Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan luonut sattumalta mestariteoksen? Miten?

Vierailija
11.05.2022 |

Esim. ruiskuttanut salaattikastiketta johonkin muusiannokseen ja tuloksena onkin Michel Angelo -tyyppinen reliefi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli tosi kova ripuli ja juoksin heti vessaan. Pytty näytti session loputtua aivan kuin siinä olisi  kuihtuneita kukkaköynnöksiä koko matkalta.

Vierailija
2/11 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkinne mestariteokset taitavat syntyä jotenkin muuten kuin vahingossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee puolinukuksissa joskus mieleen aivan mahtavia musiikki-introja tai kertosäkeitä. Ajattelen, että tästä tulisi varmasti hitti. Mutta en osaa nuotteja, enkä osaisi hyräilläkään mitenkään tarkasti sävelkulkuja, jotka sisältävät kuitenkin useampia eri soittimia. Aamulla en tietenkään enää muista, miten se sävel nyt menikään. Olen joskus miettinyt, näinkö ne muusikot saavat oivalluksensa.

Vierailija
4/11 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee puolinukuksissa joskus mieleen aivan mahtavia musiikki-introja tai kertosäkeitä. Ajattelen, että tästä tulisi varmasti hitti. Mutta en osaa nuotteja, enkä osaisi hyräilläkään mitenkään tarkasti sävelkulkuja, jotka sisältävät kuitenkin useampia eri soittimia. Aamulla en tietenkään enää muista, miten se sävel nyt menikään. Olen joskus miettinyt, näinkö ne muusikot saavat oivalluksensa.

Et vaan osaa....

Vierailija
5/11 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta mulle kävi noin oikeasti. Piti kirjoittaa koulussa runo. Homma oli vastenmielinen koska en harrasta lyriikkaa enkä halua väsätä runoja, mutta niinpä vain alitajunta loi sangen pitkän tarinan, jonka sitten tulostin kynällä paperille jossain ihmeen flow-tilassa. Arvosana LAUDATUR +

Pahasti pelkäsin tuolloin ja nyt, että olen kuullut tai vielä epätodennäköisemmin lukenut jostain sen ja se on vain iskostunut muistiini ja olen pullauttanut sen tahattomana plagiaattina ulos, mutta googlailusta huolimatta en löydä mistään mitään vastaavaa, eikä löytänyt opekaan.

Siis vapaamuotoinen runo oli, ei mikään lapsellinen ja pakotettu loppusointuähky, jota kuunnellessa häpeää ja kärsii.

Siltikin häpesin ja kärsin kun opettaja luki sen ääneen, tuli kuolemanhiljaisuus hetkeksi ja sitten järjettömät aplodit. Sen kuolemanhiljaisuuden ajan pelkäsin että henki lähtee, että runo oli niin surkea, että kaikki jakaa sen häpeän mun kanssani. Toisaalta sillä hetkellä kukaan ei vielä tiennyt että se oli minun.

Vierailija
6/11 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan osaa....

No en todellakaan!

Vierailija
7/11 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen niin kuulet siitä tämän vuoden joulukuussa.

Vierailija
8/11 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu proffa otti joskus itselleen sellaisen projektin, että pani alitajuntansa keksimään huumoria unen aikana. Alitajunnalla voi teettää tuollaista kivaa taustahommaa samalla kun itse tekee jotain ihan muuta.

No hän sitten varasi yöpöydälleen ruutuvihon ja kynän ja havahtui unestaan ja kirjoitti ääneen hekotellen niitä alitajuntahuumoreita vihkoon. Aamulla oikeasti herättyä hän sitten tutki saldon: paljon oli tekstiä, mutta mistään ei saanut selvää. Alitajunta toimi mutta silmä-käsi-koordinaatio ei.

Vierailija
9/11 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tää runon kirjoittaja koulussa.

Vierailija
10/11 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele nuotit ja soittamaan korvakuulolta. Ei muuten kaikki lauluntekijä-laulaja-soittajatkaan osaa nuotteja. Esim. Pekka Simojoki tai Joel Hallikainen. Pekka Simojoki on sanoittanut ja säveltänyt valtavasti lauluja, joita hän laulaa säestäen itseään kitaralla. Laita ne sun sävellykset ylös edes jollakin tavalla! Vaikka hyräilet ja nauhotat ensialkuun.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
11/11 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt leffoja unissani. Ne on olleet mainioita ja oon aatellu, et tää juoni pitää muistaa aamulla. No, enpä oo muistanut niistä mitään. Joten sinne on jääneet mästerpiissit, uniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi