Pitää taas alkaa katsomaan Redditistä videoita missä Ukrainalaiset tuhoavat venäläisiä tankkeja...
....niin mieli kohoaa. Se ei putte arvannut kuinka paljon ilta viihdettä on minulle tarjonnut sitten helmikuun lopun. Onkohan putin itse katsellut yhtään noita?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Katselin jonkun videon jossa sotilaiden niskaan pudotettiin dronesta kranaatti. Olivat sen näköisiä etteivät yhtään tajunneet että drone siinä yläpuolella vaanii. Onko noi dronet jotenkin tosi hiljaisia, itse mitä olen droneja nähnyt niin ne piti tosi kovaa pörinää? Ovat korkealla? Tai no, varmaan kai ne on molempia, olisihan ne yrittäneet varmaan karkuun.
Siellä pörrää koptereita, räjähtelee ja tankit pörrää niin korkealla lentävää dronea ei kuule. Siinä videossa ainakin toinen lähti laulukuoroon ja toinenkin siellä puskassa sai osumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin jonkun videon jossa sotilaiden niskaan pudotettiin dronesta kranaatti. Olivat sen näköisiä etteivät yhtään tajunneet että drone siinä yläpuolella vaanii. Onko noi dronet jotenkin tosi hiljaisia, itse mitä olen droneja nähnyt niin ne piti tosi kovaa pörinää? Ovat korkealla? Tai no, varmaan kai ne on molempia, olisihan ne yrittäneet varmaan karkuun.
Siellä pörrää koptereita, räjähtelee ja tankit pörrää niin korkealla lentävää dronea ei kuule. Siinä videossa ainakin toinen lähti laulukuoroon ja toinenkin siellä puskassa sai osumia.
Tässäkään eivät kuulleet mitään ja kattoluukusta osui autoon.
https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/uekye5/a_drone_…
Ei ne paljon huolehdi haaviittuneistaan. Sinne jättivät kaksi loukkaantunutta laatikkokasan viereen.