Paljonko saitte vanhemmiltanne rahaa häälahjaksi?
Kommentit (38)
Ei rahaa yhtään, koska se muka rahvasta.
Mitä nyt jotain käytännön kulutustavaraa. Pieni osake Ullanlinnasta,3h+k+sauna, uusi tila-auto ja rantatontti mökkiä varten Hangossa.
Hekin olivat kuulema joutuneet aloittamaan vaatimattomista olosuhteista, niin meidänkin pitää hankkia oma itse.
Ei lainkaan rahaa. Pelkästään joku karvalakki Volvo. Oli sentään uusi mutta aika iso pettymys silti
Puolisoni vanhemmat maksoivat osan hääkuluista. Omat vanhempani eivät tulleet edes häihimme.
Emme yhtään. Minun isäni on kuollut ja äitini on pienituloinen lähihoitaja, häneltä saimme lahjan jota olimme häneltä toivoneetkin. Miehen vanhemmat ovat taloudellisesti hyvin toimeen tulevia, mutta appi on pihi mitä lahjoihin ym. tulee. Heiltä saimme muutaman kympin maljakon.
Lähtökohtaisesti emme mitään lahjoja odottaneetkaan. Minun äitini haluaa aina kuitenkin väkisin laittaa jotain ja koska tiedän, ettei hänellä hirveästi ole rahaa, niin keksin aina valmiiksi jonkin sellaisen toiveen, mikä on oikeasti kiva eikä maksa paljon. Appivanhemmille on turha toiveita esittää. Anoppi haluaa laittaa aina jotain, vaikka on sanottu ettei tarvi ja appi haluaa sitten ostaa jotain halpaa krääsää eikä missään nimessä sitä mitä on toivottu.
Saimme kylpytakit vanhemmiltani. Olivat mieleiset ja tulivat tarpeeseen.
7000 omilta vanhemmilta. Puolison vanhemmat makso lomamatkan Haitille (6000).
Vierailija kirjoitti:
7000 omilta vanhemmilta. Puolison vanhemmat makso lomamatkan Haitille (6000).
Minkä yhtiön loma?
Meillä on annettu jokaiselle lapselle ja puolisolleen 1000e lahjaksi ja maksettu osa kuluista vaikka ovat jopa parempituloisia kuin me.
Mitään tavaraa ei kannata antaa kun kaikkea on valmiissa kodissa.
Ihan tajuttomia summia! Ei mulla olisi varaa. Useita tonneja, mulle olisi tekemistä jo yhdessä tuonnissa. Terveisin lastentarhanopettaja
Vierailija kirjoitti:
Ihan tajuttomia summia! Ei mulla olisi varaa. Useita tonneja, mulle olisi tekemistä jo yhdessä tuonnissa. Terveisin lastentarhanopettaja
No tännehän voi kuka tahansa sanoa mitä tahansa. annoin 1000000000 e. Joo....
Vierailija kirjoitti:
Tunnetusti kaikki täällä vielä vähättelevät.
Maksoimme itse häämme, toisen vanhemmat osti meille lahjaksi lipputangon ja toisen vanhemmat hoiti bändin häihin, hyvät lahjat mielestäni
Miten jotkut voivatkin olla niin toivomuksineen niin törkeitä, että appivanhemmat järjestävät ihan kaiken. Lisäksi hääpari vaatii lahjaksi kalliita tavaroita sekä tietysti rahaa. Vaikka molemmat töissä ja nainen hankkiutui raskaaksi, ettei mies jättäisi. Jos toiveita ei toteuteta, seuraa uhmakas itkupotkuraivari. Kuka mies edes harkitsee lupautuvansa lopun elämäkseen tälläisen kumppaniksi?
Toivottavasti kukaan ei kuvittele mun kustantavan häitä. Sama pienipalkkainen
Emme saaneet mitään omilta vanhemmiltani erikseen lahjaksi, mutta he avustivat hääjärjestelyissä. Anoppi antoi taulun. Lahja on mielestäni jo se, että osallistuu juhliin, käyttää aikaansa niihin ja kustantaa matkat ym. Emme pyytäneet keneltäkään mitään lahjaksi ja sanoimme sen.