Olin ainoa, joka tapaamisessa piti ffp2 maskia
Olin myös ainoa, joka ei ollut tapaamisen jälkeen koronassa. Kannattaa suojata itsensä.
Kommentit (7)
Itselläni oli korona pari viikkoa sitten, joten minulla ei ole enää syytä käyttää maskia. Minulla oli vain yhtenä päivänä lämpöä ja pari päivää nuhaa, joten saa tulla vaikka uudelleenkin, ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan meinasit maskia käyttää? Koronahan ei ole lähdössä mihinkiään, joten maskista huolimatta tulet sen suurella todennäköisyydellä sairastamaan jossain vaiheessa. Tai vaihtoehtoisesti se ei tartu sinuun maskista huolimatta. Niin tai näin, maskin käyttäminen on turhaa.
Jokainen vakavasti sairastettu koronavirus vanhentaa aivojasi 20 vuotta!
Ja kaikkihan olivat varmaan henkitoreissaan sairaalassa?
Jos vakavaa tautia pelkäät, niin ota nyt hyvä ihminen rokote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan meinasit maskia käyttää? Koronahan ei ole lähdössä mihinkiään, joten maskista huolimatta tulet sen suurella todennäköisyydellä sairastamaan jossain vaiheessa. Tai vaihtoehtoisesti se ei tartu sinuun maskista huolimatta. Niin tai näin, maskin käyttäminen on turhaa.
Jokainen vakavasti sairastettu koronavirus vanhentaa aivojasi 20 vuotta!
Niin varmaan
Minä istuin eräänä päivänä neljä tuntia samassa huoneessa saman tietokoneen ääressä työkaverin kanssa, joka myöhemmin samana päivänä teki positiivisen koronatestin. Meillä kummallakaan ei ollut maskia.
En sairastunut.
Aina kaupoissa, ja paikoissa missä paljon ihmisiä on ffp hengityssuojain käytössä. Myös lapset käyttävät koulussa.