Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa oleva! Oletko pettänyt puolisoasi?

Vierailija
09.05.2022 |

Omantunnon kysymys... !

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eikä ole käynyt edes mielessä.

Vierailija
42/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on ihanan naiiveja luottaessaan miehiin. No ehkä miehesi voi olla luotettava jos ei koskaan käy viihteellä, jos käy niin mieti hetki miksi.

Pettäminen on sukupuolisidonnainen asia? On totta ettei yksikään suhde ole turvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Koskaan ei tule toivottavasti tietoon.

Niin sä kuvittelet, mutta se päivä vielä koittaa. Itke sitten sikiöasennossa petoksiasi. Ja mistä nämä pettäjien käsitykset tulee, ettei koskaan paljastu? On paljastunut kymmenien vuosienkin takaa!!

Mistä tämä lapsellinen käsitys tulee, että kaikki pettämiset tulee ilmi? Maailmassa tapahtuu lukemattomasti asioita, jotka eivät koskaan tule toisten tietoon. Jopa murhia jää selvittämättä, pienemmistä rikoksista puhimattakaan. Ja ilman tätä tunnustusta kukaan ei saisi tietää: pierasin äsken.

Vierailija
44/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän avioliittoon rinnastettavissa olevassa pitkässä suhteessa. En ole harrastanut seksiä toisen kanssa. Olen kuitenkin tehnyt asioita, jotka voidaan laskea pettämiseksi. Kulunut vuosi on ollut tällä saralla jonkinlainen pohjanoteeraus. Kärsin rakkaus- ja/tai seksiriippuvuudesta. Tiedostan ongelmani. Mieheni myös. Teen koko ajan töitä asian kanssa.

Uskottomuudella on yllättävän vähän tekemistä seksin kanssa. Se on joskus pintatasolla näin, tai ihmiset haluavat selittää asian näin, mutta syy on paljon syvemmällä. Uskottomuudella haetaan paljon isompia asioita elämään kuin seksiä.

Tiedän ja tunnistan kyllä syyt käytökseeni ja riippuvuuteen.

Vierailija
45/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tätä tiedä mutta miehet pettää. En ole koskaan tavannut miestä joka ei petä. Heidän vaimot ei toki asiasta tiedä. Nuoren itsekin luulin että voin luottaa mieheeni mut onhan tässä vuosien varrella selvinnyt pettämisiä. Mut sama koskee kaikkia miehiä ketkä tunnen ja keitä olen tavannut. Itsekin aion pettää jos sellainen tilanne kohdalle osuu että haluaa jonkun toisen kanssa olla.

Jaa että ihan jokainen vastaantuleva mies on sinulle kertonut pettäneensä 🤣

Ei juuri minulle mutta tulee tässä puhuttua satojen ihmisten kanssa niin asiat selvinneet.

Satojen?

Ja minkä verran miehiä onkaan?

Vierailija
46/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nämä pettäjät jotenkin säälittäviä ja vajaita henkisesti. Kun ei äly riitä, mennään muna/ pilde edellä vaikka rotkoon. Hoh hoijaa.

Vierailija
47/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, suutelin yhden tuttavani kanssa kosteaa iltaa viettäessä ja siihen onneksi jäi. Puoliso oli siis kotona, minä ystävien kanssa.

Omatunnontuskissa kerroin heti seuraavana päivänä, mies heitti minut ulos. Pari viikkoa vietin vanhemmillani ja mies otti yhteyttä kun oli käsitellyt asian. Ero ei ollut kaukana, mutta asia saatiin käsiteltyä ja mieheni pystyi antamaan anteeksi.

Niin tuollainen yleensä pakottaa parisuhteen muutokseen. Usein pari alkaa vasta silloin puhua asioista, joita ei ole ennen käynyt läpi. Monet eivät ole etukäteen puhuneet, että mitä se pettäminen varsinaisesti juuri heistä on.

Meillä kyllä on aina puhuttu ja käytiin jo suhteen alussa läpi, mikä on pettämistä. Siksi omatunto kolkuttikin, että olen mennyt pettämään toisen luottamuksen. Kuten sanoin, mikä ei tietenkään oikeuta tekoihin, kostean illan yhteydessä se tilanne vei mennessään kun toinen flirttaili.

Ennen kuin mies pystyi antamaan anteeksi ja halusi jatkaa suhdetta kanssani, niin juteltiin tuosta tilanteesta, mikä siihen johti ja miksi. Mies halusi myös miettiä haluaako jatkaa kanssani.

Nykyisin kävelen vain kylmästi pois, jos joku muu kuin mieheni alkaa osoittamaan huomiotaan minuun. En tee enää samaa virhettä, eikä olisi pitänyt silloinkaan. Ap

Niin joskus eteen sattuu tilanne, jossa löytää yhtäkkiä jonkun kiinnostavan ihmisen. Jotkut yllättävät itsensäkin omalla uskottomuudellaan. He ajattelevat, etten ole tällainen ihminen. Vain osalla pettäjistä uskottomuus on täysin tarkoitushakuista.

Vierailija
48/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tätä tiedä mutta miehet pettää. En ole koskaan tavannut miestä joka ei petä. Heidän vaimot ei toki asiasta tiedä. Nuoren itsekin luulin että voin luottaa mieheeni mut onhan tässä vuosien varrella selvinnyt pettämisiä. Mut sama koskee kaikkia miehiä ketkä tunnen ja keitä olen tavannut. Itsekin aion pettää jos sellainen tilanne kohdalle osuu että haluaa jonkun toisen kanssa olla.

Niin että sinun huonot kokemukset = kaikki tekevät automaattisesti niin.

Olet vaan etsinyt vääränlaista seuraa ja tuttavapiirisi on jäänyt teinien tasolle. Mitä vaikutat olevan itsekin, kerta suunnittelet pettäväsi heti kun sille tuntuu.

toki petän jos haluan koska miehenikin on niin tehnyt, en toki muuten. Ollaan jo lähemmäs 50v ja itseasiassa tämä selvinnyt vanhemmiten et kaikkien miehet pettäneet. Laaja ystävä/tuttavapiiri. Ja kaikki keitä tiedän. Mut tämä selvinnee ihmisille kun vanhenee.

Pakko olla provo😂 jos toinen pettää, silloin keskustellaan ja joko jatketaan yhdessä tai sitten ei. Jos meno jatkuu puhumisesta huolimatta, silloin erotaan. Taidatte olla tuttaviesi kanssa aikamoisia tossukoita, kun ette itseäni kunnioita sen vertaa että lähtisitte suhteesta... tai sitten vain olette takertuneet toiseen.

Lapsellinen ajatusmaailma "mä petän, kun toinenkin petti".

Vierailija
49/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinä se olet selvästi hyvä valikoimaan miehiä.

Ei ole kaikkien miesten syytä, että sulla on paska isä tai ei isää ollenkaan näyttämässä sulle millainen on hyvä mies. Pelle

Vierailija
50/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä se olet selvästi hyvä valikoimaan miehiä.

Ei ole kaikkien miesten syytä, että sulla on paska isä tai ei isää ollenkaan näyttämässä sulle millainen on hyvä mies. Pelle

myt meni pieleen. Oma isäni on ainoa mies kenen en tied pettäneen. Maailman kiltein. Mut ei toki voi tietää.

Vierailija
51/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin n. 50 kertaa.

HHuoR

Ra!

Vierailija
52/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, aiemmin en uskonut moiseen edes pystyväni, mutta mies on lakannut haluamasta seksiä ja itse haluaisin vielä. En tiedä tuleeko ero vai hankinko rakastajan mutta näin en voi loputtomiin jatkaa. 

T: nimim viimeksi seksiä noin 5 vuotta sitten. N45

Vierailija
53/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vaan etsinyt vääränlaista seuraa ja tuttavapiirisi on jäänyt teinien tasolle. Mitä vaikutat olevan itsekin, kerta suunnittelet pettäväsi heti kun sille tuntuu.

toki petän jos haluan koska miehenikin on niin tehnyt, en toki muuten. Ollaan jo lähemmäs 50v ja itseasiassa tämä selvinnyt vanhemmiten et kaikkien miehet pettäneet. Laaja ystävä/tuttavapiiri. Ja kaikki keitä tiedän. Mut tämä selvinnee ihmisille kun vanhenee.

Pakko olla provo😂 jos toinen pettää, silloin keskustellaan ja joko jatketaan yhdessä tai sitten ei. Jos meno jatkuu puhumisesta huolimatta, silloin erotaan. Taidatte olla tuttaviesi kanssa aikamoisia tossukoita, kun ette itseäni kunnioita sen vertaa että lähtisitte suhteesta... tai sitten vain olette takertuneet toiseen.

Lapsellinen ajatusmaailma "mä petän, kun toinenkin petti".

no eiköhän jokainen ole valmis pettämään jos puoliso pettänyt. Ei toii kenen kanssa vaan mutta kun oikein hyvä tyyppi osuu kohdalle. Aivan hullua edes ajatella etteikö kokisi oikeudekseen pettää myös.

Vierailija
54/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen avoimessa suhteessa ja mieheni tietää tyttöystävästäni. Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä yhden ihmisen kanssa.

Mielisairas sodomiitti

Vierailija
55/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuuks pettää mun kaa? Mä tykkään puuma naisist! Ja antaa suuseksiä!

M26

Vierailija
56/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, aiemmin en uskonut moiseen edes pystyväni, mutta mies on lakannut haluamasta seksiä ja itse haluaisin vielä. En tiedä tuleeko ero vai hankinko rakastajan mutta näin en voi loputtomiin jatkaa. 

No tietysti kerrot puolisollesi että aiot hankkia seksiä muualta. Jokainen suoraselkäinen ja normaali ihminen toimii näin. Jos ero tulee, se tulee.

Vierailija
57/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat synninpäästön ainakin täältä jos päädyt pettämään.

Vierailija
58/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, suutelin yhden tuttavani kanssa kosteaa iltaa viettäessä ja siihen onneksi jäi. Puoliso oli siis kotona, minä ystävien kanssa.

Omatunnontuskissa kerroin heti seuraavana päivänä, mies heitti minut ulos. Pari viikkoa vietin vanhemmillani ja mies otti yhteyttä kun oli käsitellyt asian. Ero ei ollut kaukana, mutta asia saatiin käsiteltyä ja mieheni pystyi antamaan anteeksi.

Mietippä onkohan miehesi joskus pussannut jota kuta muuta? Itse ainakin olen pussaillut monenkin kanssa mutta en kerro enkä koe minkäänlaosta tarvetta kertoa. Jos baarissa käynyt ilman sua niin satavarmasti vähintään suudellut muiden kanssa. Apua teitä naisia

Vierailija
59/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Koskaan ei tule toivottavasti tietoon.

Niin sä kuvittelet, mutta se päivä vielä koittaa. Itke sitten sikiöasennossa petoksiasi. Ja mistä nämä pettäjien käsitykset tulee, ettei koskaan paljastu? On paljastunut kymmenien vuosienkin takaa!!

Mistä tämä lapsellinen käsitys tulee, että kaikki pettämiset tulee ilmi? Maailmassa tapahtuu lukemattomasti asioita, jotka eivät koskaan tule toisten tietoon. Jopa murhia jää selvittämättä, pienemmistä rikoksista puhimattakaan. Ja ilman tätä tunnustusta kukaan ei saisi tietää: pierasin äsken.

Luitko ketjua? Eräs kirjoitti kuinka moni tuttu mies pettänyt. Ja tuskin ainoa tuttavapiiri tms. jossa asioita paljastuu? Ehkä olet vielä niin nuori ja kokematon, että et ole seisonut isäsi haudalla ihmetellen ketä nuo kaksi outoa naista kauempana ovat ja jotka laskivat kukat haudalle kun muu saattovöki poistui. Elämä on yllättävää, pienokainen.

Vierailija
60/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuollainen yleensä pakottaa parisuhteen muutokseen. Usein pari alkaa vasta silloin puhua asioista, joita ei ole ennen käynyt läpi. Monet eivät ole etukäteen puhuneet, että mitä se pettäminen varsinaisesti juuri heistä on.

Meillä kyllä on aina puhuttu ja käytiin jo suhteen alussa läpi, mikä on pettämistä. Siksi omatunto kolkuttikin, että olen mennyt pettämään toisen luottamuksen. Kuten sanoin, mikä ei tietenkään oikeuta tekoihin, kostean illan yhteydessä se tilanne vei mennessään kun toinen flirttaili.

Ennen kuin mies pystyi antamaan anteeksi ja halusi jatkaa suhdetta kanssani, niin juteltiin tuosta tilanteesta, mikä siihen johti ja miksi. Mies halusi myös miettiä haluaako jatkaa kanssani.

Nykyisin kävelen vain kylmästi pois, jos joku muu kuin mieheni alkaa osoittamaan huomiotaan minuun. En tee enää samaa virhettä, eikä olisi pitänyt silloinkaan. Ap

Niin joskus eteen sattuu tilanne, jossa löytää yhtäkkiä jonkun kiinnostavan ihmisen. Jotkut yllättävät itsensäkin omalla uskottomuudellaan. He ajattelevat, etten ole tällainen ihminen. Vain osalla pettäjistä uskottomuus on täysin tarkoitushakuista.

Väärin. Tuo logiikka nojaa ajtukseen, että ihminen on tahdoton, libidovetoinen liskoaivo, jolla ei tosipaikan tullen ole lainkaan järkeä tai tahdonvoimaa tunne-elämäänsä vastaan. Jos pettää, on se aina valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän