Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥LOKAKUISTEN TIISTAISUPINAT♥

Kommentit (50)

Vierailija
2/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan vielä huomannut pinoa tälle päivälle..

juhuu,missä kaikki?

onko muut lähteneet yön aikana synnyttämään ja minä täällä enää jäljellä;)

eli sii eipä mitään siihen viittaavaa että vauva olisi tulossa!! tai siis synnytys lähellä..höh!!!

yö meni taas valvoessa kun ei uni tule vaikka väsyttää ja asentoa ei tunnu löytyvän ja ajatukset pyörii päässä.

vauva on edelleen tosi rauhallinen liikkeissään,yölläkän ei tuntunut kuin ihan muutamat kääntyilyt. täytyy tässä vielä seurailla ja sitten soittaa ehkä sinne neuvolaan.

torstaille mulla onkin aika ja olin kyllä niin varma että sinne ei enää mennä,mutta eipä täsä näytä muutakaan olevan!

pöh..turhauttavaa!!!

nyt täytyy lähteä juoksemaan tuon esikoisen perässä, joka kokeilee kaikkea ei-sallittua..huh,mikä vintiö;)

kaikille tasapuolisesti vauvoja aikaansaavia supistuksia!

fiikuna ja mytty rv 39+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille vauvan saaneille!

Parin päivän tauon jälkeen taas " ilmoittaudun" . Kypsyttää niin paljon ja viikkoja vasta 39+0! Tiiän jo valmiiksi, että on turha odottaa, että pääsisi synnyttämään ennen kuin tuossa on 4 edessä. Joka ilta supistelee kipeästi ja säännöllisesti, mutta ei vielä tarpeeksi. Yöllä sitten laantuvat parin tunnin lepäämisen jälkeen. Tämä on ihan kamalaa, kun viikko kaupalla on joka päivä lähdssä, mutta mitä lähemmäs laskettua aikaa menee niin sitä epätodennäköisempänä pitää, että synnytys oikeasti alkais. Kamala paineentunne on ollut jo pari viikkoa alapäässä ja mielettömiä vihlauksia, kun vauva liikkuu.

Kertokaapa kuulostaako teistä normaalilta tai jopa tutulta, kun eilen mulle tuli sellainen kipukohtaus, että eka supisteli pari kertaa kipeästi, kun olin päivälevolla. Sitten kun nousin ylös niin se tosi kova kipu jäi mahaan. Tuntui niinkuin lihas ois revennyt keskeltä mahaa ja mahassa oli niinkuin kokoajan supistus. Se kesti jotain yli tunnin ja mun piti mieskin jo hälyttää kotiin töistä. Sitten kun menin kuumaan suihkuun ja sen jälkeen makaamaan, niin se alkoi helpottaa. Vähän huolestuttaa, että onkohan tuollainen ihan normaalia?

Meinaako joku vielä selvitä hulluille päiville? Mä en varmaan selviä, vaikka mieli tekis. Jostain syystä mulle ei ole tullut edes mainosta, vaikka olen kanta-asiakas. Varmaan tietävät, että olen viimeisilläään raskaana, eikä sen takia viitsi kiusata. :D

Tsempitän vielä erikseen kaikkia lasketun ajan yli menneitä. Itse olen siinä tilanteessa viikon päästä kaikella todennäköisyydellä ja vaikka sitä kuinka valmistautuu, niin kyllä se hermostuttaa jo valmiiksi. Mulle tai oikeastaan miehelle on alkanut jo nyt tulemaan puheluja, että joko se on syntynyt. Mitä se puhelujen määrä sitten ensi viikolla tulee olemaan?

Synnytys mietityttää päivittäin. Mitä lähemmäs päästään, niin sitä enemmän ehtii miettiä ja pelätä sitä.

Täytyypä lähteä aamutoimiin, joten hyvää tisstaita kaikille!

Pixelina rv 39+0

ps. Toivottavasti tänään tulee taas pino täyteen supisteluja ja synnärille lähtijöitä. :)

Vierailija
4/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla ja yöllä sitten oli ensimmäisiä merkkejä eli kivuliaita supistuksia. Niitä tuli illalla aina pari kertaa lyhyen ajan välillä ja sitten taas oli muutaman tunnin väli. Yöllä heräsin muutamaan otteeseen niihin. Voihan tässä mennä vielä aikaa ennen kuin synnytys todella käynnistyy, muillakin niitä supistuksia on ollut viikkoja tai päiviä. Itsellä siis LA on tämän viikon perjantaina.

Tännekin on niitä kyselyjä alkanut tekstiviestein tulla, että millainen olo/ onko merkkejä synnytyksestä. Omat vanhemmat soittelevat päivittäin, vaikka tämähän on jo kolmas lapsemme. No, en ole ottanut turhia paineita noista kyselyistä.

Nyt saisi kyllä vauva syntyä senkin puolesta, että mies tuli työreissulta eilen illalla, ja on nyt kotosalla. Eilen tuntui pinossa olevan yhdellä jos toisella kova odotus päällä, nämä viimeiset viikot taitavat tosiaan olla piinaviikkoja.

Toivottavasti joku pääsee tänään taas lunastamaan nyyttiä. Toisaalta nythän on vasta 10. päivä, joten lokakuuta vielä riittää useampi viikko.

terv. Iris73 (rv 39+4)

Vierailija
5/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin yksi kokonainen ilmottautauu!!! Siis mä oon kanssa rikki näitten supistusten kanssa. Joka ilta alkaa ajattelemaan että nyt on lähtö lähellä ja sitten ei.... Eilen tuli parin tunnin ajan illalla oikein kivoja napakoita supistuksia. Ajateltiin miehen kanssa kokeilla vahän petipuuhia, jotta saatais niihan vähän vauhtiä. Pöh. Heti s:n jälkeen kaikki supistukset hävis ja yöllä ei tullu yhtään ainukaista. Että se siitä käynnistykksestä...

Onnea muuten toivo.06:lle 4.prinsessasta!!!!!

Hulluille päiville olis vakaa aikamus perjantaina mennä. Ja näillä näkymin sinne yhtenäkappaleena selviän. Vanhempi tyttö menee päivällä kerhoon ja nuorimman kanssa täytyis sit yrittää mahtua vilinään.

Eilen oli muuten super ärsyttävä päivä. Oltiin muutama tunti lasten kanssa ulkoilemassa ja jokainen vähänkin tuttu vastaan tullu kysyi: Eikö vauva vieläkäään oo syntyny tai alkaako mitään tuntemuksia olemaan. Näytät kyllä ihan kypsältä synnyttämään... Ja sit pitää vielä väläyttää sellainen ihan hymy siihen. GRRR. Tää mamma ei lähe kohta enää ulos ollenkaa.

Pixelina kysyi tuosta kivusta joka jäi päälle supistuksesta. Mulla oli tässä jokunen yö sitten pikkasen samanlainen homma. Mulla kipu jäi vaan tuonne vasempaan nivuseen ja alamahaan. Kesti just jonkun tunnin ja rauhottu sitten pikkuhiljaa. Ei siis hajuakaan mistä johtu, mutta kipu oli aivan järkyttävä. Mies oli jo ambulanssia soittamssa. Mutta onneksi sitten helpotti. Ei oo tullu enää uudelleen moista *koputtaa puuta*...

Nyt pyykkikasan kimpuun!! Jaksamista kaikille!!!!

Mamseli rv 39+2

Vierailija
6/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olis nyt tänään kaikkein potentiaalisin vauvan syntymäpäivä - siis siltä kantilta, että tämä on ainoa päivä koko kuussa, kun mies on reissussa! Murphyn lakien kannalta todennäköisin lähtöaika olisi vielä illalla siinä klo 17:30 kun lapsenvahti on (edelleen ainoaa kertaa koko kuussa) 2 h varattu... :) Onneksi mies on kuitenkin vain 1,5 h ajomatkan päässä.

(.) - Menkkakipuisilla supistuksilla alkoi tämä aamu tuossa jokunen aika sitten. Minuakin alkaa jo pikkuisen tympästä nämä turhat supparit, kun on pari viikkoa saanut niitä kestää silloin tällöin. Eilen taas supisteli iltapäivällä 7-10 min välein mutta kivuttomia olivat ja loppuivatkin sitten varmaan 1,5h jälkeen. Jotenkin suututtaa kun aina pikkuisen kuitenkin toivo herää.

Huomasi kyllä eilisestä pinosta tosiaan että loppumetreillä ollaan, kun yhtä jos toistakin suututtaa ja väsyttää olo. Mulla on jotenkin hassun kaksijakoinen olo: toisaalta haluaisin jo saada vauvan pois mahasta, mutta toisaalta eilen aloin miettiä että kääk, miksiköhän halusin toisen lapsen kun tuossa yhdessäkin on hoitamista... Enkä jaksaisi mennä synnyttämään x) x) Kuulostaapa pöljältä, mutta jotenkin se tuntuu niin kamalan isolta rasitteelta. Heh.

No, tänään teen pois KAKSI VIIMEISTÄ ISOA TYÖJUTTUA! Sen jälkeen työhommat ovat muiden kontolla, tottakai teen niitä edelleen mutta voin hyvällä omallatunnolla jäädä poiskin miettimättä että mitä jäi tekemäti. Sen jälkeen vielä ainakin yksi kouluhomma - ja jos vielä sen GRADUN POHDINNAN saisin aikaiseksi niin hyvä olis. Ehkä se vauva antaa odottaa itseään kunnes olen valmis, niin meni esikoisestakin :)

NELJÄSKÖ ja CAMELOT taitavat olla vauvanhakureissussa eilisen jäljiltä. Kukahan lähtisi tänään...

Pitäiskö meidän panna pystyyn VEIKKAUS seuraavasta menijästä? :) Mä voisin valita MIANNIN omaksi ehdokkaaksi :p

Nyt taidan ruveta töihin. Oli tarkoitus lähteä kauppaan mutta äääh tuolla tihkuttaa sadetta ja mulla on kurkku jo valmiiksi kipeä... :( Koira on kuitenkin pakko viedä pikapuoliin ulos, mutta ehkä se vielä vähän aikaa kestää.

Hyvää tiistaipäivää kaikille! Kolmannes kuusta on jo takana!

Coe rv 38+2

Vierailija
7/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä PIXELINA ja MAMSELI puhuitte: Mulle kans kuulostaa tutulta, että kipu " jää päälle" . Minä itse luulisin, että joku lihas jää kramppiin, siis joku vatsalihas eikä kohtulihas. Myös mulla tuntuu siellä toisen nivusen kohdalla, sen jonne vauva potkii (en tiedä olisiko se kyseinen lihas jotenkin erikoisen heikko potkujen jäljiltä tai jotain).

Coe

Vierailija
8/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhdessä kasassa vielä. Vietin sairaalassakin yhden yön, mielettömän päänsäryn vuoksi, eivät päästäneet kotiin, kun oksentelin lahjakkaasti. Mutta vauvalla oli kuitenkin kaikki hyvin, vaikka äiti voikin huonosti. Lääkäri sitten samalla teki sisätutkimuksen, sormelle auki ja kanava jäljellä, eli ei toivoa synnytyksestä hetkeen. Tosin eilen luulen limatulppaa lähteneen, koska tuli sellaista veristä limaista vuotoa... No katsotaan. Supistuksia ei kuitenkaan ole tullut.

Onkohan monikin jo lähtenyt synnyttämään, kun pinoja en ole kerennyt lukemaan ja en jaksa juuri nyt selailla noita vanhoja. JE-NIn nimimerkki jäänyt mieleen, jokohan päässyt mahastansa?

Huomenna neuvola ja varmasti vielä ensiviikollakin, kyllä tämä alkais jo riittää tältä osin raskautta. Muillekkin odottaville jaksamisia, kaikki ne ulos on tullut enemmin tai myöhemmin:)

RV 40!!!!!!!

Vierailija
9/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ekaksi ONNEA TOIVO06 PIKKURINSESSASTA!

JA heti perään COELLE kiitos luottamuksesta, mutta täällä vaan edelleen kökin kokonaisena :D Se eilinen rehkiminen toi mukanaan levotonta sängyssä pyörimistä yhteen saakka, jonka jälkeen iski helvetinmoinen päänsärky. Otin sitten Panacodin ja nukuin lopulta tosi sikeästi kuuteen aamulla. Silloin vessareissulla oli ihan kivikova maha ja nyt on koko aamun tullu semmosia säälittäviä kiristelysupistuksia, joilla ei kyllä synny lasta ei paskaa ;)

MUTTA, eilisaamuisen karvaan pettymyksen jälkeen olenkin nyt ottanut tietoisesti uudet urat tähän ajatteluun ja yritän vaan ajatella, että kaikella todennäköisyydellä mulla on kuitenki viimestään 3 vkon päästä vauva kainalossa. Juu, ei se oo pitkä aika! Kuitenki kello raksuttaa koko ajan ja vuorokausi vaihtuu vääjäämättä joka yö ja aina ollaan lähempänä SITÄ suurta hetkeä. Olo on välillä tuskainen, mutta kyllä minä tämän kestän, kuitenki takana HELPOIN raskaus kaikista neljästä.

Heh, mikä itsensätsemppaus-monologi :) Katsotaan joko iltapäivällä pauhaan täällä ihan päinvastaista ;)

Minä veikkaan seuraavaksi lähtijäksi JENIÄ tai HEXUA, heillä kun nuo viikot on jo niin komeet :)

Ja lopuksi (taas) kaikille paljon hermoja ja jaksamista!

Mianni 38+3 (jolle myös on viimeisen viikon aikana alkanu tulemaan päivittäin JOKO? -tekstareita ja anoppi soittelee tulisilla hiilillä päivittäin. Mutta kiva vaan, kun ovat innostuneita :)

Vierailija
10/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jo puol kasin aikaan, vaikka nukkuakin saisi... Jostakin syystä alkaa vaan öisin olemaan sellainen " levoton" olo + alavatsaa ja selkää särkee tai ne vähintään tuntuvat tuollaisilta " levottomilta" . Ja koska tuo sängyssä pyöriminen ei enää oikein onnistu, niin en viitsinyt jäädä enää loikoilemaankaan. Levoton tunne kyllä jatkuu ja eilisen illankin oli normaalia kovempi jomotus alavatsassa ja selässä. Lääkärissä käynnin aikaansaamaa...

Kiitti Himppu, Hexu, Ketsup ja Mianni, jotka ainakin kommentoitte tuota mun lääkärissäkäyntiäni. NIINPÄ niin, arvelinkin tuota, että vielä ei kannata sen kummempin innostua. JA itse asiassa haluaisinkin, että ainakin viikon verran vauva vielä viihtyisi yksiössään.

Kunhan nyt tässä saan kaikenlaista pientä vielä puuhattua, niin sitten täytyy toden teolla alkaa itsekin " avittamaan" pikkuista Ässillä ja kävelylenkeillä :) Etenkin kävelemään tekee oikein mielikin. Nyt ei vähään aikaan oo kauheasti uskaltanut, ehtinyt / jaksanut. Silloin jo ennen rv 30 koin pelästyksen kun kävelylenkin jälkeisenä yönä supisteli aika paljonkin ja nukkumisesta ei meinannut tulla mitään. Nyt voisi pikkuhiljaa alkaa oikein jo odottamaan tuollaista reaktiota. MUTTA varmaan käy nyt niin, että kävelylenkki ei saa aikaan yhtään/juuri mitään :)

Kuulostipa ikävältä kivulta tuo Pixelinan kuvaama kipu. Ihan sellaisesta ei ole kokemusta. Mutta itelläkin esim. juuri viime yönä oli tosi voimakas kipuaalto hetken aikaa, kun vessakäynnin jälkeen vaihdoinkin toiselle kyljelle :(

Usein vauva ei enää herää mun vessakäynteihin, tai ainakaan ei kauheasti liikuskele, vaikka vaihdankin yleensä silloin kylkeä - kai mä sitt yleensä ehdin aina nukahtamaan ennen, kuin hän alkaa vaihtamaan asentoa. Huvittavaa/hellyyttävää on, kun sitt aina seuraavan kerran herätessäni hän on valunut toiselle puolelle. Pienestä mäkin saan ilontunteita :)

Mutta viime yönä yhden kerran kun vaihdoin kylkeä, niin jo alkoi sellainen mekastus, että. Piti vaihtaa asentoakin lähes selkämakuulle, kun niin myllersi!

Ootko Pixelina sä myös ensikertalainen?

Sulla siis jo suppareita usein, mutta vielä ei oo lähtöä tullut... Täytyis varmaan pikkuhiljaa yrittää itekin hommata noita suppareita...

Vieläkin sitä alitajuntaisesti luulee/toivoo, että heti kun ne sitt alkavat, niin se on menoa :)

Mutta onneksi täältä on saanut lukea muiden kokemuksia ja tietää, että ei se nyt ihan niin vaan käy!

Niin ja suppareitahan on jo ollut pidemmän aikaa monella, mitä on lueskellut.

Onkos se muuten niin (tai yleistää ei tosissaan voi, tiedän sen!) että ekakertalaisella ei välttämättä tule niin paljoa ennakoivia supistuksia yms. kuin sitt tokaa, kolmatta jne. odottavilla? Te, jotka odotatte nyt toista, kolmatta jne.: Onko teillä ollut tähän mennessä jollakin lailla erilainen loppuodotus kuin ekalla kerralla?

Jaahas, täytyis vissiin ryhtyä aamupalalle, kun maha alkaa kurnimaan kiitettävästi.

T: Peggy-75 rv 37+0!

Vierailija
11/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa NIIN paljon päähän, ettei tosikaan!!! Mä en enää jaksa näitä saakelin suppareita. Ne on jo NIIN kipeitä että joku olisi jo vauvan niillä pyöräyttänyt, mutta en minä...Oon kyllä niin pahalla päällä että varokoonkin jos joku naapuri uskaltaa tulla kyselemään ettenkö ole vieläkään lähtenyt...Eilen kaksin kerroin kiemurtelin tuolla pihalla kun supisteli niin kovin...

Toiveet oli korkealla viime yön suhteen, mutta kuten arvata saattaa. Illalla supisteli taas 15min välein, sitten nukahdin ja yhteenkään supistukseen en herännyt yön aikana. OOn ihan poikki. Maha on jo ihan hellänä noista kipeistä supistuksista ja mullekin ne supistukset joskus jää ns. päälle...Itkettää...

Mikään kiire mulla ei vauvan tulo kanssa olis ja olinkin päättänyt että ennen laskettua en edes odota syntyvän, mutta en todellakaan olettanut olevani NÄIN kipeä jo tässä vaiheessa.

Viikonlopuksi olis kivaa tiedossa, kun muksu menis mummolaan yöksi. Me päästäis ulos syömään jne...Jotain piristystä tässä kyllä kaipaiskin...

Mieskin eilen oli ihan täpinöissään kun luuli että lähtö tulis. Tänä aamuna sitten vaan tokais mun hailailuihin, että ens viikollahan se laskettukin vasta on...Saakeli!

Anteeksi kun nyt tuli näin kamala valitusviesti mutta ei oo fiilikset kovin korkeella.

Terkuin,

Camelot 38+5

12/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pikaseen kirjotan ennenku lähen syöttämään puuron tuolle pimulle...

Oli taas kivasti aamulla turvotusta ja edelleenki- sormet on ihan ku jollai äijällä ja jalkapohjissa tuntuu olevan " jotain ylimäärästä" kun kävelee.

Sain pitkästä aikaa leukojen puolesta nukuttua pikkasen paremmin, ku illalla lämmitin hartiat kauratyynyllä ja mies sitte vähän aikaa niitä hiero. Hain vielä tuolta kaapista yhen vierastyynyn, joka oliki pehmeämpi mitä nuo omat 3 :) tyynyä, ja se helpotti kanssa nukkumista. Jospa ei tänään tarvis särkylääkettä ottaa.

Onnea hälle joka eilen vauvan sai (nikkiä en muista, anteeksi!).

Toivottavasti Jeni on päässy viime yönä synnyttämään! Ja vaikka Mianni sulla ei nuita viikkoja vielä IHAN niin paljon ookkaa, niin toivottavasti sinäki pääset synnyttämään pian!

Ite toivosin niin että vaikka tasan 2vko päästä pääsisin synnyttämään, ei aikasemmin koska ei oo lapsenvahtia mutta tuossa 2vko päästä ois JUST sopiva sauma. Saas nähä miten menee... Ressaan niin paljon tuosta esikoisen hoidosta, ettei tää vauva varmaan synny ikinä ku oon niin stressin kourissa :) Mutta siis, vielä ei tarvi joka ilta toivoa että pääsispä ens yönä lähtemään... Seki aika kyllä koittaa.

Huomenna on nla, jännättää mitä ne sanoo tästä masusta ku minusta tuntuu niinku se ois laskeutunu, mutta en oo varma koska esikoisen kohalla sitä ei tapahtunu tai siis ainakaa ennen synnäriä.

Oli kaveri saanu pienen vauvan muutama pvä sitte, tuli kyllä sellanen olo et tahtoo iteki ja äkkiä :)

Mutta nyt lähen syöttämään tuon puuron, jos sitä sitte selviäis vähän ulos ja kangaskauppaan ku eilen huomasin että mullahan ei oo ku yks muovitettu froteepala ja ku nuita lapsia on kaks niin täytynee käydä ostamassa vähän lisää.

Jääsydän rv 37! :)

Vierailija
13/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ensikertalainen.

Viidettä lasta jo odottelen. :D

Edellinen raskaus oli myös sellainen, että supisteluja tuli monta viikkoa, mutta syntyi kuitenkin vasta rv 41+0. Muut lapset ovat syntyneet

1. 41+4, 2. 41+4 ja 3. 41+2, joten tiedätte miksi olo on aika epätoivoinen vielä tässä vaiheessa.

Pixelina

Vierailija
14/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT kyllä jo suoraan sanottuna v...tti herätä aamulla OMASTA sängystä!!!! Mä en myös enää jaksaisi millään tätä odottelua, varsinkin kun ei ole minkäänlaisia merkkejä ollut, että voisi edes tämän kuun aikana syntyä! Kaiken lisäksi mä olen nyt saamassa sen flunssan, mikä miehellä on ollut nyt viikonlopusta. Että kait se sitten päättää syntyä just silloin, kun mä olen oikein kipeä muutenkin.

Hohhoi, tulihan taas valitusta.....

Täytyy varmaan tässä alkaa sopimaan kaikenlaisia juttuja tälle viikolle, niin on edes jotain tekemistä. Torstaina olisikin vanhempaintapaaminen esikoisen opettajan kanssa. Jospa sitä sopisi sitten lähtevänsä vaikka niille hulluille päivillekin sitten perjantaina... Kotonakaan ei jaksa enää olla, kun pyöritään päivät täällä miehen kanssa kaksistaan. Alkaa jo hiukkasen ahdistamaan.

No, jospa palailen taas myöhemmin asiaan. Jos olisi vaikka paremmalla tuulella sitten.

Toivottavasti edes joku meistä on päässyt/pääsee tositoimiin tänään!

Tuike ja vaavi 40+4

Ai niin, siihen veikkaukseen mä voisin osallistua kanssa. Mä luulisin, että Jeni voisi olla seuraava lähtijä -ainakin toivoisin niin! ;)

Vierailija
15/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto CAMELOT, tosi kurjaa :/ :/ Valita rauhassa vaan... Muakin rupesi harmittamaan sinun puolesta, kun oon seuraillut että oot ollut niin kipeänä. Tosi inhottavaa :( Jos vauvaa ei kuulu ennen viikonloppua niin koita sitten unohtaa koko synnytys ja nauttia rauhallisesta ajasta miehen kanssa, koska ihan varmasti se jää pitkään aikaan viimeiseksi sellaiseksi, teit mitä tahansa!

ENNENAIKAISESTA SUPISTELUSTA: Mulla esikoisesta oli runsaasti harjoitussuppareita, mutta en muista että olis ollut kipeitä. Menkkakipuja oli myös etukäteen, ehkä jotain viikkoa aiemmin. Nyt toisella kertaa näitä supisteluja on ollut säännöllisesti jo monasti...

Ja MIANNILLE lopuksi pinnat asennemuutoksesta, odotan kans mielenkiinnolla että kestääkö se kauankin :)

Coe (joka jatkaa nyt töitä, samaa juttua takunnut viimeiset 5h työajasta ja olen tehnyt sen jo ainakin viidellä eri tavalla eikä vieläkään ole järkevä)

Vierailija
16/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan....kuinkas muutenkaan=/ Mieli ei muutoinkaan ole todellakaan maailman paras. Koiralla todettiin eilen silmän pinnassa haava ja vein hänet äsken ELL:lle " silmän kuorintaan" . Mä olen varmaan vähän " kummastus" , mutta koiran rauhoittaminen (tai siis kun siinä vieressä kattoo miten toinen nukahtaa) on AIVAN kamala paikka mulle=( Aloin sitte siinäkin itkemään, vaikka itkin koko eilisen illan ja puoli yötä tuon asian vuoksi.

Puol yhdeltä vielä siivosin. Pesin lattiatkin monteen kertaan ja pyyhin pölyjä ja järkkäsin paikkoja.

Mä " salaa" mielessäni toivoin, että mies olisi mennyt koiran kanssa lääkärikäynnille, kun PITÄISI tietää miten kova paikka tuo mulle aina on. Tuo vastaava operaatio tehtiin toiseen silmään jokunen aika sitte. Siinä sitte kun BB:tä katteltiin niin mies kyseli mihkä aikaan laitan kellon soimaan ja tajusin, että MINUN pitää viedä koira sinne!!! Saman tien tuli vedet silmiin ja siitä se sitte se niagara alkoikin ja kesti muutaman tunnin=( Mies kyllä huomasi, että mulla on paha olla ja kysyikin, että " Onks joku nyt huonosti?" Ja kun sanoin, että " huomista aattelen.." niin mumisi jotain ja lähti yläkertaan(oli sinne kyl muutenkin menossa). Mun oli _TOSI_paha olla!! Olisin totta kai voinut sanoa mitä varten ihan " oikeesti" itkin, mutta en sit viittinyt....Kun lähdin aamulla niin mies vielä nukkui. Päästin toisen koiran makkariin ja laitoin oven perässäni kiinni. Meillä koirat eivät makkariin pääse, mutta kun tuo toinen reppana on ihan hysteerinen sen aikaa, kun toinen on poissa=( Tulin nyt pariks tuntia mun vanhempien luokse(ei tääl kotona ketään ole), kun en viittiny mennä kotiinkaan-harmittaa sen verran!!

SORI VUODATUS!!!!! Mä vaan olen tällanen _todella_herkkä ja varmaan tällä hetkellä " jostain kumman syystä" vieläkin herkempi...

MASUUN ei mitään uutta kummempaa....Ei suppareita =(( Että luulenpa jonkun (tai monenkin) muun pääsevän tositoimiin ennen mua!! MIANNI, CAMELOT ja HEXU nyt ensinnä tulivat mieleeni.....=) Kyllä mä sitte perässä kerkiin. Itse asiassa mä eilen TOIVOIN, ettei lähtö vaan tule viime yönä sillä sitten olisi toi koiran silmäjuttu menny ohi ja kun kuitenkin se olisi ollut edessä niin hyvä saada alta pois, vaikka paha mieli onkin.

Vauveli melskaa edelleen kiitettävästi =) Mahtaakohan tuo rauhoittua ollenkaan??!!! Nooooo, jospa sitten masun ulkopuolella olis vähän rauhallisempi tapaus*heh, niin varmaan*

Mä olen ihmetellyt, kun monilla valkovuoto lisääntyy loppuraskaudessa(tai siis näin olen käsittänyt?) ja mulla ihan päinvastoin. Jossain vaiheessa oli vallan housut märkinä...(mielenkiintoista, eikö?) Nyt ei juurikaan mitään eli luulisin ainakin huomaavan mikäli jotain limatulpan oloista irtoaisi, mutta EI!! Mites muilla??

Jessus mitä vääntämistä vauva pitää tälläkin hetkellä. Tuuppii jaloillaan kylkiluita kasaan vissiin...Nooo, harrastus se on sekin =D

Nyt ei muuta tällä erää...Mä koitan saada aikani jotenkin kulumaan ja meen sitte hakemaan haukkua kotiin=) Isäntä menee iltavuoroon töihin eli mulla on " vapaailta" , joka menee kotona ollessa. Mua on hirveen vaikee saada lähtee nykyään mihkään, viihdyn kotona vaan.

MUKAVAA PÄIVÄÄ!!!

T. Je_Ni & " Pikku-Isäntä" 41+2

Vierailija
17/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä hyvissä ajoin näin lasketun päivän kunniaksi tulla kahlaamaan eilinen ja tän aamuinen pino läpi. Kauan siinä menikin, kotona olin

poitsun kerhoon viemisen jälkeen jo ysiltä. Reilun tunnin päästä saa taas lähteä taapertamaan sitä hakemaan. Mulla ei nämä päivittäiset monen kilsan kävelyt aiheuta mitään suppareita...

Vointi hyvä, väsynyt vaan ja ajoittain ärtynyt. Vauva ei osoita rauhoittumisen merkkejä, myllää totuttuun tapaan. Eipä tartte laskeskella liikkeitä. Nukun hyvin, viime yönä vaan makoilin valveilla. Onneks ei oo jokaöistä.

Huomenna neuvola, siellä tuskin tulee hullua hurskaammaksi :) Liekö jo saan yliaikakontrolliajan vaiko vasta ens viikolla.. Näkee huomenna sitten.

Onnea Toivolle prinsessasta!!

Hyviä vointeja mammoille!!!

Sanna ja baby rv 40!!!

Vierailija
18/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä kirjottelen kun pitäis alka paperia väsäämään siis ihan kirjaimmellisesti =)

Eilen voin aivan mainiosti,olin 8h. koulussa ,tein ruokaa kävin kirjastossa ja kaupassakin sekä kylässä!

Jotenkin olo on parempi kuin ennen .Aamulla kyllä väsytti kun pikku tyttönen itki vähän yöllä kun niin kova yskä raukalla ja mun on " pakko" tulla kouluun.

Tänään neuvola..

Toivotaan että Jeni pääsee seuraavaksi laitokselle :)

itse voin niin hyvin nyt ettei ole kiirettä!

Wades & Natika 39+0

Pakko laittaa perään että ultran mukaan 40+0!

Vierailija
19/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS joudun tänään lähtemään perätilan kääntöön!!

Ei oo totta että pimatsu ei suostu olemaan alaspäin!

Kävin siis eilen neuvolassa ja siellähän se kölli kyljellään!

Perhana!!!

Mullekkin painoa oli tullut 2 kiloa, vajaassa viikossa.

Neuvotäti sanoi vain " oho" .

Koitin selittää että mun housut on vaan niin painavat, kun oli farkkuhaalarit päällä :)

Joo sitähän se.

Tänään tais olla mun veikkaus omasta synnytys päivästä, meni sitten pieleen.

Neuvolassa siitäkin oli puhetta,

LA ultran mukaan olis 17.päivä

ja menkkojen mukaan vasta 22.päivä,

niin terkka oli sitä mieltä että toi 22.päivä pitäis enemmän paikkansa.

Vauva on vasta 3 kiloa ja kohdunsuulla vielä 2,5 cm.

Mutta yksi onnellinen nyytin hakija taas eilen ilmottautu,

ONNEA TOIVO 06 PIENESTÄ TYTTÖSESTÄ !!

Palailen taas kertomaan miten käännöksessä kävi.

Koittakaahan yliaikaset jo lähteä synnyttämään.

Peukkuja kaikille!!!

Zimppu ja masukki 39!!

Vierailija
20/50 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄLLÄ TAAS HUONOSTI NUKUTTU YÖ TAKANA :( ja HATUTTAA KOKO AJAN ENEMMÄN!

Ei taida tämä mun vauva ilman käynnistämistä syntyä..

hirveä päänsärky ollu nyt aamun ja väsyttäis kauhiasti.

mut joo mulla mitään positiivistä kerrottavaa joten poistun taustalle..

Hexu ja poju rv 41+1 (41+0)