Miksi aina kaikki kiinnostavat miehet on varattuja?
Aina, kun tapaan jonkun ihanan miehen, niin heti toisessa lauseessa hän mainitsee vaimon tai tyttöystävän.
Kommentit (64)
Miksi ihanat miehet ovat aina sattumoisin rikkaita? Ja miksi ihanat, rikkaat miehet ovat aina varattuja?
Koska ne on jonkun muunkin mielestä kiinnostavia?
Koska suomi on pieni maa. Ulkomailla voisi olla sinkkuja enemmän länsimaissa. Tai elää eteenpäin ja katsoo rauhassa. Varattu mies on usein kohta isimies.
Koska hyvät miehet rengastetaan jo kaksvitosena
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihanat miehet ovat aina sattumoisin rikkaita? Ja miksi ihanat, rikkaat miehet ovat aina varattuja?
Eivät ole rikkaita vaan ihan tavallisia duunareita.
Ap
Miksi aina tapaan = vastassa erittäin laadukas mies (oletettavasti teet aloitteen tällaiselle miehelle naisena)
On aina varattu = on laadukas mies
Heti toisessa lauseessa = Mies on niin laadukas, ettei halua edes tutustua sinuun
80% naisista tavoittelee 20% miehistä. Siitä se johtuu.
Missä sinä näitä miehiä tapaat? Paikoissa joissa sinkut ei käy?
Koska valtaosa naisista kiinnostuu pienestä osasta miehiä. Simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä näitä miehiä tapaat? Paikoissa joissa sinkut ei käy?
Esim. Töissä, harrastuksissa, illanistujaisissa.
Ap
Kannattaa siis iskeä varattu. Eihän se vaimo ole kuin pieni hidaste.
Tuo on myös sukupuoleen katsomatta tapa karkoittaa liian päällekäyvä ihminen. Eli mainitaan poika-/tyttöystävä heti oli sitä tai ei, jotta keskustelun toinen osapuoli ei kuvittelisi liikoja.
Kohtelias ja huomaavainen tapa lisäisin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Koska hyvät miehet rengastetaan jo kaksvitosena
Naurettava väite. Hyvä mies voi olla ujo ja arka. Mutta ei, sinun on helpompi valehdella itsellesi kuin katsoa peiliin. M27
Vierailija kirjoitti:
Usein myös komeita ja muutenkin menestyneitä. Ihmetyttää, että muutkin naiset ovat heistä kiinnostuneita.
En ole varattu, olen vain geenieni turmaksi valikoiva.
Eilen sekasählyssä kiinnostunut nainen hyökkäsi
toistuvasti minun ja pallon väliin pitkin kontaktein pylly pitkällä.
Minäpä annan kypsyä, kunnes neito ei kestä itsehillintääni.
Tai kyllästyy siihen. Sama sille. Minun elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on myös sukupuoleen katsomatta tapa karkoittaa liian päällekäyvä ihminen. Eli mainitaan poika-/tyttöystävä heti oli sitä tai ei, jotta keskustelun toinen osapuoli ei kuvittelisi liikoja.
Kohtelias ja huomaavainen tapa lisäisin vielä.
Riittää, että puhun tyyliin säästä. "Joo, mun vaimokin tykkää näistä helteistä"
Ap
Ei nyt vastaa kysymykseen tämä mutta mistä johtuu etten sinkkuna ollessa ole juuri kenenkään mielestä kiinnostava mutta nyt lopulta parisuhteessa ollessani tuntuu että naiset hakeutuvat seuraani ja flirttailevat varmaan noin 90% useammin :D
Koska monet sinuakin viehättävät piirteet ovat universaalisti kiinnostavia. Hauska, mukava, komea, sosiaalinen jne. Samoista ominaisuuksista ne muutkin naiset tykkää.
Minähän en muita katselekaan, vaan kaikki ihanat mieheni ovat varattuja. Yhden kanssa olen naimisissa ja muita näen mm. töissä. Kaikki sujuu hyvin, kun jokainen saa seksiä kotona.
Kiinnostut ainoastaan varatuista miehistä niin kuin monet muutkin naiset