Kysymys anaaliseksistä miehille ja asiallisia vastauksia pyydetään!
Kun anaaliseksi on niin pop tällä hetkellä niin tuntuu siltä että suurin osa miehistä sitä haluaisi kokeilla. Kysynkin nyt, että kuinka paljon sitä todella halutaan?
Itse en voi sitä harrastaa ikävien pukamien vuoksi eikä se suoraan sanottuna muutenkaan kiinnostaisi. Mies haluaisi kovasti koettaa mutta myöntää ettei hänkään pukamaiseen peppuun antaisi mitään työntää.
Eli kestääkö tavallinen mies sen ettei tule koskaan saamaan
seksin osalla sitä mitä toivoisi? vai tuleeko jossakin vaiheessa sellainen tunne että jää jostakin paitsi ja sitten hypätään vieraissa toteuttamassa haluja.
Kommentit (31)
Kiinnostaisi kyllä kokeillä mutta ehkä vähän " normaalimpaa" kokoa saisi olla.
T:Se jonka mies saa ensin kokea tuon hurmosen kun perse repeää
Vierailija:
Kiinnostaisi kyllä kokeillä mutta ehkä vähän " normaalimpaa" kokoa saisi olla.
T:Se jonka mies saa ensin kokea tuon hurmosen kun perse repeää
Kyllä se kuules vaikuttaa onko SE peukalon paksuinen vai HK:N sinistä lenkkiä isompi, Kyllä väitän että juuri se paksuus siinä vaikuttaa että saako sisälle vai tyssääkö alkuunsa leikit...
vedota johonkin " reiluun peliin" ja " onhan se toisen tyydyttäminen ihanaa" ...joo varmaan on jos takia tartte itkeä kivusta.
Itse en kuulu tuohon ryhmään, mutta yksi ystäväni alistuu aina aika ajoin peppuseksiin, koska mies haluaa, vaikka itse pelkää ja inhoaa sitä. No nyt on tietysti jo suhdekin siinä jamassa, että eipä enää tarvitse.
Itse kyllä tykkään siitä, vaikka harvoin sitä meillä on ollut.
neuvot? Anaalihan on nimenomaan se paikka, johon mahtuu vaikka 25 cm kalu tyveä myöten.
Vierailija:
Se ei välttämättä ole ongelma se paksuus. Pituus ehkä ennemmin.
Eli mieheni on kokeillut anaaliseksiä muutamia kertoja exiensä kanssa, mutta ei ole hommasta innostunut. Sanoo, että toki suostuisi siihen, jos minä sitä itse pyytäisin ja haluaisin, muttei itsellä ole mitään tarvetta harrastaa anaalia. Pelkää lisäksi satuttavansa. Siispä meillä ei sitä luultavasti tulla koskaan harrastamaan.
mutta tuo hygieniapuoli tökkii ja en todellakaan haluaisi tarjota miehelleni kakkarippeitä kuten joku kertoi..YÖK! Miestäni ei taas peppu kiinnosta, koska pitää sitä homojen hommana!
Homman nautinto perustuu kai hankauksesta aiheutuvaan ärsytykseen naisella eli osuu ns. aika lähelle kiihotuspisteitä naisen kehossa!
Jos molempia kiinnostaa niin suosittelen kyllä anaaliseksin kokeilua. Nykyiseni kanssa harrastetaan sitä säännöllisesti, se on ihanaa ja jos ei varsinaista peppupanoa ole niin ainakin sormetust. Eikä niitä kikkareita tms ole kyllä tarttunut ; P
*nainen 35v.
Sitä ennen olin hannannut vastaan, mutta seuraavana päivänä selvänä halusin kokeilla uudelleen ja nyt se on aika säännöllistä. Mies sanoi tykkäävänsä siitä vaihteluna, mutta kuulemma se puristus ei ole sama kuin toisessa reiässä tai jotain. Toisen reiän touhut " kokonaisvaltaisempia" . Mutta minä kyllä nautin peppuseksistä mahdottoman paljon.
Terveisin nainen vuosimallia 76