Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on 2020-luvulla miehen statuksen, koulutuksen tai työtehtävän vaikutus naisen saamiseen?

häpy
11.05.2022 |

Mikä on 2020-luvulla miehen statuksen, koulutuksen tai työtehtävän vaikutus naisen saamiseen?
Monet näistä keskusteluista on aloitettu jo 20 vuotta sitten, mutta mikä vaikutus noilla on nykyään?
Millään ei väliä ja kaikki kelpaa? Hävettääkö kertoo kavereilla ja vanhemmille seurustelevansa ATM-miehen kanssa? Täytyykö sen miehen olla aina se DI?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellytän naiselta hoikkuutta ja neitseellisyyttä, jotta en joudu tinkimään omasta nautinnostani. Olen itse hoikka ja neitsyt.

Edellytä vaan. Neitsyenä kuoletkin. Ja se pn ihan oikein.

En kyllä ymmärrä naisena, miksi hoikkuuden ja neitsyyden toivominen olisi noin kovin suuri synti.

Ei se ole synti lainkaan. Ihan vapaasti edellyttäminen (ei toivominen) on sallittua, voi edellyttää vaikka kuuta taivaalta.

Eri asia sitten, saako sitä.

Vierailija
42/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kouluttamaton mies, mutta arvioisin silti itseni huomattavan fiksuksi. En arvostele ketään, en ole pinnallinen, en kiusaa tai puhu pahaa kenestäkään jnejne. Mutta jos naiset luulee, että koulutus korreloi fiksuuden kanssa, niin eipä sille mitään voi. Toki aina on näitä poikkeuksia, kuten allekirjoittanut.

Kouluttamattomissa ja koulutetuista on yksi merkittävä ero. Vain kouluttamaton voi sanoa itsestään huomattavan fiksu. Koulutettu ei näin tee .

Mitään ei voi yleistää, eli on niitä tietämättömiä kuspäitä koulutetuissakin porukassa, jotka luulevat olevansa muiden yläpuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen: useimmiten nainen etsii kaltaistaan miestä:

gootti etsii goottia, akateeminen akateemista, urheilullinen urheilullista, eko-viherkierrättäjä toista vastaavaa, hyvätuloinen hyvätuloista, tyhjäpää toista ei-niin-kirjaviisasta. Jotta etsiminen voisi tuottaa nopeammin tulosta, kannattaa etsintää rajata sinne missä nämä todennäköisesti liikkuvat: metallifestareille, korkeakouluun, kuntosalille jne.

Tilastollinen fakta on, että koulutus, älykkyys johonkin rajaan saakka ja tulot korreloi keskenään. Ei aina, mutta yleisesti ottaen.

Siksi fiksu hyvätuloinen nainen ehkä toteaa vain etsivänsä "korkeakoulutettua" miestä, koska on todennäköistä että sopiva mies löytyisi juuri heidän joukostaan. Harmi niille muutamille fiksuille amiksen käyneille, mutta sellaista elämä on.

Vierailija
44/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kouluttamaton mies, mutta arvioisin silti itseni huomattavan fiksuksi. En arvostele ketään, en ole pinnallinen, en kiusaa tai puhu pahaa kenestäkään jnejne. Mutta jos naiset luulee, että koulutus korreloi fiksuuden kanssa, niin eipä sille mitään voi. Toki aina on näitä poikkeuksia, kuten allekirjoittanut.

Kouluttamattomissa ja koulutetuista on yksi merkittävä ero. Vain kouluttamaton voi sanoa itsestään huomattavan fiksu. Koulutettu ei näin tee .

Mitään ei voi yleistää, eli on niitä tietämättömiä kuspäitä koulutetuissakin porukassa, jotka luulevat olevansa muiden yläpuolella.

Minä olen todennut, että monen miehen mielestä luulen olevani heidän yläpuolellaan vain olemalla korkeammin koulutettu ja paremmin palkattu kuin he ja innostunut työstäni. 🤷🏻

Vierailija
45/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvin koulutettu mies enkä voisi ikinä edes harkita suhdetta hyvin koulutetun naisen kanssa. Amikset ovat lähes aina parempia kuin korkeasti koulutetut naiset. Sorry. :)

Vierailija
46/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todennut, että monen miehen mielestä luulen olevani heidän yläpuolellaan vain olemalla korkeammin koulutettu ja paremmin palkattu kuin he ja innostunut työstäni. 🤷🏻

No, tuo minun kommentti koski kyllä ihan kaikkia sukupuolia.

Vierailija
47/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeastikoulutettu ja itsenäinen nainen ja minulla on duunarimies. Hän on ihana ja häntä pidetään vähän jännittävänä. Niin hän onkin. Kaltaisiamme pareja löytyy jonkin verran, mies on näissä suhteissa vähän sellainen seksilelu, siis ihan hyvällä sanottuna.

Vierailija
48/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi alemmuudentunto on yksi iso ongelma kun toinen on koulutettu ja toinen vaan luulee olevansa kovinkin fiksu.

Vierailija
49/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvin koulutettu mies enkä voisi ikinä edes harkita suhdetta hyvin koulutetun naisen kanssa. Amikset ovat lähes aina parempia kuin korkeasti koulutetut naiset. Sorry. :)

Eipä tuota tarvitse anteeksi pyydellä. Kullakin on omat mieltymyksensä.

Vierailija
50/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä sitten voisi olla rehellinen jossei itseään saa edes fiksuksi luonnehtia? Pitäiskö sanoa että urpo ja kouluttamaton, että naisen maailmankatsomukseen kelpaa?

Vierailija
51/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin väitöstä vaille tohtori ja mun puoliso oli amk kun tavattiin. Nuorempana pidin yliopistokoulutusta tärkeänä, mutta oli pakko "laskea rimaa" maistereista, jotta löysin sopivan. Mutta kävi tuuri, hän on edelleen yksi fiksuimmista ihmisistä joita oon tavannut. Me tienataan suunnilleen saman verran tosin mulla on helpompi duuni. Pidän itseäni fiksuna ja se on osasyy siihen ettei mun tarvii töissä painaa täysillä. Kysyttävää?

Vierailija
52/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä sitten voisi olla rehellinen jossei itseään saa edes fiksuksi luonnehtia? Pitäiskö sanoa että urpo ja kouluttamaton, että naisen maailmankatsomukseen kelpaa?

Saathan sinä. Sinun fiksuutesi on aika erilaista kuin korkeasti koulutetun ihmisen fiksuus ja myös ajatus siitä. Hyvät käytöstavat ja se ettei hauku ketään on ihan yleistä fiksuutta, akateeminen fiksuus jotain vähän muutakin. Minulle molemmat on tärkeitä, joillekin ei.

Vierailija
53/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin väitöstä vaille tohtori ja mun puoliso oli amk kun tavattiin. Nuorempana pidin yliopistokoulutusta tärkeänä, mutta oli pakko "laskea rimaa" maistereista, jotta löysin sopivan. Mutta kävi tuuri, hän on edelleen yksi fiksuimmista ihmisistä joita oon tavannut. Me tienataan suunnilleen saman verran tosin mulla on helpompi duuni. Pidän itseäni fiksuna ja se on osasyy siihen ettei mun tarvii töissä painaa täysillä. Kysyttävää?

Ei minulla ainakaan ole kysyttävää. Varmaan monelta tältä palstalta olijalta löytyy sekä kysyttävää, että nuristavaa, koska onnellinenhan ei saa olla.

Vierailija
54/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutetun naisen ego ei kestä sitä, jos "vain" amis on fiksu ja parempi kuin korkeasti koulutettu nainen esim. kommunikoinnissa tai vaikka historiassa. Naista sattuu, jos amis on absolutisti ja naisella on viiniharrastus. Korkeasti koulutetut naiset ovatkin usein vastentahtoaan sinkkuja, mutta väittävät olevansa vapaaehtoisesti sinkkuja.

M27 sai paljon vihaa, kun kertoi harrastavansa shakkia, joka on kova paikka korkeasti koulutetulle naiselle.

Vierailija
55/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin miestäsi kun on joutunut tyytymään tuollaiseen elitistiin. Toivottavasti uskaltaa erota ja ei tulisi hakatuksi ja mollatuksi siinä touhussa.

Vierailija
56/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutetun naisen ego ei kestä sitä, jos "vain" amis on fiksu ja parempi kuin korkeasti koulutettu nainen esim. kommunikoinnissa tai vaikka historiassa. Naista sattuu, jos amis on absolutisti ja naisella on viiniharrastus. Korkeasti koulutetut naiset ovatkin usein vastentahtoaan sinkkuja, mutta väittävät olevansa vapaaehtoisesti sinkkuja.

M27 sai paljon vihaa, kun kertoi harrastavansa shakkia, joka on kova paikka korkeasti koulutetulle naiselle.

Hän kertoi olevansa amis, elämäntapatyötön ja omistavansa kymmenien tuhansien eurojen säästöt. Sen lisäksi hän haukkui koulutettuja naisia käsienheiluttajiksi. Niin ja haukkui naiset, kun he ei ole hänestä kiinnostuneita. Yläpeukkujako hänelle olisi pitänyt antaa?

Vierailija
57/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksut ihmiset tietävät olevansa fiksuja ihan ilman erityisesti sen tuomista esille ja sen korostamista. Siksi en usko, että sellainen on oikeasti fiksu, joka ottaa asian tuolla tavalla esille. Eihän kaunis ihminenkään kehu itseään, että olenpa huomattavan kaunis.

Vierailija
58/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi se varmaan lähempänä totuutta. En tunne yhtään fiksua ihmistä, jonka elämässä se fiksuus ei näkyisi koulutuksena ja menestyksenä.

Mutta monta omasta mielestään ylivoimaisen fiksua, jotka oikeasti on luusereita kaikilla mahdollisilla mittareilla. :D

Vierailija
59/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M27 on just niitä miehiä mitkä tuottaa vaimon köyhästä maasta ja haukkuu tätä saunailloissa. Tälle ei tule kelpaamaan samantasoinen eikä köyhempi. Hilseilee molempien seurassa. Jotkut saisikin pysyä yksin.

Vierailija
60/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muka on vihaa? Ei joku vauvalla inisevä trolli mitään vihaa aiheuta, lähinnä huvittuneisuutta. Ja kyllästymistä, kun sama luuseri jauhaa aina tätä samaa itkuvirttä.

Et taida oikein tunnistaa tunteita? Näin käy inggelille, joka ei tapaa ihmisiä missään, näkee olematonta vihaa ja toivoo että olisi niin merkittävä, että joku viitsisi häntä vihata. Uutinen sinulle, et ole niin kiinnostava että kukaan viitsisi sinua vihata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän