♥LOKAKUISTEN TIISTAISUPINAT♥
Kommentit (50)
Onnea Vimati pienen prinssin syntymän johdosta!!
Toivotteleepi Sanna
Ketsup: mäkin sorruin eilen kokeilemaan tota kaljanjuontia, tosin join siideriä kun ajattelin että ajais saman asian... Onnistuinpa sitten karkottamaan kaikki supparit. Ja ramasemaan kävi niin perkuleesti... Noh, ihan mukava oli yks ilta viettää ilman supistuksia. Ei kyllä tuo ramaiseva vaikutus yöuniin auttanut, nukuin huonommin kuin pitkään aikaan ja supistelutkin palasi yön aikana ja jatkuneet koko päivän erittäin epäsäännöllisinä mutta jokseenkin kivuliaina. Että pah tuolle kaljateorialle. :)
Ekana onnittelut nyyttinsä jo saaneille :)
Itse edelleen kokonaisena, rv tasan 41. Eilen viimeinen neuvola ja huomenna varmaan tilaan yliaikaiskontrollin Jorviin.
Eikö ketään muuta huoleta, onko kaikki hyvin? Itse olen ruvennut näkemään painajaisia ja miettimään kaikkea. Yhdellä kaverilla kuoli vauva yliaikaisena napanuoraan eli kun meni vedet, laskeutumisessa napanuora kiristyi kaulan ympäri... Omalla äidilläkin täysaikainen vauva kuoli napanuoraan kuristumiseen... Pelottaa siis, mutta kehtaako sillä syyllä mennä kontrolliin sairaalaan...
No joo. Mein uhmis palasi kotiin ja siis mulla poksahtaa kohta pää. Mikään ei suju ja " enkää" tulee monta kertaa päivässä. Niin ja lisäksi ne puhelinsoitot edistymisestä... Jollalta (muistinkohan oikein?) piti kysyä niistä tuplarattaista, et jos ovat vielä sillä Tapiolan kaverillasi myynnissä, olisin kiinnostunut. Ei meinaan pysynyt meidän 3v neiti aisoissa kaupungilla muuten kuin rattaissa. Enkä aio neljän seinän sisällekkään jämähtää vauvan ja uhmiksen kanssa eli tarvitaan kaksostenrattaat, mutta mitkä olis hyvät...
Onneks on tää palsta :) Saa purkaa tuntojaan ja saa vertaistukea...
Limoista: enpä tiedä onko valkovuotoa vai limatulppaa, mutta sellaista limaa/hyytelöä tulee aika paljon. Verta ei ole joukossa eli ei vissiin vielä ole synnytys lähimainkaan...huoh...
Palaillaan varmaan taas huomenna ainakin lukemaan...
Jaksuja kaikille!
soitin sit jorviin ja kysyin et koska olis eka yliaikais kontrolli ni kertoivat et 10pvän päästä lasketusta eli perjantaille sain ajan. Neuvolassa sekoilevat jotain ku sinne ajan antoivat eli pitää huomenna soittaa neuvolaan ja perua se perjantain aika. turhaa sitä käy sairaalas ja neuvolas samana päivänä.
Positiivistä ainakin se että ultraavat (näkee vaavin) ja saa tietää tuon kohdun suun tilanteen!
eli nyt odottelen kovasti perjantaita koska epäilen ettei poju ennen sitä kuitenkaan synny.
hexu ja poju rv 41+1 (41+0)
No niin nyt se lapsenvahti on lähtenyt pakolliseen menoonsa ja tulikin kaksi kovaa supparia sopivasti :D Oisi maailman paras tuuri jos nyt just sitten kahden tunnin aikana pitäs lähteä.
VIMATILLE onnea vauvan johdosta :)
Ja HEXULLE tsemppailut perjantaille, hyvä että sait ajan!
Jatkan töitten tekemistä ja odottelen mitä toi meidän 1v7kk saa aikaan. Lupasin että oisi saanut katsoa Teletappia jos olis syönyt hyvin, ei syönyt niin ei saanut ja oli vähän ymmärtämisen vaikeuksia, yritti itse käydä laittamassa dvd:tä sisään kun on nähnyt miten sen teen :) Suloista.
Jees nyt uuden supistuksen pariin ja töiden jatkoa, ajattelin mennä kauppaankin muksun kanssa.
Coe
Ja ONNITTELUT VIMATILLE PIENESTÄ POJASTA!!
Äippäpolilla tuli siis pyörähdettyä.
Pikkuinen olikin ihan itse möngertänyt takaisin raivotarjontaan,
eli turha reissu taas, onneksi.
Käytin taas sitä jooga-asentoa eilen illalla, ehkäpä siitä tosiaan on apua.
Nyt lääkäri sanoi, että jos vielä käännähtää, niin kääntöä ei voi enää tehdä, kun tilaa alkaa olemaan vähän.
Sitten pitää miettiä haluaako sektion vai perätilasynnytyksen.
Perätila synnytys vaatii ensin lantiokuvat, että mahtuuko sieltä edes tulemaan peppu edellä.
Pää ei ole vielä tarpeeksi alhaalla, että hyvinkin pääsee sieltä vielä " karkuun" ,
pitää vain toivoa että pysyis nyt vihdoin pää alaspäin!!!
RUNSAASTA VALKOVUODOSTA. Mulla kanssa niin runsasta ettei pikkuhousun suoja riitä, vaan pakko pitää sidettä.
Sitä ollut jo yli kuukauden.
Tuntuu olevan noita yliaikaisia oikein todenteolla täällä,
onkohan se tarttuvaa??!!
Täälläkin kun melko suurella todennäköisyydellä yli mennään.
Mutta huomiseen taas...
ja Hexulle tsemppiä perjantaiseen... synnytykseen(kö) :)
Jestas että supisteli selkää myöten äsken kaupassa...Ihmiset varmaan katsoivat kun vähän väliä pysähdyin puuskuttamaan tuskan hiki naamalla..Tule jo vauva.
Paitsi ettei tänään vielä saa syntyä, kun kohta alkaa jypin peli telkusta(otettiin canal+ ihan vaan sen takia että mä nään pelejä nyt odotellessa ja sitten vauvan kanssa). Äsken syötiin oma tekemää pizzaa ja vielä olis limpparia, sipsejä ja karkkeja, nam=P
Jaa jaa, mitähän se vaaka sanoo perjantaina =O
Turvotusta,turvotusta vaan vai pitäiskö itekin syyttää painavia housuja ;)
Onnea Vimatille pojasta. Ihanaa vauva-aikaa!!!
Kiitos tosiaankin tästä ihanasta vertaistuesta. Ei voi kukaan toinen paremmin ymmärtää kuin ihminen joka tuntee ja kokee ihan samalla tavalla ja samalla hetkellä. Kiitos, olette ihania <3
Nyt pelin ääreen ;)
Ja Camelotille pidän peukkuja, että pääsette pelin ja herkkujen jälkeen lähtemään tositoimiin ;)
Minäkin käväisin tuossa happihypyllä ja sain jopa KAKSI kipeää supistusta aikaiseksi :D Ensin ruuan jälkeen haravoitiin tenavien kans pihaa n. tunti ja nyt tosiaan kävelin lähikaupassa mutkan ihan yksikseni. Kyllä teki raikas ilma terää. Viimeksi muuten kuopus alkoi syntymään yöllä, kun illalla olin pitkästä aikaa tehnyt kävelylenkin yksikseni ;) No, oikeesti toiveet ei oo kovinkaan korkeella ensiyön suhteen vaan ihan maltilla tässä mennään. Inhottavaa menkkakipua on vaan nyt koko illan ollut alaselässä ja -mahalla.
Eipäs tässä kummosempia. LApset syö iltapalaa, joten kohta ois sitten hampaiden pesu ja iltasatu. Toivottavasti nukahtavat helposti, niin sais ihan rauhassa vaikka lukea lehteä ja mussuttaa suklaata *häpeää* :)
Neuvolassa kaikki oli hyvin.
Verenpaine 150/90 mikä on mulle tosi ok.Proteiini vain heikko + ja paino tippunut,jee!!!No 100g mutta kuitenki.
Sf mitta sama ku viime viikolla eli 35.
Vauva oli kiinnittynyt kuten myös edellis viikolla ja lähtö muka aina lähempänä,hah.
Limoista? oli puhetta,mulla tullut tosi usein sellasta vihreä/keltaista hyytelöä paljon . En tiedä sit onko limatulppaa vai mitä.
Wades