Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saitte vanhemmiltanne rahaa häälahjaksi?

Vierailija
11.05.2022 |

Summia?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme saaneet mitään omilta vanhemmiltani erikseen lahjaksi, mutta he avustivat hääjärjestelyissä. Anoppi antoi taulun. Lahja on mielestäni jo se, että osallistuu juhliin, käyttää aikaansa niihin ja kustantaa matkat ym. Emme pyytäneet keneltäkään mitään lahjaksi ja sanoimme sen.

Vierailija
22/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahaa yhtään, koska se muka rahvasta.

Mitä nyt jotain käytännön kulutustavaraa. Pieni osake Ullanlinnasta,3h+k+sauna, uusi tila-auto ja rantatontti mökkiä varten Hangossa.

Hekin olivat kuulema joutuneet aloittamaan vaatimattomista olosuhteista, niin meidänkin pitää hankkia oma itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan rahaa. Pelkästään joku karvalakki Volvo. Oli sentään uusi mutta aika iso pettymys silti

Vierailija
24/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasivat vaan 2300. Jään odottamaan parempaa tarjousta.

Vierailija
25/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni vanhemmat maksoivat osan hääkuluista. Omat vanhempani eivät tulleet edes häihimme.

Vierailija
26/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme yhtään. Minun isäni on kuollut ja äitini on pienituloinen lähihoitaja, häneltä saimme lahjan jota olimme häneltä toivoneetkin. Miehen vanhemmat ovat taloudellisesti hyvin toimeen tulevia, mutta appi on pihi mitä lahjoihin ym. tulee. Heiltä saimme muutaman kympin maljakon.

Lähtökohtaisesti emme mitään lahjoja odottaneetkaan. Minun äitini haluaa aina kuitenkin väkisin laittaa jotain ja koska tiedän, ettei hänellä hirveästi ole rahaa, niin keksin aina valmiiksi jonkin sellaisen toiveen, mikä on oikeasti kiva eikä maksa paljon. Appivanhemmille on turha toiveita esittää. Anoppi haluaa laittaa aina jotain, vaikka on sanottu ettei tarvi ja appi haluaa sitten ostaa jotain halpaa krääsää eikä missään nimessä sitä mitä on toivottu.

Vierailija
27/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja saatiin, ei rahaa.

Vierailija
28/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme kylpytakit vanhemmiltani. Olivat mieleiset ja tulivat tarpeeseen.

Vierailija
29/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7000 omilta vanhemmilta. Puolison vanhemmat makso lomamatkan Haitille (6000).

Vierailija
30/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7000 omilta vanhemmilta. Puolison vanhemmat makso lomamatkan Haitille (6000).

Minkä yhtiön loma?

Vierailija
31/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on annettu jokaiselle lapselle ja puolisolleen 1000e lahjaksi ja maksettu osa kuluista vaikka ovat jopa parempituloisia kuin me.

Mitään tavaraa ei kannata antaa kun kaikkea on valmiissa kodissa.

Vierailija
32/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tajuttomia summia! Ei mulla olisi varaa. Useita tonneja, mulle olisi tekemistä jo yhdessä tuonnissa. Terveisin lastentarhanopettaja

Vierailija
33/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tajuttomia summia! Ei mulla olisi varaa. Useita tonneja, mulle olisi tekemistä jo yhdessä tuonnissa. Terveisin lastentarhanopettaja

No tännehän voi kuka tahansa sanoa mitä tahansa. annoin 1000000000 e. Joo....

Vierailija
34/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmilta 50MK ja miehen 6 kahvikuppia+pullavadit.

Vierailija
35/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetusti kaikki täällä vielä vähättelevät.

Vierailija
36/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoimme itse häämme, toisen vanhemmat osti meille lahjaksi lipputangon ja toisen vanhemmat hoiti bändin häihin, hyvät lahjat mielestäni

Vierailija
37/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut voivatkin olla niin toivomuksineen niin törkeitä, että appivanhemmat järjestävät ihan kaiken. Lisäksi hääpari vaatii lahjaksi kalliita tavaroita sekä tietysti rahaa. Vaikka molemmat töissä ja nainen hankkiutui raskaaksi, ettei mies jättäisi. Jos toiveita ei toteuteta, seuraa uhmakas itkupotkuraivari. Kuka mies edes harkitsee lupautuvansa lopun elämäkseen tälläisen kumppaniksi?

Vierailija
38/38 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei kuvittele mun kustantavan häitä. Sama pienipalkkainen