Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa oleva! Oletko pettänyt puolisoasi?

Vierailija
09.05.2022 |

Omantunnon kysymys... !

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tajunnut pettäjien logiikkaa. Siinä vaiheessa, kun alkaa elintä kutkuttaa muihin ihmisiin kuin omaan puolisoon, kannattaa lähteä - ei pettää ja loukata toista.

Uskottomuus ei pettäjän mielestä kilpaile hänen parisuhteensa kanssa.

Vierailija
22/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Koskaan ei tule toivottavasti tietoon.

Niin sä kuvittelet, mutta se päivä vielä koittaa. Itke sitten sikiöasennossa petoksiasi. Ja mistä nämä pettäjien käsitykset tulee, ettei koskaan paljastu? On paljastunut kymmenien vuosienkin takaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tajunnut pettäjien logiikkaa. Siinä vaiheessa, kun alkaa elintä kutkuttaa muihin ihmisiin kuin omaan puolisoon, kannattaa lähteä - ei pettää ja loukata toista.

Kyllä se aina ainakin alitajuisesti kilpailee. Jokainen pettäjä tietää loukkaavansa, ja jos silti toteuttaa aikeensa, myös jollakin tasolla nauttii toisen loukkaamisesta ja omasta, ehkä vain salaisestakin, sadismistaan.

Vierailija
24/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Myös vaimon siskon kanssa.

Vierailija
25/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen avoimessa suhteessa ja mieheni tietää tyttöystävästäni. Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä yhden ihmisen kanssa.

Tuolla ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. Äläkä yleistä; kaikille ei toden totta ole erilaisia tarpeita vaikka sinulle ei mikään riitäkään - tai kuvittelet niin.

Olet-ko pet-tä-nyt puo-li-so-a-si? En. Olen avoimessa suhteessa. . . Parempi?

Vierailija
26/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, suutelin yhden tuttavani kanssa kosteaa iltaa viettäessä ja siihen onneksi jäi. Puoliso oli siis kotona, minä ystävien kanssa.

Omatunnontuskissa kerroin heti seuraavana päivänä, mies heitti minut ulos. Pari viikkoa vietin vanhemmillani ja mies otti yhteyttä kun oli käsitellyt asian. Ero ei ollut kaukana, mutta asia saatiin käsiteltyä ja mieheni pystyi antamaan anteeksi.

Vierailija
27/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan satisfyerin kanssa. Mies äkkäsi ja kilpavarustelu alkoi - osti fleslightin.

Vierailija
28/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, ja ehkä kyse myös kehityspsykologisesta moraalikehityksen vajavuudesta, eräänlainen vammaisuus tämäkin.

Vierailija
29/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tätä tiedä mutta miehet pettää. En ole koskaan tavannut miestä joka ei petä. Heidän vaimot ei toki asiasta tiedä. Nuoren itsekin luulin että voin luottaa mieheeni mut onhan tässä vuosien varrella selvinnyt pettämisiä. Mut sama koskee kaikkia miehiä ketkä tunnen ja keitä olen tavannut. Itsekin aion pettää jos sellainen tilanne kohdalle osuu että haluaa jonkun toisen kanssa olla.

Vierailija
30/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, ja ehkä kyse myös kehityspsykologisesta moraalikehityksen vajavuudesta, eräänlainen vammaisuus tämäkin.

Persoonallisuuden vajavaisuutta, ja osittain ihan suoraan sitä, mitä ihmisyydessä kutsutaan pahuudeksi.

Vierailija
31/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, suutelin yhden tuttavani kanssa kosteaa iltaa viettäessä ja siihen onneksi jäi. Puoliso oli siis kotona, minä ystävien kanssa.

Omatunnontuskissa kerroin heti seuraavana päivänä, mies heitti minut ulos. Pari viikkoa vietin vanhemmillani ja mies otti yhteyttä kun oli käsitellyt asian. Ero ei ollut kaukana, mutta asia saatiin käsiteltyä ja mieheni pystyi antamaan anteeksi.

Niin tuollainen yleensä pakottaa parisuhteen muutokseen. Usein pari alkaa vasta silloin puhua asioista, joita ei ole ennen käynyt läpi. Monet eivät ole etukäteen puhuneet, että mitä se pettäminen varsinaisesti juuri heistä on.

Vierailija
32/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tätä tiedä mutta miehet pettää. En ole koskaan tavannut miestä joka ei petä. Heidän vaimot ei toki asiasta tiedä. Nuoren itsekin luulin että voin luottaa mieheeni mut onhan tässä vuosien varrella selvinnyt pettämisiä. Mut sama koskee kaikkia miehiä ketkä tunnen ja keitä olen tavannut. Itsekin aion pettää jos sellainen tilanne kohdalle osuu että haluaa jonkun toisen kanssa olla.

Jatkan sen verran että laajan tuttavapiirin taki omankin miehen toilailut selvinneet. Hänell itsellään ei ole ollut mitään tarvetta kertoa huolimatta vuosikymmeniä kestäneestä avioliitosta.

Vierailija
33/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että sinun huonot kokemukset = kaikki tekevät automaattisesti niin.

Olet vaan etsinyt vääränlaista seuraa ja tuttavapiirisi on jäänyt teinien tasolle. Mitä vaikutat olevan itsekin, kerta suunnittelet pettäväsi heti kun sille tuntuu.

Vierailija
34/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että ihan jokainen vastaantuleva mies on sinulle kertonut pettäneensä 🤣

Vierailija
35/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että sinun huonot kokemukset = kaikki tekevät automaattisesti niin.

Olet vaan etsinyt vääränlaista seuraa ja tuttavapiirisi on jäänyt teinien tasolle. Mitä vaikutat olevan itsekin, kerta suunnittelet pettäväsi heti kun sille tuntuu.

toki petän jos haluan koska miehenikin on niin tehnyt, en toki muuten. Ollaan jo lähemmäs 50v ja itseasiassa tämä selvinnyt vanhemmiten et kaikkien miehet pettäneet. Laaja ystävä/tuttavapiiri. Ja kaikki keitä tiedän. Mut tämä selvinnee ihmisille kun vanhenee.

Vierailija
36/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että ihan jokainen vastaantuleva mies on sinulle kertonut pettäneensä 🤣

Ei juuri minulle mutta tulee tässä puhuttua satojen ihmisten kanssa niin asiat selvinneet.

Vierailija
37/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän avioliittoon rinnastettavissa olevassa pitkässä suhteessa. En ole harrastanut seksiä toisen kanssa. Olen kuitenkin tehnyt asioita, jotka voidaan laskea pettämiseksi. Kulunut vuosi on ollut tällä saralla jonkinlainen pohjanoteeraus. Kärsin rakkaus- ja/tai seksiriippuvuudesta. Tiedostan ongelmani. Mieheni myös. Teen koko ajan töitä asian kanssa.

Vierailija
38/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihanan naiiveja luottaessaan miehiin. No ehkä miehesi voi olla luotettava jos ei koskaan käy viihteellä, jos käy niin mieti hetki miksi.

Vierailija
39/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuollainen yleensä pakottaa parisuhteen muutokseen. Usein pari alkaa vasta silloin puhua asioista, joita ei ole ennen käynyt läpi. Monet eivät ole etukäteen puhuneet, että mitä se pettäminen varsinaisesti juuri heistä on.

Meillä kyllä on aina puhuttu ja käytiin jo suhteen alussa läpi, mikä on pettämistä. Siksi omatunto kolkuttikin, että olen mennyt pettämään toisen luottamuksen. Kuten sanoin, mikä ei tietenkään oikeuta tekoihin, kostean illan yhteydessä se tilanne vei mennessään kun toinen flirttaili.

Ennen kuin mies pystyi antamaan anteeksi ja halusi jatkaa suhdetta kanssani, niin juteltiin tuosta tilanteesta, mikä siihen johti ja miksi. Mies halusi myös miettiä haluaako jatkaa kanssani.

Nykyisin kävelen vain kylmästi pois, jos joku muu kuin mieheni alkaa osoittamaan huomiotaan minuun. En tee enää samaa virhettä, eikä olisi pitänyt silloinkaan. Ap

Vierailija
40/124 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän avioliittoon rinnastettavissa olevassa pitkässä suhteessa. En ole harrastanut seksiä toisen kanssa. Olen kuitenkin tehnyt asioita, jotka voidaan laskea pettämiseksi. Kulunut vuosi on ollut tällä saralla jonkinlainen pohjanoteeraus. Kärsin rakkaus- ja/tai seksiriippuvuudesta. Tiedostan ongelmani. Mieheni myös. Teen koko ajan töitä asian kanssa.

Uskottomuudella on yllättävän vähän tekemistä seksin kanssa. Se on joskus pintatasolla näin, tai ihmiset haluavat selittää asian näin, mutta syy on paljon syvemmällä. Uskottomuudella haetaan paljon isompia asioita elämään kuin seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän