Naimisissa oleva! Oletko pettänyt puolisoasi?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi koskaan mennyt naimisiin jos edes harkitsisin pettää. Mikä järki?
No se järki, että saat aviokulissin, lapset, taajamatontin ja statuksen. Sitten kun olet ne saanut tulee tyhjyys. Ethän sinä ikinä pettäisi kun kulissit menisivät..
Tuohan on kuvaus klassisesta narsistista.
Tuo on kyllä kuvaus suurimmasta osasta avioliittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi koskaan mennyt naimisiin jos edes harkitsisin pettää. Mikä järki?
No se järki, että saat aviokulissin, lapset, taajamatontin ja statuksen. Sitten kun olet ne saanut tulee tyhjyys. Ethän sinä ikinä pettäisi kun kulissit menisivät..
Tuohan on kuvaus klassisesta narsistista.
Tuo on kyllä kuvaus suurimmasta osasta avioliittoja.
Sinulla on erikoinen tuttavapiiri.
Fyysisesti en, henkisesti kyllä. Minulla on koko 30 -vuotisen avioliittoni ajan ollut erittäin läheinen naisystävä, hänkin tahollaan pitkässä parisuhteessa.
Tilaisuuksia sekstailuun on ollut useita, mutta emme ole lähteneet sille tielle.
Mietin usein, minkälaista elämäni olisi ystäväni kanssa. Kykenisinkö vielä seksiin? Nyk avioliitossani sitä ei ole ollut enää vuosiin. Olen impotentti.
M65
En ole, koska sitä ei kiinnosta jonka kanssa haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tajunnut pettäjien logiikkaa. Siinä vaiheessa, kun alkaa elintä kutkuttaa muihin ihmisiin kuin omaan puolisoon, kannattaa lähteä - ei pettää ja loukata toista.
Jaa. Minä taas en näe mitään syytä rikkoa lapsiperhettä vain siksi että joku muu alkaa himottaa. Joten yritän vaan kärvistellä ja toivon ettei toinen tee koskaan aloitetta. Minä en sitä tee, mutta en tiedä pitääkö kontrolli jos toinen tekisi. Tunne on sen verran vahva.
Selitän tähän vielä, että en siis halua rikkoa perhettä turhaan, pelkän tunteen takia joka tuskin johtaa koskaan mihinkään. Jos toinen osapuoli lähestyisi ja lankeaisin, niin en minä lähtisi kenenkään selän takana säätämään vaan kyllä oma liittoni loppuisi siihen. Mutta pidän sitä epätodennäköisenä. Luultavasti tämä on yksipuolista ja menee ajan kanssa ohi.
Tämä oli vaan vastauksena näille, jotka vaativat eroamaan heti kun joku muu alkaa kiinnostamaan. Ei sitä nyt joka ihastuksesta minusta tarvitse erota.
Oikeus avioliittoon kuuluu myös pettäjille.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä viestit: "Tunnen kaveriporukkani/sukulaiseni eikä meistä kyllä koskaan kukaan ole pettänyt". Luuletteko te, että kaikista pettämisistä jää kiinni? Nämä jutut ei myöskään ole mitään kahvipöytäkeskusteluja. Harva pettämisistään avautuu, etenkään miehet. Vaikka miesporukan reissulla Tahkolla kukaan ei sillä kertaa lähtisikään vieraan matkaan, voi silti olla että joku näistä kavereista pettää esim työkaverin kanssa eikä kerro tästä kenellekään.
Muutenkin näillä kaveriporukoiden reissuilla saatetaan olla uskollisia, varsinkin jos kaverien vaimot/naisystävät ovat myös kavereita keskenään. Ei oteta riskiä, että joku kertoo vaimolleen ja sitä myöten kaverien pettämiset paljastuu.
Huvittaa tää sun kyynisyys. Kirjoitin tossa aikaisemmin viestin, josta puhut. Mitä sä luulet että missä tai millon nää miehet sitten pettää kun ovat aina kotona lasten kanssa tai töissä ja kerran pari vuodessa päästään jätkien kanssa ulos?
Olet miesvihaaja, ihan sama mitä täällä sulle järkeillään tai kerrotaan, niin ei voi olla mahdollista, koska sinua on petetty.
En ihmettele miksi pettää jos on tuollainen viha miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Fyysisesti en, henkisesti kyllä. Minulla on koko 30 -vuotisen avioliittoni ajan ollut erittäin läheinen naisystävä, hänkin tahollaan pitkässä parisuhteessa.
Tilaisuuksia sekstailuun on ollut useita, mutta emme ole lähteneet sille tielle.
Mietin usein, minkälaista elämäni olisi ystäväni kanssa. Kykenisinkö vielä seksiin? Nyk avioliitossani sitä ei ole ollut enää vuosiin. Olen impotentti.M65
Millä perustein lasket ystävyytenne pettämiseksi? Luokitteletko sen rakkaussuhteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tätä tiedä mutta miehet pettää. En ole koskaan tavannut miestä joka ei petä. Heidän vaimot ei toki asiasta tiedä. Nuoren itsekin luulin että voin luottaa mieheeni mut onhan tässä vuosien varrella selvinnyt pettämisiä. Mut sama koskee kaikkia miehiä ketkä tunnen ja keitä olen tavannut. Itsekin aion pettää jos sellainen tilanne kohdalle osuu että haluaa jonkun toisen kanssa olla.
Niin että sinun huonot kokemukset = kaikki tekevät automaattisesti niin.
Olet vaan etsinyt vääränlaista seuraa ja tuttavapiirisi on jäänyt teinien tasolle. Mitä vaikutat olevan itsekin, kerta suunnittelet pettäväsi heti kun sille tuntuu.
toki petän jos haluan koska miehenikin on niin tehnyt, en toki muuten. Ollaan jo lähemmäs 50v ja itseasiassa tämä selvinnyt vanhemmiten et kaikkien miehet pettäneet. Laaja ystävä/tuttavapiiri. Ja kaikki keitä tiedän. Mut tämä selvinnee ihmisille kun vanhenee.
Miesvaltaisella alalla työskentelen ja joka illanvietossa joku työkaveri ilmoittaa tavalla tai toisella halukkuutensa sänkyyn. Tämä on valitettavasti totta, että todella moni mies pettää jos saa mahdollisuuden. Ihan absurdia miten 'suosittu' munkin kaltainen perusnätti nainen on tilanteessa missä on 30 miestä, 3 naista ja alkoholia.
Siis joku vai kaikki?
Ohis
Karkeasti joka kuudes työtoveri. Ja osa on insinöörejä kyllä, valtaosa teknisen koulutuksen taustalla joka tapauksessa. Yksi vonkaajista kai tradenomi tai ekonomi.
Olen nelikymppinen nainen ja tässä iässä saanut kyllä huomata, että pahimmassa pettäjäiässä on 4-kymppiset perheenisät, joilla pitkä liitto takana. Niin moni tuntuu kaipaavan jotain sutinaa, huomannut työpaikoilla, harrastuksissa ja yöelämässä. Näin se vaan on, kaikki ei petä, kun ei välttämättä tule edes tilaisuutta siihen. Mutta moni olisi kyllä valmis, jos sopiva tilanne sattuu kohdalle.
En ole koskaan pettänyt kumppaneitani. Aviomieheni kanssa ollut yhdessä tähän mennessä kohta 25 vuotta.
Ilmarin kanssa petin ensiksi, sitten porilainen toope porilius tuli kuvioon, pitihän mun nuorempaa saada kun itse olen 37 kuiva akka.
Petin siksi ku räikkönen pihtaa.
Kuule ap, olen nainen ja kahden lapsen äitiä
En ole koskaan pettänyt aviopuolisoani,
Enkä tule koskaan pettämäänkään. Sellainen ei ole "minun juttuni".
Työnsä ja harrastustessansa takia aviopuolisoa on matkoilla ulkomailla muutaman kerran vuodessa, että harrastusten takia useinkin.
Toki hän voi noilla reissullaan pettää minua. Mutta tuskin. En ole koskaan kysynyt, eikä sellaisesta ole milloinkaan ollut pienintäkään vihjettä.
Olemma molemammat akateemisissa ammateissa. Elämemme ns. normaalia suomalaista perhe-elämää.
Sanasotaa on joistakin asioista, toisinaan, mutta ne ovat ohimeneviä juttuja.
Mies ei ole koskaan pois kotoa ei missään ylimääräississä menoissa joista en tietäsi.
Enkä myöskään minä.
Otaksun että olemme suht, koht, normaali suomalainen keskivertoperhe, jossa puolisot ovat uskollisia toisilleen ja kasvattavat lapsensa kummanin puolisin kotoa perittyjen suomalaisten arovojen mukaan.
Ja vielä yks pointti, noissa mieheni harrastuksina olen itse usein mukana.
Lapsenvahdeiksi meille silloin tulevat vuortellan kummankin vanhemmat ja toisinaan myös sinkku siskoni.
Toisin kuin vois luulla, Suomessa elää edelleen useita onnellisia perheitä, uskollisineen aviopuolisoineen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen ja tässä iässä saanut kyllä huomata, että pahimmassa pettäjäiässä on 4-kymppiset perheenisät, joilla pitkä liitto takana. Niin moni tuntuu kaipaavan jotain sutinaa, huomannut työpaikoilla, harrastuksissa ja yöelämässä. Näin se vaan on, kaikki ei petä, kun ei välttämättä tule edes tilaisuutta siihen. Mutta moni olisi kyllä valmis, jos sopiva tilanne sattuu kohdalle.
Ihan saman pannut merkille ja yhden tällaisen tapauksen uhriksi joutunutkin. Mutta eroa ne eivät kulissiliitoistaan kuitenkaan ota, kunhan huvittelevat aikansa kuluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tätä tiedä mutta miehet pettää. En ole koskaan tavannut miestä joka ei petä. Heidän vaimot ei toki asiasta tiedä. Nuoren itsekin luulin että voin luottaa mieheeni mut onhan tässä vuosien varrella selvinnyt pettämisiä. Mut sama koskee kaikkia miehiä ketkä tunnen ja keitä olen tavannut. Itsekin aion pettää jos sellainen tilanne kohdalle osuu että haluaa jonkun toisen kanssa olla.
Niin että sinun huonot kokemukset = kaikki tekevät automaattisesti niin.
Olet vaan etsinyt vääränlaista seuraa ja tuttavapiirisi on jäänyt teinien tasolle. Mitä vaikutat olevan itsekin, kerta suunnittelet pettäväsi heti kun sille tuntuu.
toki petän jos haluan koska miehenikin on niin tehnyt, en toki muuten. Ollaan jo lähemmäs 50v ja itseasiassa tämä selvinnyt vanhemmiten et kaikkien miehet pettäneet. Laaja ystävä/tuttavapiiri. Ja kaikki keitä tiedän. Mut tämä selvinnee ihmisille kun vanhenee.
Miesvaltaisella alalla työskentelen ja joka illanvietossa joku työkaveri ilmoittaa tavalla tai toisella halukkuutensa sänkyyn. Tämä on valitettavasti totta, että todella moni mies pettää jos saa mahdollisuuden. Ihan absurdia miten 'suosittu' munkin kaltainen perusnätti nainen on tilanteessa missä on 30 miestä, 3 naista ja alkoholia.
Siis joku vai kaikki?
Ohis
Karkeasti joka kuudes työtoveri. Ja osa on insinöörejä kyllä, valtaosa teknisen koulutuksen taustalla joka tapauksessa. Yksi vonkaajista kai tradenomi tai ekonomi.
Joka kuudes vongannut ja sun mielestä sitten kaikki miehet siis pettää 🤦
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, olen nainen ja kahden lapsen äitiä
En ole koskaan pettänyt aviopuolisoani,
Enkä tule koskaan pettämäänkään. Sellainen ei ole "minun juttuni".Työnsä ja harrastustessansa takia aviopuolisoa on matkoilla ulkomailla muutaman kerran vuodessa, että harrastusten takia useinkin.
Toki hän voi noilla reissullaan pettää minua. Mutta tuskin. En ole koskaan kysynyt, eikä sellaisesta ole milloinkaan ollut pienintäkään vihjettä.
Olemma molemammat akateemisissa ammateissa. Elämemme ns. normaalia suomalaista perhe-elämää.
Sanasotaa on joistakin asioista, toisinaan, mutta ne ovat ohimeneviä juttuja.
Mies ei ole koskaan pois kotoa ei missään ylimääräississä menoissa joista en tietäsi.
Enkä myöskään minä.
Otaksun että olemme suht, koht, normaali suomalainen keskivertoperhe, jossa puolisot ovat uskollisia toisilleen ja kasvattavat lapsensa kummanin puolisin kotoa perittyjen suomalaisten arovojen mukaan.
Ja vielä yks pointti, noissa mieheni harrastuksina olen itse usein mukana.
Lapsenvahdeiksi meille silloin tulevat vuortellan kummankin vanhemmat ja toisinaan myös sinkku siskoni.
Toisin kuin vois luulla, Suomessa elää edelleen useita onnellisia perheitä, uskollisineen aviopuolisoineen.
'Akateemisessa ammatissa' ? Ilmeisesti ei ole tarvetta pahemmin kirjoitella työssäsi....
Matelijat ja nilviäiset ovat aina keskuudessamme.