Sauli sanoi tänään ääneen sen, mitä suomalaiset ovat ajatelleet 75 vuotta: Venäjä, katso peiliin! Nyt tiedät syyn, miksi menemme Natoon!
Kiitos Sauli! Olet ensimmäinen, joka sanoi asian Suoraan Putinille!
Paasikivi, Kekkonen, Koivisto, Ahtisaari tai Halonen eivät saaneet asiaa kerrottua Venäjälle.
Tasavallan Presidentti Sauli Niinistö sanoi sen Tänään!
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä poliitikko on kuin tunnekylmä neurokirurgi, ei emotionaalinen lällättelijä.
Tunneälyä tarvitsee hyvä poliitikko, muuten eletään Venäjän malliin.
Tässä nyt puhutaan omista tunteista, joiden ei saa antaa vaikuttaa vastuuviran hoitoon. Presidenttimme vaikuttaa ottaneen sen henkilökohtaisesti, kun hoksasi, ettei Putin välitä hänen mielipiteistään tuon taivaallista. Tuon asian pitäisi tulla edes yllätyksenä, koska eivät sosiopaatit välitä oikeasti toisten tunteista tai mielipiteistä, elleivät ne ole häntä ylistäviä.
Niinistö yritti vilpittömästi. Putin on pahainen diktaattori, ei valtiomies.
Yritti, yritti. Mutta en käsitä miten ilmiselvä totuus on jälleen karannut kaikilta sen suhteen mikä Putin on pohjimmiltaan. Sosiopaatti ei kuuntele järkipuhetta, vaan tekee niin kuin huvittaa, vaikka se johtaisi omaan tuhoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, täytyykin vaihtaa reservistä sivariksi. Mun puolesta ei päätetä mitään Natoja ilman kyselyä.
Olen vapaa kansalainen.
Suomi on vapaa maa.
Suomi on sosialistinen maa ja sosialismissa yksilöitä voidaan uhrata yleisen edun vuoksi.
Kuitenkin sosialismi on ainut oikea tie. Kapitalismissa lihotetaan vain yksittäisiä porvareita kun oikea malli on kaikille hyvää tasapuolisesti.
Se malli ei vaan ole käytännössä koskaan toiminut missään. Sosialismi siis. Aika jännää, jos se muka on niin erinomainen.
Suomessa se toimii hyvin. Jopa porvari yrittäjät kannattaa sitä laajoine tukineen mitä saavat.
Myös pakollinen asevelvollisuus on ollut suuri sosialistinen hitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, täytyykin vaihtaa reservistä sivariksi. Mun puolesta ei päätetä mitään Natoja ilman kyselyä.
Olen vapaa kansalainen.
Suomi on vapaa maa.
Suomi on sosialistinen maa ja sosialismissa yksilöitä voidaan uhrata yleisen edun vuoksi.
Kuitenkin sosialismi on ainut oikea tie. Kapitalismissa lihotetaan vain yksittäisiä porvareita kun oikea malli on kaikille hyvää tasapuolisesti.
Se malli ei vaan ole käytännössä koskaan toiminut missään. Sosialismi siis. Aika jännää, jos se muka on niin erinomainen.
Suomessa se toimii hyvin. Jopa porvari yrittäjät kannattaa sitä laajoine tukineen mitä saavat.
Suomen armeija syntyi tukahduttamaan sosialistisen vallankumouksen.
Punikkien lahtaaminen monttuun oli sen ajan suuri hitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaa kansalainen.
Suomi on vapaa maa.
Tästäkin huolimatta monet punaisten perheiden pojat tietenkin kävivät ilmaisen taistelukoulutuksen tulevan "vallankumouksen" toivossa.
Tarjottiin myös punaisille ilmainen ja pakollinen vallankumouskoulutus ja ylläpito.
Väittäisin että työväestön keskuudessa ollut todella suosittu tuo pakollinen asepalvelus verovaroin.
Tuleeko Naton myötä meille myös yksityinen palkka-armeija vanhoillisen ja arvoiltaan väärän pakollisen asevelvollisuuden tilalle?
Islannissahan on ilmeisesti näin.
Sopisi hyvin läntiseen maailmankuvaan kapitalistinen puolustusjärjestelmä.
Vai mitä hyötyjä NATO meille oikein tuo?
Uskoisin että nuorista miehistä suurin osa kannattaa NATO:a koska se mahdollistaa ettei tarvitse itse sotia.
Siis looginen päätelmä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaa kansalainen.
Suomi on vapaa maa.
Tästäkin huolimatta monet punaisten perheiden pojat tietenkin kävivät ilmaisen taistelukoulutuksen tulevan "vallankumouksen" toivossa.
Tarjottiin myös punaisille ilmainen ja pakollinen vallankumouskoulutus ja ylläpito.
Väittäisin että työväestön keskuudessa ollut todella suosittu tuo pakollinen asepalvelus verovaroin.
Taistolaispojat menivät 70-luvulla armeijaan siltä varalta, että jos tulee aseellinen yhteenotto porvareiden kanssa, niin ei mene sormi suuhun aseiden kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaa kansalainen.
Suomi on vapaa maa.
Eikä Suomi pärjäisi kapitalistisella palkka-armeijalla läntisillä yksilönvapaudellisilla arvoilla.
Meillähän olisi vain korkeintaan muutaman kymmenentuhannen miehen armeija.
Pakko ottaa vapaus kansalaiselta pois ja pistää valtion omistukseen pakolliseen asevelvollisuuteen sosialistisesti.
Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole Venäjän naapurina.
Tän takia oikeisto ei koskaan Suomessa toimi. Yksityinen palkka-armeija on länsimainen hieno filosofinen pohja, muttei toimi meillä. Pakko hoitaa se vasemmistolaisella tavalla. Meillähän oikeistokin kannattaa vasemmistolaista pakkoarmeijaa.
Toisaalta muissa NATO maissa palkka-armeija toimii, koska kapitalismi toimii.
Pakotettu armeija ei toimi, koska se on sosialismia ja sosialismi ei toimi.
NATO:n jälkeen miehet vapautuu Suomessakin ja siirrymme oikealle arvoissa.
Länsituulet puhaltaa ja enää ei ole sellaista pakkoa käydä armeijaa kuten aijempien sukupolvien oli, nyt voi ihan ylpeydellä kieltäytyä tai mennä sivariin. Toista oli ennen NATO:a kun meillä oli miesten yksilönvapautta sorsiva systeemi.
Edelleen ne menee jotka haluaa omasta vapaasta tahdostaan.
Eikä Suomi pärjäisi kapitalistisella palkka-armeijalla läntisillä yksilönvapaudellisilla arvoilla.
Meillähän olisi vain korkeintaan muutaman kymmenentuhannen miehen armeija.
Pakko ottaa vapaus kansalaiselta pois ja pistää valtion omistukseen pakolliseen asevelvollisuuteen sosialistisesti.
Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole Venäjän naapurina.
Tän takia oikeisto ei koskaan Suomessa toimi. Yksityinen palkka-armeija on länsimainen hieno filosofinen pohja, muttei toimi meillä. Pakko hoitaa se vasemmistolaisella tavalla. Meillähän oikeistokin kannattaa vasemmistolaista pakkoarmeijaa.