Miksi aina kaikki kiinnostavat miehet on varattuja?
Aina, kun tapaan jonkun ihanan miehen, niin heti toisessa lauseessa hän mainitsee vaimon tai tyttöystävän.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80% naisista tavoittelee 20% miehistä. Siitä se johtuu.
Miksi vain 20% miehistä on kunnollisia?
Miehen kunnollisuus ja arvokkuus yhteiskunnallisessa mielessä on ihan eri asia kuin se kenestä naiset reaalimaailmassa kiinnostuvat.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80% naisista tavoittelee 20% miehistä. Siitä se johtuu.
Jos minä miehenä luettelen pitkän litanian pinnallisia toiveita, niin että vain harva nainen ne täyttää, niin saanko minäkin sanoa että naisista on kunnollisia vain yksi sadasta? Koska tuon 20% ovat naiset todenneet tinder-profiilien perusteella, niin eivät heidänkään vaatimukset kovin syvällisiä voi olla. Eli jos naisella on tatuointeja, shokkiväriä yms riittää siihen, että nainen ei ole kunnollinen koska pyyhkäisen heidät tinderissä vasemmalle. Pystytkö nyt käsittämään kuinka idioottimaista ja ulkokultaista tuo teidän "kunnollisuuden" määrittäminen on? Vähän kuin olisi pelkkää perunaa ja hirvenlihaa syövä maalainen määrittämässä Michelin-ravintolassa mikä on "kunnon" ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Voit saada mun miehen. On todella mukava kaikille muille paitsi minulle. Tänään heitti märän pyyhkeen kaulaani raivolla kun olin suihkussa koska suuttui kun en ollut samaa mieltä. Komea, älykös ja seuramies..naiset tykkää ja kehuu miten ihana mies minulla on. Haukkuu minua h u o r a k s i ja lehmäksi joka toinen päivä, saa raivokohtauksia siitä kun olen eri mieltä ja tuon mielipiteeni esille. Ole hyvä, tuu hakemaan!
Älä anna itseäsi kohdella noin.