Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ainoa, joka tapaamisessa piti ffp2 maskia

Vierailija
11.05.2022 |

Olin myös ainoa, joka ei ollut tapaamisen jälkeen koronassa. Kannattaa suojata itsensä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kaupoissa, ja paikoissa missä paljon ihmisiä on ffp hengityssuojain käytössä. Myös lapset käyttävät koulussa.

Vierailija
2/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli korona pari viikkoa sitten, joten minulla ei ole enää syytä käyttää maskia. Minulla oli vain yhtenä päivänä lämpöä ja pari päivää nuhaa, joten saa tulla vaikka uudelleenkin, ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan meinasit maskia käyttää? Koronahan ei ole lähdössä mihinkiään, joten maskista huolimatta tulet sen suurella todennäköisyydellä sairastamaan jossain vaiheessa. Tai vaihtoehtoisesti se ei tartu sinuun maskista huolimatta. Niin tai näin, maskin käyttäminen on turhaa.

Jokainen vakavasti sairastettu koronavirus vanhentaa aivojasi 20 vuotta!

Vierailija
4/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkihan olivat varmaan henkitoreissaan sairaalassa?

Vierailija
5/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vakavaa tautia pelkäät, niin ota nyt hyvä ihminen rokote.

Vierailija
6/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan meinasit maskia käyttää? Koronahan ei ole lähdössä mihinkiään, joten maskista huolimatta tulet sen suurella todennäköisyydellä sairastamaan jossain vaiheessa. Tai vaihtoehtoisesti se ei tartu sinuun maskista huolimatta. Niin tai näin, maskin käyttäminen on turhaa.

Jokainen vakavasti sairastettu koronavirus vanhentaa aivojasi 20 vuotta!

Niin varmaan

Vierailija
7/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istuin eräänä päivänä neljä tuntia samassa huoneessa saman tietokoneen ääressä työkaverin kanssa, joka myöhemmin samana päivänä teki positiivisen koronatestin. Meillä kummallakaan ei ollut maskia.

En sairastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi