ja kaiken muunkin negatiivisen elämässään.

Tuo "naisen paneminen" on se, minkä suurin osa meistä ilmaisee laheisyytenä, tai muuten mukavana, hellänä hetkenä. Allu saa senkin kuulostamaan väkivaltaiselta, raa'alta ja vain ja ainoastaan HÄNTÄ tyydyttäväksi toimitukseksi.

Vierailija
830/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"haluaisin panna naista" sanoo kyllä tässä sen oleellisimman. Incel- Allu on seksin puutteessa, ja selittää sillä käyttäytymisensä, mielenterveysvaikeutensa ja kaiken muunkin negatiivisen elämässään.

Tuo "naisen paneminen" on se, minkä suurin osa meistä ilmaisee laheisyytenä, tai muuten mukavana, hellänä hetkenä. Allu saa senkin kuulostamaan väkivaltaiselta, raa'alta ja vain ja ainoastaan HÄNTÄ tyydyttäväksi toimitukseksi.

Allusta kieltämättä tulee kirjoitustensa perusteella varsin brutaali mielikuva. Ehkä liittyy näihin mt-ongelmiin ja häiriöihin, että hänellä vaikuttaisi olevan hyvin pintapuolinen ja ohut tunnemaailma ja repertuaari. Kovasti hokee kaipaavansa rakkautta ja kosketusta mutta tietääkö hän "aikuisten oikeasti" mitä näillä ilmaisuilla tarkoitetaan. Mitä ne pitävät sisällään. Naisseuralla tuntuu olevan enemmän välinearvoa eli Allu pystyy hetkeksi unohtamaan itsensä ja samaa jankkaavat ajatukset. Siksi se taitaa olla niin seksinkin perään. 

Vierailija
831/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on sinun oma valintasi kököttää aina yksin kotosalla. Pk-seudulla on Suomen parhaimmat harrastusmahdollisuudet eli et voi syyttää tarjonnan puutetta elämäsi tylsyydestä. Tarvitaan omaa aktiivisuutta ja viitseliäisyyttä, ei kukaan tuo sinulle harrastuksia ja sosiaalisia suhteita sinne kotiin. Käyttäisit valittamiseen ja ruikuttamiseen uhratun energiamäärän elämäsi parantamiseen konkreettisin teoin. AV:lla notkuminen ei ole sitä. 

Vierailija
832/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sanottu jo monesti,mutta onhan allulla harrastuksia!!! Se kuntosali ja lenkkeily. Ainakin omien sanojensa mukaan tekee noita. Vauvapalstailukin on harrastus ellei jopa työ.

Vierailija
833/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pane miestä

Kuka mies nyt Allun kanssa haluaisi olla?

Vierailija
834/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ku en sano enää mitään. Huoh. Naista en vaan saa. 1 nainen jo ilmotti, että en ole hänen tyyppiä. Se siitä.

Vierailija
835/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enää mitä tehdä. Tää menny jo liian pitkälle.

Vierailija
836/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte jsnkuteta js ruikuteta. Ollaan yksin kun ei asioille voi mitään. Hommataan joku kaveri.

Vierailija
837/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonannen kerran, lopeta se ruikutus Allu! Kehitä joku yhteisöllinen harrastus niin ehkä tapaat jopa jonkun.

Vierailija
838/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte ruikuteta. Niin hommaankin!! En jaksa enää!!

Vierailija
839/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Allua ketään jaksa ei.. allu etsii prinsessaa kaunista naista joka ei ole totta, vaan tavis pullukka käy.. ihmettelen kyllä naisia miksei anna mahdollisuutta treffeille ja halua tavata, on tämä jopa ihan outoa ihmeellistä.. mutta minkäs teet.

Vierailija
840/870 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN jaksa enää ruikuttaa ja kirjottaa mitään. Olkoot sitte luovutan nostan kädet pystyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi