Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omenavartalolle juhlamekko

Vierailija
11.05.2022 |

Kriiseilen tässä valmistujaisiani ja yritän etsiä omenavartaloon sopivaa asua.
Mekko ei välttämättä sovi minun malliselle kovin nätisti, näytän helposti kymmeniä vuosia vanhemmalta mekossa ja nuorekkaita on vaikea löytää tässä koossa.
Käytän siis XL tai L kokoa ja vatsani on iso ja roikkuva.
Olen myös melko rintava ja se tuo olemukseen valmiiksi mummoefektiä.
Haluaisin löytää kauniin asun ja näyttää niin hyvältä kuin tässä koossa mahdollista.
Arjessa en stressaa pukeutumistani ja käytän aina samanlaisia vaatteita, aina musta paita ja mustat housut, mutta nyt pitäisi keksiä jotain muuta.
Vinkkejä ja linkkejä saa laittaa.

Kommentit (299)

Vierailija
141/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, oliko tämä sittenkin jonkun huomiohakuisen teinin herutusketju? Yhtään mitään omenavartaloa en kuvassa näe. Ainoa korjausliike olisi kuvan perusteella kynsisienen hoito.

Buu :(

Häh? Miksi teini ei saisi kysyä neuvoja palstalta?

Ja etenkin iän huomioonottaen en ihmettele, jos AP kokee itsensä isoksi ja lihavaksi.

Vierailija
142/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkä muotoinen sitten muiden silmään olen.

Omaan silmääni näytän kyllä enemmän omenalta tai tasapaksulta ja nimenomaan muorimaiselta.

Ehkä tässä vaatteet hämää, pukeudun yleensä peittävästi.

Ei ole kynsisientä vaan rumasti lakatut kynnet ja varmaan liian pitkätkin, sopinee siihen edellämainittuun rölliteemaan.

En minä ymmärrä pukeutumisesta mitään enkä todellakaan osaa arvioida miltä muiden silmään näytän, olen ollut vaikeasti ylipainoinen vuosikausia ja jojoillut vuosikausia.

Olen pahimmillani ollut yli 100kg ja oma käsitykseni kroppani muodosta on vääristynyt todella.

En minä tahallani itseäni omenaksi sanonut vaan kerroin miten itse näen itseni ja sen mukaisesti yritin vaatetta hakea.

Ap

Päärynän mallinen olet mun silmään ainakin. Tasapaksulta näytät ainakin silloin kun pukeudut kuin kuvassa, ja se alussa linkittämäsi musta Makian mekko on ihan samaa settiä tuon muodottoman villapaidan kanssa. Mene sinne pukeutumisneuvojalle niin saat omalle vartalotyypille sopivan mallisia vaatteita. Ja herran tähden, käytä VÄREJÄ. Tietenkin näytät muorilta jos pukeudutkin kuin sellainen!

Päärynä on alaspäin levenevä, ei harteikas ja tasapaksu ja/tai alaspäin kapeneva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta AP on kyllä omppu mutta näyttää silti normaalipainoiselta.

Lihavat omenat erikseen sitten.

Vierailija
144/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkä muotoinen sitten muiden silmään olen.

Omaan silmääni näytän kyllä enemmän omenalta tai tasapaksulta ja nimenomaan muorimaiselta.

Ehkä tässä vaatteet hämää, pukeudun yleensä peittävästi.

Ei ole kynsisientä vaan rumasti lakatut kynnet ja varmaan liian pitkätkin, sopinee siihen edellämainittuun rölliteemaan.

En minä ymmärrä pukeutumisesta mitään enkä todellakaan osaa arvioida miltä muiden silmään näytän, olen ollut vaikeasti ylipainoinen vuosikausia ja jojoillut vuosikausia.

Olen pahimmillani ollut yli 100kg ja oma käsitykseni kroppani muodosta on vääristynyt todella.

En minä tahallani itseäni omenaksi sanonut vaan kerroin miten itse näen itseni ja sen mukaisesti yritin vaatetta hakea.

Ap

Päärynän mallinen olet mun silmään ainakin. Tasapaksulta näytät ainakin silloin kun pukeudut kuin kuvassa, ja se alussa linkittämäsi musta Makian mekko on ihan samaa settiä tuon muodottoman villapaidan kanssa. Mene sinne pukeutumisneuvojalle niin saat omalle vartalotyypille sopivan mallisia vaatteita. Ja herran tähden, käytä VÄREJÄ. Tietenkin näytät muorilta jos pukeudutkin kuin sellainen!

Päärynä on alaspäin levenevä, ei harteikas ja tasapaksu ja/tai alaspäin kapeneva

Ap:n muodosta on aika mahdoton sanoa mitään kun ei sitä erota. Omenalla ei kyllä ole tuollaista reidenmallia.

Vierailija
145/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tasapaksu ja iso, neliön mallinen.

Konsultoi pukeutumisneuvojaa.

Vierailija
147/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani on samanlainen vartalo kuin AP:n kroppa. Kävimme Helsingin Sokoksella, ja myyjä kysyi voiko auttaa. Hän sitten toi muutaman täysin erilaisen mekon, mitä emme itse olisi koskaan sovituskoppiin vieneet.  Lopputulos: kaikki sopivat mainiosti siskoni kropalle, näytti jopa että olisi ainakin 5kg laihtunut. Myyjä vielä kyseli kotona olevista kengistä ja yläosista ja antoi ehdotuksia.  Ja tietenkin ostimme yhden näistä asuista. Eli ammattilaisen neuvoja kannattaa kuunnella!

Vierailija
148/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TikTokissa on sellainen käyttäjä kuin kaisanmukana, niin hän on tehnyt tässä keväällä pukeutumisneuvoja eri vartalotyypeille. Selaa sieltä. Muutkin voi käydä kurkkaamassa, on mm kertonut miten tunnistat oman vartalotyypin.

Vierailija
149/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä omena isolla alaosallakin.

Kellomekko on paras.

Vierailija
150/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kyllä selkeästi lihava ja omena.

Kehopositiivisuuden aikakautena on vain hämärtynyt kaikilta, miltä normaalipainoinen ihminen näyttää ja ap on kaukana siitä.

Silmämääräisellä arviolla sanoisin ap:lla olevan ainakin 30kg ylimääräistä.

Vierailija
151/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ottanut kuvan yläviistosta, jolloin totta kai näyttää normaalia harteikkaammalta ja jalat normaalia lyhyemmiltä. Varsinkin kun on löysä yläosa päällä. Todella vaikea tuon kuvan perusteella arvioida kropan muotoa. Mutta normaalipainoiselta minustakin näyttää.

Vierailija
152/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on kyllä selkeästi lihava ja omena.

Kehopositiivisuuden aikakautena on vain hämärtynyt kaikilta, miltä normaalipainoinen ihminen näyttää ja ap on kaukana siitä.

Silmämääräisellä arviolla sanoisin ap:lla olevan ainakin 30kg ylimääräistä.

Millä ihmeen konstilla näet tuon ison neuleen läpi ja osaat sanoa, millainen kroppa hänellä on?

Vierailija
153/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Makian mekko on kaunis ja monikäyttöinen, sopisi hyvin AP:n vartaloon jos laittaa vaaleat korkokengät joilla saa jalkoihin pituutta huijattua.

Harteille voi laittaa vaikka valkoisen huivin ja kaunis kampaus hiuksiin, niin näyttää tyylikkäältä ja voi mennä kokoukseen samassa mekossa.

Vierailija
154/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan nätti kroppa, vaikka ylimääräistä selvästi on aika reilusti.

Vierailija
155/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo Makian mekko on kaunis ja monikäyttöinen, sopisi hyvin AP:n vartaloon jos laittaa vaaleat korkokengät joilla saa jalkoihin pituutta huijattua.

Harteille voi laittaa vaikka valkoisen huivin ja kaunis kampaus hiuksiin, niin näyttää tyylikkäältä ja voi mennä kokoukseen samassa mekossa.

Ap on 19v, ei 49v😐

Vierailija
156/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap on nuori, vartalolle mielestäni sopii enemmän nuo "vanhojen" naisten vaatteet.

Turha survoa itseään makkarankuoriin tai teinivaatteisiin jos ei ole kroppaa siihen.

Vierailija
157/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap on nuori, vartalolle mielestäni sopii enemmän nuo "vanhojen" naisten vaatteet.

Turha survoa itseään makkarankuoriin tai teinivaatteisiin jos ei ole kroppaa siihen.

On siinä eläkeläisvaatteiden ja makkarankuorien välillä muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
158/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
159/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääret esiin, se on tärkeää, koska ne ovat hoikka kohta tuon muotoisessa vartalossa. Suora mekko , joka paljastaa sääret, voisi toimia nätisti.

Ei missään tapauksessa a-linjaista naiselle, jolla on isot rinnat, koska se saa näyttämään lihavalta. Mielellään hieman sisäänottoa rintojen alta. Ja kaulus riittävän avoin, eikä pyöreä, jotta yläosa kevenee.

Vierailija
160/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla näkyi olevan melko paksut ja lyhyet sääret, tuskin toimii niitä paljastava mekko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi