Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on 2020-luvulla miehen statuksen, koulutuksen tai työtehtävän vaikutus naisen saamiseen?

häpy
11.05.2022 |

Mikä on 2020-luvulla miehen statuksen, koulutuksen tai työtehtävän vaikutus naisen saamiseen?
Monet näistä keskusteluista on aloitettu jo 20 vuotta sitten, mutta mikä vaikutus noilla on nykyään?
Millään ei väliä ja kaikki kelpaa? Hävettääkö kertoo kavereilla ja vanhemmille seurustelevansa ATM-miehen kanssa? Täytyykö sen miehen olla aina se DI?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen.

Vierailija
22/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suuri.

Olen "vain" amis ja elämäntapatyötön.

Olen kuin ilmaa naisille.

Naiset ei tiedä, kuinka monta kymmentä tuhatta euroa minulla on tileillä.

Naiset ovat erittäin pinnallisia. M27

Minusta tämä ei kerro pinnallisuudesta yhtään. Sen sijaan tämä kertoo, että nainen haluaa, että mies tekee jotain päivisin. Siis jotain älyllisesti kehittävää, ei pelien ja tatin hakkaamista.

Teen päivisin sellaisia asioita, joita moni korkeasti koulutettu tai käsienheiluttajat/duunarit ei tee; pelaan shakkia, ratkon sudokuja, luen kirjoja, opiskelen kieliä.

Haluatko yrittää uudestaan haukkua minua? M27

Käyt ilmeisesti shakkikerhossa, käyt kirjastossa ja lukupiirissä sekä opiskelet kieliä kansalaisopistossa. Vai teetkö kaikkea tuota oman kodin seinien sisällä? Jos on noin, niin missä sinuun voi edes tutustua?

Paikkakunnallani ei ole shakkikerhoa. Kuulun biljardi & snooker -kerhoon, käyn novellikoukussa, festareilla, coneissa ja rannalla. Minuun voi tutustua myös Tinderissä. M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suuri.

Minusta tämä ei kerro pinnallisuudesta yhtään. Sen sijaan tämä kertoo, että nainen haluaa, että mies tekee jotain päivisin. Siis jotain älyllisesti kehittävää, ei pelien ja tatin hakkaamista.

Teen päivisin sellaisia asioita, joita moni korkeasti koulutettu tai käsienheiluttajat/duunarit ei tee; pelaan shakkia, ratkon sudokuja, luen kirjoja, opiskelen kieliä.

Niin, sinä teet kaikenlaista yksin. Vuorovaikutustaidot puuttuvat täysin. Silloin varmaan kuvitteleekin naisia pinnallisiksi, kun ei niistä mitään muuta ymmärrä kuin sen, mitä silmillään näkee telkusta.

Vierailija
24/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suuri.

Käyt ilmeisesti shakkikerhossa, käyt kirjastossa ja lukupiirissä sekä opiskelet kieliä kansalaisopistossa. Vai teetkö kaikkea tuota oman kodin seinien sisällä? Jos on noin, niin missä sinuun voi edes tutustua?

Paikkakunnallani ei ole shakkikerhoa. Kuulun biljardi & snooker -kerhoon, käyn novellikoukussa, festareilla, coneissa ja rannalla. Minuun voi tutustua myös Tinderissä. M27

Sehän hyvä, että olet aktiivinen. Mitä enemmän tuntee ihmisiä, sitä parempi mahdollisuus on löytää itselleen kumppani.

Vierailija
25/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suuri.

Haha, käyt toisten incelien harrastuksissa ja rannalla tirkistelemässä vähäpukeisia naisia.

Viisaita ne naiset kun välttelee tuollaista. Joku pikkusumma säästössä ei pitkälle riitä, sitä rahaa tarvitaan elämään koko ajan. Eli töitä.

Vierailija
26/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu junnaa paikallaan, kun minua vain haukutaan I N C E L I K S I ja vuorovaikutustaidottamaksi. Jätän teidät naiset haukkumaan muita miehiä. Ciao! M27

Vierailija
27/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan enemmän sosioekonomisesta asemasta puolin ja toisin.

Ammattikoukututkinnolla lähihoitajan töitä tekevä nainen kelpuuttaa ammattikoulun käyneen miehen useimmin. Mutta lääkäritutkinnon suorittanut nainen ei.

Osittain varmaan selittyy sillä, että korkeasti koulutetut ja matalamman koulutetut eivät yleisesti ole tekemisissä toistensa kanssa, että suhteita voisi syntyä.

Liikutaan vähän eri piireissä.

Ai että lääkärisnaiset ei ole yleisesti tekemisissä sairaalaympäristöissä lainkaan matalammin koulutettujen ammattiryhmien kanssa? AIkamoista puppua päästät.

Vierailija
28/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä mitä vikaa on älykkääseen ja menestyneeseen mieheen ihastumisessa.

Vierailija
29/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellytän mieheltä akateemista loppututkintoa ja riittävää varallisuutta, jotta en joudu tinkimään omasta elintasostani hänen seurassaan. Olen itse akateeminen ja hyvätuloinen. 

Vierailija
30/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattikoukututkinnolla lähihoitajan töitä tekevä nainen kelpuuttaa ammattikoulun käyneen miehen useimmin. Mutta lääkäritutkinnon suorittanut nainen ei.

Osittain varmaan selittyy sillä, että korkeasti koulutetut ja matalamman koulutetut eivät yleisesti ole tekemisissä toistensa kanssa, että suhteita voisi syntyä.

Ai että lääkärisnaiset ei ole yleisesti tekemisissä sairaalaympäristöissä lainkaan matalammin koulutettujen ammattiryhmien kanssa? AIkamoista puppua päästät.

On ne tekemisissä töiden puolesta, mutta harvemmin vapaa-ajalla. Mitä yhteistä oikeasti on lääkärinaisella ja laitossiivoojamiehellä? Ehkä jotain, mutta ei tarpeeksi, ainakaan sen naisen mielestä.

Vierailija
31/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellytän mieheltä akateemista loppututkintoa ja riittävää varallisuutta, jotta en joudu tinkimään omasta elintasostani hänen seurassaan. Olen itse akateeminen ja hyvätuloinen. 

Sama. On tosi kiva kun parisuhteessa ymmärretään toisen työtä ja ollaan siitä kiinnostuneita.

Vierailija
32/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellytän naiselta hoikkuutta ja neitseellisyyttä, jotta en joudu tinkimään omasta nautinnostani. Olen itse hoikka ja neitsyt.

Se on ihan ok!

Vierailija
33/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne tekemisissä töiden puolesta, mutta harvemmin vapaa-ajalla. Mitä yhteistä oikeasti on lääkärinaisella ja laitossiivoojamiehellä? Ehkä jotain, mutta ei tarpeeksi, ainakaan sen naisen mielestä.

Justhan tää Pippa Laukka kertoi, ettei edes tervehditä niitä siivoojia yleensä työpaikalla. Todella ala-arvoista työilmapiiri terveydenhoitoalalla muutenkin.

Vierailija
34/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellytän naiselta hoikkuutta ja neitseellisyyttä, jotta en joudu tinkimään omasta nautinnostani. Olen itse hoikka ja neitsyt.

Tämä ei toki vastaa nyt yhtään aloitukseen, mutta kaikkea saa edellyttää.

Vierailija
35/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellytä vaan. Neitsyenä kuoletkin. Ja se pn ihan oikein.

En kyllä ymmärrä naisena, miksi hoikkuuden ja neitsyyden toivominen olisi noin kovin suuri synti.

Vierailija
36/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki apn mainitsemat jutut ovat tärkeitä edelleen.

Vierailija
37/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellytä vaan. Neitsyenä kuoletkin. Ja se pn ihan oikein.

En kyllä ymmärrä naisena, miksi hoikkuuden ja neitsyyden toivominen olisi noin kovin suuri synti.

Voihan se neitsytnainen arvostaa omaa neitsyyttään niin paljon, että ei luovu siitä edes parisuhteessa.

Nämä neitsyttä toivovat eivät kuitenkaan halua säästää naisen neitsyyttä avioliittoon vaan haluavat siitä eroon mahdollisimman pian. Sitten voikin taas jatkaa naisten halveksumista.

Vierailija
38/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kouluttamaton mies, mutta arvioisin silti itseni huomattavan fiksuksi. En arvostele ketään, en ole pinnallinen, en kiusaa tai puhu pahaa kenestäkään jnejne. Mutta jos naiset luulee, että koulutus korreloi fiksuuden kanssa, niin eipä sille mitään voi. Toki aina on näitä poikkeuksia, kuten allekirjoittanut.

Vierailija
39/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva olis jos kävis töissä, ettei tartte naisen elättää. Toki hetken aikaa sekin käy, muttei elämäntapana.

Millionairematch. Valkkaa alle 200k sinkut. Sivustolle hakeutuu enimmäkseen omillaan toimeentulevia sinkkuja.

Vierailija
40/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kouluttamaton mies, mutta arvioisin silti itseni huomattavan fiksuksi. En arvostele ketään, en ole pinnallinen, en kiusaa tai puhu pahaa kenestäkään jnejne. Mutta jos naiset luulee, että koulutus korreloi fiksuuden kanssa, niin eipä sille mitään voi. Toki aina on näitä poikkeuksia, kuten allekirjoittanut.

Kouluttamattomissa ja koulutetuista on yksi merkittävä ero. Vain kouluttamaton voi sanoa itsestään huomattavan fiksu. Koulutettu ei näin tee .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä