Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Team punaiset jumppahousut

15.02.2006 |

Onko porukka hajaantunut, lopettanut tai päässyt haluamaansa tulokseen?

Itselläni urakka jatkuu. Viikon tulos oli -500g ja painoa nyt 76kg. Tavoite olisi vielä 7-8 kilon päässä. Lisää motivaatiota painonpudotukseen antoi mies, kun sovimme kesällä menevämme naimisiin. Yhdessä ollaankin oltu jo piitkäään...

Pitkällä sauvakävelylenkillä käyn 3xviikossa ja tilasin itselleni Hobbyhallista ministepperin, jos sillä tulisi poljettua parina päivänä vielä viikossa. Viikonloppuna ostin H&M:stä housut ja ilokseni mahduin kokoon 40!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on pidellyt, olen käynyt silloin tällöin kurkkaamassa, että näkyykö meitä ;o)

Mä aloitin tänään kaalisoppadietin, imetys loppui muutama viikko sitten ja nyt olis tarkoitus vauhdittaa tätä painon putoamista alaspäin. Katotaan kuin käy. Paino oli tänään 65,4 eli muutama sata grammaa oli pudonnut viime viikosta. Mulla oli alkuperäinen tavoite päästä synnytystä edeltäviin lukuihin, eli 63-63, mutta nyt nälkä kasvaa syödessä niin sanotusti, eli tavoite on PSYYKKINEN, 59, eli alle kuuskymppiä, niin tekee päänupissa parempaa... :o) tää on tätä hömpötystä. Mutta mielenkiinnolla nyt katson miten pystyn tän kaalikeittodieetin vetämään läpi ja paljon saan painoa putoamaan...nesteitä tietty, mut ehkä ripaus LAARDIAKIN ;o)

Liikunnan olen saanut aika kivasti nyt mahdutettua päiväohjelmaan, kerta viikkoon kuntonyrkkeilyä ja tennistunti, sekä crossarilla polkemista tai kävelylenkkiä vaunujen kanssa kolmisen kertaa viikossa. Ihan olen tyytyväinen, että olen saanut liikkumisen taas käyntiin.

Laittakaas kuulumisia,

Nella

Vierailija
2/7 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli edelleen (valitettavasti) kovasti yritän kevyttä linjaa pidellä ja kiloja tiputtaa... Siis vielä ei ole tavoitetta saavutettu :/

Minäkin tuossa soppailin viikon ajan yksikseni, putosi sellaset 1,5kg. Puoli kiloa siitä taisi tulla takaisin - jotenkin tuntuu taaaaas niin pirun vaikealta pitää tätä kuuria yllä! Minä edelleen imetän (tyttö nyt 6 1/2kk) mutta tuntuu, että sillä ei ole mitään vaikutusta mun kroppaani. Liikuntaa tulee jonkun verran (ainahan sitä voisi enemmänkin olla!). Ostin stepperin tapaisen laitteen kotiin ja sillä olen polkenut mm. telkkaa katsellessa niin, että on reidet kipeenä! :)

Tällä viikolla en taas muistanut käydä vaa´alla... Mutta viime viikolla taisi näyttää 74kg. Vaikkakin alaspäin on tullut, on tuossa vielä roimasti liikaa. 69kg oli paino ennen raskautta. Että jos siihen nyt edes jotenkin pääsisi. Meinasin tässä taas keitellä jonkunlaisen kasviskeitonm ja yrittää sen avulla keventää.

Periksi en anna!!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...laiskuuttani ja tuloksettomuuttani en sitä ole aloittanut.

Koko viikon on meijän perheessä pyörinyt varsatauti, kaikki ollaan oksennettu ja ripuloitu vuorotellen...minä tietysti myös mutta painoon se ei ole vaikuttanut pätkääkään, paremminkin noussut ehkä...en uskalla vaakaan astua =(

Oma moka, hiilareita oon välttänyt mut nyt kipeenä oon sit niitä mättänyt ihan surutta ja tässä tulos.

Kaiken muun kukkuraksi mun rakas pappa kuoli, siitä itkuhysteriasta alkaa nyt pikkuhiljaa päästä yli ja pitäs alkaa taas miettimään tätä omaa napaansa. Tuntuu että kaikki pysähty hetkeksi kun sain tietää ja kotikin on sitten sen näköinen, onhan tässä taas homma.

Maanantai tulee taas kohta, siitä on aina hyvä aloittaa uusi tsemppi...

Mullakin liikunta tuli kivasti mukaan kuviohin mut nyt tää oksenteluviikko toi tällasen paussin, täytyy sekin alottaa taas maanantaista vanhaan malliin.

Eiköhän se elämä taas voita vaikka välillä tuntuukin että elää siellä pimeimmässä risukasassa =)

-Jekkuli-

Vierailija
4/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jekkulille papan kuolemasta. Älä painonpudotusta tai syömisiä nyt sure. Jos olette olleet vielä vatsataudissa perheesi kanssa, niin tärkeintä on sitä energiaa saada vaikka herkuista ettei vointi mene todella heikoksi.

Itse muuten testasin kolmisen viikkoa sitten tuota sairaalasoppadiettiä, mutt motivaatio lopahti päivän jälkeen ja nyt olenkin arkisin korvannut lounaan tuolla keitolla ja parilla näkkärillä ja viikonloppuisin olen syönyt vapaammin.

Vierailija
5/7 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jekkulille osanotto ja voimia!

Mun painonpudotus on taas saanut sykäyksen eteenpäin, tänä aamuna puntari näytti 74,4 kg vaikka olen herkutellut runsaastikin... Liikunta on lähinnä satunnaista, tosin viime viikolla tuli liikuttua neljänä päivänä. Nyt seuraan mielenkiinnolla koskeeko minua tämä vauvan puolen vuoden iän saavuttaminen ja painonputoamisen nopeutuminen vai oliko tämä taas joku näitä sykäyksittäin tapahtuvia pudotuksia. Eli neidille tuli 18. päivä puoli vuotta täyteen ja imetän edelleen montamonta kertaa päivässä, soseet ei oikein tee kauppaansa.

Joten tässä viime aikoina on toi laihtumisen stressaaminen jäänyt taka-alalle, tokihan se mielessä on ja yritän pysyä jonkinlaisessa maltissa herkkujen kanssa, mutta olen alkanut ajattelemaan, että kyllä se putoaa ja jos ei putoa, niin hermoilen sitä vasta imetyksen loputtua.

Jeh, nyt taas muihin puuhiin, tsemppiä tiimille!

Vierailija
6/7 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jekkulille osanotot täältäkin. Jaksamista!

Piti käydä vaa´alla tänäaamuna, mutta taas unohdin. Eli tuli heitettyä vaatteet päälle niin nopsaan, ja senhän jälkeen minä en enää vaakaan astu! Se näyttäisi kuitenkin enemmän vaatteet päällä! :) Eli huomenna sitten, jos muistan.

tabby: sulla on varmaankin samanlainen ministepperi minkä mäkin ostin?! Sellanen matala juttu missä siis vain poljetaan, ei mitään " käsitukia" yms. Oletko polkenut?? Mä keksin, että laitan stepperin eteen vauvan vaunut ja pidän niistä kiinni! On tukevampi ja parempi tasapaino polkea stepperiä! Mies kyllä katsoi vähän pitkään mun viritelmää...! :) Niin ja siihen vaunun kuomun päälle saa vielä lehdenkin, eli voin lukeakin samalla! Olen polkenut nyt joka päivä parhaimmillaan 20min. yhtäkyytiä, sitten useampia 5-10min. pätkiä. Ja kyllä siinä ihan hiki pintaan tulee!! Mitäpä sitä ei taas tekisi siinä toivossa että tämä ihrakerros vähän ohenisi...

annales: meilläkin edelleen tissitellään moooonta kertaa päivässä. Tuonne elokuisten pinoon juuri laitoin, että musta tuntuu vielä ihan että ollaan täysimetyksellä. Tyttöä ei soseet kiinnosta sitten tippaakaan. Suu ei aukea lusikalle (ei näytä tulleen äitiinsä...!). Toivon tosiaan, että tämä imetys alkais sekin nyt vihdoin puremaan! Puolen vuoden aikana kun se ei kyllä mulla painoa laskenut ollenkaan.

Mutta tsemppiä taas vaan kaikille! :)

Vierailija
7/7 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kannattanut käydä ollenkaan puntarissa. Ennen punnitusta jo tiesin, että nyt tulee pohjalukemat eli +1kg viime viikkoon eli takaisin 77kg painossa. Sormet on turvoksissa ja olo turpea. Mielestäni olen syönyt ihan suht maltillisesti, mutta viikonloppuna söin kerran reilusti suklaata ja pullaakin. Mahaa särkee eli toivottavasti tämä on nyt hormonaalista turvotusta.

Ministepperin sain vasta tänään. Testasin sitä 10minuuttia ja oli pakko lopettaa, kun alkoi särkeä keuhkoputkia. Olen nimittäin ollut lievässä flunssassa muutaman päivän ja näköjään vielä kroppa ei kestä liikuntaa. Ministepperi vaikutti siltä, että sillä voisi vähän saada kiinteytystä reisiin ja takamukseen.

Ennen heinäkuuta haluaisin todellakin painaa alle 70kg, mutta vähän alan huolestumaan miten tässä pitää vielä paastolle alkaa. Vauva on nyt 6kk ja syö vielä rintaa 10 kertaa vuorokaudessa ja kiinteitäkin jo menee jonkin verran. Ihan kuin juuri imetyksen takia paino ei meinaa tippua sitten millään vaikka en erityisemmin edes harrasta epäterveellistä herkuttelua.