Olen laihtunut ketodieetillä 3 kg 3 viikossa
Jatkuukohan pudotus näin kilon viikkovauhtia? Onko liian nopeaa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ne on vaan nesteitä, höhlä.
No ei kai kukaan menetä 3 kiloa nesteitä missään dieetissä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh.... no ei kai sentään, eihän ihmisessä nyt niin paljoa nestettä voi olla? Vai mites se nyt menikään...
Aika nopea tahti. Kerrotko minkälaisia ruokia syöt? Mulla tulee liha ja kasvikset korvista ulos 🤢.
Neste varastot tyhjenee. Eli realistisesti olet voinut laihtua kilon rasvaa ja kaksi kiloa nestettä.
Mulla puutu äsken vessassa vasen jalka kun olin kakalla (n. 20 minuuttia).
Vierailija kirjoitti:
Aika nopea tahti. Kerrotko minkälaisia ruokia syöt? Mulla tulee liha ja kasvikset korvista ulos 🤢.
Mitä sä sitten syöt? Tai mikä on sellaista syötävää, joka ei tule korvista ulos?
Ymmärrän lihan tökkimisen, mutta kasviksetkin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oikein syöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua🙈 ota selvää. Kyllä. Ja varsinkin kun mennään ketoosiin. 3 kg on pieni määrä.
Irrota jalka, ei tule takaisin. Tai sinulta joutaa pääkin.
Kilot tulee takaisin, kun kuuri loppuu.
No tää on varmaan provo, mut jos ei ole niin tsemppiä vaan laihdutukseen. On hyvä rauhallinen tahti.
Älä juo vettä. "Laihdut" 10 kiloa viikossa jos et kuole. Mistä näitä skiää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sitten syöt? Tai mikä on sellaista syötävää, joka ei tule korvista ulos?
Ymmärrän lihan tökkimisen, mutta kasviksetkin?
Liha vielä jotenkin menee, mutta kaikki kaalit yököttää, parsa, sipuli, paprika, kesäkurpitsa, avocado... yöh. Pähkinät hyi. En keksi enää mitään uusia ruokia. Pystyn syömään joitain hedelmiä, juustoja ja raakaa porkkanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän lihan tökkimisen, mutta kasviksetkin?Liha vielä jotenkin menee, mutta kaikki kaalit yököttää, parsa, sipuli, paprika, kesäkurpitsa, avocado... yöh. Pähkinät hyi. En keksi enää mitään uusia ruokia. Pystyn syömään joitain hedelmiä, juustoja ja raakaa porkkanaa.
Nirsouden huipentuma. Vai onkohan tuo enemmänkin jokin mielenterveydellinen ongelma... mutta ei ainakaan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän lihan tökkimisen, mutta kasviksetkin?Liha vielä jotenkin menee, mutta kaikki kaalit yököttää, parsa, sipuli, paprika, kesäkurpitsa, avocado... yöh. Pähkinät hyi. En keksi enää mitään uusia ruokia. Pystyn syömään joitain hedelmiä, juustoja ja raakaa porkkanaa.
Veikkaan, ettei monipuolinen ruokavalio ole kuulunut lapsuuteesi?
En siis sano pahalla.
Tulee saman tien takaisin, korkojen kera