Miksi aina kaikki kiinnostavat miehet on varattuja?
Aina, kun tapaan jonkun ihanan miehen, niin heti toisessa lauseessa hän mainitsee vaimon tai tyttöystävän.
Kommentit (64)
M32 kirjoitti:
Ei nyt vastaa kysymykseen tämä mutta mistä johtuu etten sinkkuna ollessa ole juuri kenenkään mielestä kiinnostava mutta nyt lopulta parisuhteessa ollessani tuntuu että naiset hakeutuvat seuraani ja flirttailevat varmaan noin 90% useammin :D
Koska naiselle suhteessa oleva mies tarkoittaa että mies on kelvannut jollekin toiselle naiselle, eli on hyvää ainesta.
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Ei nyt vastaa kysymykseen tämä mutta mistä johtuu etten sinkkuna ollessa ole juuri kenenkään mielestä kiinnostava mutta nyt lopulta parisuhteessa ollessani tuntuu että naiset hakeutuvat seuraani ja flirttailevat varmaan noin 90% useammin :D
Koska pystyt olemaan rento oma itsesi etkä vaikuta epätoivoiselta.
Epätoivoinen en ole ollut koskaan enkä muuten ole muuttanut toimintaani kuin että en enää tavoittele tutustumista uusiin naisiin sitäkään vähää kuin ennen.
Ehkä se sitten on se välinpitämättömyys naisia kohtaan mikä viehättää.
No tuo oli sinäpassiivi. Mutta ymmärsit pointin pääpiirteissään. Liika yrittäminen puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Koska naiselle suhteessa oleva mies tarkoittaa että mies on kelvannut jollekin toiselle naiselle, eli on hyvää ainesta.
Kuinka lame excuse.
Ei ne "parhaat miehet" vapaina olleet varattuja ja silti kummasti tekivät kauppansa.
Niin siis et ole ollut ajoissa liikenteessä, tai vaihtoehtoisesti et ollut itse riittävän hyvä aikanaan?
Oletko kokeillut kehittää itseäsi?
Koska ne on kiinnostavia myös muiden kuin sinun mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hyvät miehet rengastetaan jo kaksvitosena
Naurettava väite. Hyvä mies voi olla ujo ja arka. Mutta ei, sinun on helpompi valehdella itsellesi kuin katsoa peiliin. M27
Ujous ja arkuus on miehen pahimpia piirteitä heti vaatimattoman ulkonäön jälkeen. Ensin kun on laitettava kaikki kuntoon omassa ulkonäössä (se mitä pystyy) ja sitten pitäisi alkaa tavoittelemaan niitä naisia. Ujo ja arka mies on yleensä ensimmäisenä noudattamassa naisten asettamia deittailusääntöjä samalla, kun kovemmat miehet muistuttavat naisia, kenen tehtävä se nainen on iskeä.
Te naiset olette aaseja... Ujo ja arka mies menee Tinderiin, kun netissä on helpompi tutustua kuin jossakin hikisessä baarissa. Ja jos nainen pillastuu ujoudesta, niin mies dumppaa naisen ja siirtyy seuraavaan kunnes löytää naisen, joka osaa arvostaa miestä. M27
Ei kuulosta ujon miehen deittielämältä, eikä varsinkaan vaatimattoman näköisen. Aika hemmetin komea saa olla, että Tinderistä pääsee niin usein deiteille, että pääsee toistuvasti siirtymään seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Kuinka lame excuse.
Ei ne "parhaat miehet" vapaina olleet varattuja ja silti kummasti tekivät kauppansa.
Ei se ole mikään lame excuse, vaan yksi keskeisimmistä evoluution mukana tulleista naista viehättävistä ominaisuuksista miestä valitessa, joille nainen ei voi yhtään mitään. Vähän, kuin meille miehille se, että naisella on hyvät muodot.
Vierailija kirjoitti:
Noh, pitäisikö sitten laskea rimaa?
Sen sijaan, että jahtaisit lääkäreitä, mene työttömien yhdistykseen ja anna työttömälle miehelle mahdollisuus.
Ja sen sijaan, että jahtaisit lihaksikkaita miehiä, niin anna lievästi ylipainoiselle mahdollisuus.
Se on sinusta itsestäsi kiinni, että oletko sinkku vai et. Joten laske rimaa tai lopeta ruikutus. M27
Mulle kävisi ihan loistavasti työtön ja lievästi ylipainoinen mies. Mutta muuten "vaatimukset" onkin sitten aika kovia.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoiset miehet voi ja on usein varattuja. Eri asia on, ovatko he onnellisia suhteissaan. Siitä voi jokainen ottaa selvää. Ei kannata tuomita heitä jos sinuun lankeavat. Asioilla on monta puolta.
t. Ex varattu on nyt aviomieheni
Tämä. Sharing is caring.
Se tuli selväksi jo 25 vuotta sitten, että jos hyvän miehen haluaa niin se pitäisi viedä joltakin joka on tavannut hänet aiemmin.
Ja se taasen ei sovi omaan arvomaailmaan yhtään. Mä en muutenkaan jaksa mitään pelejä tai kieroiluita. En myöskään halua vahtia tai omistaa toista tekemisineen vaan että mies on kanssani ihan vaan siksi, että ilman olisi kurjempaa.
N45
Minulla oli aikanaan oman eron jälkeen vaihe, jolloin ihastuin aina varattuihin. Uskon, että tuo johtui kohdallani siitä, että en ollut vielä valmis uuteen suhteeseen ja varatut olivat ihastumiselle "turvallisia kohteita", kun ihastuksen ei ollut tarkoituskaan edetä mihinkään. Vähän kuin teinien ihastukset julkkiksiin, sama ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Koska parhaat miehet viedään nuorina. Heti nuorena siis kannattaa toimia ja valita parhaat päältä. Lähempänä 30-v, on jo liian myöhäistä, ellei onni potkaise ja joku helmi eroa nuoruuden suhteestaan.
Hyvä tietää että juna lähteny jo asemalta . :D -M29
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikanaan oman eron jälkeen vaihe, jolloin ihastuin aina varattuihin. Uskon, että tuo johtui kohdallani siitä, että en ollut vielä valmis uuteen suhteeseen ja varatut olivat ihastumiselle "turvallisia kohteita", kun ihastuksen ei ollut tarkoituskaan edetä mihinkään. Vähän kuin teinien ihastukset julkkiksiin, sama ilmiö.
Kiinnostun heistä jo ennen kuin tiedän heidän suhdestatustaan, joten tämä ei mun kohdalla päde.
Ap
Miksi kaikki hyvät malmiesiintymät on jo louhittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska parhaat miehet viedään nuorina. Heti nuorena siis kannattaa toimia ja valita parhaat päältä. Lähempänä 30-v, on jo liian myöhäistä, ellei onni potkaise ja joku helmi eroa nuoruuden suhteestaan.
Hyvä tietää että juna lähteny jo asemalta . :D -M29
Palstan mukaan joo lähempänä kolmeakymppiä on jo menetetty tapaus ja parhaat on viety jo early twenties ja late twenties on sinkkuna enää huonot jämä-yksilöt.
Toisaalta palstalla ollaan myös sitä mieltä, että vain luuserit pariutuvat nuorena eikä hyvillä tyypeillä ole nuorena aikaa seurustella, koska opiskelevat ja matkustelevat niin paljon 🙄🤷🏻
Eli aika klassista palstaa; teit niin tai näin, niin väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostut ainoastaan varatuista miehistä niin kuin monet muutkin naiset
Varatut naiset ja äidit voivat olla samaten kinnostavia. Niinku kypsempiä.
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Tota on esitetty ihan tosissaankin.
Voit saada mun miehen. On todella mukava kaikille muille paitsi minulle. Tänään heitti märän pyyhkeen kaulaani raivolla kun olin suihkussa koska suuttui kun en ollut samaa mieltä. Komea, älykös ja seuramies..naiset tykkää ja kehuu miten ihana mies minulla on. Haukkuu minua h u o r a k s i ja lehmäksi joka toinen päivä, saa raivokohtauksia siitä kun olen eri mieltä ja tuon mielipiteeni esille. Ole hyvä, tuu hakemaan!