Suurin epävarmuutesi kehossasi?
Itselläni on tummat käsikarvat, koska olen nainen.
Kommentit (110)
MAHA!! Ja oikeastaan koko keskivartalo joka tursuaa ja pursuaa makkaroille asti.
Isot roikkuvat rinnat, iso vatsa, korkea lantio, rasva ei kovin kerry pakaroihin (en halua kovin isoa takapuolta, vähän isompi saisi olla)
Minulla on paljon kaikenlaisia epävarmuuden aiheuttajia, pienet tissit, paksut ja lyhyet jalat, paksut nilkat, suuria ihohuokosia kasvoissa, jätti posket, tummat silmänaluset, kroppaan suhteutettuna iso pää, liialliset ihokarvat.. ja näistä kaikista on tullut kanssaihmisiltä huomauttelua. Selkeästi pahimmat on kyllä silti pienet tissit ja lyhyet jalat, ovat saaneet joskus nuorempana ajoittain harkitsemaan jopa it saria. Nykyään olen tietty jo alistunut kohtalooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet ja sirot kädet. Monilla naisilla on isommat. Olen siis mies.
Itsellä on tuo sama. #vertaistukea!
M33
Sama samaan. Ja lisäksi kengänkoko 41, penis 12cm juhlakunnossa ;(
M37
Hammashymyni on ruma, koska ikeneni näkyvät ihan kunnolla. Monilla muilla ienhymy ei näytä mielestäni yhtään rumalta vaan jopa varsin söpöltä, mutta itselläni vihaan sitä
En keksi mitään hyvää sanottavaa kehostani. Kaikki on aivan pielessä
m27
Nivelet. Mulla menee nivelet helposti sijoiltaan. Erityisesti olkanivelet.
Suonikohjut ja hämähäkkisuonet jaloissa. Aivan järkyttävä määrä. Suonikohjuleikkaukseen ole menossa, mutta pitää vielä säästää rahaa hämäreiden poistoon. Kesälläkään ei pysty lyhyttä hametta tai shortseja käyttään noiden vuoksi :(
Silminnähden huonot hampaat :(
Vaikuttavat paljon ja aiheuttavat häpeää, pitäisi uskaltaa mennä hammaslääkäriin.
Koko talven olen viime syksystä asti aikonut mennä, mutta en ole saanut mentyä.
Mitään muuta epävarmuutta aiheuttavaa kohtaa ei koko kehossani olekaan, vaikka peppureikäni onkin aika ruma. Vain nuo hampaat aiheuttavat ihan aiheestakin häpeää, enkä esim. kehtaisi pussailla kenenkään kanssa.
Ohuet, katkeilevat hiukset.
Pienet silmät.
Samea kasvojen iho, leveät miesmäiset kasvot.
Paksu kaula.
Leveät hartiat.
Arpiset, venyneet tissit joissa löysää ihoa. Malliltaan suipot avomaan kurkut. Sisäänpäin kääntyneet nännit.
Leveä vyötärö 72cm (kylkiluut näkyvissä mutta kun ei kapene niin ei)
Liian iso maha kun katsoo sivusuunnassa. Edestä katsottuna inhottaa myös kun olen niin tasapaksu.
Kapea lantio leveän vyötärön kaverina.
Rasvaton takapuoli, treenannut vuosia mutta litteänä pysynyt.
Leveät reidet (toisaalta muuhun vartaloon nähden tikut kun olen omenavartaloon taipuvainen painavempana)
Pihtipolvet.
Paksut pohkeet joissa ruma suonikohju.
Rumat jalat joissa kovettumat ukkovarpaiden päällä.
+haaleita raskausarpia kaikkialla (ei lapsia, olen lihonut todella nopeasti ja sittemmin laihtunut) eniten rinnoissa ja käsivarsissa, mutta näkyvästi myös sisäreisissä ja kyljissä.
+valkoinen iho joka palaa helposti, paljon selluliittia
+alapäässä hävettää ulkonäön sijaan koko
Vihaan itseäni ja harkitsen päivittäin itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ohuet, katkeilevat hiukset.
Pienet silmät.
Samea kasvojen iho, leveät miesmäiset kasvot.
Paksu kaula.
Leveät hartiat.
Arpiset, venyneet tissit joissa löysää ihoa. Malliltaan suipot avomaan kurkut. Sisäänpäin kääntyneet nännit.
Leveä vyötärö 72cm (kylkiluut näkyvissä mutta kun ei kapene niin ei)
Liian iso maha kun katsoo sivusuunnassa. Edestä katsottuna inhottaa myös kun olen niin tasapaksu.
Kapea lantio leveän vyötärön kaverina.
Rasvaton takapuoli, treenannut vuosia mutta litteänä pysynyt.
Leveät reidet (toisaalta muuhun vartaloon nähden tikut kun olen omenavartaloon taipuvainen painavempana)
Pihtipolvet.
Paksut pohkeet joissa ruma suonikohju.
Rumat jalat joissa kovettumat ukkovarpaiden päällä.+haaleita raskausarpia kaikkialla (ei lapsia, olen lihonut todella nopeasti ja sittemmin laihtunut) eniten rinnoissa ja käsivarsissa, mutta näkyvästi myös sisäreisissä ja kyljissä.
+valkoinen iho joka palaa helposti, paljon selluliittia
+alapäässä hävettää ulkonäön sijaan kokoVihaan itseäni ja harkitsen päivittäin itsemurhaa.
Monet sinua varmasti paljon rumemmatkin ihmiset pystyvät elämään täysin onnellista elämää, mitä jos puhuisit terapeutille noista sun tuntemuksistasi.
Nuorempana häiritsi monikin asia, mutta nyt viisikymppisenä olen jo sinut vatsaröllykän ja littanan takapuoleni kanssa. Kunhan vain kaikki raajat toimivat edes suunnilleen niin kuin pitääkin. Onhan vanheneminen ikävää, mutta plussaa siitä, ettei ulkonäköään enää mieti niin aktiivisesti.
Eriparia rinnat. Olen nuori nainen ja lapsen saannin jälkeen näin.
Terskan reunassa helmiäisnystyjä. Eivät kyllä koskaan ole muita haitanneet kuin itseäni.
Keskivartalo tuntuu pitkältä, ärsyttää kun jalat eivät ole..
Vierailija kirjoitti:
Silminnähden huonot hampaat :(
Vaikuttavat paljon ja aiheuttavat häpeää, pitäisi uskaltaa mennä hammaslääkäriin.
Koko talven olen viime syksystä asti aikonut mennä, mutta en ole saanut mentyä.Mitään muuta epävarmuutta aiheuttavaa kohtaa ei koko kehossani olekaan, vaikka peppureikäni onkin aika ruma. Vain nuo hampaat aiheuttavat ihan aiheestakin häpeää, enkä esim. kehtaisi pussailla kenenkään kanssa.
Millainen on ruma peppureikä?
Itsellänikin on alkanut hampaiden kanssa tulla ongelmia, ei kyllä hirveästi häiritse kun kapinoin ulkonäkövaatimuksia vastaan. Aion kyllä joskus hammaslääkäriin päätyessäni ottaa asian esille.
Tää on surullinen ketju. Tiedän että omien epävarmuuksien pitäis helpottaa kun luen että muillakin on yhtä pahoja epävarmuuksia. Mutta nää saa mut vaan surullisemmaksi. :(
Kaikki ranteiden/nilkkojen ja kaulan/leuan välissä. Hiuksistani sen sijaan tykkään. Ja sormistani/varpaistani sekä kynsistäni. Silmätkin on kivat. Samoin ripset ja kulmakarvat. Nenäkin on ok. Korvat sen sijaan voisi olla pienemmät.