Kysymys anaaliseksistä miehille ja asiallisia vastauksia pyydetään!
Kun anaaliseksi on niin pop tällä hetkellä niin tuntuu siltä että suurin osa miehistä sitä haluaisi kokeilla. Kysynkin nyt, että kuinka paljon sitä todella halutaan?
Itse en voi sitä harrastaa ikävien pukamien vuoksi eikä se suoraan sanottuna muutenkaan kiinnostaisi. Mies haluaisi kovasti koettaa mutta myöntää ettei hänkään pukamaiseen peppuun antaisi mitään työntää.
Eli kestääkö tavallinen mies sen ettei tule koskaan saamaan
seksin osalla sitä mitä toivoisi? vai tuleeko jossakin vaiheessa sellainen tunne että jää jostakin paitsi ja sitten hypätään vieraissa toteuttamassa haluja.
Kommentit (31)
Pari kertaa olen saanut kakkosta ja haluaisin lisää. Naiseni ei hommasta välitä vaikka selvästi saa lisäkiihotusta rusinareiän ympärystä stimuloidessa suuseksin ohella... mutta mennään naisen ehdoilla, josko hän joskus vähän vapautuisi estoistaan.
Eipä sinne b-rappuun tosiaan väkisin parane tuupata, kerran kännipäissäni menin yrittämään ja turpaan tuli, ainakin kuvaannollisesti. Jälkeenpäin ajateltuna taisin sen ansaitakin :)
t. m vm 76
40vee ikää. En ole koskaan kokeillut. Se käy mielessä sillon tällöin mutta ei oel päässyt pakkomielteeksi asti. Joskus on sillä tuulella että haluaisin sitä kokeilla. Vaimo ei halua, enkä halua painostaa. Pelkään kuitenkin että teen sen joskus vielä jonkun sellaisen kanssa joka haluaa. Ihan sen vuoksi että minusta kaikkea pitäisi saada edes kerran kokeilla
Ai kerran pitäis saada kokeilla? Mut jäähän sitä sitten AINA jotain mitä ei ole kokeillut. Tummaihoista? Sitomisleikkejä? Ryhmäseksiä? Kultaisia suihkuja? Käytkö kaikki noikin vieraissa kokeilemassa? Entäs vaimosi? Saako sekin käydä? Ettei jää kokeilematta...
Minusta on aika epäreilua perustella kumppanille että " ei vaan kiinnosta" . Sen jälkeen kun on kokeiltu pari kertaa rauhassa, voi sanoa pitikö siitä vai ei.
Aika moni on täällä valittanut, että mies ei halua kuin lähetyssaarnaajaa peiton alla pimeässä. Eikö olisi aika synkkää, jos mies sanoisi ettei vaan halua muuta? Sen verran pitää olla valmis uhrautumaan, että tyydyttää toisenkin eikä vain itseään. Ja tuleehan siitä todella hyvä mieli kun saa tehdä toiselle hyvää! Ainakin parisuhteessa.
Kuinka monella eka yhdyntäkerta oli aivan valtavan upea ja järisyttävä kokemus? Tutkimusten mukaan tod harvalla. Vähän sama juttu a-seksin kanssa. Pitää pikkuisen opetella ensin.
Haluaisin kokeilla sitä, mutta vaimo ei innostu. En mene vieraisiinkaan kokeilemaan, ei se NIIN iso juttu ole, vaikka välillä saattaa vähän " harmittaakin" . Enemmän kyllä potuttaa se kun toinen ei halua tavallista seksiä ollenkaan niin paljon ja suuseksiä ei ikinä, vaikka nuorempana sitäkin tuli aika usein...
Minä tykkään vaimoni pepusta tosi paljon. Peppuseksikin maistuu. Vaimo taitaa tykätä enemmän peppuseksistä, koska ehdottaa sitä useammin kuin minä ja saa siitä mahtiorkun. Hm; taidan oikeastaan tykätä enemmän vaimoni pepun taputtelusta, katselusta ja pussailusta kuin sisään menosta. Meillä ei siis ole oikeastaan ongelmaa, kun molemmat tykätään. En kyllä tekisi mitään sellaista mistä vaimo ei tykkää, enkä missään nimessä mene vieraisiin. M 36
peppumiehiä. tuijottelen, kourin ja taputtelen vaimon takapuolta oikeastaan ihan jatkuvasti. hänellä on herkullinen pyöreä naisellinen takamus ja olen ihan hulluna siihen vuodesta toiseen.
sais vielä sisällä käydä..edes kerran.
4
ollaan tästä asiasta puhuttu ja olen kysynyt mieheltäni jos se haluais kokeilla, itse en kauheesti tykkää, mut suostuisin jos mieheni haluaisi. Mies on kyllä sanonut ettei se ole mikään välttämättömyys ja keskustelu on jäänyt siihen. En ole kysynyt et onko se kokeillu sitä exänsä kanssa, enkä oikeestaan halua tietääkään. Jos joskus tulee sellainen hetki et olisi kiva kokeilla, niin kenties...
Meillä mies ei ole koskaan ko hommaa harrastanut ja minä taas olen. Olen ehdotellut ja toisinaan kaipaan sitä. Mies ei innostu asiasta ja ainakaan minun puoleltani ei ole pelkoa että sen takia lähtisin pettämään. On minulla monta muutakin asiaa joita haluaisin kokeilla ja tehdä mutta en niitä koskaan nykyisessä suhteessa tule saamaan. Jos mies tuon takia lähtee vieraisiin niin vika on jossain muussa kuin siinä ettei nainen anna panna peppuun.
Yleensä sitä sitten on tehty kerran, kaksi tai kolme kertaa. Järjestään sitten sillä ensimmäisellä kerralla, kun anaalin jälkeen peniksessä onkin ollut jotain hajua ja kakkarippeitä, halut ovat ko. huvin suhteen lähteneet. Ts. yksikään niistä kolmesta kumppanista, joiden kanssa anaalia olen harrastanut, ei ole enää " kakkakokemuksen" jälkeen uusintaa toivonut. Siihen asti kokemus on voinut olla kiihottava ja kiinnostava.
Seksuaalinen suuntautuminen ei muutu minkään muodin mukaan. Se vain syntyy jossoin lapsuuden hämärissä. Sitä ei voi myöskään tahdollaan muuttaa. Sitä voi tietysti yrittää peittää, mutta ei muuttaa. Syytä siihen ei tunneta. Minä olen ollut niin kauan kuin muistan kiinnostunut naisen pyllystä. Rinnat eivät minua sytytä juuri ollenkaan. En kuitenkaan vaatisi peppuseksiä, jos puolisoni ei sitä halua.
Olemme yrittäneet ja muutama vuosi sitten onnistuikin. Mies kun sai peppua, ei sitten erityisesti siitä innostunut toista kertaa. Mutta nyt kun siitä on mennyt muutama vuosi, jostakin syystä asia on taas alakanut kiinnostamaan. On yritetty, mutta käy niin kipeää että melkein itken ! Ja sen jälkeen parantelen viikkoja todella kipeää ja paksua pukamaa. Haluaisin itsekin, mutta kun hinta on tämä.
Vierailija:
ollaan tästä asiasta puhuttu ja olen kysynyt mieheltäni jos se haluais kokeilla, itse en kauheesti tykkää, mut suostuisin jos mieheni haluaisi. Mies on kyllä sanonut ettei se ole mikään välttämättömyys ja keskustelu on jäänyt siihen. En ole kysynyt et onko se kokeillu sitä exänsä kanssa, enkä oikeestaan halua tietääkään. Jos joskus tulee sellainen hetki et olisi kiva kokeilla, niin kenties...
" Kumpikaan ei halua" ei mun mielestä oo ihan sama asia kun että ei oo miehen mielestä välttämätöntä.. voihan sen sitten vääntää muotoon että eipä meistä halua kumpikaan.
Jep.
Jos miehillä on kova vimma päästä kokeilemaan peppua mutta naiset eivät anna (tai antavat vastentahtoisesti), eikö miehet vois ihan noin kaverillisesti tökkiä toisiaan p*rseeseen niin tietäisivät sitten miltä anaaliseksi tuntuu. Persreiäthän löytyy kummaltakin sukupuolelta, ei siihen naista tarvita.
miehet voisivat ihan noin kaverillisesti kokeilla suuseksiä ja käsihoitoja, suu ja käsi löytyy kummaltakin sukupuolelta. Mihin oikeastaan tarvitsemme naisia? Anaali tuntuu lähes samalta kuin pillu, joten kaikki vaan kokeilemaan ihan vaan kaverillisesti näitä seksin iloja.
Vierailija:
Jos miehillä on kova vimma päästä kokeilemaan peppua mutta naiset eivät anna (tai antavat vastentahtoisesti), eikö miehet vois ihan noin kaverillisesti tökkiä toisiaan p*rseeseen niin tietäisivät sitten miltä anaaliseksi tuntuu. Persreiäthän löytyy kummaltakin sukupuolelta, ei siihen naista tarvita.
On tullut kokeiltua anaalia. Ei ole pilden veroinen. Tiukka puristus, mutta vain ihan pienellä alalla rengasmaisesti. Joten kiinnostus meni sen jälkeen kun sitä kokeilla sai.
Kaikista sänkykumppaneista vain yksi nainen on ollut vailla B-rappuun. Kyllähän sinnekin laittaa, mutta kyllä touhu piti viedä loppuun ihan " oikeaan osoitteeseen" .
M43
Vierailija:
miehet voisivat ihan noin kaverillisesti kokeilla suuseksiä ja käsihoitoja, suu ja käsi löytyy kummaltakin sukupuolelta. Mihin oikeastaan tarvitsemme naisia? Anaali tuntuu lähes samalta kuin pillu, joten kaikki vaan kokeilemaan ihan vaan kaverillisesti näitä seksin iloja.
Kyllä se vaan on niin että jos toiselta vaatii niin voi sitten itse kokeilla ensin miltä tuntuu kun joku tökkii liian pieneen liian isoa...
Kyllä se hyväily yms. tuntuu hyvälle mutta tositouhut eri asia.
Vaimoni antaa harvoin - kerran pari vuodessa - pistellä peniksellä peppuun, mutta melkein joka rakastelukerralla sormet käyvät ainakin jommankumman pepussa. Ja molemmat tykkäävät!
mutta aattelin kirjottaa silti oman vastauksen. Mieheni sai jostain päähänsä tämän peppuseksin ja siihen se sitten meni että kun en halunnut kokeilla ja mies ei jaksanut edes odottaa... Niin survaisi sitten huvin vuoksi ihan tahallaan... Ja ihmetteli sitten että miksi olisin halunnut tirvasta nenään sen jälkeen... Hänen mielestään ei sen pitäisi sattua... Ääliö kun taisi sitten olla!!!
Mutta sen jälkeen olen kyllä huomannut että siitäkin voi tykätä JOS vain on rauhallinen ja ihana mies kenen kanssa sitä tehdä ;)
Mutta ymmärrän kyllä jos ei nainen halua ja miehen pitäisi sitä kunnioittaa!!!!!! Ja toivon ettei kukaan mies sen kokeilunhalun takia käy vieraissa hyppimään!!!