Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on 2020-luvulla miehen statuksen, koulutuksen tai työtehtävän vaikutus naisen saamiseen?

häpy
11.05.2022 |

Mikä on 2020-luvulla miehen statuksen, koulutuksen tai työtehtävän vaikutus naisen saamiseen?
Monet näistä keskusteluista on aloitettu jo 20 vuotta sitten, mutta mikä vaikutus noilla on nykyään?
Millään ei väliä ja kaikki kelpaa? Hävettääkö kertoo kavereilla ja vanhemmille seurustelevansa ATM-miehen kanssa? Täytyykö sen miehen olla aina se DI?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan enemmän sosioekonomisesta asemasta puolin ja toisin.

Ammattikoukututkinnolla lähihoitajan töitä tekevä nainen kelpuuttaa ammattikoulun käyneen miehen useimmin. Mutta lääkäritutkinnon suorittanut nainen ei.

Osittain varmaan selittyy sillä, että korkeasti koulutetut ja matalamman koulutetut eivät yleisesti ole tekemisissä toistensa kanssa, että suhteita voisi syntyä.

Liikutaan vähän eri piireissä.

Vierailija
2/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet parisuhdetta naisen saamisena? Eikö silloin molemmat saa toisensa?

Onko nainen sinulle palkinto oikein pelatusta "Elämän pelistä?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin korkea. Toki muutkin miehet naisia saavat mutta hyvä työ nostaa haluttavuutta aivan mielettömästi.

Vierailija
4/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ kertoo miehen hyvyydestä vähintään yhtä paljon kuin timmi ahteri ja isot ryntäät naisen.

Vierailija
5/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole väliä koulutuksen tasolla, mutta työllinen ja hyvintienaava pitää olla.

Vierailija
6/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän koulutus kenellekään sitä kumppania suoraan tuo. Mutta oma koulutustaso kyllä korreloi melko paljon sen kumppanin koulutustason kanssa. Ainakin nykyään korkeakoulutetut pariutuvat aika paljon toisten korkeakoulutetujen kanssa.

Vierailija
7/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla paksu kikkeli, paksu hauis ja paksu lompakko. Nämä kun on kondiksessa, niin alkaa naista kaatua.

Vierailija
8/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin suuri.

Olen "vain" amis ja elämäntapatyötön.

Olen kuin ilmaa naisille.

Naiset ei tiedä, kuinka monta kymmentä tuhatta euroa minulla on tileillä.

Naiset ovat erittäin pinnallisia. M27

Vierailija
9/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla paksu kikkeli, paksu hauis ja paksu lompakko. Nämä kun on kondiksessa, niin alkaa naista kaatua.

Ja taas miehet puhuvat irtoseksistä ja naiset parisuhteesta.

Vierailija
10/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään yhtään editä vahtia tunnilla näitä jonneja. Touhuavat mitä touhuavat, kiitos Sipilän, Soinin ja Orpon digiloikan.

Vierailija
11/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suuri.

Minusta tämä ei kerro pinnallisuudesta yhtään. Sen sijaan tämä kertoo, että nainen haluaa, että mies tekee jotain päivisin. Siis jotain älyllisesti kehittävää, ei pelien ja tatin hakkaamista.

Vierailija
12/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suuri.

Jos naiset sinusta kiinnostuisivat, niin sitten väitettäisiin, että ne on vain sinun rahojen perässä. Oletko miettinyt, että kyse on sinun luonteesta?

Vierailija
13/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy olevan reppanan mahdoton tajuta, että se nainen on samanlainen ihminen kuin sinä. Siinä ei ole muuta erilaista kuin enemmän ominaisuuksia, koska perimäkin on isompi. Ilmeisesti Y-kromosomi on sillä tavoin ikävä, että jos jossain asiassa on perinyt isältään erittäin huonon geenin, ei ole toista Y:tä kompensoimaan se. 

Vierailija
14/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suuri.

Minusta tämä ei kerro pinnallisuudesta yhtään. Sen sijaan tämä kertoo, että nainen haluaa, että mies tekee jotain päivisin. Siis jotain älyllisesti kehittävää, ei pelien ja tatin hakkaamista.

Teen päivisin sellaisia asioita, joita moni korkeasti koulutettu tai käsienheiluttajat/duunarit ei tee; pelaan shakkia, ratkon sudokuja, luen kirjoja, opiskelen kieliä.

Haluatko yrittää uudestaan haukkua minua? M27

Vierailija
15/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suuri.

Jos naiset sinusta kiinnostuisivat, niin sitten väitettäisiin, että ne on vain sinun rahojen perässä. Oletko miettinyt, että kyse on sinun luonteesta?

Luonteella ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Ei vuokranantajatkaan halua elämäntapatyötöntä asuntoonsa. Myönnä, että vika on teissä naisissa. M27

Vierailija
16/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suuri.

Teen päivisin sellaisia asioita, joita moni korkeasti koulutettu tai käsienheiluttajat/duunarit ei tee; pelaan shakkia, ratkon sudokuja, luen kirjoja, opiskelen kieliä.

Haluatko yrittää uudestaan haukkua minua? M27

Käyt ilmeisesti shakkikerhossa, käyt kirjastossa ja lukupiirissä sekä opiskelet kieliä kansalaisopistossa. Vai teetkö kaikkea tuota oman kodin seinien sisällä? Jos on noin, niin missä sinuun voi edes tutustua?

Vierailija
17/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuu siitä naisesta. Kaikki naiset eivät ole samanlaisia.

Vierailija
18/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suuri.

Luonteella ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Ei vuokranantajatkaan halua elämäntapatyötöntä asuntoonsa. Myönnä, että vika on teissä naisissa. M27

Vuokraa asunto miespuoliselta vuokranantajalta. Ei sinun tarvitse kertoa hänelle elämäntapatyöttömyydestäsi. Vuokranantajaa kiinnostaa vain, että maksat vuokran ajallaan ja elät säällisesti ja siististi.

Vierailija
19/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suuri.

Eikö se ollutkaan niin, että naista kiinnostaa vain raha?

Vierailija
20/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olis jos kävis töissä, ettei tartte naisen elättää. Toki hetken aikaa sekin käy, muttei elämäntapana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä